Voor CMI-MEDIA Engagement MEDMEC 08 Les 7 Engagement MEDMEC 08 Les 7.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Tevredenheid met behandelaar en behandeling.
Advertisements

Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 6 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
Media en creativiteit module 8 Engagement
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 1.
Probleemformulering De kaas is op divergeren analyse convergeren boek
Aandachtspunten Voldoende en duidelijke informatie
MEDMEC02 Media en creativiteit les 5 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Medmec 1 Herfst Les 5.
Medmec 1 Herfst Les 4.
Het internet is vol, print ‘t ff uit alsjeblieft.’ Propedeuse 08/09 Cultuur & Media College 3.
huiswerk IAM competenties
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Jaar 1 les 5 Het creatieve proces
Engagement MEDMEC 04 Les 8 Welkomstwoord Voor CMI-MEDIA 1.
Les 7 Uitvoeren gebruiksaanwijzingen van anderen
Media & Creativiteit Jaar 1 les 8 Het creatieve proces.
Jaar 1 les 8 Het creatieve proces
Medmec03 les 1 Co-creatie.
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 8.
Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 8
THEMA: Het creatieve proces
ENGAGEMENT MEDMEC 04 Les 5. Weekplanning Lesweek 1: Urban Studio Lesweek 2: Kick off en spelopdracht deel l Lesweek 3: hoorcollege gaming, geen lessen.
MEDIA EN CREATIVITEIT MEDIA EN ONDERZOEK
CO-CREATIE MEDMEC 03 Docent: Elske Revelman de Vries Product ontwerper.
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 8.
Medmec 1 herfst.
Media & Creativiteit Pia Terstroet
Februari 2010 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 4 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
Medmec04 les 4 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Kick-off o Inleiding module & werkwijze o Formulering individuele leerdoelen.
Voor CMI-MEDIA Engagement MEDMEC 04 Les 7 Engagement MEDMEC 04 Les 7.
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Les 2 Identiteit
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
Media en creativiteit module 6 Identiteit
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
Media en creativiteit module 6 Identiteit
Welkom! Media & Creativiteit Les 3
les 12 - tekstplan, wikispaces
Media & Creativiteit Jaar 1 les 2 Het creatieve proces.
Medmec04 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen modulewijzer.
Beoordelen leermiddelen
Vergaderen.
Deltion College Engels A1 Spreken/Presentaties[Edu/002] thema: Welcome… can-do : kan een korte, vooraf geoefende mededeling doen aan een groep © Anne Beeker.
MEDMEC2 - Identiteit Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Identiteit.
Medmec04 les 1 Engagement.
Feedback Wat Soorten Door wie
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 3.
Medmec04 Engagement.
Februari 2011 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Onze doelen en visie in beeld
Betogende spreekbeurt
Portfolio Presentatie
PMG Week 1.  Pascal van Schajik    Kantoor L
Pedagogisch werken in de wijk Kwartaal 1 Les 1 Kamer L
Slc kwartaal 3. programma Hoe is het gegaan Verwachtingen Tips and tricks Opdrachten slc.
Med.hro.nl/schpa.  CS8VooY&feature=related CS8VooY&feature=related.
Slc. Hoe gaat het ?? 4.5 Opdracht: Mijn studievaardigheden Planning: kwartaal 2 Inleveren via: Inleverknop van module SLC via Voor deze opdracht.
Les: Presenteren LBB – Module Groen Ondernemen Coen van Wetering.
Mapping the field. ALEX KLAASEN Eigen website Beginpagina is stijlvol en nodigt uit om verder te kijken op de site. Helaas is de inhoud.
Inhoud Deze fase bestaat uit vier onderwerpen: 1.Interesse 2.Vaardigheden 3.Persoonlijkheid 4.Passie Je werkt toe naar het ontdekken van jouw passie.
Marketing Coen van Wetering
Lezen en schrijven: 1+1=3 Conferentie Begrijpend Lezen 7 maart 2012 Eindhoven Paul de Maat.
Introductie Taak Werkwijze Bronnen Beoordeling Introductie Bloemen kan je bijna overal om je heen zien. Van bloemen kun je heerlijk genieten. Je kunt.
Welkom. Waarom ben je naar de Meervouddag gekomen? 1.Lijkt me een interessant programma 2.Het is toch verplicht? 3.Gezellig met mijn collega’s een dagje.
Groepswerk Eén werk! = Eén cijfer?.
Overtuigende tekst/betoog
Drama Reflectie Jennie van Baalen
SPREKEN: HET BETOOG Betoog: een spreekbeurt waarin je een standpunt inneemt ten aanzien van een stelling en dat standpunt verdedigt. Formuleer een duidelijk.
Een rietje moet verboden worden.
Transcript van de presentatie:

Voor CMI-MEDIA Engagement MEDMEC 08 Les 7 Engagement MEDMEC 08 Les 7

Weekplanning Lesweek 1: Kick Off met Noor Bongers Lesweek 2: Betoog Lesweek 3: Debatteren, argumenteren en discussie leiden Lesweek 4: Debat 1 Lesweek 5: Debat 2 Lesweek 6: Debat 3 Lesweek 7: Debat 4 Lesweek 8: ??? Lesweek 9: Deadline Weekplanning Weekplanning Weekplanning Weekplanning Weekplanning

Uitleg deliverables Debat 4 Agenda

Deliverables 1. Bronnenmap (groepsbeoordeling; 25 % van het eindcijfer) 2. Debat (peer-to-peer in de groep en van de klas naar de groep; 25 % van het eindcijfer) 3. Drie visuele / tekstuele statements (individuele beoordeling, 25% van het eindcijfer) 4. Reflectie (Individueel; 25 % van het eindcijfer)

Bronnenmap 1. Kwaliteit van de bronnenmap (groepsbeoordeling; 25 % van het eindcijfer). a. Bestaat uit 10 eigen gemaakte samenvattingen van relevante artikelen. Hierbij geef je aan wat de essentie van het artikel is en waarom het artikel relevant is. Gebruik +/- 50 woorden. b. Bestaat uit een inleiding met een goed inhoudelijk argument waarin je duidelijk maakt waarom je tot deze selectie van 10 artikelen bent gekomen. Kortom de eerste 10 artikelen is geen goed argument. Docent beoordeelt dit onderdeel.

Debat 2. Kwaliteit van het georganiseerde debat (peer-to-peer in de groep en van de klas naar de groep; 25 % van het eindcijfer). a. Heeft het debat een heldere opbouw? b. Wordt het discussie onderwerp helder uiteengezet? c. Worden medestudenten actief betrokken tijdens het debat? d. Wordt het debat goed geleid? Beoordeling vindt plaatst op basis van peerassessment (groepsleden beoordelen elkaar) en het oordeel van de klas. Aan het einde van het debat worden de formulieren ingevuld.

Statements 3. Drie visuele / tekstuele statements (individuele beoordeling, 25% van het eindcijfer) a. Je hebt een eigen statement over 3 thema’s (3 andere dan je eigen) weten vast te stellen b. Deze statements heb je op een eigen wijze verwoord of verbeeld. Gebruik hiervoor gerust de notulen! Docent beoordeelt dit onderdeel

Reflectie 4. Reflectie (Individueel; 25 % van het eindcijfer). Inclusief: -peer-to-peer (zie onder) -je uitgangspositie over de 4 onderwerpen aan het begin van het debat, verwoord of en hoe deze uitgangspositie is veranderd in de loop van het kwartaal/debat. (Gebruik hiervoor gerust de notulen). Geef jezelf en alle anderen in je groep een cijfer: 10Ik heb er alles gedaan wat binnen mijn vermogen lag om uit deze module te halen wat er te halen viel en dit is terug te zien in het resultaat. 9Jammer genoeg heb ik een hoorcollege gemist.. 8en ook nog eens een debat. 7Wel kan onze bronnenmap zo door naar geïnteresseerden. We hebben waardevolle bronnen verzameld en bruikbare samenvattingen gemaakt. Ik heb daarbinnen mijn rol naar eer en geweten volbracht. 6 Het is er, maar meer dankzij de rest dan dankzij mij. 5Het is er, maar ik ben er niet trots op. 4Oeps, ik een steekje laten vallen, snel verbeteren, kom maar op met die extra opdracht. 3Oeps, er mist nog een onderdeel. 2 Vergeef me, ik maak de herkansingsessay wel. 1Okee, je hebt gelijk, dit moet helemaal op nieuw, hier heb ik echt niets van gebakken, sorry dat ik tijd verdaan heb met andere dingen.