Presentatie productvoorstellen

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 1.
Advertisements

Februari 2010 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
MEDMEC02 Media en creativiteit les 5 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Deel 3 (individueel) visionboard 90 minuten Character in visionboard.
Van mediatypes naar mediastrategie
Doel van deze workshop Het maken van een test plan (draaiboek) voor een usability test
CMD - VID (College Jaar 1, Winter)
Jaar 1 les 5 Het creatieve proces
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 3.
Medmec04 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen modulewijzer.
Docent medmec = Wil Adolfs
Media & Creativiteit / Pia Terstroet P. M.
Herkansing MedMec Q3 co creatie 15 en 16 juli 2009 De student is in staat: Het begrip co-creatie en de voordelen van co-creatie te benoemen. De voorwaarden.
Medmec03 les 1 Co-creatie.
Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 8
THEMA: Het creatieve proces
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
ENGAGEMENT MEDMEC 04 Les 5. Weekplanning Lesweek 1: Urban Studio Lesweek 2: Kick off en spelopdracht deel l Lesweek 3: hoorcollege gaming, geen lessen.
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 2.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail:
MEDMEC02 Media en creativiteit les 6 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 6.
CO-CREATIE MEDMEC 03 Docent: Elske Revelman de Vries Product ontwerper.
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 8.
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 4.
Media en creativiteit Trend research Deeltijd Medmec02-5 les 3 Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit Trend research Deeltijd Medmec02-5 les 2 Elske Revelman de Vries
Medmec 1 Herfst Les 5. Werken aan gebruiksaanwijzing Docent komt langs voor individuele feedback – Over je dummie – Over je gebruiksaanwijzing probleemformulering.
Identiteit CMDMEC01-2 les 3 (4)
Media en creativiteit Trends Research Medmec01-5 les 3 Week 4.
Media en creativiteit Trends Research Medmec01-5 Week 6 Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH
Welkom het is Lente. Jippie Medmec03
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
MedMec Co-Creatie les 2 / Pia Terstroet P. M.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Februari 2010 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
MedMec Q3 Workshop co-creatie De student is in staat: Het begrip co-creatie en de voordelen van co-creatie te benoemen. De voorwaarden te benoemen om te.
Deel 3 – visionboard – uur Character in visionboard.
MedMec01-2 Les schema per week Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit. Les 2. presentaties opdracht 1.1 = mindmap (of anders) ik en startformulering.
Media en creativiteit Identiteit
Het einde is in zicht. De Criteria Nulmeting - Linkaudit.
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
MEDMEC – JAAR 1 – Q1 PLANNING Les 1 - 2/9: uitleg vak medmec en kennismaking Les 2 - 9/9: creatief denken en proces Les /9: divergeren en convergeren.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media en creativiteit module 6 Identiteit
Deel 5 concept Huiswerk Vanuit gekregen visionboard een concept uitwerken. Conceptpresentatie maken = 3 x slides of op papier 50/65.
1. Wat is het leukste om op te lossen? 2. Hoe ziet je ‘prototype” eruit 3. Wat ga je ‘meten’ en wat weet je dan?
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
Media en creativiteit module 6 Identiteit
Planning Dinsdag 4 september 10:00-11:30 Kick Off en Briefing Little Chicken (GDD), Butterfly Games (GAR), IJsfontein (IAD) Woensdag 5 september 11:30-13:00.
MedMec01-2 Les schema per week
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 1.
Deel 2 personalizen van de objecten – uur.
Medmec04 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen modulewijzer.
Medmec04 Engagement.
Februari 2011 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Media en creativiteit Identiteit les 7
Deel 5 concept 100 minuten Vanuit gekregen visionboard een concept uitwerken. Conceptpresentatie maken = 3 x slides of op papier 50/65 Laat ze “respectvol”
Deel 2 (individueel) personalizen van de objecten 30 minuten.
Onze doelen en visie in beeld
Vernieuwde opzet werkplekleren in de propedeuse Aanleiding vernieuwde opzet Achtergronden en inhoudelijk kader Opzet programma vanaf 6 november Verder.
Deel 7 (team) productvoorstel 100 minuten
Identiteit MedMec02 les 6 (8) Mail: Wiki: vakgroep: Media.
CMTONT01-1- Ontwerpen als dit goed doordacht is... CMTONT01-1.
Mini-onderneming.
Mini-onderneming.
NETWERKWEEK HEALTH and HAPPINESS 3 – 6 dec 2018
Ontwerp een buitenles Les 1 Les 4.
Transcript van de presentatie:

Presentatie productvoorstellen Deel 8 (team) presentaties productvoorstellen 30 minuten (5 min.per team) Presentatie productvoorstellen

Deel 8 (team) presentaties productvoorstellen Presentatie van de teams Feedback geven en ontvangen. Gebruik hiervoor het product presentatie feedback formulier Feedback formulieren productpresentaties uitdelen. Hoeveel? Zoveel als er teampresentaties zijn.

30 minuten - Invullen reflectieformulier workshop dag 2 - Verzamelen opdrachten, formulieren, etc. - Alles bij docent inleveren

Reflectie formulier dag 2 Idee Het beeld dat de geest zich van iets heeft gevormd, iets wat intuïtief in je opkomt. (Visualisering van) gedachten hoe je iets zou kunnen realiseren. Visie Vooruitzien (waar ben je naar op weg), vanuit de huidige inzichten, omstandigheden en verwachtingen Een voorstelling (vision board) hoe iets zou kunnen zijn Wat (welke waarden en criteria) is belangrijk? Concept Het concept achter een product ,beschrijft en visualiseert de inhoudelijke en betekenis gevende aspecten (algemene en specifieke kenmerken). Product voorstel en/of prototype Een opzet, ontwerp of schets van een product .

Wat moet er allemaal worden ingeleverd? En HOE? team: 3 objecten (deel 1) Individueel: gekozen schets object en schets personalized caracter (deel 2) Individueel: je visionboard (deel 3) Individueel: reflectie formulier 1 (deel 4) Individueel: conceptpresentatie (deel 5 printen) Individueel: presentatie concept (deel 6) Team: feedback formulier concept presentaties Team: productvoorstel (presentatie printen en alle voorstudies etc. (deel 7 en 8). Reflectie formulier deel 2 Doos nodig voor de objecten. Alle fotokopieën (en restmaterialen ) nodig , zodat alle studenten hun eigen opdrachten kunnen verzamelen en inleveren. Als ze hun conceptpresentatie in ppt hebben, laat ze de link sturen, maar duidelijk in onderwerp: co creatie workshop conceptpresentatie MED1… Op de conceptpresentatie, zowel analoog als digitaal, vermelden wiens visionboard als uitgangspunt heeft gediend.

HOE inleveren? Namen op de objecten, dan in de doos doen. Één map maken met je team met daarin de : teamopdrachten en de individuele opdrachten. Let op!! Controleer of je alle onderdelen hebt ingeleverd Overal goed de namen vermelden!! Maak mappen van de grote 50/65 tekenpapieren. Noteer de teamnamen boven op de map. De studenten moeten zelf hun naam op de individuele opdrachten zetten.

MedMec Q3 Workshop co-creatie Uitslag wordt later bekend gemaakt.