Het internet is vol, print ‘t ff uit alsjeblieft.’ Propedeuse 08/09 Cultuur & Media College 3.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
sociale media: de nieuwe realiteit
Advertisements

Media en creativiteit module 8 Engagement
Wij hebben een woord -Het Woord- voor de wereld
Media en creativiteit •Mail: •Wiki: • vakgroep: Media.
Workshop ter voorbereiding van de 2 e Beursvloer IJmond Noord 15 november 2012.
DE 4 KAARSEN.
Bijeenkomst 3 Hoe bouw je een les op en hoe houd je hierbij rekening met het leren van leerlingen?
De shoarmazaak, uw betrouwbare bron Propedeuse 07/08 Cultuur & Media College 4 nabespreking bevruchtingscyclus vragen artikel Olsthoorn debat schapenvlees.
OBS Twekkelerveld Op 18 maart 2007 heet OBS Twekkelerveld voortaan een BOOM school. BOOM staat voor Beter Onderwijs Op Maat. In de nu volgende PowerPoint.
‘Het internet is vol, print ‘t ff uit alsjeblieft’ Propedeuse 07/08 Cultuur & Media College 2.
Debatteren college 2 luisteren en reageren.
Welkom bij Projectmanagement
Docenten: Willem Ruijsbroek Les 1,
Rechten van burgers Plichten van de overheid
HET CURRICULUM VITAE = VISTEKAARTJE NUMMER 2
Ik hou van Holland spel!.
Zoek de zwarte stip. Propedeuse 07/08 Cultuur & Media College 5 the western als spiegel van het collectief gemoed The Good, the Bad and the Invisible.
Raamwerk van het betoog “Staan we aan het begin van de vierde mediarevolutie?” 5 minuten.
Bah cultuur, bèèèh debatteren, aaaaaaaaaaaarch denken! relevantie van en vooruitblik op het vak uitdelen readers Propedeuse 08/09 Cultuur & Media College.
Ik consumeer, dus ik besta Propedeuse 08/09 Cultuur & Media College 4.
Stal je informatiedrager uit. Van Plato tot Knevel Angsthazen zijn van alle tijden Propedeuse 08/09 Cultuur & Media College 2.
7 februari: Boekenmarkt door IAM Core (10 % korting op de boeken voor leden van de vereniging) NB: je kunt ter plekke lid worden.
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 8.
Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 8
THEMA: Het creatieve proces
Media en creativiteit Mail:
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 2.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki) Altijd bij vragen de slides van de vorige.
Voor CMI-MEDIA Engagement MEDMEC 08 Les 7 Engagement MEDMEC 08 Les 7.
Hans Sibbel De shoarmazaak, uw betrouwbare bron Propedeuse 08/09 Cultuur & Media College 5 de shoarmazaak debattle: Web 2.0 raamwerk betoog bespreken.
Lessenreeks debatteren
Mijn hobby: is over cultuur van Ethiopië
Het Debat Opbouw en inhoud.
Leren debatteren Discussie vs debat Eisen Structuur Parlementair debat
 Het tentamen wordt afgenomen op maandag 29 okt., zalen Alpha en Gamma van Wees er op tijd!! Te laat komen is afwezig.  Telefoon uit, eten.
Ik nodig je uit tot een nieuw begin.
Werkproces 1.5 Externe relaties opbouwen en onderhouden
CREATIVE MARKETING WC 2, jaar 2, Winter 2008 Co-creatie Experience Economy Toine Nagel.

2. Communiceren met pubers
Gerard Ekdom in poppodium 013, Tilburg
Bronnenonderzoek PWS-seminar V5 13 juli 2014
Stal je informatiedrager uit. Van Plato tot Knevel Angsthazen zijn van alle tijden Propedeuse 08/09 Cultuur & Media College 2.
HELP MIJN KIND IS DRUK! Welkom en voorstellen Karin Ariës
Stal je informatiedrager uit. Van Plato tot Knevel Angsthazen zijn van alle tijden Propedeuse 07/08 Cultuur & Media College 2 vragen over huiswerk filmpje.
Argumentatiestructuren
Deltion College Engels A1 Spreken/Presentaties[Edu/002] thema: Welcome… can-do : kan een korte, vooraf geoefende mededeling doen aan een groep © Anne Beeker.
Het debat.
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 3.
Hogeschool Rotterdam Communication & Multimedia Design ABV Mondeling Presenteren / jaar 1 lente ABV zomer Samenwerken Les 3: Teamspirit / Teambelang /
Paragraaf 7: losstaand zinsgedeelte
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
NIEUW: Doorlopende leerlijn Klik hier voor de lessen. Doorlopende leerlijn Mediawijsheid voor groep 1 t/m 8 Gratis toegang tot materiaal na aanmelding.
HET DEBAT Discussiëren met regels Basis = onenigheid Voor- en tegenstanders Een derde partij overtuigen (het publiek, de jury)
Wikimedia Les 1. Wat is Wikimedia? Weten we het nog?
Dit verhaal wil jou onrustig maken. Het Evangelie maakt onrustig.
Een werkvorm om actief en concreet tot participatie te komen
Welkom op onze thema-avond
Cliënt en mediawijsheid Hoe mediawijs ben jij? MZ blok 4 Les 1.
LAGERHUIS DEBAT DEBATTEREN 1. 1.Beargumenteerd je mening geven. 2.Wat een (Lagerhuis)debat is. 3.Hoe je een debat voorbereidt en voert. 2 AAN HET EINDE.
Discussie les 5 Bron afbeelding:
Briant College Hoofdstuk 1 Meningen en argumenten Paragraaf 4/5: feitelijke en niet-feitelijke argumenten argumentatiestructuren.
Hoofdstuk 1 Meningen en argumenten
Sociale Media.
De betogende voordracht
Les 1: - Schrijven Spreken en gesprekken
SPREKEN: HET BETOOG Betoog: een spreekbeurt waarin je een standpunt inneemt ten aanzien van een stelling en dat standpunt verdedigt. Formuleer een duidelijk.
E health, Domotica en E-learning
Presentatie Groep 7 & 8.
OVERTUIGEN.
Transcript van de presentatie:

Het internet is vol, print ‘t ff uit alsjeblieft.’ Propedeuse 08/09 Cultuur & Media College 3

‘Het internet is vol, print ‘t ff uit alsjeblieft.’ Propedeuse 08/09 Cultuur & Media College 3 vragen over huiswerk betoog met interruptie filmpje ‘privacy matters’ debattle: privacy matters debattle: vrijheid van meningsuiting toelichting individuele opdracht

iedereen zijn huiswerk gedaan? vragen over artikel Olsthoorn? vragen over artikel Van Ree? NB: lees altijd met een marker en pen bij de hand

Het internet is vol, print ‘t ff uit alsjeblieft.’ Propedeuse 08/09 Cultuur & Media College 3 individuele opdracht plenair: Wat is een betoog?

stelling: staan we aan het begin van een vierde mediarevolutie? gebruik voor je argumentatie de criteria en tendensen uit ‘De drie Mediarevoluties’ begin met een raamwerk individuele opdracht

Het internet is vol, print ‘t ff uit alsjeblieft.’ Propedeuse 08/09 Cultuur & Media College 3 Wees origineel Durf een blik in de toekomst te werpen Als je vindt dat we nog niet aan het begin van de vierde mediarevolutie staan: Wat moet er gebeuren voordat we er wel in terechtkomen?

Debattle 4 juni van tot 17.00uur

iedere groep kiest één debater betoog van twee minuten gevolgd door drie minuten interruptie betoog met interruptie

-om heldere strategie voor jezelf te vormen -om de jury te helpen kop: max. 30 sec  reclame voor betoog romp: licht argumenten toe (voorbeelden) betoog: kop-romp-staart staart: herhaal je argumenten (labelen)

tips & trics tip 2: spreek beeldend truc 2: een staaltje populisme “"Ik dring mensen graag hun eigen mening op." Loesje

debatartikel: Maak speciaal gebruik van paragraaf 5 tot 10 Gebruik in je betoog tenminste 3 tips uit deze paragrafen De teams die niet aan de beurt zijn, proberen uit te vissen welke tips dit zijn.

Ik heb er geen moeite mee als de overheid mij zo nu en dan volgt voor mijn eigen veiligheid

Je mag iemand publiekelijk doodwensen om zijn of haar denkbeelden

Van Ree: over welk tragisch misverstand heeft hij het? Olsthoorn: hebben weblogs een journalistieke meerwaarde? Olsthoorn: moeten de gedragscodes voor een betrouwbare journalist ook voor een blogger gelden?

Ik heb er geen moeite mee als de overheid mij zo nu en dan volgt voor mijn eigen veiligheid

Je mag iemand publiekelijk doodwensen om zijn of haar denkbeelden

huiswerk maak een raamwerk voor je betoog spreek minstens 1x af met debatgroep en werk aan je onderzoek lees het artikel van Peter Bruyn en destilleer hier twee debatvragen uit bestudeer artikel over debatteren tot einde NB: studeer altijd met marker en pen bij de hand

Ik consumeer, dus ik besta Propedeuse 08/09 Cultuur & Media College 4 eenmalig mis het niet