Trends in Self-Service

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Accountancy -2% in 2013  Minder vraag naar advies  Minder administratie en samenstelling (automatisering)  Tarieven onder druk  Meer transparantie.
Advertisements

10 tips voor een gouden start Groeitips
Bedrijfspresentatie Promavise
ZOU JIJ DAAR WILLEN WONEN?
E-shoppen. On-line kopen en/of verkopen: – Is ook verleden jaar weer sterk toegenomen – vooral reizen, boeken,dvd,electronica – Kiezen Winkel Product.
De strategie - deel 2 Goudsmidatelier Jaasma. Wat hebben we vorige week besproken? Waar wordt je gelukkig van? Voor wie doe je de dingen? Wat gebeurt.
© 2006 Consilience B.V.1. 2 E-Dienstverlening in de praktijk Noordwijk, 5 september 2006 K.P.Majoor Adviseur Consilience B.V.
1 KWALITEIT EN CAPACITEIT DE PLANNING EN DE UITVOERING.
1 Wat heeft u vandaag al gedaan? bellen met gsm sms’en en bestanden downloaden Ringtone downloaden Mp3 speler bijwerken chatten msn’en Games spelen.
De economie van het doen Frank Kalshoven
1 Is úw CAO OPTIMAAL? Optimaliseer uw CAO met CAOptimaal® van HS Arbeidsvoorwaarden Optimaliseer uw CAO met CAOptimaal® van HS Arbeidsvoorwaarden Bètaversie.
Wat is Customer Relationship Management?
Incident & Probleem management
Het probleem definiëren en de onderzoeksdoelstellingen
Content Management Organisatie voor Eenduidige Communicatie Frido Tactor 28 november, 2006.
HOM COM Ledenvergadering 17 – Record foto Bekijk Dubai in 45 miljard pixels Inzoomen maar !
Google WEB Services 6 oktober Wat zijn WEB services ? Google WEB Services Applicaties via het WEB Ruimte beschikbaar stellen op het WEB Communicatie.
Readiness Inactiviteit binnen een rehabilitatietraject
Overheid Prinsjesdag en lonen.
Swot analyse
DIV Beleid, trends, ontwikkelingen en collega’s
Presentatie Reisbranchecampagne Reisagentensymposium 20 april 2009, Hoofddorp.
Voorstelling Juridische Dienst
Enterprise Document Management Fase
D.K.L. Differentiatie Keuze Lessen Passie als Kompas.
voor welk huis staat kikker?
5.1 Wat kun je doen met groen?
ken de detailhandel paragraaf 1.6 verkoopsystemen spring in
Verkoop en service H1 Assortiment- en artikelkennis Assistent verkoopmedewerker.
Kredietcrisis? Beter meten is beter weten waar nog klantkansen liggen.
CSA UZ LEUVEN: DE WEG NAAR ISO EN 13485
Conversation Company Jacky Aerts, Jolijn Akkerman, Isabella Elzinga.
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
De kunst om een klant of prospect een dienst van SNS Bank te laten kopen SNS Programma voor Ondernemende Helden Sales training Verkoop adviseur Docent:
Welkom in de bibliotheek!. Wat gaan we vandaag doen? Presentatie met boekentips (ca. 10 minuten) Rondleiding (ca. 10 minuten) Zelf boeken zoeken op de.
Roelof Janssen, Where are we going ? WebToPrint.
Met talenten werken in je team Een werkwinkel voor Zin?Ja! Guy Geerens
Informatie management HC2
Supply Chain Management
Presentatie rapport Een majeure opdracht Overijssel als opdrachtgever voor de BRZO-omgevingsdienst 28 oktober 2015.
Beheer in BedrijfsContext AD ICT Leerjaar 2 George Pluimakers Module: ICTBBC01DX Studiejaar 2013/2014.
ken de detailhandel paragraaf 1.6 verkoopsystemen systeem in verkoop
Verkoop en service Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen.
Innovatie in Juridische Dienstverlening Jelle van Veenen.
Dienstenmarketing Week 4.
Voor bibliotheken. De Bibliotheek op het station 2.
1 De Nederlandse economie 2e kwartaal 2009 Michiel Vergeer.
Near Field Communication Nicki, Lorette en Maaike.
1 De Nederlandse economie 3e kwartaal 2009 Michiel Vergeer.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Verkoop Hoofdstuk 2 Klanten ontvangen en benaderen.
Handleiding lesprogramma leerkrachten middenbouw Basis Onderwijs
Voorstelling Juridische Dienst
Het probleem: gedegradeerde betonnen bruggen
De bank en jouw geld Hoofdstuk 3 Geheel.
Gaandeweg kiezen Rob Duijker en Martha Haverkamp
Gaandeweg kiezen Rob Duijker en Martha Haverkamp
Workshop ‘Uw pensioen’
Voorlichting: Management & Organisatie
Inspiratie-avond UNIZO Provincie Oost-Vlaanderen Gent
Vmbo 2 economie Waarom werken?
Innovatie in Juridische Dienstverlening
Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen
in omnichannel retail van de toekomst
Centrale bank (ecb / dnb)
Consumeren deel 1 Door de economische crisis geven mensen minder geld uit. Voor een supermarkt is de crisis een minder groot probleem dan voor een.
Deeleconomie voor professionals
Je kinderopvang privatiseren: hoe beslis je dat?
AMIF Project OCMW Antwerpen
Transcript van de presentatie:

Trends in Self-Service Drs. Kees Groeneveld www.keesgroeneveld.nl

1 - De Grote Trend 2 - Zelfbediening Als Trend 3 - Self Service Economie

Agrarisch

Productie

Dienstverlening

1 - De Grote Trend 2 - Zelfbediening Als Trend 3 - Self Service Economie

Zelf kiezen

Zelf bellen

Zelf geld opnemen

Zelf tanken en zelf betalen

Zelf tanken en zelf betalen

Zelf boeken lenen (RFID)

Hoe lang nog kassières? (RFID)

1 - De Grote Trend 2 - Zelfbediening Als Trend 3 - Self Service Economie

Intern - Employee Self Service

Extern - Customer Self Service

Zelf een huis uitzoeken

Zelf nummerplaat checken

Betalen voor self-service

Zelf winkelen

Zelf juridische documenten maken

Zelf een partner zoeken

Zelf beleggen

Zelf een baan zoeken

Zelf een uitje kiezen

Zelf PTS-therapie uitvoeren PTS = Post Traumatische Stress

Tempobepalende factoren

www.service-economie.nl Download gratis!