‘Je begrijpt toch wat ik bedoel’ Interactieve tekst.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Veranderingen binnen communicatie door de komst van internet.
Advertisements

Begrijpend studerend lezen Groep 4 tot en met 8
Pers & Publiciteit Sjaak Koolen Waalwijk, 12 mei 2009.
Verbanden en signaalwoorden in een tekst
vakdidactiek lezen, spreken luisteren en kijken
Cross Media. Rondje! Waar heb je stage gelopen? Wat heb je gedaan tijdens je stage ?
‘Je begrijpt toch wat ik bedoel’ Interactieve tekst.
Using Media ’09/’10 Blok 2 Werkcollege 1. OPDRACHT 1-Presenteer je magazine Iedereen heeft 1 minuut om het magazine te presenteren (40 minuten) Bladerkwartier;
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
MEDMEC02 Media en creativiteit les 6 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Medmec 1 herfst Les 3.
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH Elske Revelman de.
Pia Terstroet (Terpm) Mail: Wiki:
Media en creativiteit Herfst les 4.
Media & Creativiteit Pia Terstroet wikipagina:
Media en creativiteit Identiteit
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
PRESENTEREN.
Leswijzer Nieuwsbegrip
Hoofdstuk 2 K v Dorssen.
Handleiding Interactieve versie mbv DSB Onderwerp 4 – Bloei van steden.
Co-Green Dit is een sheet met tekst. Dit is de kop. Dit is bullit 1. Deze bullits kunnen over de gehele lengte van de sheet doorlopen Dit is bullit.
Tweede wereldoorlog.
Woordenschat en kijk op taal Hoofdstuk 2 en 3
Workshop Lezen met begrip
Rabobank Zoetermeer Sponsor v/h SeniorWeb 1 Welkom les 3 Overzicht vorige les Terugblik op wat we geleerd hebben Uitwisselen van ervaringen Behandelen.
Cross Media. Functies binnen team Strategie Voorbereiden van debriefings Op de hoogte blijven van (markt) ontwikkelingen van klanten / concurrenten Adviseren.
Tekst verwerken.
Vorige week Menukaart/woordweb Verzorgingsstaat
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 3.
Media en creativiteit Identiteit les 7
Cross Media. Vandaag Creatieve ontwikkeling Het kruisbestuivingselement – het mediumspecifiek naar elkaar verwijzen binnen een concept Hier onderscheidt.
Leesvaardigheid Hoofdstuk 1 t/m 3
Theresialyceum. OriëntatieTheorievormingOntwerpplanExperimentVerwerkingRapportagePresentatie Onderzoekscyclus Rapportage.
Hoofdstuk 2 par 1 Schrijfdoelen.
Bijeenkomst 3 Rotterdam, 00 januari 2007 Lesopbouw 7 i.p.v. 9 lessen! Les 1 & 2: Context Les 3 & 4: karakterschets team Les 5, 6 & 7: Organisatorisch.
Krachten [Luke:] “I can’t believe it” [Yoda:] “That is why you fail” 1.
Ondernemerschap Ondernemen moet je doen. Nieuwe lesopzet  1 e uur bezig met de reader  2 e uur bezig met een andere opdracht  Iedereen heeft werkboek.
WOENSDAG 16 MAART VRIJDAG 18 MAART NEDERLANDS. PROGRAMMA  15 minuten lezen uit het leesboek  Bespreken werkplanner  Nakijken opdracht 3 en 4 (lezen)
Begrijpend studerend lezen Groep 4 tot en met 8. Het belang van begrijpend en studerend lezen Lezen heb je nodig, elke dag weer. Als je niet goed kunt.
Kennen en kunnen Wat je moet kennen en kunnen voor de SO Woordenschat H1 t/m H4 1. Woordraadstrategieën: -zoek een synoniem; -zoek een omschrijving of.
Cliënt en mediawijsheid Hoe mediawijs ben jij? MZ blok 4 Les 1.
Effecten van taal Onderzoek naar wat woorden, zinsconstructies en tekststructuren doen met de ontvanger.
HOOFDSTUK 6 Goed voor het milieu?
Huisvesting en Hygiëne
Instructie geven en uitvoeren
Welkom Havo 5..
23/07/2018 Direct Doelgroepgericht schrijven (1-2) Semester 1, blok 1, studiejaar
Direct 4. Waarnemen 29/07/2018 Direct 4. Waarnemen Leerlijn Communicatie, studiejaar , blok 3.
Direct 1. Marketing /08/2018 Direct 1. Marketing 2.0.
Internetmarketing en oefentoets
Hoe krijg je de focus van de leerlingen op de chemie?
Leesvaardigheid (ook te vinden op LaPlaza)
Lezen samenvatten.
Inleiding, slot, functies, samenvattend tekstverband
H1 §4 krachten in werktuigen
Informatieve teksten, interviewverslag
Deze les: Herhalen 4.3 Uitleg 4.4 Maken 4.4
Introductie, filmanalyse verhaal en mise-èn- scene
Leerjaar 3 Nask1 H1 §4 Druk.
4 havo Schrijflijn les 5
Leerjaar 3 Nask H4 Het weer §4.
Hoofdstuk 2 Wat gaan we doen? Terugblik Doel van vandaag Nieuwe stof
E health, Domotica en E-learning
Hoofdstuk 3 Water Wat gaan we doen vandaag? Opening
Hoofdstuk 3 Wat gaan we doen? Terugblik Doel van vandaag Nieuwe stof
Erosie en Sedimentatie
De Geo 2 – Vmbo-T/Havo Hoofdstuk 3 – §3: Rivieren van ijs Eline Lems
Schrijven 2.7 en 2.8 Formuleren en stijl 3.1
Nederlands 1.1h. Je kunt informatie opzoeken
Transcript van de presentatie:

‘Je begrijpt toch wat ik bedoel’ Interactieve tekst

Wat gaan we doen vandaag? 1.tijdschriften 2.introductie Keen 3.filmpje 4.samenvatting 5.webzine groepen rollen redactie dummy-sheet (missie, strategie, doelgroep) Interactieve tekst

samenvatting 1.actueel onderwerp dankzij herdruk 2.waarom herdruk? 3.persoonlijkheid 4.filosofische werkwijze 5.mogelijkheidszin (op zoek naar nieuwe toepassingen en betekenisverandering) 6.verte en uniciteit t.o. nabijheid en herhaling 7.democratisering van het publiek 8.verstrooiing t.o. contemplatie 9.zelfstandig domein voor nieuwe media (paradigma) 10.verstrooiing als overlevingsmechanisme Interactieve tekst

Lezen Interactieve tekst Huiswerk Andrew Keen t/m hoofdstuk 2 Afmaken dummy-sheet