Hoe kan het jou veranderen?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Social Media marketing
Advertisements

Onze kernwaarden.
23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs
Alcohol 16- geen goed begin
3 voor 12 Succesfactoren. • Interessante nieuwsfeiten • Alle muziek in één oogopslag • Social media.
 Barbara Held • Experiment  Corey Keyes  Carol Craig • Glasgow  Gabrielle Oettingen • Experiment.
All Media are SOCIAL Eenleven zonder media, is dat mogelijk? Media spelen een belangrijke rol in ons sociale leven en zijn een primaire levensbehoefte.
Marnix Suilen – Niek Giesen – Noes Aaltink – Ties Liedekerken
Wat is/Wat doet het Sterrenfonds? • Voor kinderen < 16 die een steuntje in de rug nodig hebben • In Nederland • Laat kinderen stralen door materiële.
Samen bouwen aan zelfvertrouwen
Hulp in de aanpak bij CyberPesten.
Topic 1: Social Media Innovative Generations © Innovative Generations.
Levensvragen Over geluk…..
Boeddhistisch voorschrift
Nieuwe media: instrumenten in de kenniseconomie Van vinken naar vonken Hans Mestrum Trendwatcher
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
Analyse van werkstijl en communicatie m.b.v. drivers
Social Media Audit.
PRESENTATIE: IRIS KUSTER EN MARTE TRA DATUM: 22 OKTOBER 2009 Wat Zou Google Doen?
Kevin Andriessens Liesbet Janssens Niels Lion Anna Selivanova.
Social Media.
Social media.
Social media Gemaakt door: Hassie en Sanne. 1.De rol van social media in marketing & internetstrategie De rol van social media in marketing & internetstrategie.
SOCIALMEDIA X. TOPIC 1 SOCIALMEDIA X SocialMedia Mening ? X.
Wouter Mennen & Paul van Ulft
Social Media Door Dyonne en Yanthe
A6 – ONLINE CONVERSIE Blog presentatie gemaakt door: Guus Vonk E-Marketing & Social Media Sayna de Voogd.
“sterke kanten van ASS”
Door Oscar & Jochem Door Oscar & Jochem.
[Productnaam] Marketingplan
Elobase Kerntaak 2, Hoog Omgevingsanalyse
Visie & Strategie.
Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.
Terugblik & vooruitzicht. De aanleiding: ontgroening en vergrijzing Structurele krapte op de arbeidsmarkt Europese concurrentie op basis van oorlog voor.
Rustgevende beelden en teksten om over na te denken.
Kennismanagement & Sociale media
Made by: BadBoysBroekhin
Ismay Sonnemans & Khedy Gorissen
OMAR EZZAT SHALAAN & SALAHEddine aithakki
Social Media – Topic 1 Originalosboys. Wat is Social Media Verzamelbegrip Het ontstaan van Social Media Invloeden van Social Media.
WOW: enqueteren bij Jumbo
Regie over eigen leven..
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
Iedereen gebruikt social media.
Armoede is … Sieg Monten
Ramòn Janssen –H4B Niels Killaars –H4B © RJNK. 1: Wat is Social Media? 2: De rol van social media in marketing & internetstrategie 3: De sterke punten.
De eerste mensen § 1.1 & 1.2.
Social media.
SOCIAL MEDIA De rol van social media in marketing & internetstrategie
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
Psychologie van de straat Week 5.  Masculien  Wantrouwen naar buiten/antiauthoritairehouding naar buiten de groep  Loyaliteit aan eigen groep  Afzetten.
Welkom ik maak me sterk.
Jongeren en de digitale wereld. Halt Halt levert een bijdrage aan het voorkomen en bestrijden van jeugdcriminaliteit door middel van: De Halt-straf. Voorlichtingen.
Waarom? Iedereen heeft sterke en zwakke punten. Met je sterke punten kun je heel ver komen en het is dan ook van belang om deze in te zetten.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Kies voor respect | Presentatie Eerbied voor God, respect voor elkaar.
Talentgebieden – Interesses –Leervoorkeuren
, Sociale veiligheid is cruciaal voor kinderen om te kunnen leren Evt. logo van de school.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf.
Cliënt in zijn kracht Angerenstein: Methodiek en begeleiden Thema: 13.
Wie ben ik?  .
2/6/2018 Marketingplan Uw naam.
Social media Namen: Leigh Cairo & Savannah Esajas Klas: 4FD
“Iemand denkt aan mij en wil belangeloos iets voor mij doen”
[Productnaam] Marketingplan
Presenteren van gegevens
Angerenstein: Methodiek en begeleiden Thema: 13
Op zoek naar 13 nieuwe collega’s. Hoewel we het niet nadrukkelijk mogen benoemen zoeken we jonge mensen Die een verandering / verjonging in de organisatie.
Let op: probeer waar te nemen zonder oordeel, want je weet niet waarom die ander doet wat hij/zij doet! Zie als voorbeeld dit filmpje:
Transcript van de presentatie:

Hoe kan het jou veranderen? Social Media Hoe kan het jou veranderen?

Wat zijn Social Media?

Social Media & Marketing Collaboraties met andere bedrijven Goede deals maken

Social Media & Marketing Zoek jou doelgroep en daarmee jou Social Media Device

Zwakke kanten Omdat iedereen zijn eigen blik op de wereld portretteert is het heel moeilijk om echt betrouwbare informatie te vinden die feiten bevat.

Zwakke kanten Ook kan de social media negatieve en positieve publiciteit geven omdat alles makkelijk te vinden is en informatie ook makkelijker wordt verspreid.

Sterke punten Sterke kanten van social media zijn de bereikbaarheid en snelheid van informatie.

Sterke punten Mensen zoeken hun eigen ‘peers’ om zo tot een kritische massa te bereiken. Ze zoeken informatie en sociale contacten waar zij zich mee kunnen vergelijken en zij zich thuis voelen.

Sterke punten Social media geeft de mensheid de mogelijkheid om eenvoudiger te voldoen aan de behoefte van sociaal gedrag. Maar pas op dat het niet de behoefte gaat vervangen!