A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z A 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 0 OE OO O A AA E EE I IE UU U EU EI AU UI OE iegie aga oegoe iehie aha.

Slides:

Advertisements
Verwante presentaties
De schaduw van Jan Harrie Geelen Querido.

Een ontroerend verhaal met een sterke boodschap !!!
Door Dennis. indeling  Schiphol en heenweg  De eerste schooldag en wat gedaan na school  De tweede schooldag en wat gedaan na school  Zaterdag  Zondag.
Dag 2. Dag 2 Dag 2 van het dagboek Aloha allemaal, Zo daar ben ik weer. Hoe gaat het met jullie? Zijn jullie al benieuwd naar wat ik vandaag allemaal.
Wie is rijk ? & wie is arm ?.
en toen werd ik weer wakker en toen hoorde ik ook gegrom, nou het was wel hmm, ik dacht hmm.
Dag 6 Dag 6 van het dagboek Halihalo lieve kindertjes, Brrr… wat was het koud vannacht op de daken. We zijn de hele nacht op pad geweest met onze zakken.
Digitaal Beeldverhaal
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z A OE OO O A AA E EE I IE UU U EU EI AU UI OE iegie aga oegoe iehie aha.
Gedachten bij het ouder worden.
FC Eindhoven Bezoek een sportief evenement. Observeer het publiek tijdens je bezoek Ik ben naar de ladies night van FC Eindhoven geweest. Dit was een.
Dag 3. Dag 3 Hallo jongens en meisjes, Dag 3 van het dagboek Hallo jongens en meisjes, Daar ben ik weer. En hoe is het bij jullie? Zijn jullie al bezig.
we zaten op 'n boot, 'n week lang op 'n boot, van alle luxe voorzien.
Antwoord op vraag SOPO1-4
De kleur blauw stond centraal in dit project Cuma-dag was wel leuk je kan der van alles doen, je kunt kleding ontwerpen, Voertuigen maken, muziek maken,
Bewerkt door Rani, Sofie, Helena en Annelies Schooljaar:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z OE OO O A AA E EE I IE UU U EU EI AU UI iegie aga oegoe iehie aha oehoe.
Wat overigens niet zo eenvoudig is, omdat 't in die zin toch wel echt 'n nationaal park is waarbij de commerciele voorzieningen tot een minimum beperkt.
en je hebt ook hele mooie wagons waar je uit kan kijken boven de trein, panoramawagons heette dat.
o ja, de laatste vakantie was wat dat betreft interessant omdat we alleen op wrakken gedoken hebben.
met 'n bus bij 't bezoekerscentrum wordt je losgelaten en dan wordt gezegd dat je over twee uur terug moet zijn.
geprobeerd 'n foto te maken. ben ik twee keer op vakantie geweest zelfs, een keer naar griekenland met 'n paar vriendinnen zijn we met 't vliegtuig gegaan.
dat hebben wij, wij op vakantie naar kreta in september en wat hebben we, we zitten hier in de regen.
dus dat was 'n hele onderneming, maar wel erg leuk.
was ik alleen met m'n vader met 'n tourgroep waren we gewoon 'n weekje, hadden allemaal sites bekeken en zo.
We hadden 'n zogenaamde log cabin, dat is 'n hotelvoorziening, maar dan in de vorm van houten huisjes die een beetje in de natuur stonden.
't was 't tiende of 't vijftiende huis in 'n rij..
maar het uiteindelijk doel was canada, dus ben ik maar weer verder gegaan met de trein richting vancouver, ook een hele mooie stad, omringd door bergen.
we zaten op 'n boot, 'n week lang op 'n boot, van alle luxe voorzien.
dus dat zag je inderdaad zo af en toe gebeuren. dus we gingen 's-morgens om zes uur in de bus en toen waren we daar dan om 'n uur of half tien bij die.
frankrijk verschillende windsor enige afgelopen speurtochten ons leuk plek weer.
we moesten de auto nog afgeven, dus daar hadden we ook al een probleem, van ja, waar dan te slapen.
Glow.
Pamela Dorland 4hna.  Ik was donderdag 22 maart om 19:00 aanwezig in het klokgebouw om de glamping tentoonstelling te bezichtigen.  Ik heb vooral naar.
Een kasteel in de provincie Dorset in Zuid-Engeland.
Werkverslag. Inhoudsopgave Pag.1 wat hebben we gedaan in deze lessen?
De stake out … “ons kamp” En het gebruikelijke tentje werd weer opgezet.
Power Point excursie Hallo lezers, dit is onze Power Point over de excursie naar het van Gogh museum.
Interpreteren van data
nou dan kan je zo duitsland in, dat is wel aardig, maar aangezien wij niet meertalig zijn, hebben we altijd moeite met de taal, maar met gebaren kom je.
nou, ik ben dus inderdaad naar la defense geweest.
De reis,naar Frankrijk. Bij een komst was om En de vertrektijd was En de reis heeft ongeveerd 12 uur geduurd. Onderweg hebben we ook nog.
Tom en de pony Door Mathias Benoit. Tom ging met zijn mama en papa op reis naar Nederland. Ze gingen naar een huisje waar ze een pony kregen tijdens hun.
Vriendschap boven alles. Gemaakt door: Marte en Annelore.
Stage bij “Het Licht”. Mijn stage bij “Het Licht” begon een beetje rommelig want ik kreeg op het laatste moment te horen dat ik mijn stage bij een ander.
Fantasie Gemaakt door Kristie!.
Mijn vrouw en ik.. Eerst wil ik me even voorstellen. Ik ben Hendrik.
De vakantie van Augustin (klik maar met de muis ).
‘Mixed up piles’.
Mijn presentatie Naam van de museum is Gemeentemuseum Den Haag Wonderkamers.
Hoi allemaal, ik zit achter de computer. Opa is jarig en ik wil hem feliciteren. Ik ga hem bellen via Skype.
God zei tegen Jona: “Ga naar Ninevé, de mensen daar doen allemaal gemeen.” Maar Jona dacht: ”Ik ga er met de boot vandoor, want Ninevé, daar ga ik mooi.
Transcript van de presentatie:

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z A OE OO O A AA E EE I IE UU U EU EI AU UI OE iegie aga oegoe iehie aha oehoe iegie iesie asa oesoe iewie awa oewoe iesie iefie afa oefoe iejie aja oejoe iefie iezie aza oezoe iesjie asja oesjoe iezie ievie ava oevoe ienjie anja oenjoe ievie hied hid heed hed huud hud heud haad hied hoed hood hod had heid houd huid hoed

Ik ga vaak naar m'n familie toe, dat is in Groningen, aan m'n vaders kant, en dan gaan we... Ja, we gaan meestal de stad in.

Dan gaan we naar 't museum of gewoon wandelen, en dan naar winkels of naar de bioscoop. Dat doe 'k wel vaak, maar ik ga meestal in de zomervakantie naar meerdere plaatsen toe.

Ik was laatst ook in 'n kamp geweest, dat is in Bergen 'n computerkamp. Dat is 't enige van Nederland. Was wel gezellig, heel veel vrienden gemaakt daar. Ja we gingen daar heel veel dingen doen en zo. Computeren vooral, maar beetje weinig, en kanoën en hutten bouwen, stad in, nou, geen hutten bouwen maar meer gewoon vlotten bouwen, en voetballen, basketballen, allemaal speurtochten, dropping. Is allemaal heel leuk.

Ik ben ook nog gaan kamperen afgelopen vakantie, dat was met 'n vriend van me, ken ik nog van de creche, zijn we naar Bergen-op-Zoom geweest in 'n tentje op 'n kamping, is ook heel leuk. Toen was ik nog gevallen. Heb 'k nog 'n grote plek van nog steeds.

Effe denken hoor, wat heb ik nog meer gedaan? 'k Heb heel veel dingen gedaan deze vakantie. 'k Was ook in Londen geweest. Dat was de voorjaarsvakantie van dit jaar, van vorig schooljaar dus, en dat was ook heel leuk.

Was ik alleen met m'n vader met 'n tourgroep waren we gewoon 'n weekje, hadden allemaal sites bekeken en zo. Ook Windsor Castle en allemaal leuke dingen gedaan in Londen gewoon 'n beetje rondgelopen ook. Was heel leuk allemaal.

Even kijken wintersport! Dat was weer nog 'n jaar geleden, dat was ook met 'n hele groep, dan weer met m'n moeder want m'n ouders zijn gescheiden, dat was de Port-du-Soleil dat is de grens tussen Frankrijk en Zwitserland. Toen had ik geskied 'n beetje.

'n Vriend van ons die was meteen de eerste dag al gevallen had z'n pols gebroken, dus die was de rest van de twee weken niet actief. was wel 'n beetje sneu maar voor de rest was 't 'n leuke vakantie.

Eerst met de bus naar Calais, en toen met de boot naar dover. Toen weer met de bus 't was 'n reis van 'n paar uur.

Nou 't duurde 'n uurtje 't varen. 't Was 'n hele grote boot. Je kon overal naartoe. 'n Paar winkeltjes en 'n speelhal 'n beetje gelegen. Nou, op de terugweg en op de heenweg was ik in de speelhal geweest was wel leuk.

Nee niet die bij... Dat is bij 't centraal station. He nee, 'n andere, zo met allemaal beelden van de oertijd en zo. 'k Weet niet of dat 'm ook was, nee was 'n tentoonstelling met allemaal mamoeten en alles dinosaurussen. 't Was 'k weet niet precies waar.

't Lag wel in de buurt van 'n beetje tussen de stad en 't centraal station, en 't was ja ook wel heel veel over planten en dieren was eigenlijk 'n beetje voor m'n kleine neef en nicht en zo. Nou 't was wel leuk je kon 'n beetje rondlopen en allemaal landschappen bekijken van door de jaren heen van de ijstijd en de oertijd en nu. Was wel 'n leuk museum.

Ja dat is 'n heel groot kasteel is ongeveer 'n half uur rijden van Londen vandaan met uitzicht op de school van prins William dan als je op 'n bepaalde plek staat. Ja, 't is even kijken hele grote wallen en 'n heel groot grondgebied heel groot kasteel veel open ruimtes niet zo veel gebouwen meer, 'n muur met 'n paar gebouwen d'rin 't is 'r heel mooi.

Nou 't is vooral 'n beetje door galerijen lopen, ja. Je kon ook door 'n heel groot gebouw met allemaal kamers dat is wel heel mooi. Daar zie je allemaal meubilair uit die tijd en zo.

Nou wat dat betreft was de Tower was leuker die had wel echt van dat soort gebouwen met allemaal verschillende martelkamers en andere met waar de juwelen worden bewaard van de koning, 't koningshuis, en allemaal ook nog meubilair en wapenuitrustingen, dat is ook heel leuk dat was wel in Londen zelf.

Dat is al best wel lang geleden anderhalf jaar of zo dat was volgens mij met de... Ik was apart gegaan met kennissen, met de auto zijn we gegaan, toen met de vader en de moeder van 'n vriend van me en nog 'n vriend van hem dus met z'n zessen, met z'n vijven.

Door Frankrijk dus, ja door Frankrijk en België gewoon. Toen naar de grens met Zwitserland.

Nee, maar ik kom 'r wel heel vaak langs 't is 'n heel groot gebouw zo met al die kleuren toch? Ja 't is wel 'n mooi gebouw.