GaPhAn Projectleden: Peter Frank Jos Mario Projectleden: Peter Frank Jos Mario.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Samenvatting hoofdstuk 15-16
Advertisements

Minecraft.
Kolonisten van Catan Peter Zwart.
Voortgangspresentatie Project Eenmaal Andermaal Groep 16 Presentatoren: Paul Polkamp en Errel Kelly ` Demonstrator: Martijn Kraaijevanger.
CUT TO THE CHASE, NO BULLSHIT End Year Assessment Jonathan Barbosa Dijkstra GDD1A.
A road with hiccups team Quatsj. Inhoud Wie zijn team Quatsj Playreal Process Concepten Het einde Drakeneiland Process Concepten Te verwachten.
Server Management Framework
Project Combat Casper Bommelé Marc Eekhout Michel van der Hut
Object-trouvé Voorwerpen die in de alledaagse
Games Maken NFF & SBA Wouter Baars Zelf games maken
Hall Of Fame Gemaakt door Demy van Bergen Alexander Steenis
World of Warcraft Florentijn Marinissen & Sjors IJspelder.
Medmec04 week 7 Engagement.
Medmec04 week 5 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen.
TUDelft Knowledge Based Systems Group Zuidplantsoen BZ Delft, The Netherlands Caspar Treijtel Multi-agent Stratego.
Mind Detail View Mind Database Report Editor Doors Interface Structure View Interlink OS Import Functions NetCom Comm. Grafical View Artificial Intelligence.
De Woordpiraat Door Alex en Frank. Inhoud van de presentatie Eerste idee van het spel Eerste idee van het spel Doelgroep Doelgroep Nieuwe idee Nieuwe.
Super Mario 64 Super Mario 64 noemen sommige mensen ‘het beste spel ter wereld’ Dat is eigenlijk het eerste 3d Mario spel. Super Mario kart is niet echt.
Inleiding (Casper) Projectopdracht (Sander) Game Concept (Jonathan & Melvin) Uitbreidingsmogelijkheden (Alvin & Gabriël) Lesmateriaal (Casper & Sander)
“Where hyper meets files!” Joris Peters Thijs Smeenk Maarten Roelofswaard Rick Oonk.
Game Architectuur Case. Game Architectuur Case - Requirements Hardware  het spel moet op een PC draaien met verschillende hardware; Input  het spel.
ZombieNation Sam Vanderstraeten Sibrand Staessens Bernard Spitz
Hovercraft Universe Groep 6: Dirk D., Kristof O., Nick D., Olivier B., Pieter-Jan P, Tobias V.B.
The art of game design Hoofdstuk 15 en 16. Opbouw van een verhaal Tweevoudig: Sommige games hebben goede verhaalelementen Sommige games hebben goede gameplay.
Andrej Osipian 1 e Bachelor Game Art en Design Game Concept: Book of Lenses.
Andrej Osipian 1 e Bachelor Game Art en Design Game Concept: Book of Lenses.
Idee Generatie Wit Papier, Warcraft 3, Thrall, Hoofdpijn, denken, rare les, Karel aan het ijsberen, Schrijven, Opdracht, Schaken, Stappen, Oplichten, Vooruit.
WELP, wat hebben we geleerd? Implementatie en ontwikkeling afsluiting studie(mid)dag.
Een product van EIN2D Bastian Engelsberg Nico Hofstede Jos Wagenmakers Marcel Veltman Tim Smit Juul Hobert.
Kolonisten van Catan Peter Zwart. Algemene info Bordspel Voor 3 tot 6 spelers vanaf 10 jaar Speelduur is ongeveer 75 minuten Gemaakt door Klaus Tauber.
EMEG lijst. Gaming: GunBound. Door Karlijn Dado. Vraag: speel een game mee en haal een level.
Game concept Samenvatting hoofdstuk 20 & 21. De waarde van esthetiek Het kan spelers aan trekken die het spel anders niet hadden gespeeld Het kan jouw.
Samenvatting hoofdstuk 17&18
Naam van het spel: GROEP : BOY VOESTEN GIANNI PUNT DANIËL POST.
Verwachting Realistischer Meer functies Betere graphics Update nieuwe spelers Toevoeging nieuwe stadions.
Sparkle een bewijssysteem voor Clean Maarten de Mol Katholieke Universiteit Nijmegen 11 januari 2002.
Emoties door Games Door: Vera Prins. “ Wat is de meerwaarde van emoties door games ?
{.  De game  Feitjes  Eigen ervaring  Conclusie Wat is de succesfactor van World Of Warcraft?
{ Gaming Gemaakt door Kevin scheij en Akin Tunç. Introductie.
Modding Unreal Tournament Valentijn Geirnaert
Multidisciplinaire samenwerking
GAMEDESIGN MARIJKE JANSEN 1GA1. Players  Makkelijk te begrijpen: weinig uitleg nodig  Makkelijk om te spelen  Daarom doelgroep kinderen 6 t/m 10 en.
Presentaties van het werk tot nu toe Tijdschrift Film Online product.
Game development. Inhoud Inhoudsopgaven Wat is gamedevelopment? Proces gamedevelopment Welke beroepen vallen onder gamedevelopment? Wat is de toekomst.
Unieke punten Personal Story Dynamic World Visuals World vs World Free 2 Play.
ROEL LAFEBER SANDER MAGER CE2A Call of Duty Modern Warfare 3.
Frank Op de Woerd Project Gotham Racing 3 online watching other gamers game 13 januari 2006.
Golf Basisbegrippen & Uitleg
 Probleemstelling  Demonstratie  Realisaties  Niet-behaalde doelen  Toekomst  Kritische reflectie  Bedanking  Vragen.
Haal een level. - Oorspronkelijk ontworpen voor Smartphones en Facebook Uitgegeven op 24 November 2012 Ontworpen door King Tweede plek als populaire spel.
Elke klant heeft een computer. De meeste computers zijn tussen de 2 tot 4 jaar.
Bedrijfsnaam Bedrijfsplan. Missie Vertel hier jouw missie op lange termijn. Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
{ Bedrijfsnaam Bedrijfsplan.  Vertel hier jouw missie op lange termijn.  Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
“Dada” Waar heb je dit geluid ooit eerder gehoord? Wat gebeurd hier?
Rapportage ‘Over leven met dieren’ “Na zaaien komt oogsten”
Hoe maak je een goede educatieve game??? Van een educatieve game leer je iets!!!! Gebruik gamemaker.
Februari 2011 SVSD Game Introductie. Februari 2011 Programma TijdOnderdeelOpmerkingen 9.30 – 10.00Ontvangst – 10.30Introductiealgemeen; SVSD Game.
Welkom bij de presentatie van de Cube of Life, gemaakt door Team Z.
Geschiedenis van computers en het internet
Het 24 spel.
Rivas Zorggroep de beste partner van de huisarts !?
Unieke punten Personal Story Dynamic World Visuals World vs World
Project tas.
Gaming Console Gip.
GAME MAKER ONLINE Les 6 / Super Mario Michel Fiege.
Eens / oneens HET EERSTE IDEE IS VAAK HET BESTE IDEE
Presentatie verpakking
Kolonisten van Catan Peter Zwart.
Transcript van de presentatie:

GaPhAn Projectleden: Peter Frank Jos Mario Projectleden: Peter Frank Jos Mario

Inhoudsopgave Idee en uitwerking Logica/diagrammen 3D modeling Gameapplicatie/phyiscs Demonstratie game Conclusies en aanbevelingen Vragen Idee en uitwerking Logica/diagrammen 3D modeling Gameapplicatie/phyiscs Demonstratie game Conclusies en aanbevelingen Vragen

Idee en Uitwerking Vechtspel Animaties Multiplayer Voorwerpen gooien Vechtspel Animaties Multiplayer Voorwerpen gooien

Logica/diagrammen

3D modeling Blender Animaties Export naar xml Xml Demonstratie Blender Animaties Export naar xml Xml Demonstratie

Gameapplicatie/physics Collisiondetection Gravity Animaties Damage Demonstratie Collisiondetection Gravity Animaties Damage Demonstratie

Conclusies Er is een game Te weinig tijd alles te realiseren Veel SDK’s gebruikt Er is een game Te weinig tijd alles te realiseren Veel SDK’s gebruikt

Aanbevelingen(1) 3d selectie en oprapen van voorwerpen animaties vloeiender maken verbeteren van textures en meshes server/client applicaties zodat meerdere spelers kunnen spelen meerdere voorwerpen om te kunnen gebruiken voor gevechten 3d selectie en oprapen van voorwerpen animaties vloeiender maken verbeteren van textures en meshes server/client applicaties zodat meerdere spelers kunnen spelen meerdere voorwerpen om te kunnen gebruiken voor gevechten

Aanbevelingen(2) meerdere/eigen gemaakte levels om in te kunnen spelen uitgebreidere gui voor verbeteren van overzicht muisbesturing van de GUI geluid voor het realisme Non playing characters met artificial intelligence voor solo play meerdere/eigen gemaakte levels om in te kunnen spelen uitgebreidere gui voor verbeteren van overzicht muisbesturing van de GUI geluid voor het realisme Non playing characters met artificial intelligence voor solo play

Vragen??