Personal branding jongeren Recrutering 2.0

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Kaibi app Arie den Boon Melanie van Hagen Jan den Boon.
Advertisements

Barry Bee gaat jullie wat meer vertellen over dikke truiendag
Welkom.
Gebruik sociale media voor Personal Branding en om werk te zoeken
Communicatie door de NVVN: meer digitaal Eenvoudiger, meer informatie, meer toegang, meer verbinding, beter bereikbaar Paula Harte, 27 maart 2014.
Programma – Voorstellen & verwachtingen
Social Media met boswachters Het geheim achter het succes Jeffrey van Heck Adviseur Online Marketing & Social Media.
K!X is een project van. Wat is K!X? K!X is een project waarin je op een leuke, boeiende en actieve manier met een groep jongeren een promoteam vormt om.
Welkom bij de workshop social media. Wie is de ? Marketing, communicatie, pr on- en offline. •Strategie en advies. •Uitvoeren middelen, persberichten.
Presentaties •Leerjaar 1 Informatiekunde - Presentaties maken.
Sociale wijkmedia 19 en 28 maart 2013 wijkteams Nieuw Lokaal Akkoord Gilbert Sewnandan.
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
A perfect match? Hoe consumentenpsychologie en internet kunnen worden ingezet om goede doelen aan goede ambassadeurs te helpen Ivar Vermeulen Communicatiewetenschap,
JochemKoole.nl Sociale media zijn niet het gouden ei.
Vindbaar zijn Wat kan je zelf doen?. ADWORDS -Betalen per klik -Gelijk resultaat -Wekelijks onderhoud -Gecompliceerd geworden Zelf doen: Ja, basis.
Van push naar pull Door: Guido Derkx - Juni 2012 ‘Het verbinden met doelgroepen door community building’
Korte peiling Wie vindt zichzelf sociaal ondernemend?
Wensen Van het 6de leerjaar.
“UW MERKNAAM DOOR ANDERE OGEN"
1 Masterclass Talentmanagement 22 september 2011.
Ludo Daems.
Verenigingsdag 2013, 28 augustus
But … I don’t find employees !. 5% zoekt actief naar een nieuwe job 32% zoekt passief naar een nieuwe job 36% staat open voor een nieuwe job.
Nieuw relatiemanagement, SCRM
Personal Branding ‘laat zien wie je bent’ Minor Active Ageing
Social Media.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Toine Nagel.
Indeling: - eerst filmpje laten zien - tijdens 2 e slide voorstellen, Mirjam eerst met reden van aanwezigheid, chantal 2 e plus dialoog aangaan - 4 e slide.
Ondernemendheid Persoonlijke en sociale vaardigheden van de commerciële professional 1.
Social Media ‘Talk of the town’. De bekendste: Twitter, Youtube, Flicker, Facebook, Linkedin en Hyves.
Les 13 Presenteer jezelf (2) Leerjaar 1 Informatiekunde - Presentaties maken.
Welkom bij de workshop social media. Wie is de ? Marketing, communicatie, pr on- en offline. Strategie en advies. Uitvoeren middelen, persberichten schrijven,
Personal Branding.
#DurfTeVragen Collectieve intelligentie op Twitter Erik van Leeuwen
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Het kruisbestuivingsspel Ervaar de kracht van netwerken
PROJECT KEUZEPROCESSEN
Afronding van het project: ‘GGZ-clienten kiezen met wijsheid’ ERVARINGSWIJZER EVENT.
Wat komt er aan bod? Merk Positionering Gat in de markt Design.
Alumnibeleid en alumnivereniging
September Linkbuilding anno 2011  Interessante websites vinden voor linkbuilding.linkbuilding  Bloggen altijd goed voor je linkbuilding strategie.
FEEDBACK DATINGSITE LINKEDIN SAMENWERKING STANDAARDISATIE IN AANBOD MATCH OP COMPETENTIES EN LEERDOELEN WEDERKERIGHEID ONLINE VERSUS OFFLINE.
S OCIAL N ETWORK- I T Stefan, Inge, Fatemeh, Chris & Mark.
Stap 2: de basistekst Titel boek: Twitter op je werk~ social media voor interne communicatie Titel hoofdstuk: Nettiquette, codes en gezond verstand Auteur:
‘netwerken zonder grenzen’ Sociaal Netwerken in Regio 0318.
Voorlichting en Werving De juiste student op de juiste plaats.
De ondernemende student Hoofdstuk 3Persoonlijke presentatie en reflectie.
Social Media 1 maart 2011 Vissen in je netwerkvijver.
Sociale Rekrutering. Sociale media  ontkokeren Klant centraal: sociale media gebruiken voor véél doeleinden.
UVW LinkedIn Presentatie
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Sessie 3: Je bent wat je publiceert 1. Programma De kracht van weblogs Praktijkoefening: Zelf een weblog maken met Blogger Wat kan ik ermee? 2.
Sessie 4: Opdrachten krijgen met 1. Wat gaan we doen? #lift Aan de slag met Twitter Oefening Geavanceeerd gebruik Twitter succesvol toepassen Toelichting.
JUNIOR COMPANY TRAINING LEERLINGEN. MISSIE Jongeren inspireren en uitdagen te bouwen aan een ondernemende toekomst.
Online Personal Branding. Professie: Trainer / Mindset Reprogrammer & Personal Braning Coach Geboren: Nederland (43 jaar) Passie: Commerciele Talenten.
Sociale media bij HR & jobs
Sterk door je netwerk zet jezelf op de kaart!. Even voorstellen 21 mei 2016 in TilburgTRIVALENT LOOPBAANEVENT 2 mens & werk.
INSPIRATIEWORKSHOP AANGEBODEN DOOR ASERTO TRAINING BERNADETTE VRIJLING
E MPLOYER BRANDING Katrien Put. O VERZICHT Wat is employer branding? Waarom employer branding invoeren? Hoe employer branding invoeren?
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Wie ben ik?  .
Wie ben ik?  .
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Fontys Career event 15 maart 2017.
Social Media & Sport Deel I
DIRECT • RELEVANT • RESULTAAT
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Solliciteren met Social Media
Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten
PERSONAL BRANDING HET NUT VAN .. HOE? TIPS
Transcript van de presentatie:

Personal branding jongeren Recrutering 2.0

It’s all about attitude, Calimero!

Wie van jullie?

Wil je gelijk of wil je geluk?

Personal branding jongeren A brand = een merk Authentiek Talent, passie, attitude, dromen Proactieve interactie Gericht op de ander Online én offline Zoekresultaten Google

Ceylan Caglar

30 juni 2013: klaar voor leuke job! Twitter sinds januari 2013 Werk al 3 jaar bij schoenen Torfs Netwerken: online en offline Vrijwilliger event Coca Cola visitekaartje toekomstige job followers op Twitter

Social validation & enthousiasme school

Ambassador werkgever studentenjob

Don’t wait for the apples: shake the tree!

The power of retweets

Recrutering 2.0 (slide 1)

Recrutering 2.0 (slide 2)

Recrutering 2.0 (slide 3)

Recrutering 2.0 (slide 4)

Recrutering 2.0 (slide 5)

Recrutering 2.0 (slide 6)

Recrutering 2.0 (slide 7)

Tot op Twitter of LinkedIn! @Ceylan_Caglar @HeidiWulff Ceylan Caglar Heidi Wulff Bedankt!