A. Een sleutelhanger De opdracht Vooronderzoek Gadgets De situatie Hulp B. Een toelichting B. Touw aan boord A. Bestaande gadgets Dit project is geschreven.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Het internet.
Advertisements

Luchtvaart techniek en krachten
Inleiding Inleiding Jij werkt als journalist voor het blad KIJK, een tijdschrift voor iedereen die geïnteresseerd is in wetenschap en techniek. De gebeurtenissen.
Het maken van een overlevingsgids
Veiligheid op school.
Borneo eiland.
Jaar 1 les 6 Het creatieve proces
Colofon Het boek dat hierbij hoort heet - zo leer je nog eens wat over de invoering van de vmbo ict-route. Geschreven door Jos de Kleijn en Carla van.
Home/Concept Deze website kadert binnen ‘Begeleid zelfstandig leren’.
Onderwerpen Oude situatie Eerste aanpak en problemen
Colofon Het boek dat hierbij hoort heet - zo leer je nog eens wat over de invoering van de vmbo ict-route. Geschreven door Jos de Kleijn en Carla van.
Labnet & PTSchemes : Installatie van de toepassingen
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 2: Doelen en doelgroepen.
Februari 2010 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Welkom bij de cursus Handig met Internet! Handig met Internet -Wat doet u al met internet? -Wat wilt u nog meer met internet doen? -Hoe kunt u beter.
Waar vestigen bedrijven zich
Het oog wil oog wat. Kijk ook op
Een startersgids voor innovatie
Weblogs en Wiki’s (in het onderwijs) Pierre Gorissen SURF SiX / Fontys Hogescholen 13 januari 2005.
Colofon Het boek dat hierbij hoort heet - zo leer je nog eens wat over de invoering van de vmbo ict-route. Geschreven door Jos de Kleijn en Carla van.
Powerpoint in de klas Michiel D. Jansen o.b.s. De Draaimolen.
Onderzoekscompetentie
H6 werken Paragraaf 1+2.
Kunstgeschiedenis werkgroep, week 7, blok 3.
Februari 2011 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
CO-CREATIE MEDMEC 03 Docent: Elske Revelman de Vries Product ontwerper.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Welkom! Media & Creativiteit Les 2
Naam van de Auteur 7 januari 2008 Online Video in de onderwijspraktijk Gebruik van video via internet Pieter Varekamp 23 januari 2008.
Presentatie over Gras Parkieten
Fotografie - Beeldaspecten
Welkom! Media & Creativiteit Les 3
Samenvatting hoofdstuk 2
Stamboomonderzoek. Wat is stamboomonderzoek/genealogie? Stamboomonderzoek Onderzoek doen naar de voorouders en het vastleggen van stamboomgegevens.
Centrum voor Jeugd en Gezin (CJG) Historie Operatie Jong: Kind centraal en geen kind tussen het wal en het schip Gideonsgemeenten: Opvoed-
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 1: Wat is Google Analytics?
Koe & Ondernemer in Balans Jørn Kjær Madsen “Grote stappen veel resultaat”
Welkom in groep 5.
G!DS Basismodule Trainingsdag 2 Naam, functie Datum, plaats.
Ouderavond 2012 Ouderavond 2012 Welkom Welkom. Doel van de avond Doel van de avond Nader kennis maken met elkaar. Nader kennis maken met elkaar. Reilen.
Een levensboek voor ouderen
10 tips over samenwerking bij ondernemersdienstverlening.
Taalportfolio Les 4, jaar 1, Lente 2008
Welkom bij deze mini-beurstraining.
Starten met PHP Dynamischer bouwen.
‘Stel samen met jongeren omgangsregels vast’
Vakdidactiek 2 – Les 10.
Energie voor de toekomst? Opdracht A3. Inleiding Duurzame energie?  Energie produceren op een manier die blijvend gebruikt kan worden.
Medmec04 les 1 Engagement.
Visie & Strategie.
Medmec04 Engagement.
Sociale media in de zorg Regionale Nascholing Intensive Care 26 maart 2015.
Website bouwen (project). Inhoud Hoofdstuk 1. offerte Hoofdstuk 2. Wensen opdracht gever Hoofdstuk 3. Aspecten Hoofdstuk 4. Formaten Hoofdstuk 5. Plan.
Werken in een arbeidsorganisatie
SKILLS KWARTAAL 4 Kwartaal 4 les 1. Indeling kwartaal 4 WeekInhoud les Week 1Canvas business model en oefenen Week 2Theorie over schrijven technisch paper.
Les: Ondernemings plan 2. LBB – Module Groen Ondernemen Coen van Wetering.
LEVENDE OCEANEN Oceanen zijn het prachtige leefgebied van duizenden bijzondere diersoorten. Ook hebben de oceanen een grote rol bij het regelen van het.
Werken in een arbeidsorganisatie
Gemaakt door Thiadney Jordan, Amir Hasani EXPORTADVIES amir.
3HA1b CSV: afdeling Handel & Administratie ROC A12: opleiding Verkoper en Logistiek medewerker.
Rob Goossens Komende lessen Werkomschrijving, werkplan en werkplanning.
Lesbrief 3 - Havens Template: All black icons: wikimedia Sea: pixabay.
Succesfactoren voor werk Motivatie, kennis en vaardigheden
Rob Goossens Het Werkplan.
Van Opdracht tot Website
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Ondernemerschap Jullie zijn gestart aan het laatste studiejaar en met nog een paar maanden te gaan komt een diploma steeds dichterbij. Om dit diploma te.
Werken in een arbeidsorganisatie
Hoofdstuk 2 Dienstverlening en klantgedrag
SHOWTIME EARTH ROCKS.
Transcript van de presentatie:

A. Een sleutelhanger De opdracht Vooronderzoek Gadgets De situatie Hulp B. Een toelichting B. Touw aan boord A. Bestaande gadgets Dit project is geschreven door Jos de Kleijn in opdracht van het Katwijks museum. Contact via Dit project is geschreven door Jos de Kleijn in opdracht van het Katwijks museum. Contact via [Gadgets] Een touwknoop als sleutelhanger

A. Een sleutelhanger De opdracht Vooronderzoek Gadgets De situatie Hulp B. Een toelichting B. Touw aan boord A. Bestaande gadgets Dit project is geschreven door Jos de Kleijn in opdracht van het Katwijks museum. Contact via Dit project is geschreven door Jos de Kleijn in opdracht van het Katwijks museum. Contact via Schepen maken veel gebruik van touw. Netten zitten aan het touw, het schip zelf wordt met touw afgemeerd, het zeil zit aan touw. Er zijn twee soorten touwknopen. De verbindingsknopen, een paalsteek bijvoorbeeld en de sierknopen, waarmee uiteinden worden vastgezet. Een allemanseindje of bootsmanknoop (Crown sinnet) en keesje of apevuist Om deze laatste twee gaat het. Schepen gebruiken veel touw.

A. Een sleutelhanger De opdracht Vooronderzoek Gadgets De situatie Hulp B. Een toelichting B. Touw aan boord A. Bestaande gadgets Dit project is geschreven door Jos de Kleijn in opdracht van het Katwijks museum. Contact via Dit project is geschreven door Jos de Kleijn in opdracht van het Katwijks museum. Contact via Wat wil het Katwijks museum? Het Katwijks museum wil een nieuw gadget voor jaar klanten. Een sleutelhanger aan een mooie touwknoop is het idee. Jullie zijn een projectgroep die 8 sleutelhangers moeten produceren. Vier sleutelhanger aan een allemanseindje of bootmansknoop, en vier sleutelhanger aan een apevuistje. Bij de 8 sleutelhangers is een toelichting geschreven voor de bezoekers van het museum. In de toelichting staat de wijze waarop de touwen geknoopt zijn en een hoofdstuk over de visserij in Katwijk rond Dat hoofdstuk over de visserij bestaat uit vier delen. De heenreis Het vissen op de Doggersbank De opslag van vis aan boord De verkoop van vis aan wal.

A. Een sleutelhanger De opdracht Vooronderzoek Gadgets De situatie Hulp B. Een toelichting B. Touw aan boord A. Bestaande gadgets Dit project is geschreven door Jos de Kleijn in opdracht van het Katwijks museum. Contact via Dit project is geschreven door Jos de Kleijn in opdracht van het Katwijks museum. Contact via 2 x4 sleutelhangers Het museum wil 8 sleutelhangers. 4 sleutelhangers met een touwknoop dat allemanseindje heet. 4 sleutelhangers met een touwknoop dat apevuistje heet. age=LogoGrog.jpg&Website= (een simpelere knoop) Ook te gebruiken.

A. Een sleutelhanger De opdracht Vooronderzoek Gadgets De situatie Hulp B. Een toelichting B. Touw aan boord A. Bestaande gadgets Dit project is geschreven door Jos de Kleijn in opdracht van het Katwijks museum. Contact via Dit project is geschreven door Jos de Kleijn in opdracht van het Katwijks museum. Contact via Een geschreven toelichting voor de bezoekers De toelichting bestaat uit 5 hoofdstukken. Een hoofdstuk over de manier waarop het touw geknoopt is En vier hoofdstukken over een reis van een vissersschip rond De heenreis 2. het vissen op de Doggersbank 3. de opslag van vis aan boord 4. de verkoop van vis aan wal. Hulp

A. Een sleutelhanger De opdracht Vooronderzoek Gadgets De situatie Hulp B. Een toelichting B. Touw aan boord A. Bestaande gadgets Dit project is geschreven door Jos de Kleijn in opdracht van het Katwijks museum. Contact via Dit project is geschreven door Jos de Kleijn in opdracht van het Katwijks museum. Contact via Het vooronderzoek Maar eerst vooronderzoek. Het Katwijks museum verwacht een onderzoeksverslag naar bestaande gadgets van bestaande bedrijven Het Katwijks museum verwacht een fotoverslag van het gebruik van touw aan boord.

A. Een sleutelhanger De opdracht Vooronderzoek Gadgets De situatie Hulp B. Een toelichting B. Touw aan boord A. Bestaande gadgets Dit project is geschreven door Jos de Kleijn in opdracht van het Katwijks museum. Contact via Dit project is geschreven door Jos de Kleijn in opdracht van het Katwijks museum. Contact via Onderzoek naar bestaande gadgets Het Katwijks museum verwacht een onderzoeksverslag naar het gebruik van gadgets bij vier verschillende bedrijven. In dit onderzoek komen de volgende onderwerpen: de belangrijkste producten van dat bedrijf, de soorten gadgets van de afgelopen jaren, het soort klanten van dat bedrijf.

A. Een sleutelhanger De opdracht Vooronderzoek Gadgets De situatie Hulp B. Een toelichting B. Touw aan boord A. Bestaande gadgets Dit project is geschreven door Jos de Kleijn in opdracht van het Katwijks museum. Contact via Dit project is geschreven door Jos de Kleijn in opdracht van het Katwijks museum. Contact via Onderzoek naar de rol van touw aan boord van een schip ? Het museum wil een fotoverslag van het gebruik van touw aan boord van vissersschepen. Van twee soorten schepen (bomschepen en een visserskotter) worden foto’s en detailtekeningen vermeld. In de toelichting wordt de volgende onderwerpen uitgelegd: het gebruik van touw aan boord, soorten touw en de meest gebruikte knopen. Hulp

A. Een sleutelhanger De opdracht Vooronderzoek Gadgets De situatie Hulp B. Een toelichting B. Touw aan boord A. Bestaande gadgets Dit project is geschreven door Jos de Kleijn in opdracht van het Katwijks museum. Contact via Dit project is geschreven door Jos de Kleijn in opdracht van het Katwijks museum. Contact via Hulp bij de opdrachten 1.Plan van aanpakPlan van aanpak 2.PlanningsformulierPlanningsformulier 3.Extra informatie voor de leerkrachtExtra informatie voor de leerkracht