Andrej Osipian 1 e Bachelor Game Art en Design 2012 - 2013 Game Concept: Book of Lenses.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Spreekbeurt van Pietje Puk Juni 2012
Advertisements

Samenvatting hoofdstuk 15-16
Hybriditeit De Souza e Silva: • Het vervagen van de grens tussen fysiek en digitale ruimten • Het intreden van virtuele communities in de fysieke ruimte.
De Horstgemeenschap Van passanten tot participanten.
Samenvatting Book of lenses
Sommige dingen geloof je niet vooralleer je ze gezien hebt.
H1 wikken en wegen Paragraaf 1+2.
EMEG lijst: opdracht 12.
Het deed mij deugd en schonk mij vreugd, deze donker rode kersen in de regen te mogen aanschouwen, zodat ik er een Powerpoint van kon bouwen. Een mooi.
Hoofdstukken 15 en 16.  als spelers meer keuze hebben kunnen nieuwe verhalen ontstaan. Hoe kan ik meer keuzes brengen?  Conflicten leiden tot meerdere.
Oud zijn, Of Zich Oud voelen !!! ‘n Definitie, die onze kijk helemaal kan veranderen.
The art of game design Hoofdstuk 17 tot 19. Trandsmedia worlds Games video's en speelgoed zijn poorten in trandsmedia worlds.
Andrej Osipian 1 e Bachelor Game Art en Design Game Concept: Book of Lenses.
Samenvatting Book of lenses
Gaming Bezoek een LAN-party.  De reclames werden duidelijk in kaart gebracht. Op de hekken waarmee de verschillende ruimtes werden afgezet hingen spandoeken.
Mid Year Assessment Van Guido Boogaard.
Indien de wereld Van mij was.. Ach ja………………….. Indien ik de regels kon veranderen.
Sommige dingen geloof je niet vooralleer je ze gezien hebt.
Super Mario 64 Super Mario 64 noemen sommige mensen ‘het beste spel ter wereld’ Dat is eigenlijk het eerste 3d Mario spel. Super Mario kart is niet echt.
Laatste toets Vrijdag 8 november van 8.30 – uur Locatie: EDUC-BETA Stof: Alles! Slides Boek Werkcollegeopgaven Practicumopgaven.
The art of game design Hoofdstuk 20 en 21.
The art of game design Hoofdstuk 15 en 16. Opbouw van een verhaal Tweevoudig: Sommige games hebben goede verhaalelementen Sommige games hebben goede gameplay.
Andrej Osipian 1 e Bachelor Game Art en Design Game Concept: Book of Lenses.
Andrej Osipian 1 e Bachelor Game Art en Design Game Concept: Book of Lenses.
Tim Nelemans GDD G1 Fijne Break gehad?. HTML  Nieuw programma  Eerste contact programmeren  Hardcore programmeren vs oppervlakkig programmeren.
Derde zondag van de 40 dagentijd 11 maart 2012 Leven door verandering: Geduld Joh. 2: Jezus is woest. De tempel is geen gebedshuis meer, maar een.
Serious games als ‘eyeopener’ Jan Willem van Rooij Gertjan Vriend Stichting Upact Maart 2012.
Tekst: 1 Sam. 1:1-20. Niet terugslaan, maar bidden.
en de drang tot vormgeven
Tiny Farm Gaming. Over tiny farm Tiny farm is een spel waarin je een boerderij bezit. Eerst kun je kippen houden, voeren en broeden. Je verdient geld.
World of Warcraft Spelen tot level 20. Beeldvorming vooraf Niks voor mij Mooi vormgegeven Vecht game Vooral games interessant.
LAGOONIA
Game Concept Samenvatting hoofdstuk 19. Vijf manieren die designers gebruiken om hun game spaces te organiseren. Lineair (bv: monopoly, super mario bros)
Game concept Samenvatting hoofdstuk 20 & 21. De waarde van esthetiek Het kan spelers aan trekken die het spel anders niet hadden gespeeld Het kan jouw.
Mij een zorg!?.
GTA IV. Speel de game Ik speel deze game nu zo’n half jaar. Tot nu toe heb ik geweldige ervaringen gehad met dit spel. Ik heb een jaar gewacht om dit.
{ World of Warcraft. Wat zijn je verwachtingen? Wat is je ervaring? Wat is het verschil? Opdracht Opdracht.
5 e /6 e leerjaar Vul hier je school in LES 2 - Krabbels van een onderzoeker.
Onderweg kom je soms verrassingen tegen! Geniet van het goede.
Branche gaming. Geef een reactie op een recensie van het spel. Plus puntjes Het vechtsysteem is beter dan ooit! Vijanden zijn agressiever dan in alle.
Spel uit de top 20: Fifa ’13..
Verzameling. Iedereen heeft in zijn leven wel eens iets verzameld. Het kan gaan om de kleinste dingen tijdens kindertijd of de grootste wanneer men volwassen.
Half-Life 2 Modding Anthony Agustin VU Masterclass Game Development maart 2006.
{ Gaming Gemaakt door Kevin scheij en Akin Tunç. Introductie.
Oud zijn, of zich oud voelen !!!.
LES 3. Serious games Applied games ”a mental contest, played with a computer in accordance with specific rules that uses entertainment to further government.
EMEG-lijst Speel world of warcraft tot level 20 Marciano Timmermans CE2A.
Liliane de Voogd CO1K, Fontys ACI Mei  Opdracht: speel een aantal uur een serious game  Activiteit: speel de game mee en haal een level.
Samenvatting Hoofdstuk
(Met dank aan Stijn van den Corput voor de foto) Ik dacht: - dat het saai zou worden. - dat de verhouding meisjes/jongens 1:20 zou zijn - dat je alleen.
Gebedspunt 1 Verandering van de universele gemeente naar Handelingen 2:38-39 Petrus zei: ‘Jullie moeten allemaal je leven veranderen, en je laten dopen.
Jezus leert ons: Bidden vindt plaats in de intimiteit van je relatie met God.
Dit ben ik Deze prestatie gaat over Lucas. Als je niet oplet dan gebeurd er iets wat niet leuk is.
Handleiding lesprogramma Docenten Voortgezet Onderwijs.
Handleiding lesprogramma leerkrachten middenbouw Basis Onderwijs.
LES 3. glusyndicates.nl Serious games Applied games ”a mental contest, played with a computer in accordance with specific rules that uses entertainment.
DE MAN......
Serious game ter preventie van PTSD. IJsfontein Vrije Universiteit Amsterdam Sectie Klinische Psychologie Probleem analyse ConceptPrototype Play-test.
Hoe maak je een goede educatieve game??? Van een educatieve game leer je iets!!!! Gebruik gamemaker.
Muziek bestaat sinds de mens op de wereld is, maar de dieren, de atomen en de sterren maken ook muziek.. Karlheinz Stockhausen maar de dieren, de atomen.
With the support of the Lifelong Learning Programme of the European Union
Diverse spreuken en gezegde`s
Gino Vanherweghe. -Een aanzet tot… mogelijkheden en suggesties aanbieden, geen ‘volledigheid’. -Snel evoluerende wereld -Opkomst tablets-iPads -Focus.
Made by: Virtual reality De wereld om je heen Made by:
Hoe kan ik het beste in Nederland een eigen Game bedrijf opzetten?
GEMAAKT DOOR: RISKE, NONA, MARISKA, MEREL, AUKJE
Het 24 spel.
Games.
GEMAAKT DOOR: RISKE, NONA, MARISKA, MEREL, AUKJE
Presentatie Inspectie - Bezoek
Transcript van de presentatie:

Andrej Osipian 1 e Bachelor Game Art en Design Game Concept: Book of Lenses

Grote tegenovergestelden breken het spel af. Wat is het doel van mijn spel? Wat zijn de bedoelingen van de subsystemen in mijn spel? Is er in mijn spel iets storend aan deze bedoelingen? Indien wel, hoe kan ik dit veranderen?

Ook games hebben hun ruimtes Plaatsen zijn virtueel (t.o.v. echte wereld) Er moet variatie zijn in game spaces

Sommige dingen zijn van nature prachtig. Voelt mijn spel levendig aan? Hoe kan ik het levendiger maken? Welk van Alexanders 8 kwaliteiten heeft het? Kunnen er meer zijn? Wat vind ik ervan?