OPDRACHTEN VISUELE COMMUNICATIE 2011/2012 Visuele Communicatie college 1.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Campagnes Rijksoverheid Feiten en beeldvorming
Advertisements

In opdracht van … De provinciaalse Sportdienst Brugge Regio West-Vlaanderen.
Estro Educatie / 13 januari 2012 / 1 Talking about my generation.
Banken en & kredietrapportages SBR voorlichtingsbijeenkomsten 2011 Vanaf 1 januari 2013 is SBR de standaard voor financiële rapportages.
Eindwerk zesde jaar.
Welkom bij het vak ICT … Van Muhammet. Opdracht Straks krijg je 5 dia’s te zien waar je zelf in kan typen. Jij moet alleen typen en zelf plaatjes toevoegen.
De Vonk van Hoogezand-Sappemeer Woldwijkcentrum 13 maart 2013.
Kees van Overveld B i g I m a g e s – Visuele Communicatie -1- De betekenislaag: Wat is betekenis De driehoek van Peirce Vormen van betekenis Context.
Onze pelgrimstocht Op weg naar… IkKlik.
Briefing V1, blok 3 Case CC.
Bart Jan van den Brink coordinerend Docent NHL
Entity Relation Model (ER-model).
Voorbeeld uitwerkingen SPBS 2.0
trendwatching Les 4: Kijken en zien
Een daguitstap. Waar ga ik naartoe? Vertrekpunt: Aankomst:
1 Introductie eerste jaarsstudenten 2007
Organisatie cursus. WELKE opdrachten maken? WELKE opdrachten maken? HOE die opdrachten maken? HOE die opdrachten maken? Hoe worden de PUNTEN verdeeld?
De strategie van een webconcept
SQL & datamodelleren.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Medmec04 – Engagement Les 5
Voor CMI-MEDIA Engagement MEDMEC 08 Les 7 Engagement MEDMEC 08 Les 7.
Verkeer Maandag 10 januari 2011.
HOE GA JE TE WERK? EEN MARKETINGCAMPAGNE INPLANNEN.
Hoe werkt een powerpoint?
Presentatie over Tijgers.
Basisboek marketingcommunicatie
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 2, Herfst 2009 Brand management en pitchen Groepsopdracht Auteur: Ayman van Bregt Docent: Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 8, jaar 2, Herfst 2008 Projectles: Brand management en pitchen Auteur: xxxxx.
TOPklas ICT presentatieavond 24 mei 2007 Hartelijk welkom op de presentatie- avond van de TOPklas ICT Het programma is als volgt: 1.Film door het Onderwijsmuseum.
Workshop 5: LPA en RMC, samen tegen VSV
Voorrangsregels bij rekenen (1)
Waarom won CAW Metropool de prijs voor de ‘beste interne campagne’ 2010? BViC Wintercheck.
Ouderen + bejaardentehuizen =
Project: Vrijwilligerswerk onder studenten Honoursprogramma Hogeschool Leiden
Opzet presentatie Doelstelling en uitgangspunten Wat is bereikbaarheid? De aanpak Stand van zaken Tot slot.
Coen’s spel: Overheidsfinanciën. Huidige gegevens CBS (2012) Werkloosheid 5,9% AOW 15,6 % Vereenvoudigde versie; dus op een klas van 30 leerlingen speelt:
Marketingproject-communicatieplan
Sjabloon Opdracht 2 Naam: Klas:. Plaats hier de foto Naam: Voornaam: Functie: Geboren op: Geboren te: Overleden op: Overleden te:
Het sectorwerkstuk Het doen van onderzoek in klas 4.
Van der Meij College De sectoren Economie Techniek Zorg&Welzijn.
Mijn Restaurant Opdracht ICT.
Modeshow bloemschikken
Bloemschikken Modeshow bloemschikken in kleding.
PRAKTIJK ONDERDEEL TOEGEPASTE KUNST.
Geef deskundige docenten de vrijheid! Themawerkgroepen rekenen.
25 februari 2011 Miet Gobert & Katrien Verbouw Gemeente Knokke-Heist.
Proces presentatie: StopBS Karst Hoogsteen & Tim Joosten.
F O T O – O P D R A C H T.
Using Media Blok 2 Werkcollege 1 Joyce Barnhoorn
Kennismakingsspel, pagina12
1 1 e jaars aardrijkskunde Mentoruur 3.
Reclame Masters | Ik en reclame!
Briant College Cursus formuleren h1 Correct formuleren.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Studieloopbaancoaching Kwartaal 4 – les 1 Rotterdam, April 2015.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Rotterdam, maart 2009 Begeleiders: Rosa Rodrigues: Els Fonville-Kuhlmann:
Psychologieles 9 lesweek 9 NEARPOD
Instituut voor Communicatie, Media & IT STAGE. INHOUD PRESENTATIE Stage jaar 3 even voorstellen 3 e en 4 e jaar documenten en data formele instapeisen.
Ontwikkeltraject doorlopende leerlijn VMBO-MBO2 Udens College & ROC de Leijgraaf presenteren……
Carrouselleerlingen… Wie zijn ze? Waar zitten ze? Wat doen ze?
Over gameprincipes en verrassende parallellen
ADL (6) 31 mei 2016 Berthe/Mirjam.
Opt-in Herman Levelink.
Vergelijkingen oplossen
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Gedragsproblemen en stoornissen
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Opdracht product-PP Maak een PowerPoint over een product naar keuzen.
Opdracht PowerPoint Maak een PowerPoint over jezelf.
Anatomie en Fysiologie
Transcript van de presentatie:

OPDRACHTEN VISUELE COMMUNICATIE 2011/2012 Visuele Communicatie college 1

Naam: Student nr.: Naam: Student nr.: Klas:

Uitgangspunt voor de opdrachten Zoek 2 bestaande campagnes en gebruik die campagnes als basis voor de opdrachten. Criteria voor de campagnes: 1 Voorlichtingscampagne + 1 Commerciële campagne De campagnes lopen (ook) in Nederland Je hebt minimaal 5 verschillende visuele uitingen van elke campagne Elke campagne mag per klas maar één keer voorkomen

De campagnes Onze voorlichtingscampagne: ………………………………………………………………………. Onze Commerciële campagne: ……………………………………………………………………….. Oplevering van deze PowerPoint met alle opdrachten in lesweek 8 (13 januari)

OPDRACHT 1 SEMIOTIEK - ANALYSE Visuele Communicatie college 2

Vanaf hier uitwerking op dracht 1

OPDRACHT 2 GETSALT - INFOGRAPHIC Visuele Communicatie college 3

Vanaf hier uitwerking op dracht 2

OPDRACHT 3 RETORICA - STIJLMIDDELEN Visuele Communicatie college 4

Vanaf hier uitwerking op dracht 3

TUSSENTIJDSE OPLEVERING Visuele Communicatie college 5

OPDRACHT 5 FOTO BRIEFING Visuele Communicatie college 6

Vanaf hier uitwerking op dracht 5

OPDRACHT 6 DE PLAKFACTOR Visuele Communicatie college 7

Vanaf hier uitwerking op dracht 6

OPLEVERING ALLE OPDRACHTEN IN LESWEEK JANUARI Visuele Communicatie college 8