Zon  Maan  Verbind.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Niet Klikken, Er is muziek bij Oud mogen worden is een zegen Z e z e g g e n ….
Advertisements

Tafelmanieren Start de vragen.
Mondeling Nederlands Cursus 1 – de school.
De sonnetten van het 4de lj.
Binnen / Buitenkring Maak een binnen- en buitenkring
Uitleg bijwoordelijke bepaling (bwb)
Opkomen voor jezelf.
Werkwoorden d t dt.
Uitleg lijdend voorwerp (lv)
Herfstbladen maken met bordkrijt
Mini-planetarium maken
Hoe kun je Geloven? 1.
Het hindoeïstische feest: Divali
Doel: rekening met elkaar houden
Vondeling Hoe ziet een poezenleven er zoal uit?. Dit hier lijkt mij wel een leuk plekje om te wonen!
TRAINING SOCIALE VAARDIG-HEDEN
Oh, nee! Wat Een ramp!.
Uitleg bijvoeglijke bepaling (bvb)
Thuis leren en studeren. Tip Ouders Tip Leerling © Have.
Les 34 Spreken – Ik houd mijn spreekbeurt
Interpreteren van data
Verhaal 1“Hallo ik ben nieuwe juf”
‘t Is tijd voor een quiz!.
Begeleiden, hoe doe je dat?
preek over Deuteronomium 6:20-25
Regels en afspraken.
Dit doen we in groep 1/2 B.
Uitleg persoonsvorm (pv)
Lente ! Orkest Perez Prado. Cherry Pink Apple Blossom White.
Oh, nee! Wat Een ramp!
Lente ! Eindelijk worden de dagen weer langer en warmer!
Dirigeren Wat doet een dirigent?. inhoudsopgave Wie laat ik spelen? Ga ik aftellen? Welke opdrachten kan ik geven? Hoe laat ik ze stoppen?
Hoe volgen wij de kinderen?
Ik schrijf het met potlood en pen Nog liever dan de liefste woorden die ik ken Ik schrijf het op met balpen en stift Nog mooier dan de mooiste woorden.
Solliciteren: wat wil ik?
Les natuur en techniek, maandag en dinsdag groep 5 en 6
Mark Manders. Bezoek Oosterlicht 17 november Rondleiding (ouders en ll) Voordragen verhaal Maken kostuums afvalmaterialen Modeshow in de kantine voor.
Bs.1: onderzoek doen Bs.6: een werkplan maken
God maakte in het begin alles.
Woordjes leren.
Wat heeft een eenzaam en bang schaap nodig?. Zoek je ook naar liefde, warmte, bemoediging en bescherming? Verlang je naar een goede relatie? Is er iemand.
Waar blijft de tijd Sociale media in jouw leven. Waar blijft de tijd Intro Je hoorde het verhaal van Marijke. Reageer eens op haar situatie. Sociale media.
Creatief schrijven. Programma -Klassengesprekje: schrijf je weleens? -Inkomopdracht: een gebeurtenis -Creatief verhaal schrijven: tijdcapsule Wat gaan.
Buk’s zak’s lekker deur oew ‘ukke n’een draai dan allemaal ‘s op oew rechse béén, licht oew linkse n’errem mar ‘s op, en zing impesant ‘n mop! Eila, strekt.
Het maken van een toets. Inleiding Voordat je aan de toets gaat beginnen doe je er verstandig aan om aan de volgende tips te denken: 1.Goed lezen Goed.
Week: 1 Ruimte: algemeen Ik houd mijn handen en mijn voeten bij mezelf
Cyberlove HA HA HA.
Meest voorkomende vragen bij examenteksten.
1. Wat gaan we vandaag doen ?
Moleculen Mo eculen Les 5 Zoek het uit! deel 1.
Op je gezondheid.
Mol en beer.
NSCCT Instructie groep 4
Cyberlove HA HA HA.
Thema Zintuigen.
NSCCT Instructie groep 5
Om even over na te denken
NSCCT Instructie groep 7
NSCCT Instructie groep 6
Om even over na te denken
Hoe schrijf ik dat woord?
Ieder is anders. Woordenschat 3..
SEL Les 2: normen en waarden.
NSCCT Instructie groep 4
NSCCT Instructie groep 5
NSCCT Instructie groep 6
NSCCT Instructie groep 7
Maak een Powerpoint of Reader van een Product
Procedures aan begin van het jaar
Transcript van de presentatie:

Zon  Maan  Verbind

Antwoord

Mevrouw Halgand Haal een stuk krijt

Sta op

Ga zitten

Veeg het bord schoon

Neem een blad

pagina 10 Open je boek op p.10

Stop alles in je tas

Neem je schoolagenda

Deel de bladen uit

Haal de bladen op

Goed nadenken

Kloppen

1D/E Kom binnen

Doe de deur dicht

Doe de deur open

Overleg met je buur

Werk individueel

Ga in de rij staan

Kijk

Lees

+ Knip en plak

Doe het licht aan

Doe het licht uit

Luister

Snuit je neus

Onderstreep

Pas op

Spreek luider

Doe het raam open

Doe het raam dicht

Niet spieken

Hou op

Vinger opsteken

Spreek

Lees voor

Zwijgen

Neem je schrijfgerei

Vul aan

Schrijf op je blad

Wablieft? Ik begrijp niet Wat zegt u? Ik begrijp niet

2 X Kunt u herhalen?

Kunt u langzamer spreken?

…in het Nederlands?

Wat is het Nederlands voor ‘arbre’? Hoe zeg je ‘arbre’ in het Nederlands? Wat is het Nederlands voor ‘arbre’?

Wat betekent ‘boom’ ? ‘Boom’ betekent :

Mag ik… mijn map nemen? iets in de prullenmand gooien? mijn balpen oprapen? mijn potlood slijpen? het raam open doen / dichtdoen?

Omcirkel