Front Office Service Centrum

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Ontdek het nieuwe werken voor klant en bestuur via een integraal zaaksysteem 17 november 2011 Rob van Agteren.
Advertisements

Stappenplan implementatie XBRL/SBR
1. Inhoud les 4 berichten versturen en ontvangen.
Training voor beheerders
Training voor Microsoft® Lync™ 2010 voor gemachtigden
Aanmelden en financiering Tom van Bolderen
Brochure werking Informaticadienst. Melden computerproblemen •Typ in de verkenner of de internet explorer het volgende adres:
Kosten omlaag en klanttevredenheid omhoog?! KOVON Themacongres 2012
Zaakgericht Werken.
Presentatie commissie bestuur en werk van 22 mei Stand van zaken vormen klantcontactcentrum.
Welkom ouderavond – klas 4
Easy Bis Bestuursdienst Informatie Systeem Van agendapunt tot besluit Met automatische internet publicatie.
Instructies Internationale CNSJ Verkooptool - Inleiding Ontwikkeld voor markten buiten Europa Content vertaald in het Engels Online verkoop van losse festival.
© 2006 Consilience B.V.1. 2 E-Dienstverlening in de praktijk Noordwijk, 5 september 2006 K.P.Majoor Adviseur Consilience B.V.
Benchmark afhandeling Zaanstad.
Digidag Docu+ PrintFleet
Klantgericht werken, Kanalen in balans
Nieuw studievolgsysteem
E-Government Architectuur Dordrecht Eén loket voor burgers
“De klant als medewerker” kanaalsturing & digitale communicatie
Incident & Probleem management
Een update. Inschrijving 2000 deelnemers waarvan : –1200 handhavers –500 vergunningverleners –en 300 juristen Inschrijving sluit op 15 december Hierna.
© Kars cum suis bv Benchmarking publiekszaken Workshop Procesmanagement 7 februari 2007.
Marc Verschuren bedrijfsanalist Directie Klantenservice “ De klant als medewerker” kanaalsturing & digitale communicatie.
E-Team 2003 E-Government Dordrecht Mark Voogd, programma-manager e-government Corné Dekker, informatie-architect e-government Information Retrieval Day.
Het van innovatie Gemeente Dordrecht Henk Wesseling & Mark Voogd PMO Amsterdam 2003.
Web Intake Systeem een uniek gemeentelijk project.
Mozaiek Digitaal kluisje
Essent Rinus van Tol SEPA Quality Assurance Manager bij Essent
Ito Congres ITO 13 november 2008 Jan van der Weijden.
MUI 2.0 What’s new in Site Provisioning 21 maart 2013.
Klantendag 21 februari 2008 Servicecentrum Drechtsteden
IRS Ideeën Registratie Software De applicatie is mede met behulp van ideamanagement.nl en ideeencentrum.nl totstandgekomen. ideamanagement.nlideeencentrum.nl.
Service Oriented Architecture
Internet het wereldwijde web ontdekken dag 3. Vandaag : e-card versturen (deel 2) oefenen en vragen stellen.
1 1 ZO ZEIST Bouwen aan Brieven november Doelen Programma Dienstverlening aansluiten wensen en behoeften klant voldoen aan wettelijke eisen denken.
1 1 ZO ZEIST Bouwen aan Brieven Juni Programma Welkomstwoord Dennis Vork (Afdelingsmanager Publiek & Dienstverlening) ‘De.
Klant Contact Centrum Rijnstate casus van pilot tot experiment op ware schaal F. Smolders 29 maart 2012.
Belgacom Bizmail ONEway voor Leveranciers
Presentatie Woonservicepunt (WSP)
SC-LLLL bijeenkomst. Programma 12:00 – 13:00 Lunch 13:00 – 13:30 Introductie adhv Businesscase 13:30 – 15:00 Carrousel per werkpakket (groepsindeling.
Medewerkers portal/ KCC4all t. o. v
Enterprise Document Management Fase
Hoe werkt ProfielKluis? Profiel Kluis ProfielKluis is een on-line systeem, bedoeld voor u als Clareo-gebruiker en uw klant (consument) ClareoConsument.
Handboek verzenden van Nieuwsbrief Caribbean.nl 12 september 2012 Ga naar CRM Personen Kies Open zoekvraag.
© 2012 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Een contactpersoon toevoegen Via uw lijst met contactpersonen kunt u gemakkelijker communiceren.
CIF Workflow Management System Proces flows. Interface - berichten CIF WMS Huurder Beheerder Incident melding Ontvangstbevestiging Tussentijdse update.
Een rekenopdracht maken (een tallen)
Hoe werkt ProfielKluis? Profiel Kluis ProfielKluis is een on-line systeem, bedoeld voor u als Clareo-gebruiker en uw klant (consument) ClareoConsument.
Hostmanship Wat is het? Waar gaat het om?
Buro Asohr BV Advies, Opleiding en Training © Buro Asohr BV \ Kruisherenstraat 5 \ 5401 ZS \ Uden \ Tel: \ Fax: \
Service Blue Print Student aan het woord Dave Caljouw.
Sepideh Naiemasa Accountmanager MKB Sepideh Naiemasa Accountmanager MKB.
Start WebSite LGOG Projectopzet Presentatie nieuwe Site Status en planning En verder...
WAT WORDT ER OP KORTE TERMIJN VAN JULLIE VERWACHT EN WAT MOGEN JULLIE VAN ONS VERWACHTEN?
Persoonlijke inlog. Zoeken naar beschikbare bedden. Type bed: KDO / DBC / NAH etc. Zorggroep: naam zorgaanbieder zoeken: vrij zoeken.
Social intranet Donderdag 19 november Even voorstellen… Erica van de Veen Communicatiemedewerker Gemeente Putten 2.
- prettig KENNIS maken, prettig KENNIS delen Onderzoeksdatabase Ingeborg van Dusseldorp 31 mei 2016.
Zaak- en Archief Systeem Drechtsteden
Aansluiten en testen Ketenregister
Voor kadasterdiensten
Hartelijk welkom, we starten om 14u
Yammer.
Platform voor Digitaal Ondertekenen
Processen Knelpunten Oplossingen
1 Aanmelden op Office 365 Ga naar
Wij willen als gemeente/organisatie X onze klanten centraal stellen
Gedrag en cultuur toezicht bij de AFM Leren van fouten in de financiële sector Céline Christensen Nationaal Compliance Congres december.
OFFICE Periode 1.
Efficiënt omgaan met ISB vzw juni 2014.
Transcript van de presentatie:

Front Office Service Centrum Voorstel klant afhandelingprocessen Onderwerpen: Afhandeling e-mails Afhandeling telefonische meldingen Afhandeling webformulieren

Front Office proces: Merkgerichte mail afhandeling Mail wordt automatisch ingelezen in Planon met de nog te realiseren Outlook <> Planon koppeling Werkomgeving klant nieuwe melding Outlook Planon automatic reply Ticket (nieuw) Ticket (gereed) Werkomgeving Front Office medewerker Klantwaardering (0-10) + Verzoek om beoordeling Ticket openen; -Toekennen in juiste werkgroep; -Status veranderen: In behandeling. -Ticket afhandelen; -Antwoord vermelden in oplosveld melding; -Ticket gereed melden. Webmanager Ticket (gereed) Intranet Self Service (mijn meldingen) Survey Monkey Front Office proces: Merkgerichte mail afhandeling Toepasbaar op nieuwe merkgerichte mailboxen: crediteuren.brijder@parnassiabavogroep.nl; psa.parnassia@parnassiabavogroep.nl

010 248 5352 1 2 3 4 5 6 Klant belt 088 Service Centrum 7 8 9 * # 1 4 8 7 6 5 9 3 2 10 FO medewerker kan vraag / probleem niet in één klantinteractie (circa 5 min.) afhandelen. Zie volgende dia voor vervolg…

Front Office proces: Telefonische aanmelding – afhandeling Melding kan niet in één gesprek afgehandeld worden Werkomgeving Front Office medewerker 1 Aanmaken nieuw ticket; -Toekennen in juiste werkgroep; -Status aangeven: In behandeling. -Ticket nummer aan klant geven; - Gesprek sluiten; - Ontvangstbevestiging verzenden. Webmanager Werkomgeving klant 2 Ticket nummer Outlook Ontvangstbevestiging met ticketnr Klantwaardering (0-10) 3 Ticket afhandelen; -Antwoord vermelden in oplosveld melding; -Ticket gereed melden. + Verzoek om beoordeling Intranet Self Service (mijn meldingen) Planon Ticket (gereed) Ticket (gereed) Survey Monkey

Front Office proces: Afhandeling van intranet formulieren Werkomgeving Front Office medewerker Werkomgeving klant Intranet Self Service Planon Webmanager Openen nieuw ticket; -Toekennen in juiste werkgroep; -Status aangeven: In behandeling. Ticket afhandelen; -Antwoord vermelden in oplosveld melding; -Ticket gereed melden. webformulier Ticket (nieuw) Ticket (nieuw) Outlook Automatic reply Ticket (gereed) Ticket (gereed) + Verzoek om beoordeling Klantwaardering (0-10) Survey Monkey

Webformulier IPP

Einde presentatie Zijn er nog vragen? Discussiepunten: Algemene openingstijden voor het gehele SC; Alias van de merkgerichte mailadressen (xxx@brijder.nl of xxx.brijder@parnassiabavogroep.nl