Les voor groep 8 Pak je stoel en kom aan de instructietafel

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Werkwoordspelling – persoonsvorm, onderwerp, t. t
Advertisements

Les voor groep 6 Geen instructietafel, want deze les is voor iedereen die niet precies meer weet hoe de staartdeling ook al weer ging en/of er meer van.
Goedemorgen.
Vandaag hebben we het over :
Ronde 1: aan het werk gaan.
Les voor groep 7 Pak je stoel en kom aan de instructietafel
Medmec 1 Herfst Les 5.
Medmec 1 Herfst Les 4.
Welkom op de informatieavond
Leswijzer Nieuwsbegrip
Les voor groep 8 Pak je stoel en kom aan de instructietafel
Les voor groep 8 Voor de overige kinderen: Ronde 1 pak een kaart.
Les voor groep 7 Pak je stoel en kom aan de instructietafel
G1 Rekenen met breuken Leerwerkboek p7.
Nieuwsbegrip Doel van deze les:
Nieuwsbegrip Doel van deze les:
Doel: persoonsvormen in de t.t.
Goedemorgen.
Les voor groep 7 Pak je schrift en potlood en kom naar de instructietafel
Les 2 groep 7 leerdoel Je leert om de uitkomst van een som te schatten, zodat je snel en handig kan rekenen. Wat weet je hier al van? Waarom is het handig.
Les 4 groep 6 leerdoel: Je kunt cijferend optellen.
Goedemorgen.
Les voor groep 7 Geen instructietafel, want deze les is voor iedereen die niet precies meer weet hoe de staartdeling ook al weer ging en/of er meer van.
Goedemorgen.
Les voor groep 8 Pak je stoel en kom aan de instructietafel
Ronde 1: aan het werk gaan.
Les 2 groep 8 leerdoel: Je kunt werken met een verhoudingstabel.
Les voor groep 6 Pak je schrift en potlood en kom naar de instructietafel
Les 1 groep 7 2 leerdoelen: Doel 1:
Les 1 groep 6 leerdoel: Doel 1:
Les 1 groep 8 leerdoel: Inzicht hebben in de betekenis, plaats, structuur, waarde hele getallen en kommagetallen Wat weet je hier al van? Waarom is het.
Les 34 Spreken – Ik houd mijn spreekbeurt
Leswijzer Op Schrift Week 36, les 1.
Leswijzer Nieuwsbegrip
Bewerkingen met breuken Les 37.
Breuken.
preek over Deuteronomium 6:20-25
Tulpen tellen Dit is een voorbeeld van een les voor leraren die kinderen willen leren tellen, aan de hand van concreet materiaal. Doel: kinderen leren.
POP Minor Ondernemen 2e semester NHL Hogeschool Leeuwarden 5 maart 2015.
Leerdoelen SMART maken
POP Minor Ondernemen 2e semester NHL Hogeschool Leeuwarden 5 maart 2015.
Rekenen en wiskunde - Verhoudingen
Werk uit.. Methode 1)hou de teller samen door haakjes in te voeren 2)vervang de breukstreep door het deelteken 3)hou ook de noemer samen door haakjes.
WAT IS HET BBP (2/3)? Les 2.
Studieloopbaancoaching Kwartaal 2 week 1
verhoudingen – breuken – procenten - kommagetallen
Reken- Ben je er klaar voor?.
Slc. Hoe gaat het ?? 4.5 Opdracht: Mijn studievaardigheden Planning: kwartaal 2 Inleveren via: Inleverknop van module SLC via Voor deze opdracht.
DKA4-model In 4 stappen naar het antwoord.. DKA4-model. Delen, keer antwoord op het 4 e getal. Teken een tabel De getallen die bij elkaar horen, onder.
Hoofdstuk 2: Organiseren van het werk Werken in een arbeidsorganisatie.
Deze les nieuwe opzet Instructietafel links in de klas
Wat is algebra? Rekenen is het werken met getallen. Er zijn vier hoofdbewerkingen: optellen, aftrekken, vermenigvuldigen en delen. Verder ken je de bewerkingen.
4 HAVO wiskunde A hoofdstuk 4 n.a.v. de proef
Eerste bijeenkomst (!) Jaar november 2016.
Werkwoordspelling Doel: persoonsvormen in de t.t..
Goedemorgen.
Week 1, les 4.
Les 2: gegevens samenvatten
Les 5: rekenen met grafieken, diagrammen en tabellen
Info 2 Vereenvoudigen van breuken M A R T X I © André Snijers W K U N
Les 7: woordformules gebruiken
Krachten in constructies
M A R T X I W K U N E D S 2 G1 Rekenen met breuken © André Snijers.
waar / niet waar HET IS BELANGRIJK OM VEEL GELD TE VERDIENEN
Landschappen en klimaten
Kunstmeststoffen Les 3 test.
Transcript van de presentatie:

Les voor groep 8 Pak je stoel en kom aan de instructietafel Andere twee groepen: Ronde 1 pak een kaart

Ronde 2: korte vraagjes!

Les 6 groep 8 leerdoel Je oefent om de som uit verhaaltjesopgaven (contextopgaven) te halen. Wat weet je hier al van? Waarom is het handig dat we dit leren? Wanneer ga je dit gebruiken?

Evaluatie : Evaluatie: Is het doel gehaald? Waar moet je met deze opdracht rekening mee houden? Wat heb je geleerd? Wat ging er goed? Wat ging er niet zo goed? Vooruitblik: in maart en april hebben we het doel breuken gelijknamig op te tellen en gelijknamig af te trekken (met materiaal en verhoudingstabel)