Highlights & OutcomesTRENDY TRAVEL2008-2010 Hoogtepunten & Resultaten van TRENDY TRAVEL.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
The sole responsibility for the content of this document lies with the authors. It does not necessarily reflect the opinion of the European Communities.
Advertisements

Virale filmpjes op het internet: alleen maar leuk, of zit er meer achter? alleen maar leuk, of zit er meer achter?
Ontwikkelingsvoorsprong: waar moet je aan denken?
Klimaat in Europa Het klimaat in Europa vandaag. West-Europa
Handleiding installatie XBMC
Visualisatie “The use of computer-supported, interactive, visual representations of abstract data to amplify cognition” (Card et al., 1999)
Live Build & Rotary Schoonhoven Water Kameroen. Wie is Live Build Wat doet Live Build? Water in Kameroen Financiën Resultaat Live Build & Rotary Schoonhoven.
Deltion College Engels C1 Spreken [Edu/003] thema “Oprah at Deltion” can-do : kan duidelijke, gedetailleerde beschrijving geven van complexe onderwerpen,
EIE/07/291/SI project duration: 36 months Date of Creation of slides: March 2008 TRENDY TRAVEL: Emoties in duurzame mobiliteit Project mogelijk.
(c) Forte, 2007 Communicatieplan voor innovaties AIG-IVPV, dinsdag 13 november 2007.
Groep extravert individu introvert Vrijheid op maat Samen sterk Samen voor ons eigen Members only hengelo Dronten De Bilt breda Resultaten workshop 9 juni.
Internationale marketing
Bewegend beeld versturen vanaf de mobiele telefoon.
MULTICHANNELING | DIGITALE MARKETING
Kom verder. Saxion. Geautomatiseerde feedback Caroline Timmers 4 juni 2014.
Sex, drugs and rock n' roll 2.0: Wat kunnen we leren van evenementen? Dr. Walther Ploos van Amstel Vrije Universiteit/TNO Mobility.
Techniek in de kijker(s) Resultaten monitorronde ‘Van kans naar keuze’ 2011 juni 2011 Eva Voncken.
Strategische Marketing Planning
Stepping Stones Tweede Fase
To edit date & footer title choose View>Header/Footer Change fixed date to presentation date Change footer field to title of the presentation Click on.
The Learning School S. Mellink, K. Bobeldijk en J. Wallaard.
© 2014 Towers Watson. All rights reserved. Pensioenactualiteiten Stichting Pensioenfonds Thales Nederland 22 mei 2014.
Vergelijk 2008 en 2010 MR vragen. wn 9% wn 0% wn 26% wn 4%
de ouderbetrokkenheid vergroten
Copyright met toestemming gebruikt van Stichting Licentie ©1989 Mercy Publishing 1/4 FATHER, I WANT YOU TO HOLD ME (Brian Doerksen) 1. Father, I want You.
Natuurkunde in de Media Voortgezet onderwijs Frank Linde (Universiteit van Amsterdam) Henk Tiecke (NIKHEF), Tycho Huussen (Gong), Claud Biemans (NNV)
OHT 7.1 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Reclame In dit hoofdstuk zul je het volgende.
Rotary Foundation Introductie
Mobiliteitsaspecten brede scholen Otto van Boggelen Themabijeenkomst brede scholen, 20 mei 2010.
Italië Door Kaat.
Copyright © 2009 Tommy's Window. All Rights Reserved ♫ Turn on your speakers! CLICK TO ADVANCE SLIDES.
Methods of Development. Never Google Shitpipe * with safe-search off.
Present simple & continuous
Sunday, 03 August 2014 zondag 3 augustus 2014 Click Klik.
Utrecht University Centre for Science and Mathematics Education Wat doen NIOO – onderzoekers? Vergaderen Vergaderen Onderzoek doen: meten in de Oosterschelde.
The GREAT escape De grote ontsnapping Redding verzekerd Salvation Assured.
English reports Summaries.
BdKO Risicomanagement Quiz & Waarachtig Pieter van der Zwet 29 maart 2012.
GELOOF AAN DE GODEN Thema’s uit de godsdienstgeschiedenis van de antieke wereld Hoorcollege september-december 2009 Dr. F.G. Naerebout
DEMO Van Word naar Natschool m.b.v. SCORM
Derde blok. Februari - April
Delft On Stage ® dream it.. do it …. Delft On Stage ® Waarom Delft On Stage?  Beter en breder beroepsbeeld  Voorkomen uitval in het MBO  Verbeteren.
1 Introductie 2 1. Wie zijn we 3 Dutch Microfund team Investment analystDa Wang Wenhan Lian Fund managerHuib Boissevain.
The Wings of Society NieuwInnovatiefFlexibelOpen.
Datavisualisatie: Storytelling En Datavisualisaties: Genres
Maandag 31 maart 2008 Resultaten. 22 Inhoud Onderzoeksvraag Research question Afgelopen 2 weken Last 2 weeks Resultaten Results –Jonge luisteraarsYoung.
Plaats van always (altijd), usually (meestal), often (vaak), normally(normaal gesproken), never (nooit) Bijwoorden als always, usually, often, normally.
 vertaal:  Ik ga elke dag naar de universiteit  Ik ga naar de universiteit in London.
Weerkaart lezen en eigen Weerbericht maken
Psalm 63:1-2 Een psalm van David, toen hij in de woestijn van Juda was. O God, Gij zijt mijn God, U zoek ik, mijn ziel dorst naar U, mijn vlees smacht.
think project! Services en Mobile Capture
Marketing & Entrepreneurship Karen Sikkema Arjan Terpstra.
Multidisciplinaire richtlijn Preventie, signalering, diagnostiek en behandeling van excessief huilen bij baby’s Auteurs Drs. W. La Haye, Dr. A.C. Engelberts,
Steun aan zwakke regio’s Een belangrijk doel van de EU is de ongelijkheid in Europa verminderen. Arme Regio’s hebben daarom veel steun gekregen. Dit is.
Rolstoel robotarm Raymond en Ilona.
Mobiliteit in Nederland onder de loep
Het ministerie van buitenlandse zaken waarschuwt voor een ontsnapt proefdier. Het komt uit een laboratorium waar ze onderzoeken en tests doen met vroegere.
Variëren in standpunt Anita Riemersma 11 november 2010.
Onderwerp: Positief opvoeden Duur: Max. 1,5 uur
 Logo ontwerp : 5u  Foto shoot : 1 dag  Video shoot : 2 dagen (clip 30sec)  Website : 2 weken  Overleggen : 6u.
POWERPOINT TOM KOSTER  Inhouds opgave 1. Over. 2. producten. 3. bestemmingen. 4. prijs. 5. promotie.
Verkeerssituatie rond onze school
FTD Mijn project gaat over de ziekte

Ouderen in het verkeer, hoe bereik je die? Arjan in ‘t Veld (Bureauvijftig)
IFA Opdracht maart 2015 IFA Opdracht maart 2015.
Afval Energie Bedrijf Welkom in Amsterdam!
Bezorgbox Chicken King
Toen de ooievaar die de baby‘s rondbrengt.
Ik en Ko brrr wat koud blz 41
Transcript van de presentatie:

Highlights & OutcomesTRENDY TRAVEL Hoogtepunten & Resultaten van TRENDY TRAVEL

Highlights & OutcomesTRENDY TRAVEL Trendy Travel Thema‘s –VERHALEN vertellen – als boeiende verhalen eenmaal de aandacht van luisteraars, lezers en kijkers krijgen, dan blijven deze verhalen voortbestaan –GEWOONTES zorgen voor structuur – terugkerende fietsevenementen zijn een integraal onderdeel van activiteiten van gemeenten geworden –Verbeteren van het IMAGO van FIETSEN – het idee dat de fiets een vervoermiddel voor arme mensen is moet worden uitgebannen, vooral in de Nieuwe Lidstaten –Het OOG wil ook wat – vernieuwend ontwerp voor duurzaam vervoer –OUDERS worden aangesproken – hoe kinderen het duurzame gedrag van ouders beïnvloeden

Highlights & OutcomesTRENDY TRAVEL Verhalen Vertellen

Highlights & OutcomesTRENDY TRAVEL Verhalen Vertellen

Highlights & OutcomesTRENDY TRAVEL Verhalenwedstrijd

Highlights & OutcomesTRENDY TRAVEL Verhalen Vertellen

Highlights & OutcomesTRENDY TRAVEL RITUELEN - Fietskalender - Ierland

Highlights & OutcomesTRENDY TRAVEL RITUELEN - Fietskalender - Denemarken

Highlights & OutcomesTRENDY TRAVEL RITUELEN – Halfjaarlijkse Fiets-vlooienmarkt

Highlights & OutcomesTRENDY TRAVEL RITUELEN – Jaarlijkse Fietsfeest in Bolzano, Italië

Highlights & OutcomesTRENDY TRAVEL RITUELEN – Fietsen naar werk / school

Highlights & OutcomesTRENDY TRAVEL RITUELEN Kleurrijke fietsparade Cork - Ierland

Highlights & OutcomesTRENDY TRAVEL RITUELEN – Fiets Chic Show

Highlights & OutcomesTRENDY TRAVEL RITUELEN – Warme chocomelk-koude fiets

Highlights & OutcomesTRENDY TRAVEL Het Oog Wil Ook Wat – Kunst

Highlights & OutcomesTRENDY TRAVEL Emotionele Fotos

Highlights & OutcomesTRENDY TRAVEL Het Imago Verbeteren

Highlights & OutcomesTRENDY TRAVEL Het Imago Verbeteren

Highlights & OutcomesTRENDY TRAVEL Ouders worden aangesproken

Highlights & OutcomesTRENDY TRAVEL Ouders worden aangesproken

Highlights & OutcomesTRENDY TRAVEL Ouders worden aangesproken

Highlights & OutcomesTRENDY TRAVEL TRENDY WEBSITE