Wat als… Door Kenzo, Marcel en Menno. Product: History/Discovery channel programma (circa 35 minuten)

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Digital Playground Programma workshop 4 april
Advertisements

Kaibi app Arie den Boon Melanie van Hagen Jan den Boon.
Formule vindjeklanten.nl Voor het vinden en werven van klanten.
Workshop 3 deel 1: Marketing
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Project Webontwikkeling IWT-TV Groep 5. Inhoud  Overlopen van de fasen  Live Demo  Vragen?
Een vernieuwde communicatieaanpak Werkgroep communicatie.
Ondersteuning door de provincie Oost-Vlaanderen
COVS en de website Presentatie voor VCN en districten 30 maart 2013.
Marktonderzoek Danneels
Bavaria Serveerdesk Zo. kan het ook!
Geld verdienen met trends
Agenda uurOpeningGodert-Jan van Meijl uurInleiding centrum coördinatorMarinda Vos uurVerslag secretarisPeter van Moorselaar uurExploitatie.
Cross Mediacampagne Opdracht gever: KLM
GGD Fryslân Akke Hofstee en Abe van Reemst Leeuwarden
Versus Wilde Ganzen – Nicole Hoeve – Paul Oudshoorn – Aimee Saers – Ingrid Schermers.
Marketing Werkgroep 6.
Cross Media.
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 2.
Social Media.
Social media.
Een website bouwen, hoe doe je dat eigenlijk?. Website bouwen Wat zet ik er op? Hoe deel ik mijn pagina’s in? Welke knoppen moet ik gebruiken?
Omgaan met het gebruik van historische bronnen
WAAROM SCHOOLRADIO? LEUK TIJDVERDRIJF COMMUNICATIEKANAAL.
Informatie avond groep 7b
Voorzitter Ledencommissie: Berto de Graaf
Studentencongres Reclame en PR.
Omroep Flevoland helpt bij een vliegende start. Introductie Timo Jepkema, Yvette van Ek Eline Hoffman en Sven Jach Televisieformat Lelystad Airport Werkgelegenheid.
Les 2 – Jouw media.
Ondernemenincool Groepsbijeenkomst 2 juli. Voorstellen Liz Pelupessy John Autar Vertel in het kort: - Wie je bent - waarom je ondernemer wilt worden -
PLUK Motivatie 2. Over Nike 3. Doelgroep 4. Boodschap 5. Doelen 6. Tools 7. Marketingvormen 8. Strategie 9. Waarde-oordeel 10. Bronnen.
OFC28 mediawijsheid les 2. Toetsopdracht voor deze week was: Beantwoord de volgende vragen (je levert ze in bij je docent en bewaart ze in een aparte.
Project college: Promotie Jaap Evenhuis.
W.I.M Stefan Roest Rick van der Heiden Samentha van der Weiden
oefening Planning bespreken
§ 1.1 Waar kies je voor? De keuzes die je maakt als consument worden beïnvloed door de marketing van bedrijven die producten en diensten aanbieden. © Noordhoff.
Februari 2011 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Deel 2 (individueel) personalizen van de objecten 30 minuten.
De hangar. Het team Eelco Honingh Marian Alons Jesse Taat Ron Schonewille.
De juiste student op de juiste plaats. Highlights presentatie werving & selectie We zijn begonnen met (de voorbereidingen voor) het nieuwe voorlichtingsplan.
Marketingcommunicatie
Transmedia Lisa, Leontien, Lisanne, Sebastiaan en Cynthia.
TEAM TASTE Phillip Hannaart – Jesse Pesulima - Roy Osterholt - Jip van Zoest – Frans Jogchems – Anouck Steenken – Annieke den Boer.
Research naar interactieve media producten David, Jay en Joris.
Deel 7 (team) productvoorstel 100 minuten
Digitale media Rotterdam, 00 januari 2007 Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Inleiding digitale media Rotterdam, 00 januari 2007.
SLC opdr 2 Rico Steve Adrian Nick Research Interactieve media producten.
Toepassingen 5L week 11: ‘Reclame’ een breuk of een procent nemen van een getal 5L week 11: ‘Reclame’
Major Leerdoelen - Onderzoek Maya en 3D * Boek en internet - Uitwerking onderbouwen * Verslagen - Maya 3D * 3 Tutorials - Combinatie maken.
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 5 Het ondernemersplan.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
“Toekomst van adviesraden” Dieter Van de Putte | dewakkereburger.be 1.
9 oktober 2014 | Raymond de Niet, Beeldredactie-RPT 1 Verbeelding bij het PBL Tell me, Show me, Involve me.
Instructiefilm maken. Het maken van een instructiefilm voor je praktijkproject uit periode 12. DOEL.
Grafimedia wordt Media Vormgeving ICT
Created by BM|DESIGN|ER Discover your story CONCEPT default.
Hoe werkt Kampong TV? Onderdeel van Team communicatie 100% vrijwilligerswerk Samenwerking studenten Hogeschool Samenwerking Kampong videoteam Faciliteiten.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Created by BM|DESIGN|ER NoaberGilde default willempoterman.
Rob Goossens Komende lessen Werkomschrijving, werkplan en werkplanning.
Created by BM|DESIGN|ER HUB053 HUB053-ini HUB053-run.
Informatieavond Herinrichting centrum Liempde
Klanttevredenheidsonderzoek
Digitale tools: SlideShare
Doelgroep: producent van communicatiemiddelen
VOORTGANGS presentatie
Internetmarketing en oefentoets
Marketing Week 6 Het mediaplan Les 1.
Hoofdstuk 8 De juiste marketingmix
Transcript van de presentatie:

Wat als… Door Kenzo, Marcel en Menno

Product: History/Discovery channel programma (circa 35 minuten)

Viral

Voorbeeld

Onze viral!

2

Indeling programma Inhoud/Structuur: – 1. Wat als? – 2. Situatie schetsen – commercials – 3. Probleem vaststellen dmv viral (verschillende bronnen raadplegen) – 4. Kijker twijfelt: Is het waar? – 5. En waarom is dit waar?

Wat moet er gemaakt worden? TV programma – Commercials – Bronnen – Interviews – Viral: Maya kalender Bijbehorende website Overige: – Tekeningen, huisstijl, promotie (social media), research

Voor ieder wat wils!

Planning

Einde