Internationale marketing Svend Hollensen Nederlandse bewerking: Hans Engbers Angelo Mulder Internationale marketing
Internationale marketing Figuur 7.1 Potentiële bepalende factoren bij de selectie van buitenlandse markten Internationale marketing
Figuur 7.2 Internationale marktsegmentatie Internationale marketing
Tabel 7.1 Criteria die deel uitmaken van de BERI-totaalindex Internationale marketing
Figuur 7.3 De marktaantrekkelijkheid/concurrentiekrachtmatrix Internationale marketing
Internationale marketing Tabel 7.2 Dimensies van markt-/landaantrekkelijkheid en concurrentiekracht Internationale marketing
Figuur 7.4 Transnationale clustering van de West-Europese markt Internationale marketing
Figuur 7.5 Micromarktsegmentatie Internationale marketing
Internationale marketing Figuur 7.6 Het internationale marktsegmentatie-/screeningproces: een voorbeeld van de proactieve, systematische aanpak. (deel 1) Internationale marketing
Internationale marketing Figuur 7.6 Het internationale marktsegmentatie-/screeningproces: een voorbeeld van de proactieve, systematische aanpak. (deel 2) Internationale marketing
Figuur 7.7 Samenhang tussen omgevingsfactoren Internationale marketing
Figuur 7.8 Overzicht van de groeimatrix van Ansoff Internationale marketing
Internationale marketing Tabel 7.3 Internationale marktdiversificatie versus marktconcentratie (deel 1) Internationale marketing
Internationale marketing Tabel 7.3 Internationale marktdiversificatie versus marktconcentratie (deel 2) Internationale marketing
Figuur 7.9 De internationale portefeuille van Unilever Internationale marketing