Media en creativiteit 6* Privacy, reputation and control (*voorheen identiteit, kwartaal 2) Elske Revelman de Vries

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Media en creativiteit module 8 Engagement
Advertisements

Jaar 1 les 6 Het creatieve proces
Elske Revelman de Vries
MEDMEC02 Media en creativiteit Identiteit. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Docenten: Willem Ruijsbroek Les 1,
Elleke Verwaijen Oktober 2011
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 6.
Media & Creativiteit Pia Terstroet P. M.
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 8.
Media & Creativiteit Pia Terstroet wikipagina:
Media & Creativiteit Pia Terstroet
Media & Creativiteit Pia Terstroet wikipagina:
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail:
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail: Het creatieve proces Les 6.
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail: Het creatieve proces Les 5.
CO-CREATIE MEDMEC 03 Docent: Elske Revelman de Vries Product ontwerper.
Media en creativiteit Trend research Deeltijd Medmec02-5 les 4 Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit Trend research Deeltijd Medmec02-5 les 3 Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 1.
Media en creativiteit Trend research Deeltijd Medmec02-5 les 2 Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit 08 Engagement Virtual democracy Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit medmed07 Privacy, reputation and control (voorheen identiteit, kwartaal 2) Elske Revelman de Vries
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH Elske Revelman de.
Identiteit CMDMEC01-2 les 3 (4)
Media en creativiteit medmed02-7 Privacy, reputation and control Elske Revelman de Vries
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH Elske Revelman de.
Media en creativiteit 6* Privacy, reputation and control (*voorheen identiteit, kwartaal 2) Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit 6* Privacy, reputation and control (*voorheen identiteit, kwartaal 2) Elske Revelman de Vries
Trends Research Medmec01-5 les 2 Thema: Rubriceren
Media en creativiteit 6* Privacy, reputation and control (*voorheen identiteit, kwartaal 2) Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit medmed02-7 Privacy, reputation and control Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit 08 Engagement Virtual democracy Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit Trends Research Medmec01-5 les 3 Week 4.
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools
Media en creativiteit medmed02-7 Privacy, reputation and control Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit Privacy, reputation and control
Media en creativiteit medbv301D Virtual democracy
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit Pia Terstroet wikipagina:
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit Pia Terstroet
Identiteit MedMec02 les 7 Mail: Wiki: vakgroep: Media.
Media & Creativiteit Pia Terstroet wikipagina:
Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Les 2 Identiteit
MEDMEC01 – Q1 – JAAR 1 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER Mediaencreativiteit.pbwiki.com VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT.
Media en creativiteit 6* Privacy, reputation and control (*voorheen identiteit, kwartaal 2) Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
Media & Creativiteit Pia Terstroet
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Toine Nagel.
Ik zie… Ik zie… wat jij niet ziet
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 5 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
OFC28 mediawijsheid les 7 leren door te maken
MEDMEC2 - Identiteit Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Identiteit.
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 3.
Media en creativiteit medmed02-7 Privacy, reputation and control Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit Identiteit les 7
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
KOP/MINOR Thema klassenmanagement/ interpersoonlijk leraargedrag en orde in de klas Bijeenkomst oktober oktober 2015.
23 november  Doelen  Ophalen voorkennis Samenwerkend Leren  Jouw lessen: Activerende Didactiek  Opdracht verwerken theorie  Afronding ◦ Huiswerk.
Cliënt en mediawijsheid Hoe mediawijs ben jij? MZ blok 4 Les 1.
POETRY Monday 01/01/2016. TRENT SHELTON ‘SPOKEN WORD’
1. Wat gaan we vandaag doen ?
Vwo 6 – week
E-learning E-health & Domotica
Betoog 1e versie Woensdag 19 oktober 2016 SCHM.
E-health domotica E-learning
E health, Domotica en E-learning
Transcript van de presentatie:

Media en creativiteit 6* Privacy, reputation and control (*voorheen identiteit, kwartaal 2) Elske Revelman de Vries

Vandaag Opdracht 3 - je visie op de toekomst. Uitleg opdracht 4. Inleveren opdracht 3 met post-it erop.

Je visie Visie: standpunten die worden ingenomen binnen de ethische optiek. Ethische optiek: kritische bezinning over het juiste handelen. Noteer je visie in 1 zin op een post-it.

Visie Op basis van visie worden groepen gemaakt. In de groep ga je opdracht 3 bespreken. Doel is op zoek te gaan naar een verbeterslag en/of verdiepning van jou visie.

Visie Geef aan hoe jij een verbeterslag en/of verdieping zou kunnen maken op een post-it en plak op opdracht 3 die je deze les inleverd.

Opdracht 4 - Statement & Ranking Kies uit vier artikelen eentje die je gaat lezen. Maak een mindmap met bronnen die verband houden met het artikel. Bereid een statement voor.

Opdracht 4 - Statement & Ranking Wat heb je gelezen? Wat zijn de belangrijkste punten volgens jou? Max 500 woorden. Je gaat je statement in de les voordragen. Statement: een beknopte omschrijving van een hogere doelstelling.

Opdracht 4 - Statement & Ranking Maak een lijst van de bronnen uit je mindmap. Orden deze van belangrijkste naar minst belangrijk.

De artikelen: Symantec Security Response - The Risks of Social Networking EU Data Protection Working Party - WP 163 Opinion on Online Social Networking (05/2009) Program or be Programmed, Douglas Rushkoff, Hoofdstuk 6, Identity Rotterdam Veiligheidsindex 2010

In 4 groepen de 4 artikelen doornemen. Kort toelichten voor de klas waar het artikel over gaat. Maak een individuele keuze daarna.

Huiswerk Jouw gekozen artikel lezen. Bronnen zoektocht naar aanleiding van het artikel. Eventueel je verbeterslag en/of verdieping van opdracht 3