oefening Kaften bekijken opdracht Samenwerken

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Media en creativiteit •Mail: •Wiki: • vakgroep: Media.
Advertisements

Portfolio Website Tim Klijn Klas: MBI m1 Datum: 21 november 2007
Databases via internet
29 mei voor uur Jaarverslag in tweevoud op papier Oh ja1, zet je naam en klas op de kaft. Oh ja2, zorg dat duidelijk is welke specialisatie je kiest.
Inhoud Ebou leigh Stage werk Intake Hku Seminars
Hang je poppetje op de muur.
Beeld en geluid foto’s Door Emiel van putten.
Zoek de zwarte stip. Propedeuse 07/08 Cultuur & Media College 5 the western als spiegel van het collectief gemoed The Good, the Bad and the Invisible.
De strategie van een webconcept
introductie Overzicht B4 en SBC4 evaluatie Evaluatie B3 in Questback
Hogeschool van Amsterdam - Interactieve Media – Internet Development – Jochem Meuwese - -
Hogeschool van Amsterdam - Interactieve Media – Internet Development – Jochem Meuwese - -
SBC Opleveren Materiaal uitdelen Introductie Voorstellen Opstellen
huiswerk Studiedossier bespreken opdracht Vergaderen
De sitemap. Structuur? Ok, maar voor de rest……. S a a i !
Opleveren –Intake-POP –IAM Brand Materiaal uitdelen –Manual blok 1 –Dummy –SBC manual & Opdracht kennismakingsgesprek –Rooster blok 1 Introductie –Propedeusejaar.
Hogeschool van Amsterdam - Interactieve Media – Internet Development – Jochem Meuwese - -
Hogeschool van Amsterdam - Interactieve Media – Internet Development – Jochem Meuwese - -
1 student per klas voor het panelgesprek
24 september MedMec01 les 4 Mail: Wiki: vakgroep: Media.
06 oktober MedMec01 les 3 Mail:
Jaar 1 les 8 Het creatieve proces
Media en creativiteit Mail:
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 2.
Media & Creativiteit Pia Terstroet wikipagina:
MedMec01 les 5 Mail: Wiki: vakgroep: Media en creativiteit.
Deze presentatie mag noch geheel, noch gedeeltelijk worden gebruikt of gekopieerd zonder de schriftelijke toestemming van Seniornet Vlaanderen VZW Mijn.
CREATIVE MARKETING WC 1, jaar 1, Winter 2008 Verkenningsles Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 2, jaar 2, Winter 2008 Co-creatie Experience Economy Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 2, Herfst 2009 Brand management en pitchen Groepsopdracht Auteur: Ayman van Bregt Docent: Toine Nagel.
WEBBUILDING 07/03/2005 Saartje De Geyter.
CREATIVE MARKETING WC 8, jaar 2, Herfst 2008 Projectles: Brand management en pitchen Auteur: xxxxx.
Public design Farhana, Elroy en Saskia. Publieke ruimte Singelgrachtgebouw, verdiepingen van IAM.
Les 3 Vandaag 1.Bekijken thuisopdrachten 2.Vragen over voorgaande stof 3.Links 4.FTP 5.Huiswerk.
2e Bijeenkomst Pupillentrainers
Praat jouw plaatje in MOTI!
Wat gaan we doen?  Iets over mij  Iets over leren van tools binnen IAM  Iets over gamemaker.
Stevig in de sTEIGERS een educatief coaching instrument voor kortgeschoolde medewerkers Wim vroonen
Presentatie resultaten monitor INFORMATIEVAARDIGHEDEN landelijk versus lokaal maart 2014.
OpdrachtIQ test overzichtP en SBC2 opdrachtTijdcirkels opdracht Planning evaluatieBlok 1 evalueren planningPanelgesprek huiswerk360 graden feedback huiswerkPlanning.
Hang je poppetje op de muur.
oefening Planning bespreken
Openingsbalans Inleiding Elobase.
Kennismakingsspel, pagina12
Hogeschool van Amsterdam - Interactieve Media – Internet Development – Jochem Meuwese - -
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 5. Social Media II.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 3. Affiliate Marketing.
Minor Internet Marketing
Fonds Maatschappelijke Projecten
Toepassingen 5L week 11: ‘Reclame’ een breuk of een procent nemen van een getal 5L week 11: ‘Reclame’
Ben jij je eigen databaas? Aangeboden door
Keuzeworkshop 3 “ouders betrekken bij taalbeleid, hoe doe je dat?” Robertjan de Wilde Docent/Trainer C-lion.
Praktische handleiding voor De digitale community op Part-up.
Pag 65 t/m 77. Wat gaan we doen vandaag? Korte herhaling Huiswerk nakijken Werken aan ondernemendheid voor Dummies.
Les 5 gamen CLIËNT EN MEDIA WIJSHEID//. Wie gamet er regelmatig? Ken je mensen die verslaafd zijn aan gamen? Wat zijn de gevolgen van game verslaving?
Welkom op dag 1 van Jong Ondernemen
Netwerk SW Brugge – 19 november 2014.
Ben jij je eigen databaas?
Het 24 spel.
Van Opdracht tot Website
Digi(bord)boek project <titel project>
“Context-concept in je eigen lessen”
Weekplanning: Voorbeeld van Pieter – een eigen bedrijf starten
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Schrijven Zakelijke brief.
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Zichtbaarheid Creëren
waar / niet waar EEN GOED VERKOOPPRAATJE IS HET HALVE WERK
Transcript van de presentatie:

oefening Kaften bekijken opdracht Samenwerken opdracht Structuur studiedossier huiswerk Reflectie vakken blok 1 Start studiedossier meenemen: plakband, stippen om te stemmen, uitleg knollenspel en strookjes met deelvragen knollenspel , wit papier en eventueel kleurstiften/potloden voor de tijdcirkels.

Kaften bekijken Hang je kaft aan de muur Bekijk welk kaft je het best bij de maker vind passen Geef die een stip (naast het kaft, niet erop!) De winnaar licht zijn kaft toe

Samenwerken Kijk op pag. 17 Speel het knollenspel www.detail.nu/nieuwsbrief02.html

Teams en hun coach Hoe zie jij coaching?

Hoe wordt coaching hier zichtbaar?

en hier?

jouw beeld van coaching

Structuur studiedossier pag.5-7 media design website internet standaarden Marketing opdracht ideeont- wikkeling IAM brand Eigen werk IAM On! filmpje program- meren Lees voor jezelf de tekst op museum gesch. K&M werk vorige opleiding Project HCI Taal voor IAM

Maak het studiedossier Vul de vakreflecties in pagina 21 – Begin met blok 1 Vul de vakreflecties in voor de vakken van blok 1

Oefening: Tijd cirkels