UiTcampagne 2011. Aanloop naar kernbegrippen: plannen, duidelijk aankondigen, consequent zijn voorbereiding sinds januari 2010 (overleg, retroplanning)

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Logo Gemeente Laat Kracht en Pracht van (lokale) Sport zien! Datum 2012 Presentatie Sprekers:
Advertisements

verenigings- communicatie
Milieutrefdag 12 juni 2008 Zonder is gezonder. Inleiding workshop: Zonder is gezonder • Voorstelling Velt • Inleiding Zonder is gezonder • Link met Samenwerkingsovereenkomst.
Hoeveel weet jij over de voetbalclub
ZAPPcity Project ZAPPcity • alle evenementen onder één publicitaire paraplu • 28 augustus – 14 september • kunst, cultuur, sport, media • locaties.
Expo Krulbol een participatief erfgoedproject in het Meetjesland Inspiratiedag Streekgenoten Donderdag 27 november 2008 Leader Vlaamse Ardennen.
Nieuws, activiteiten en meer. Wat is •Dorpsportaal •Informatie •Nieuws •Reportages •Aankondigingen •Dorpsagenda •Vermaak •Vereniging!
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
22 april 2009 Cijferboeken Cultuur, Jeugd en Sport Opmaak cijferboeken en website.
e-Procurement in Antwerpen; het belang van een stimulerende gangmaker
INFORMATIEVERGADERING 15 juni 2011 BONU “Bornemse Ondernemers Nodigen Uit” op zondag 18 september 2011.
WAK-inspiratiedag Vlaamse Opera, Gent 1 Week van de Amateurkunsten.
VrijeTijdsMarkt / JKAlgemene Vergadering RVT Sectorale deelraad voor Vrije Tijd Presenteert Vrijetijdsmarkt In plaats van Namiddag Vrije.
1 Combinatiefuncties in het onderwijs Presentatie Combifuncties Onderwijs Regionale voorlichtingsbijeenkomsten 2010 GA ER VOOR !
GOED BETER BEST! Op weg naar kwaliteitsvolle jeugdlokalen en jeugdverblijven 19 maart 2011.
Cliëntenraden en zorgzwaartebekostiging. 2 Adviesrecht Invoering van zorgzwaartebekostiging heeft gevolgen voor de interne begroting van de instelling.
AV sportfunctionarissen Izegem – 22 april 2010 Sociaal tarief Torhout.
Infoavond oudervereniging BS Park 6/9/2011 ‘t Cocon 8/9/2011.
Quizmasters: Sanne Bijlsma Gemeente Zundert Fons Merken Wonen Limburg
JAARPROGRAMMA KBO GELDROP Dit jaar een speerpunt om jongere ouderen bij het onderdeel van beleid te betrekken Heeft u interesse om u verdienstelijk.
EY2010 Europees Jaar van de strijd tegen de armoede en sociale uitsluiting Julien Van Geertsom.
DOELSTELLING Eliminatie van de Mazelen tegen 2015.
Flankerend onderwijsbeleid. Waarom? Vlaams lokaal onderwijsbeleid heeft lokale hefbomen nodig vb inzake kleuterparticipatie, spijbelen,… + lokale besturen.
Grip op de Omgevingsdienst Midden-Holland
Ministerie van Onderwijs en Vorming Agentschap voor Onderwijsdiensten (AgODi) AgODi Opleiding voor schoolsecretariaten
AFAC Tilburg  Sinds 1998 al fietsenruimen in Tilburg o.b.v. verkeersmotieven.  In 2003 ruimgebied aangewezen o.b.v. de APV. Aangegeven middels bebording.
Sessie C9 Gouden Shot. Genomineerden Gouden Shot De Bib. Het leven van A tot Z Bling Bling Paola246 Triootjes.
UiTcampagne Sint-Truiden Uitwerking van een lokale campagne: deel 1 – de start 2009: Begin UiTpartnerschap Sint-Truiden: doelstellingen 1. Beter.
UiT in Berlare campagne met de kleine c. Wat vooraf ging Op papier UiTpartner sinds najaar 2008 Vertragende factor: lanceren nieuwe berlare.be Van cultuur.
Doel middag Programma Actie A Actie J1 Actie J2 Nieuwe werkwijze Juni 2010 Actie A & J Voorlichting Nieuwe tijdvakken ESF Actie A & J.
Onderwerpen Jaarverslag 2011 / Plan van Aanpak 2012/2013
Bestuurlijke afspraken rijk -gemeenten
Nederland leeft met water & AGV verkiezingscampagne.
1 Project “volkstuinen” bij VLM 2010 Behoeftebepaling buiten de steden 2010 Handleiding voor gemeenten 2011 Prefinanciering grondaankoop 2012 Projectsubsidies.
TERUGBLIK HOCKEYSPONSORING 2011 donderdag 7 augustus 2014 © 2010 BDOPage 1.
Beleidsnota  Deel 1: organisatie  Deel 2: evaluatie  Deel 3: beleidsplan.
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
75 jaar poldermodel: een spel in vijf bedrijven en een epiloog VHV-bijeenkomst 20 april 2013 Paul de Beer Henri Polak hoogleraar voor arbeidsverhoudingen.
Citymarketing Hilversum 2006
Brandstofclausule April 2011 Elektriciteit 7 februari 2013.
Ponyclub van de Toekomst Waarom een beleidsplan? Een groot aantal verenigingen kampt met een teruglopend ledenaantal Wacht niet tot je met je rug tegen.
“Pests and Climate Change” - December 3d 2008 De Natuurkalender Workshop Dr.Ir. Arnold van Vliet Leerstoelgroep Milieusysteemanalyse Wageningen Universiteit.
WAK-inspiratiedag Wiels, Brussel 1 Week van de Amateurkunsten.
Werkgroep wervend toernooi Concept en Plan van Aanpak 1.
Buurtaanpak Staatsliedenbuurt College van Burgemeester en Wethouders besluit in 2006 om 1 miljoen Euro extra budget beschikbaar te stellen voor de Staatsliedenbuurt.
Saskia Best HRO – CMD Zomer 2010 Concept Development – 26 april 2010.
Informatiebijeenkomst aanbestedingen 2016 Sociaal Domein Fryslân Wat is de rol van Sociaal Domein Fryslân? Dinsdag 16 juni 2015.
Infosessie Oproep Versterkt Streekbeleid 354. Versterkt streekbeleid Inhoud en doelstelling.
Het jaartje rond … januarifebruarimaartaprilmeijunijuliaugustusseptemberoktobernovemberdecember.
Individueel Keuzebudget
Van tijd tot tijd Woordenschat.
Prognose woningnood erkende vluchtelingen en subsidiair beschermden in Vlaanderen in aantal gezinseenheden 3 Maart 2016.
Evaluatie campagne “Twaalfde Man” Agenda Twaalfde man in vorm –Media (Mindshare) –Concept en plan –Budget –Timing –Partners Campagne 2015.
30 mei Woningbouw Haaren investeren in de toekomst.
Cijfers asielcrisis VVSG VVSG - De Asielcrisis 1.Cijfers over de asielaanvragen 2.Cijfers over de opvang van asielzoekers OPMERKING: Vanaf 2016.
21 juni 2016 Omgevingsloket online: wijzigingen korte en lange termijn Marleen Koot, Maarten Lindenhovius & Sandhia Hoelas InfoMil RWS Leefomgeving.
1 - 9/07/2016 Klimaatsubsidie provincie Antwerpen Goedgekeurd 28 april 2016 Dienst Duurzaam Milieu- en Natuurbeleid.
Welkom; Michiel van den Heuvel Opening; Piet Verrijt
AANBOD STARTERSLABO FASE 4
Campagne taalvaardigheid
Algemene vergadering LOP Basis Anderstalige Minderjarige Nieuwkomers
Aanpak opleidingsonderdeel KLASMANAGEMENT EN REFLECTIE
Cijfers asielcrisis VVSG 2016
Cijfers asielcrisis VVSG 2016
Cijfers asielcrisis VVSG 2016
<Naam bijeenkomst>
Transcript van de presentatie:

UiTcampagne 2011

Aanloop naar kernbegrippen: plannen, duidelijk aankondigen, consequent zijn voorbereiding sinds januari 2010 (overleg, retroplanning) bepalen lanceringsmoment (zondag 29 augustus) twee grote doelgroepen: aanbieders – zoekers (en -12 jarigen) Infogem: voorbereiden nieuwe bladpijler (januari) Infogem: eerste UiT-vermelding  mei-juni

Aanloop naar voorbereiding sinds januari 2010 (overleg, retroplanning) bepalen lanceringsmoment (zondag 29 augustus) twee grote doelgroepen: aanbieders – zoekers (en -12 jarigen) Infogem: voorbereiden nieuwe bladpijler (januari) Infogem: eerste UiT-vermelding  mei-juni Infogem: tweede UiT-vermelding  juli-augustus 8 juni: opleidingsessie verenigingen (158/46) invoer gestart na sessie 14 juni: nieuwe berlare.be online

Geboorte van Verder UiT consequent gebruiken in gemeentelijke vrijetijdscommunicatie maandelijkse poster maken en verspreiden (A1 en A2) UiTagenda in Infogem Kostprijs affiches A3 Cultuurnet Vlaanderen (75): 95, ,00 euro prijzen zoekplaat: 275,00 euro (5 I-pods) + pm: interne prijzen 2 spandoeken + 3 roll-up banners: 570,00 euro + 540,00 euro 9 wisselkaders: 526,00 euro hosting UiTinBerlare.be: 17,00 euro/jaar totaal: 2.118,00 euro Werkbelasting verwerken UiTagenda in Infogem: 3 uur / 2 maand A1/A2-poster: 1 uur / maand Uitleen roll-up banner + merk & logo bij derden: 0,5 uur / week

Eerste bevindingen Samenwerking met Cultuurnet Vlaanderen: prima Stimuleren werkt: consequent zijn en belonen Extra inspanning: follow-up roll-up banner en logogebruik (intern/extern) Extra inspanning: UiT méér laten zijn dan een kalender (redactie en tips) Op termijn UiTinBerlare.be moet aantrekkelijker Maandposter differentiëren Logogebruik bij partners stimuleren

Aanpassingen Ouderschapsverlof Plaatsvervangend gemeentesecretaris Infogem september klaarstomen Geen tijd deze zomer! Geen budget begroot voor nieuwe campagne (recuperatie) Geen geld! Obstakels nieuwe campagne CONCEPT LOKALE HELDEN TRIGGERT

Aanpassingen

Verder gebruiken (continuïteit en herkenbaarheid) Affiches augustus / september Op In printadvertenties Nationale campagne Nieuw aspect bij een vertrouwd gegeven Affiches augustus / september Interview in Infogem september Op Op (opportuniteit: tips widgets 2.0) Facebook / Netlog / Twitter / … van de lokale helden … Lokale helden Aanpassingen Lang leve widgets 2.0 (UiTtips in Infogem) Logogebruik bij derden stimuleren

PIET

CARLA

WIM

GREET