18 juni 2011 Jeugdbestuur Aron, Wim, Ineke en Maarten

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Een balletje voor Oranje-Zwart Extra inkomsten voor nog betere training en trainingsmaterialen.
Advertisements

Beleid vervroegd doorschuiven jeugd naar dames en heren 1 Oktober 2012.
Informatie-avond kantinepersoneel
Informatieavond voor ouders van Groesbeeks Glorie.
Toelichting Jeugdroeien Philippe De Waele Marc De Waele Ciska Anken Chris De Wit.
- INFORMATIE VOOR OUDERS OVER P4- Samen naar het examen.
ALLES WAT JE MOET WETEN OVER PERIODE 4 Samen naar het examen.
VIOS Ouderavond Welkom.
SVK Korfbal Thema avond op weg naar 2015 Door Tijs Huisman 9 april 2010.
Sint Jorisschool Examenvoorlichting Studie & Voorbereiding Examen Uitslag Diploma.
Sint Jorisschool Examenvoorlichting Studie & Voorbereiding Examen Uitslag Diploma.
Sint Jorisschool Examenvoorlichting
Sint Jorisschool Examenvoorlichting Studie & Voorbereiding Examen Uitslag Diploma.
Van goed naar beter, van beter naar best. voorlichtingsavond U11.
V.O.C. info avond voor trainers, coaches en managers
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
Zaalhockey informatie-avond 18 november 2011
COMPETITIEREGLEMENT  De wedstrijden worden gespeeld op zaterdagmiddag van 13:00 uur – 17:30 uur  Iedereen wordt 15 minuten voor aanvang van de wedstrijd.
WEDSTRIJDZAKEN ZFC ZUIDLAREN SEIZOEN SEPTEMBER 2011.
L Seizoen Met onderstaande informatie willen wij je vast een idee geven wat je volgend jaar van ons kunt verwachten. Start nieuw seizoen In.
OUDERS VAN NIEUWE LEDEN
V.v. ONA Ouderavond 18 maart 2013.
Jeugdafdeling v.v. Pernis seizoen 2013/2014
Woensdag 26 maart Welkom – Kleine terugblik – Wat gaan we doen in 2014 – Toelichting startijden 2014 – Nieuwe banen – Verandering in de Wedstrijdreglementen.
BZ voor de Klas 3 juni 2010.
Info-avond ouders en leden RKSVB
Informatie presentatie Jeugd
PLAYBOY Kalender 2006 Dit is wat mannen boeit!.
Sint Jorisschool Examenvoorlichting Studie & Voorbereiding Examen Uitslag Diploma.
Ouderavond klas 2 24 september 2013
Ouderavond klas 1… Hartelijk welkom 1 Ouderavond klas 1 24 september 2013.
Centraal Examen op ‘t Aletta 2013 HAVO 5 & Vwo 6.
INFORMATIE AVOND VWO 6 MAANDAG 9 SEPTEMBER. WELKOM INFORMATIE EXAMENJAAR INFORMATIE VERVOLGONDERWIJS.
0 HJ Breen Wisselbeker Seizoen Veld en Zaal minst gepasseerde keeper/keepster Geldrop, dinsdag 19 juni 2012.
JAARPROGRAMMA 2012 KBO GELDROP. JAARVERGADERING VAN KBO GELDROP OP 19 APRIL OP DONDERDAG 19 APRIL ZAL IN GEMEENSCHAPSHUIS ZESGEHUCHTEN ONZE JAARVERGADERING.
NETWERKBIJEENKOMST Woensdag 20 april INDELING BIJEENKOMST  Praktische/inhoudelijke zaken –
DIOS Van E naar…. D Jeugdcoördinatie C en D Taat van Ewijk Jan Schrama
Seizoen Met onderstaande informatie willen wij je vast een idee geven wat je volgend jaar van ons kunt verwachten. Start nieuw seizoen De schoolvakanties.
OUDERS VAN NIEUWE LEDEN INFORMATIEAVOND. Agenda 1. Welkom / Even voorstellen 2. Leeftijd categorieën en trainingen 3. Begeleiding 4. Wat als je lid wordt!
INFO AVOND OUDERS VAN NIEUWE LEDEN. Agenda 1.Welkom / Even voorstellen 2.Leeftijd categorieën en trainingen 3.Begeleiding 4. Wat als je lid wordt! 5.Vrijwilligers.
Informatieavond NoBraGolfNederland Door:. Verleden 16 jaar NoBraGolfNederland Ontstaan in NoordBrabant.
Jeugd Competitie informatie avond TC Atalanta 17 maart 2011, versie 2 1 Informatie avond jeugdcompetitie TC Atalanta 17 maart
De financiële functie: Integrale bedrijfsanalyse©
Jeugdafdeling v.v. Pernis seizoen 2014/2015
KennismakingsAvond MiniCommissie HC Twente Maandag 1 september 2014 Voor alle ouders van nieuwe leden.
ontdek wat jij kunt bereiken
1 Zie ook identiteit.pdf willen denkenvoelen 5 Zie ook identiteit.pdf.
Pupillen en junioren Ouderavond Pupillen en junioren
ZijActief Koningslust
Informatiebijeenkomst junioren Welkom Trainers Training Wedstrijden Categorie indeling Jeugdcommissie Gedragsregels Communicatie Vragen Opgeven.
Bijeenkomst competitie
Sint Jorisschool Examenvoorlichting
23 MAART 2015 Algemene Ledenvergadering. Agenda Opening Vaststelling agenda Informatie over de overstap van de zondag naar de zaterdag rondvraag Sluiting.
Informatie avond leerjaar 4
Samen naar het examen informatie voor ouders over periode 4
Teambijeenkomst A-Junioren 2015 – 2016 Selectie
Wedstrijdsecretariaat ZFC Zuidlaren Seizoen 2015/2016.
Ouder INFO avond JCIE & TJC 30 september 2015 vv ‘t Vliegdorp JCIE.
Ouderavond Pupillen en junioren  D-pupillen (2009 en jonger): Dinsdag Trainers: wie is wie? Maiko Miou Anouk Di Di Di contact-persoon.
algemene ouderavond 4 september 2018
Voorlichting competitie D junioren
Ouderavond 30 januari 2017 HV Groesbeeks Glorie
Evaluatie Brainstorm avonden & vervolgstappen
WELKOM- ‘vvLEO geeft graag openheid van zaken’
Let’s Roll 2017 Hockeyclub Montfoort
Presentatie Jeugdcommissie.
Transcript van de presentatie:

18 juni 2011 Jeugdbestuur Aron, Wim, Ineke en Maarten Welkom bij OVC’85 18 juni 2011 Jeugdbestuur Aron, Wim, Ineke en Maarten

Agenda Kampioenen Start nieuwe seizoen Vrijwilligers Voetbalplaatjes 13.00 uur F – teams, mini’s en ouders 14.00 uur E – teams en ouders 15.00 uur D – teams en ouders 16.00 uur C en MC – teams en ouders Kampioenen Start nieuwe seizoen Vrijwilligers Voetbalplaatjes SKAR: Sport BSO Samenwerking Ostrabeke Teamindeling

De Grote Club actie Individueel 1. Enzo Busscher, F7, met 65 verkochte loten 2. Daan Sukkel, D3, 60 stuks 3. ex aequo: Justus Aalderink, F2, en Loek van der Gugten, D3, beide 48 stuks Team 1. D3 (221 stuks, 100% deelname, gem. 17,0 loten per speler verkocht) 2. F7 (105 stuks, 50% deelname, gem. 10,5 loten per speler verkocht) 3. E2 (95 stuks, 73% deelname, gem. 8,6 loten per speler verkocht) De inspanningen van de deelnemende teams hebben geleid tot de verkoop van 1.183 loten. D3 heeft hiervan de meeste verkocht: 221 stuks. F7 volgt met 105 stuks op de tweede plaats, E2 is met 95 stuks derde. Na aftrek van kosten en on-inbare bestellingen heeft dit netto € 2.626,23 opgeleverd.

Voetbalplaatjes actie 2011 500 albums 28 teamfoto’s 371 individuele portretten 427 unieke plaatjes 365.000 plaatjes Hoe krijg ik mijn album vol? Afsluiting van de actie op 25 juni 2011 Ruilen, ruilen en nog eens ruilen! Plaatjes kopen op 25 juni 2011 bij de Coop á € 0,10 per stuk (tijdstip volgt) Ruilavond dinsdag 21 juni 2011 19.00 tot 21.00 uur in de kantine van OVC’85 Ruilochtend zaterdag 25 juni 2011 10.00 tot 12.00 uur in de kantine van OVC’85

Start Nieuwe Seizoen 2011-2012 Velden zijn open vanaf begin Augustus Aanvang training E&F: week van 22 – 26 augustus (zie schema) De wedstrijden beginnen in september. Het schema wordt via de website bekend gemaakt. Frans Kroon informeert de leiders per email. Kleding: indien nog niet gebeurd: inleveren (+ formulier) Ophalen kleding, kaarten en wedstrijdschema De teamleider wordt door Bart Valkenburg geïnformeerd. Communicatie via de website en teamleid(st)ers (wedstrijdschema’s, uitslagen, afgelastingen, etc).

TRAININGSTIJDEN SEIZOEN 2011 / 2012 (najaar) CONCEPT (EXCL. OSTRABEKE)   DAG TIJD VELD Aa VELD Ab STROOK A STROOK B STROOK C Ma 17.00 E2 18.00 E1 E3 E5 E4 MC2 19.00 D2 D4 D3 MA1 Dames 1 20.00 21.00 Di B1 D1 C1 C2 MC1 1e elftal A1 KEEPERSTRAINING 2e elftal wo 15.00 F3 16.00 F1 F4 F5 F2 F6 F7 / F8 mini's Do 3e elftal

Beker wedstrijden A1 - B1 - C1 - D1 - E1 - F1 - MA1 - Dames 1 - MC1. Speeldata Zaterdag 20 augustus - A1 B1 C1 D1 E1 F1 Maandag 22 augustus - A1 - C1 Woensdag 24 augustus - B1 D1 E1 F1 Zaterdag 27 augustus - A1 B1 C1 D1 E1 F1 MA1 MC1 Dames 1 Zaterdag 3 september - MA1 MC1 Dames 1 (wedstrijden worden op andere datum gespeeld ivm Airborne Wandeltocht) C1 nntb ivm combi met Ostrabeke Wedstrijddata onder voorbehoud

Zonder vrijwilligers geen OVC’85 Voor de bardienst wordt een indeling gemaakt. Deze bijdrage is verplicht Bezetting van Kantine en Gastouders = De huidige kantine groep + Alle leden (bij jeugd de ouders) – Kader 2 Keer per jaar, 3 Uur per keer Indeling wordt een week voor de competitie op de website gepubliceerd (Natascha) Indien een wijziging is gewenst, dan zelf regelen: ledeninformatie beschikbaar op de website. Voor overige taken kun je je opgeven via het formulier op tafel Bardiensten (je wordt ingedeeld) Meehelpen activiteiten (sint, pupillenkamp, toernooien enz) Materialen (kleding uitzoeken) Communicatie activiteiten Bijzondere talenten??  

Kantine en Gastouders We houden de kantine graag open. Motto: “iedereen helpt mee” Bezetting van Kantine en Gastouders = De huidige kantine groep + Alle leden (bij jeugd de ouders) - Kader Alle leden zonder actieve rol binnen de vereniging (kader) 2 Keer per jaar, 3 Uur per keer Indeling wordt een week voor de competitie op de website gepubliceerd (Natascha) Indien een wijziging is gewenst, dan zelf regelen: ledeninformatie beschikbaar op de website. Mutaties worden achteraf op de website verwerkt

Vacatures Algemene zaken/secretaris algemeen bestuur Leden voor sponsorcommissie Technisch Jeugdcoördinator (opvolger Vincent van Maanen) ???? Leden technische commissie Accommodatiezaken Meedenkers en medewerkers (klussers) Commissieleden kantinebeheer Communicatie en PR Activiteiten en toernooien Trainers en leiders nieuwe seizoen

Wat verwachten we van ouders? Rijden bij uitwedstrijden Wassen van kleding Vlaggen vanaf D-leeftijd Bijdragen aan actueel houden website met verslagen, foto’s enz Communicatie zoveel mogelijk per mail Doen van vrijwilligersklus van ongeveer 15 uur per jaar.

SKAR: Sport BSO Eerste contact maart 2010 Voorinspectie mei 2010 Enquete ouders juni 2010 Augustus 2010 verzoek bestemmingsplan wijziging aan Gemeente Tijdelijke beleidsmaatregel Sport BSO maart 2011 Informatieavond ouders juni 2011 Verbouwen /schilderen juni-juli 2011 Start sport bso “Sportjungle” aug. 2011

Samenwerking Ostrabeke In loop der jaren meerdere pogingen tot samenwerking jeugd, vorig B-jeugd jaar niet gelukt; Nu samenwerking gehele C-jeugd, en SBSV (= stichting beheer samenwerkende voetbalverenigingen); Formele benadering door O. ALV (O) / 100% voor; Vervolg ALV 2011 / verkennen / plan ALV 2012

Team indeling Op de tafels liggen de indelingen Controleer de NAW informatie Bij ontbrekende trainer, leider graag een voorstel Bepaal in ieder geval één contactpersoon per team ivm de communicatie Bij vragen en verzoeken graag invullen op de indeling Besprekingen nu individueel of per afspraak te plannen