Web Copywriting Geo, Indra, Jens en Stefan 1. Wat?  Waarom lezen jongens binnen Cross Media Management zo weinig blogs?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Vrijwilligers vóór ouderen, tegen sociaal onrecht
Advertisements

Workshop 3 deel 1: Marketing
Gouden Eeuw Kunst en wetenschap Door de Renaissance, een kunststroming uit de 16e eeuw, was er opnieuw interesse voor de kunst en kennis uit de Oudheid.
Bruggen bouwen tussen school en thuis
Resultaten tevredenheidsmeting van gebruikers Lokale Dienstencentra Kortrijk m.b.t. tot de onthaalmedewerkers.
20/02/2014 Onderzoek Happy Aging 2 : Persona’s & ’A day in the life’
Personalisatie van de Archis website Naam: Sing Hsu Student nr: Datum: 24 Juni 2004.
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Werkcollege Marketing blok 2 week 5
CONCEPT VDAB SMART VACATURES Ramzi, Jen, Robin. Onze doelgroep  Werklozen en pas afgestudeerden  Wie een betere/nieuwe job wilt NIET WIE, MAAR HOE !!!
Jongeren communicatie Jet Centeno – Human Capital Water programma.
Consumentengedrag & Kopersgedrag van organisaties
Het is vandaag Girlsday!
Het opstellen van onderzoeksvragen
Cijferboek sociale ongelijkheid in het Vlaamse onderwijs
hoorcollege project, week 6 hein bijvoet & theo ploeg
Cross Media. Rondje! Waar heb je stage gelopen? Wat heb je gedaan tijdens je stage ?
Presentatie Marktverkenning & Behoefteonderzoek Groep 2 Klas 2F.
CRM Laura Nunes Carvalho, Jonathan Mathyssen, Jens Van den Driessche en Ruben Junius.
Wie beslist wat? 10 9 Wie beslist wat?
Met de steun van Welkom. Inhoud 1.Korte voorstelling Ecolife 2.Ecodriving workshops 3.Ecodriving op evenementen 4.Stand van zaken 5.Toekomstperspectief.
Metaalunie en Ad. Waarom?
Basisstof 9: Variatie in lengte en gewicht
Doelgroep sociaal verhuurkantoor. Plaats huurwoningen Gemeenten Svk’s.
Voorwaarden Aanvraagformulier Bouwen, kopen of renoveren Beroepsinkomen Geen verzekeringsdekking tegen inkomensverlies.
Evenementenorganisatie
B1 – CROSS CHANNEL: OFFLINE NAAR ONLINE Blog presentatie gemaakt door: Guus Vonk E-Marketing & Social Media Sayna de Voogd.
Vraag 1: Wat is het thema van de kinderboekenweek?
CRM H7 Webcare Commercieel medewerker. ‘Luisteren’ naar wat er op internet over je bedrijf of product wordt gezegd Interactie met de klant via het web.
Cross Media. Functies binnen team Strategie Voorbereiden van debriefings Op de hoogte blijven van (markt) ontwikkelingen van klanten / concurrenten Adviseren.
W.I.M Stefan Roest Rick van der Heiden Samentha van der Weiden
Unmapped | Anouk Corver Corine Vuijk. Hoofdthema | Onbekendheid & Anonimiteit.
Leydi Johana Breuls “In hoeverre speelt de sociale samenstelling van een sportclub een rol in de beslissing van leden om te stoppen?“ 01 Waarom?
Projectwijzer 8/9 H5 Webcare Middenkader Engineering.
De juiste student op de juiste plaats. Highlights presentatie werving & selectie We zijn begonnen met (de voorbereidingen voor) het nieuwe voorlichtingsplan.
Goede tijden & Slechte tijden. T-Mobile - Wendy’s wereld Doel: T-Mobile is een cross media campagne begonnen om het mobile internet gebruik onder jongeren.
Cross Media. Vandaag Creatieve ontwikkeling Het kruisbestuivingselement – het mediumspecifiek naar elkaar verwijzen binnen een concept Hier onderscheidt.
Cross Media. Opdracht 40 min In 2, of 3 groepen bij elkaar Flipover, stiften, post it’s Blauw positief, rose negatief Presentatie per groep aan andere.
Communicatie & Multimedia Design Janke Broeksma, Sabrina van der Sloot & Anne Heijkoop.
Team 5 ofwel Wave (community die wil groeien en omdat wij gebruik maken van het draadloze tijdperk) aangekomen in de witte de with straat.
Klanttype doelgroep. Doelgroep: Een groep mensen met en gelijke behoefte. Eisen: De groep moet duidelijk een eigen behoefte hebben (afstemmen assortiment)
Communicatie & Multimedia Design Janke Broeksma, Sabrina van der Sloot & Anne Heijkoop.
De digitale samenleving KIMBERLY DERUYCK. Het internet  Niet meer weg te denken  Beïnvloedt  cultuur, denken, kijken  Iedereen  Huidige generatie.
Kennismaking M&O “Een eerste indruk”. Onderwerpen.  Persoonlijke ervaringen.  Motivatie  Beweegredenen.  Verwachtingen  Leervraag.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Het is vandaag Girlsday! Speciale dag voor meisjes over bètawetenschappen, techniek en ICT!
Module Social Media Opleiding pedagogiek Opleidingsjaar 2.
Sociale media bij HR & jobs
VoorZorg Primaire preventie van kindermishandeling.
Online Muziekschool New Media Skills 15 sep 2009 Jeroen Bouman.
Management of Organisations II New organizing. Het creëren van de blog O Waar hebben we voor gekozen? O Waar liepen we tegenaan bij het maken van de blog?
Chris Rijkenberg & Demi Schipperijn
Activision gamer Favoriete game: Guitar Hero
Het is vandaag Girlsday!

Marketing Week 3 les 1.
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
Het is vandaag Girlsday!
Versterk de kleine kerken in Bangladesh
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
van :Rand,Lisa,Tygo,Rojyar,Jenny, Jens.
Bedrijfsidentiteit & werving personeel
Naam: Femke Janssen Klas: 3MA2
Minimaal invasieve behandeling bij Dupuytren
Versterk de kleine kerken in Bangladesh
Kledingadvies, kleur en stijl
Business IT en management (Bedrijfskundige informatica)
Transcript van de presentatie:

Web Copywriting Geo, Indra, Jens en Stefan

1. Wat?  Waarom lezen jongens binnen Cross Media Management zo weinig blogs?

2. Wie? Criteria om doelgroepen in te delen:  Nationaliteit  Leeftijd  Beroep  Geloofsovertuiging  Geaardheid  Inkomen  Gezinssituatie  Opleiding  Lengte  …

3. Waar?

4. Waar?

5. Wanneer?

6. Waarom?  1. Duurt te lang – betere manieren  2. Komt over alsof het te lang duurt  3. Geen interesse

Dank u voor de aandacht! Geo, Jens, Indra en Stefan