E-Collage presents.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Digital Playground Programma workshop 4 april
Advertisements

Druk op een toets om verder te gaan
Welkom bij. De NMG VISIE & OPLOSSING: Wij geloven dat de mobile devices de huidige en toekomstige multimediaplatformen zijn en toegang tot zo’n platform.
Hoe plaats ik een foto van mezelf op het internet?
Analyse klantgerichte websites
Treasury: een verhaal met een plot en een clou
Onderzoekscompetenties en VOET-en
Presentatie van het online groeidocument
Werkcollege Marketing blok 2 week 5
Online Marketing in het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
Structuur presentatie
HBO5 in Vlaanderen LEIDO, 8 april 2013 Liesbeth Hens
Hoe kan het jou veranderen?
Projectbeschrijving MNU Presentatie Hogeschool van Amsterdam Carel Hofland 1 februari 2011.
Marketing presentatie
Partners  ACV- Antwerpen  ABVV- Antwerpen  ACLVB  VDAB  RVA/PAW  Stad Antwerpen  Provincie Antwerpen.
Studielink, een nieuw patroon? Kees van Wijngaarden 9 november 2005.
Welkom bij workshop IV Hoe zorg ik voor voldoende opdrachtgevers?
Commercieel Manager totaljobs.nl
Global e-Society Complex Evolutive Society System België Regio Vlaanderen Stad Hasselt Algemene Syllabus, Stad Hasselt Presentatie
Social Media Revolutie. Welke logo’s ken je niet?
Informatiemiddag 14 februari 2012 uitgevoerd door: in opdracht van:
TilburgUtube Video- en audio dienstverlening TiU
[Productnaam] Marketingplan
Wat is Social Media? Verzamelnaam voor alle internet toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen: Tekst (nieuws, artikelen)
Mobile Marketing. Wat is Mobile Marketing? Welke vormen zijn er? De toekomst... De doelgroep en het effect Wat zijn de wettelijke regels? De voor en nadelen...
AUGMENTED REALITY. W IE ZIJN WIJ ? Maureen Verdonschot Hester Smolders Wij zitten zelf ook op school, op hogeschool De Kempel. Wij komen deze middag een.
Online marketing Expert (in een week)
Proces presentatie: StopBS Karst Hoogsteen & Tim Joosten.
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
Voorlichting en Werving De juiste student op de juiste plaats.
Van eenmalige bezoeker naar structurele donateur Hans Broodman en Balt Leenman Congres Podiumkunsten, Dordrecht dinsdag 19 mei 2015.
Olivier van Duijn Directeur totaljobs.nl. Agenda 1.Trends 2.Totaljobs.nl opties 3.Clickbeurs.nl.
EFFECTIEVE INZET VAN ONLINE MARKETING Lennen Oldenbeuving & Adis Nazareet.
Loopbaan oriëntatie en begeleiding VWO6
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
MultiMedia Management – WEEK 4 Marcel Jansens 11Mei 2011.
Inleiding AAN DE SLAG MET HET INTRANET Aan de slag met het intranet 1.
stap 6: Unieke toegevoegde waarde bepalen
Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Najaar 2012 Hockey: het is ‘net’werken Strategie KNHB 2020.
9 oktober 2014 | Raymond de Niet, Beeldredactie-RPT 1 Verbeelding bij het PBL Tell me, Show me, Involve me.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Social Intranet: een ‘ver van mijn bed’-show Intranet Congres Sonja de Vries - ilionx.
G e m e e n t e H a r d i n x v e l d - G i e s s e n d a m Bijeenkomst Onderzoek Maatschappelijke Agenda (MAG) 1 juni 2016.
1. Stap 1 Samenstellen portfolio 2. Stap 2 Samenstellen netwerk 3. Stap 3 Social Media selecteren 4. Stap 4 Aanmaken profielen 5. Stap 5 Optimaliseren.
Doelen realiseren met media
Loopbaan oriëntatie en begeleiding Havo5 en Vwo6
Campagne-middelen Hoe in te zetten? Yvonne Polman Relatiemanager.
2/6/2018 Marketingplan Uw naam.
Hartelijk welkom, we starten om 14u
Yammer.
Op weg naar nieuw cultuurbeleid
Algemeen schema Strategisch support Management support Strategie
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
[Productnaam] Marketingplan
Marktconsultatie Krimpense Algeracorridor
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Minor Digital Marketing
Online Marketing voor het MBO
NETWERKWEEK De opdracht voor de NWW is om materiaal te maken rondom een concept van een game, applicatie, artbook of een ander productie dat in *lijn.
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
EFMB April 2018 Hoe Europa bijdraagt aan de sociale inclusie van ouderen in Nederland.
Investeren in mensen en middelen met Rendementsverhoging
Annemarie Dam - Kwakman
Viral Marketing Groep A.
Voorbeeld presentatie
Power up your fundraising
Transcript van de presentatie:

E-Collage presents

Opbouw Presentatie Projectbeschrijving Aanleiding Doelstellingen Doelgroepen De site Navigatie/Flowchart Marketing Strategie

Projectbeschrijving Product/Service: Het combineren van visies die doormiddel van fotografie, audio of video tot uitting zijn gebracht en ingezonden zijn. Steekwoorden Toegankelijk Sociaal Interactief Creatief Uitnodigend

‘connect, create, collaborate’ Aanleiding Binnen de wereldsamenleving is het ons intentie om het individu een eigen identiteit te laten behouden binnen de massa. ‘connect, create, collaborate’

Doelstelling Primaire doel: het creëren van internationale verbondenheid Secundaire doel: Creëren van kunst

Doelgroep Iedereen met toegang tot internet die de behoefte heeft zich creatief te uitten en onderdeel wil zijn van een gezamenlijk kunstwerk. (Het geslacht, de opleiding, de sociale groep of status, de nationaliteit, de financiële middelen zijn niet bepalend voor deelname)

Site Demonstratie

Navigatie/Flowchart

Marketing Strategie Flyers Aanmelden bij zoekmachines Boomerang Cards Tell a Friend Overheid Instanties VJ Shows en Andere Events Interne mail Posters op Scholen/Hogescholen/Universiteiten Toekomst Zoeken naar commerciele partners

Bedankt voor jullie aandacht!