The Making of VU-Life 2 Team VUgame
Het team [Insert photo here] [Insert photo here]
Het begin In het voorjaar van 2005 begon het VUgame project; In het voorjaar van 2005 begon het VUgame project; Half-Life 2 gekozen als platform Half-Life 2 gekozen als platform Geen ervaring met deze technologie Geen ervaring met deze technologie Verschillende disciplines nodig Verschillende disciplines nodig
Doelstellingen Een game maken met de Half-Life 2 engine; Een game maken met de Half-Life 2 engine; Het ontwikkelen van materiaal voor een Masterclass; Het ontwikkelen van materiaal voor een Masterclass;
Ideeën voor game Tikkertje Tikkertje Trefbal Trefbal Escape the room Escape the room Adventure Adventure Informatiebrochure Informatiebrochure
Keuze Haalbaarheid van ideeën Haalbaarheid van ideeën Keuze voor informatiebrochure vanwege: Keuze voor informatiebrochure vanwege: Informatieve karakterInformatieve karakter Vriendelijke omgevingVriendelijke omgeving Eenvoudig van opzetEenvoudig van opzet
Invulling Masterclass Voor beginners Voor beginners Template level Template level Texture manipulatie Texture manipulatie Handleiding Handleiding
Tijdslijn 8 maart 2006: Eerste Masterclass Game Development 8 maart 2006: Eerste Masterclass Game Development Toekomst 2012: Academische geloofwaardigheid Game Development Toekomst 2012: Academische geloofwaardigheid Game Development Toekomst 2014: VU heeft als enige een topstudie Game Development Toekomst 2014: VU heeft als enige een topstudie Game Development Toekomst 2025: Uniforme toepasbaarheid van game technologie in het onderwijs Toekomst 2025: Uniforme toepasbaarheid van game technologie in het onderwijs