+ Menno Wisselink Mid Year Assesment Inhoud - Over Mij - Schoolwerk - Werk buiten school.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Een leerlijn moderne media… Hoe doe je dat?
Advertisements

Luchtvaart techniek en krachten
Welke kenmerken schrijven jij of anderen aan God toe? Roept u maar!
Een algemene inleiding bij het maken van video’s
Les 1 Wat is “ Kook met mij mee!”?. Een dag zonder vlees
Voorstellen: Rixt, Rene & Lisette -> kort rondje groep
MEDMEC Les 1 Toelichting module
MEDMEC02 Media en creativiteit Identiteit. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Schooloverstijgend samenwerkend leren
Thema: Zelfreflectie Concept: “Kijk eens meer in de spiegel” Onderzoek: Beter uiten in een productie Eigen visuele opdracht.
Innoveren met … duurzaam ondernemen. Inleidend verhaal bij titel dia Vandaag proeverij duurzaam innoveren. Wat aan bod komt is een selectie van alle soorten.
Inhoud Ebou leigh Stage werk Intake Hku Seminars
Social Media (Wat is dat & Wat kan de kerk daar mee?)
Komt een vrouw bij de dokter
Medmec 1 Herfst Les 4.
Dankdag 2013 “Denk je aan danken?”.
de ouderbetrokkenheid vergroten
Werkgroep video prototyping V1 blok 2 Maaike van Cruchten Bart-Jan Steerenberg b ‘FAKE IT ‘TILL YOU MAKE IT’
Engagement MEDMEC 04 Les 8 Welkomstwoord Voor CMI-MEDIA 1.
MEDMEC Les 2 Presentaties opdracht 1.1 =mindmap (of anders) onderwerp IK. 3 min. P.P. Startformulering HoeKanIk > bedenk = keuze. Uitleg research.
Docent medmec = Wil Adolfs
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
Media en creativiteit Identiteit les 2
Creative tools Dit is de titel van de module Je leert gereedschappen gebruiken om creatiever te zijn Middels oefeningen en informatie in de les Middels.
Trends Research Medmc3 les 1 Thema: Cognitieve dissonantie
MEDMEC02 Media en creativiteit Identiteit les 1. Onderwerpen in de lesHuiswerk voor komende les 1 o Toelichting op de module en de werkwijze. o Toelichting.
Pia Terstroet (Terpm) les 1 Mail: Wiki: Media en creativiteit MEDMC101D Creative.
Identiteit CMDMEC01-2 les 1 Mail: Startpagina – vakgroep media en creativiteit- docentenpagina Pia Terstroet –
Identiteit MedMec02 les 1 (3) Mail: Wiki: vakgroep:
Identiteit CMDMEC01-2 les 4 (5) Mail: Startpagina – vakgroep media en creativiteit- docentenpagina Pia Terstroet.
Identiteit MedMec0304 les 1 Mail: Wiki: vakgroep: Media.
Media en creativiteit Identiteit les 1
Media en creativiteit Herfst les 4.
Voor CMI-MEDIA Engagement MEDMEC 04 Les 7 Engagement MEDMEC 04 Les 7.
Escher.
De kerk in de Middeleeuwen
De Zeester Informatieavond - Ouderpanel 12 maart
Naam: HUPKES Mijn hobby : GAME Klik op “Naam”. Vul je naam in. Doe hetzelfde met “hobby” Hier kun je een foto / tekening Invoegen.
Timothy Kasri Mid Year Assessment
EYA Menno Wisselink. Inhoud  EP 1/3  SP 2: Magazine  SP 1: Interactieve trailer.
The Mid Year Assessment
Menno Wisselink Mid Year Assessment Kort over mij Menno Wisselink, IMT
Geloven en nu….
Godsdienst.
Godsdienst.
Politieke stromingen LiNKS RECHTS.
Kunst.
Denk aan de sociale competentie
Engelen Engelen komen in veel verhalen van godsdiensten voor als een wezen dat uit de hemel afkomstig is. Engelen worden o.a. genoemd in de Tenach, de.
CREATIVE MARKETING WC 1, jaar 1, Winter 2008 Verkenningsles Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
Onderwijs 2.0. Even voorstellen Walter Vos Tweedejaars IDM/Media & informatiemanagement Digitaal samenwerken Google:
Saskia Best HRO – CMD Lente 2010 Concept Development – 29 maart 2010.
FAR CRY 3 Wat zijn je verwachtingen vooraf? Wat is je ervaring geweest? Wat is het verschil.

Project Net nu Oranje groep.
IPad digital in je vingers... en nu de rest nog Jan de Waal.
Naam van het spel: GROEP : BOY VOESTEN GIANNI PUNT DANIËL POST.
Brazilië Sporten.
Let op!
Sprookjes.
STOP-MOTION.
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
3H1 WHTSNXT?. Groep 1
Branch Music.  Ga naar  Lees een recensie en reageer daar op  Mijn recensie: Album, Maskerade Fresku  Recensie geschreven.
Cinematografie / stopmotion
IK-File 18-11les 1planning ik-file 25-11les 2opdracht 1-cover/poster/banner 02-12les 3 opdracht 1-categorie les 4 opdracht 1-categorie les.
Transcript van de presentatie:

+ Menno Wisselink Mid Year Assesment Inhoud - Over Mij - Schoolwerk - Werk buiten school

+ Over mij Menno Wisselink GLU NCRV

+ Ontwerpprocessen Eigen huiswerk opdracht: Link: Keuzes/Feedback Conditional Design Aan de hand van 3 vooraf gestelde regels Waaronder het ‘nieuwe/bekende’ opzoeken

+ Reflectie lessen Foto’s van object in je kamer Zonder flits Experimenteel spelen met belichting zonder uitkomst hiervan te weten

+ Reflectie lessen Montage Scene Experimenteren met oorspronkelijke verhaal Komische draai Voorbeeld voor mijn fascinatie Reactie hierop/Geïnspireerd

+ Oriëntatie New Media Concept: We beginnen met een extreme close-up van een persoon die nadrukkelijk aan het transpireren is. We zoomen uit (tot uiteindelijk een totaal) en zien/horen dat hij een boek aan het (voor) lezen is, aan bed. De persoon 'zit' zo nadrukkelijk in het verhaal dat hij de omgeving, waaronder zijn slapende kind niet meer in de gaten heeft. Ineens vliegt de achterwand eraf. In slow-motions zien we om ons heen een soort battlefield. Het gaat uiteindelijk om de spanning die de persoon ervaart wanneer hij het boek leest.

+ New Media: Voorproces SMART Leerdoel: Voorproces Experimenten na feedback: Research docs Storyboards Experimenten Eindresultaat: - Geleerd? - Verbeteren en verder ontwikkelen door Seminair - Nieuw leerdoel

+ Werk buiten school NCRV Spirit24 Nieuwsprogramma: Leader:

Studio Impressie

+ Eigen Werk TweetWise Eindshot leader: SKOPGAT: Thema-avond Spirit24

+ Fin Vragen? Meer informatie Menno Wisselink, IMT