Using Media ’09/’10 Blok 2 Werkcollege 1. OPDRACHT 1-Presenteer je magazine Iedereen heeft 1 minuut om het magazine te presenteren (40 minuten) Bladerkwartier;

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Eindwerk zesde jaar.
Advertisements

CREATIVE MARKETING WC 6, jaar 2, Winter 2008 Business case en belevenisconcept Experience Economy Saskia Best.
> Volgende week krijgen jullie het eindcijfer > Beoordeling uitsluitend door opdrachtgever > Voor begin pitch: lever in pitchdocument en reflectie (met.
Werkcollege Marketing blok 2 week 5
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
Briefing V1, blok 3 Case CC.
Agenda Thuiswerk (voorafgaand aan werkcollege 2-10): -De Lego opdracht uit werkcollege 25-9 uitwerken… -Blog updates… -Deze PPT voor werkcollege 2-10.
De gekte voorbij Clientgestuurd de markt op Workshop Opdrachten verwerven in pyjama? Scip-Conferentie
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –28 september 2009.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –12 oktober 2009.
Kernproject V1 College 1 31 Januari 2008 Instituut voor Interactieve Media.
Kernproject V1 College 1 9 februari 2009 Instituut voor Interactieve Media.
Marianne Spier Manager Content & Communicatie
Marketing Werkgroep 6.
De strategie van een webconcept
Van mediatypes naar mediastrategie
De sitemap. Structuur? Ok, maar voor de rest……. S a a i !
Using Media ’09/’10 Blok 1 Werkcollege 4. OPDRACHT 1-communicatiecampagnes (60 minutes) Vorm groepjes van 4 personen (met dezelfde case/opdrachtgever)
Medmec04 les 3 Engagement.
Jaar 1 les 5 Het creatieve proces
Medmec04 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen modulewijzer.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Jaar 1 les 7 Het creatieve proces
Medmec03 les 1 Co-creatie.
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 2.
Media & Creativiteit Pia Terstroet wikipagina:
Medmec04 les 5 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Kick-off o Inleiding module & werkwijze o Formulering individuele leerdoelen.
Identiteit CMDMEC01-2 les 3 (4)
Trends Research Medmec01-5 les 2 Thema: Rubriceren
Identiteit MedMec0304 les 4 Mail: Wiki:
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Wiki: Medmec04 les 5 Engagement The game called life
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Februari 2010 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Medmec04 les 4 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Kick-off o Inleiding module & werkwijze o Formulering individuele leerdoelen.
MedMec Q3 Workshop co-creatie De student is in staat: Het begrip co-creatie en de voordelen van co-creatie te benoemen. De voorwaarden te benoemen om te.
Presentatie productvoorstellen
Presentatie VSC,De toekomst van de technische arbeidsmarkt IV, Dossier Duyvis, 19 maart 2013 p. 01/12 Dossier Duyvis Best practice.
MEDMEC – JAAR 1 – Q1 PLANNING Les 1 - 2/9: uitleg vak medmec en kennismaking Les 2 - 9/9: creatief denken en proces Les /9: divergeren en convergeren.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
PRESENTEREN.
Planning Dinsdag 4 september 10:00-11:30 Kick Off en Briefing Little Chicken (GDD), Butterfly Games (GAR), IJsfontein (IAD) Woensdag 5 september 11:30-13:00.
Presenteren.
Medmec04 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen modulewijzer.
ontdek wat jij kunt bereiken
Het presenteren van het onderzoek
Interactieve Media Kick Off V2 Kernproject. Onderwerpen Kick Off o Intro o Doelstellingen V2 Kernproject o Organisatie o Werkplekken o Deliverables o.
Welkom bij les 06 van de training Internet & Commercie.
Medialandschap Blok 2, week 5 College #4. Wat gaan we doen? - ordenen = schrappen - hoe staat het met de bezoeken? - ordenen, hoe gaat dat? - opdracht.
Kick Off V1 Kernproject 09/10. Propedeuse o 20 weken o 10 teams per projectpartner o Strakke organisatie (vastgestelde presentaties) o Nog geen verschil.
Cross Media. Functies binnen team Strategie Voorbereiden van debriefings Op de hoogte blijven van (markt) ontwikkelingen van klanten / concurrenten Adviseren.
V1 Kern Technologie & Innovatie Werkcollege 5:
Welkom les Internet & Commercie. Waarom Internet & Commercie Onderdeel van het leven Toekomstgericht Toepassingen bedrijfsleven Algemene kennis kan beter.
Using Media Blok 2 Werkcollege 1 Joyce Barnhoorn
Cross Media. Opdracht 40 min In 2, of 3 groepen bij elkaar Flipover, stiften, post it’s Blauw positief, rose negatief Presentatie per groep aan andere.
College 2 – 28 april 2010 Academie voor Deeltijd – Minor Media Management 2009/2010 – Thema Basiscommunicatie – Marcel Jansens WEBCOMMUNICATIE Minor Media.
Even voorstellen: Docent Internet Marketing Internetmarketeer
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
SKILLS KWARTAAL 4 Kwartaal 4 les 1. Indeling kwartaal 4 WeekInhoud les Week 1Canvas business model en oefenen Week 2Theorie over schrijven technisch paper.
Jennifer de Vries-Aydogdu Med.hr.nl/vrije Project: Oriëntatie op het beroep.
1 Sociologie en Diversiteit werkcollege 1 Corstin Dieterich
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Opdracht bouw je eigen technologische huis van de toekomst:
Direct 4. Waarnemen 29/07/2018 Direct 4. Waarnemen Leerlijn Communicatie, studiejaar , blok 3.
Opdracht bouw je eigen technologische huis van de toekomst:
Social Media Eindcriteria SM-plan
Transcript van de presentatie:

Using Media ’09/’10 Blok 2 Werkcollege 1

OPDRACHT 1-Presenteer je magazine Iedereen heeft 1 minuut om het magazine te presenteren (40 minuten) Bladerkwartier; snuffel door de magazines die anderen hebben meegenomen en die mogelijkerwijs interessant zijn voor jouw projectdoelgroep (15 minuten)

Korte pauze

OPDRACHT 2 Zoek 4 mensen met dezelfde opdrachtgever( Sivananda, wonder. W!games). Bespreek met elkaar de debriefing de missie en doelstellingen. Bediscussieer de verschillen met elkaar. Maak aanpassingen Bespreek de deadlines en de succesfactoren met elkaar.

Huiswerk, manier 1 Onderzoek de mediastrategie van de ‘concurrenten’ Welke campagnes hebben zij recent gevoerd? Van welke communicatiemiddelen hebben ze gebruik Gemaakt? Hoe werken deze communicatiemiddelen met elkaar samen (in de campagne)? + Onderzoek de mediaconsumptie van de doelgroep Welke tv- en radioprogramma’s zijn populair bij de Doelgroep? Welke magazines lezen ze? Welke apps zijn favoriet? + Week- opdracht 2

Huiswerk, volgens manier 2 Onderzoek de interactieve mogelijkheden van jouw case. (let op: innovativiteit wordt gewaardeerd!) Kies de 3 beste (en meest vernieuwende)toepassingen en werk deze verder uit. Maak duidelijk op welke manier de doelgroep kan profiteren van jouw technische toepassing. Maak voor ieder idee een eenvoudig storyboard(=3xstoryboard). + Week- opdracht 2

UITLEG WEEKOPDRACHT 2 De activiteitenagenda van jouw doelgroep Verzamel 15 bijzondere/interessante agendapunten voorjouw Doelgroep. Het betreft een agendapunt voor in de komende 12 maanden. Denk aan: lezingen, congressen, lanceringen van producten, experiences/events, bijzondere feestdagen, Concerten, sportactiviteiten etc etc Let op: het mogen geen mainstream agendapunten zijn. Ze moeten heel specifiek interessant zijn voor jouw doelgroep.

Lesschema WEEK Week 1 (31-08) Week 2 (07-09) Week 3 (14-09) Week 4 (21-09) Week 5 (28-09) Week 6 (05-10) Week 7 (12-10) Week 8 (19-10) VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKAN Week 9 (26-10) Week 10 (02-11) Herkansing Eindpresentatie WERK- COLLEGE Kiezen case + debriefing + missie + doelstelling + succesfactoren Bespreken & inleveren huiswerk + Q&A Bespreken & inleveren huiswerk + Q&A Bespreken & inleveren huiswerk + Q&A Bespreken & inleveren huiswerk + Q&A Bespreken & inleveren huiswerk + Q&A Bespreken & inleveren huiswerk + Q&A Eind- presentaties HOOR- COLLEGE Media en verleiding en overtuiging Mediastrategie Media en ethiek Media en psychologie x HUISWERK VOOR VOLGENDE WEEK (MANIER 1) Onderzoek core business opdrachtgever + Onderzoek doelgroep opdrachtgever + Week- opdracht 1 Onderzoek mediastrategie concurrenten + Onderzoek mediaconsumptie doelgroep + Week- opdracht 2 Creatief concept + Mediamix + Week- opdracht 3 Budget- verdeling + Prognose effectiviteit + Week- opdracht 4 Visuals + Week- Opdracht 5 Strategisch einddoc. Versie 1 + Week- Opdracht 6 Power Point + Strategisch einddoc. Versie 2 x HUISWERK VOOR VOLGENDE WEEK (MANIER 2) Onderzoek core business opdrachtgever + Onderzoek doelgroep opdrachtgever + Week- opdracht 1 Voorstel voor interactieve toepassingen voor oprachtgever + Week- opdracht 2 Creatief concept + Story board versie 1 + Week- opdracht 3 Functioneel ontwerp toepassing + Week- opdracht 4 Uitwerking Toepassing Versie 2 + Week- Opdracht 5 Showreel versie 1 + Toepassing Versie 2 + Week- Opdracht 6 Toepassing werkend + Showreel final version Herkansing gemiste week opdracht LITERATUUR VOOR VOLGENDE WEEK x