Student Vol Talent Maak jezelf bekend en upload je talent! Campagne Student Vol Talent.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Fietsverlichtingscampagne 2011
Advertisements

Televisies: de beeldverhouding
MAN ZIJN !!!! Waarom is het fantastisch een man te zijn ???
Adbridge, wat is het? ADBRIDGE™.  Statische QR codes;  Geen (overzichtelijke) statistieken;  QR codes kunnen niet worden beheerd waardoor campagnes.
Titel poster; 1 regel-blauwe balk 5 cm hoog, 2 regels-blauwe balk 9 cm hoog, 3 regels-hoogte 12 Eerste onderzoeker, Mede Onderzoeker A, Mede Onderzoeker,
Bouwbeurs Wat is NBD-online? •NBD-online, de meest volledige en actuele kennisbank met product-, leveranciersgegevens en vakinformatie.
Ontdekzondag 2013 Kerk vol kleur
Proef de passie Eindpresentatie Rick Bolding & Vincent Mei Campagne.
Concept Voorstellen. De Concepten  Website & QR Code  Website & Mobile App  Website & Advertising.
Concept Voorstellen. Het Concept Ons definitieve concept is een informatieve website met informatie over de uitgaansgebieden en uitgaansgelegenheden in.
Afzender (verdana 34 pt) Deze ruimte kan gebruikt worden om extra logo’s te plaatsen of afzenders toe te voegen. Bijvoorbeeld faculteitsnaam, vakgroep,
Mobiliteits Academie Formule V Htas Project Formule V.
Drie maal 0 met de paperclip
Fashion and Trends Webquest. The assignment 1.Zoek op internet naar een aantal bekende ontwerpers. Kies er vier (minimaal 2). Zoek over deze ontwerpers.
Les 5 : MODULE 1 Oplegreacties (vervolg)
Een communicatiecampagne over dakisolatie. Hoe pak je dat aan?
WEERSTANDEN.
Cross Mediacampagne Opdracht gever: KLM
Wereldwijde bekendheid Interessant merk sportiviteit
Preventie voor jonge fietsers Politiezone Gent Fluo en fietsverlichtingscampagne ontstaan Stad Gent en Politiezone Gent doelgroep studenten (hogescholen.
Leren programmeren door spelletjes te maken
[In de voor u liggende presentatie zijn de foto’s verwijderd. Het beeldboekje met foto’s verschijnt in het najaar 2010] Presentatie beeldboekje: inspirerende.
Mirjam Velting coördinator ledencontact (projectleider B-actief)
Werken met Plein M in de klas Docentendag Plein M – 3 februari 2010
Toekomstgericht handelen
Oefeningen F-toetsen ANOVA.
Cross Media.
Sneeuwschuivers en leren sneeuwschuiven myResearch Portal en het belang van workflow data analyse Richard L. Zijdeman DAI: info:eu-repo/dai/nl/
Agenda  Lessen (6)  tot  hs 30
We leren % van waar we over gediscussieerd hebben met anderen
Good practice Didactiek voor talentontwikkeling
Presentatie SP2. Bespreekpunten - Format magazine - Vormgeving - Website/items - Campagne.
De tafel van:. Deze tafel is helemaal niet moeilijk! Kijk maar: 1 x 10 = 102 x 10 = 20 3 x 10 = 304 x 10 = 40 5 x 10 = 506 x 10 = 60 7 x 10 = 708 x 10.
Opdracht 1 De lengte van Fres is 5,00 cm ^ 4,00 cm = 80 N ^
Plaats en tijd opgave 1 25 s 26 s 27 s a) Baan 4. b) (De zwemmer is weer bij het Startpunt) c) Na 76 s is afgelegd:
Een bakje kwark kost € 1,27. Hoeveel kosten vijf bakjes? 5 x € 1,27 = 5 x € 1,00 = € 5,00 5 x € 0,20 = € 1,00 5 x € 0,07 = € 0, € 6,35 Een.
Technische universiteit eindhoven 1 1 OO2-project: Beeldbewerking G. de Haan EH9.27.
Diversen in hedendaagse muziek. TURF Fragment In de tijd van Tv en Internet kunnen ook ‘gewone’ mensen een gooi doen naar de sterrenstatus. In America’s.
A H M F K EB C x 85 Korte zijde bij C 2 e secties volte 14 m en op afstand komen ( 0,5 rijbaan)
Welkom Met raad en daad. Aanleiding De gemeenteraad wordt zichtbaarder voor burgers De individuele gemeenteraadsleden worden herkenbaarder voor burgers.
Op wereldreis met de Noordse stern Anja Jansen RuG Anja Jansen RuG.
Waarom won CAW Metropool de prijs voor de ‘beste interne campagne’ 2010? BViC Wintercheck.
GEHANDICAPTEN CAMPAGNEANALYSE HANNE, DASHA, SASKIA, TOM, MATTHIJS, SJOERD, JANINE.
Docentendag Talen Lidewij Hamstra
Publiekscampagne Haaglanden “Acute hartklachten”
Crossmediale Communicatie
WELKOM BIJ TWIN MEDIA RELATIE-NETWERKDAG Redactie advies Elke doelgroep verdient een excellent tijdschrift Twin Media Relatie-Netwerk dag – 28 juni.
tafel van 1 tafel van 1 x 1 = 1 x 1 = 1 2 x 1 = 2 3 x 1 = 3 4 x 1 = 4
De steen van Rosetta Jean-François Champollion (1822) Hiëroglyfen – Demotisch – Grieks.
Serving The Planet?.
 Mensen gooien niks in de vuilnisbakken  Gevolg, blijft hoop rotzooi liggen  Uiteindelijk gaat iedereen hier zich aan irriteren.
Plaats hier bijvoorbeeld het onderwerp of activiteit Plaats hier ter afsluiting Bijvoorbeeld een uitnodigende Tekst voor de lezer! Gebruik deze tekst voor.
HANDIGER MET WORD Les 1A. Onderwerpen  Kennismaking en verwachtingen/wensen  Op één lijn komen  Verschillende versies van Word  Sneltoetsen  Het.
Jongeren willen hun dagelijks leven met God verbinden
PLUK Motivatie 2. Over Nike 3. Doelgroep 4. Boodschap 5. Doelen 6. Tools 7. Marketingvormen 8. Strategie 9. Waarde-oordeel 10. Bronnen.
AUGMENTED REALITY. W IE ZIJN WIJ ? Maureen Verdonschot Hester Smolders Wij zitten zelf ook op school, op hogeschool De Kempel. Wij komen deze middag een.
Proces presentatie: StopBS Karst Hoogsteen & Tim Joosten.
(Her)Schrijven voor het web Is schrijven voor het web anders? Voordat we schrijven… Basisprincipes schrijven voor het web.
Anita Meulenbroeks Mannus Menting Mediaplan. Inleiding Probleem Doelgroep Zender Doelstelling Boodschap Mediakeuze Communicatieconcept Verwachte respons.
MANTELZORGQUIZ.
Spaar ze allemaal, want jou sparen ze niet! Mike Wolffgramm & Jesse Holle Klas: Blauw.
Magazine, Poster Website en een vrij middel: commercial Doelgroep: E-bike gebruikers (vaak 50+) Bewustwordingscampagne.
Een nieuwe arbeidsmarkt Social media Marcel Burger van Burger Support.
Minor Digital Marketing
Een goede poster: Focussed Visueel Gestructureerd
Training Presenteren Een project van: In opdracht van:
Plaats hier bijvoorbeeld het onderwerp of activiteit
Je kan met de stukken zetten
Transcript van de presentatie:

Student Vol Talent Maak jezelf bekend en upload je talent! Campagne Student Vol Talent

Doel en doelgroep Campagne Student Vol Talent Boodschap campagne Analyse doelgroep

Mediumkeuze Campagne Student Vol Talent Magazine Posters/Abri’s Busreclame Website

Campagne Student Vol Talent Magazine Beeld/ tekst 40%/60% Artikelen over talent Vorm Glanslaag (glamour/show) Blauwe balken Verspreiding Hogescholen. Sportscholen Via website

Campagne Student Vol Talent Posters/abri’s Beeld/ tekst 85%/15% “rolmodel” Vorm Opmaak Verspreiding 15 abri’s Busroutes/ uitvalswegen

Campagne Student Vol Talent Busreclame Beeld/ tekst 85%/ 15% Gelijk aan poster Vorm Liggend formaat Verspreiding Pendelen tussen de drie Hogescholen Achterruit

Campagne Student Vol Talent Busreclame

Campagne Student Vol Talent Busreclame Busroute Voorbeeld: Station – Stenden en NHL

Campagne Student Vol Talent Website Beeld/ tekst 80%/20% Vorm Banaan-theorie Upload nu Verspreiding QR-code

Prijsopgave Magazine Posters/ abri’s Busreclame Website

Campagne Student Vol Talent Verwachting! 200 inzendingen