Afstudeer workshop Waarde-ring en sociale media. Marten Toonder Waarde als iets sociaals Waarde als eigendunk Waarde als iets economisch Waarde als iets.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Principes van marketing - Hoofdstuk 18
Advertisements

Wiki’s in het Hoger Onderwijs Pierre Gorissen Fontys Hogescholen
Welkom bij de workshop social media. Wie is de ? Marketing, communicatie, pr on- en offline. •Strategie en advies. •Uitvoeren middelen, persberichten.
Bedrijfspresentatie Promavise
Wat is interactieve marketing?
BlueAssist: Europese middelen een hefboom ? Brussel, 31 maart 2014.
De strategie - deel 2 Goudsmidatelier Jaasma. Wat hebben we vorige week besproken? Waar wordt je gelukkig van? Voor wie doe je de dingen? Wat gebeurt.
Waarde creatie Van droom naar succesvolle onderneming Bedrijfsfilosofie Overview BV John Baken April 2008 To enrich the world …
WELKOM! Les 1 Vandaag 1.Voorstellen 2.Inhoud en doel cursus 3.Inleiding website 4.Benodigde software 5.Inleiding HTML 6.Huiswerk 7.Afwas ☺
ENGAGE 4 RESULTS CAFE 23 JANUARI 2014 MEDIAHUIS. ICT NEEDS BUSINESS ■ BELANGRIJK OM VOELING TE HEBBEN MET BUSINESS ☐ ‘Start with the end in mind’ ■ SUCCESS.
Ondernemerschap. Ondernemerschap Inhoud Doel van deze presentatie: Inzicht geven in Ondernemerschap in het onderwijs Inhoud De betekenis van ondernemerschap.
Eric Holtman Hoofd Xchange, Centrum voor Nieuwe Media.
De impact van nieuwe & social media
Wetenschapswinkelprojecten: Experimenten in Democratie Roel During Environmental Science Group Wageningen University and Research.
Cross Media.
Herkansing MedMec Q3 co creatie 15 en 16 juli 2009 De student is in staat: Het begrip co-creatie en de voordelen van co-creatie te benoemen. De voorwaarden.
Februari 2010 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Bijeenkomst Niels de Beer Active Ageing.
Organisatie-ethiek Wat is het ? Wat heb je er aan ?
PRESENTATIE: IRIS KUSTER EN MARTE TRA DATUM: 22 OKTOBER 2009 Wat Zou Google Doen?
Hans-Peter Hioolen.
Hoofdstuk 16 Reclame en public relations.
Samenwerking HBO en bedrijfsleven
Woensdagochtend presentaties 2012/2013 Woensdag 17 oktober 2012 Overzicht Sociale Media.
detaillistenpromotie
Microsoft Windows Vista vanuit gebruikersperspectief.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Social Media Revolutie. Welke logo’s ken je niet?
Erbeterdezaak.nl Inleiding duurzaamheid Duurzaamheid = Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen = Sustainability © de vries business consultancy, 2008.
Communicate This Tim Versluijs CDM3. Inhoud Beroepsprofiel Interview Actieplan Toekomstvisie Motivatie Vragen.
Mark Hillen Herstel en Winst 17 mei Leden gericht op arbeidsparticipatie Brouwerij De Prael Restaurant Freud Specialisterren De Meewerkers Ctaste.
Sociale MediaSociale Media: de “killer application” voor ICT Het huwelijk van Sociaal en Digitaal.
Social Media Door Dyonne en Yanthe
Jong en oud met elkaar in gesprek
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 3.
Minor Digital Marketing Wat gaan we doen? Inleiding Tio Leren en ervaren hoe de online technologie bijdraagt aan een succesvolle bedrijfsvoering. Vorm:
Wereld keuken. Wat is er zoal veranderd? Maaltijd vroeger vs nu.
Lectoraat Jeugd. Samen Aanleiding: coöperatie Uitgangspunt: delen, samenwerken, ontwikkelen.
Strategische Buurt Ontwikkeling
Burgerschap Scholen hebben de opdracht actief burgerschap
Joep Lobée 31 oktober 2013 De 7 principes en mijn ervaring.
CRM H7 Webcare Commercieel medewerker. ‘Luisteren’ naar wat er op internet over je bedrijf of product wordt gezegd Interactie met de klant via het web.
Social media presentatie
Hoofdstuk III: Griekenland Les 5: Par 3B, Weten
Februari 2011 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Smart Business Consultants ‘We turn questions into solutions’
Inleiding Concept Product Marketing Vragen? INLEIDING.
Projectwijzer 8/9 H5 Webcare Middenkader Engineering.
Social Media – Topic 1 Originalosboys. Wat is Social Media Verzamelbegrip Het ontstaan van Social Media Invloeden van Social Media.
Studenten zetten talenten in voor de maatschappij
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
MEDIATHEORIE Karlijn Goossen, 2015.
Vogels & Mensen Jip Louwe Kooijmans Eindhoven, 4 juni 2012.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Wat is een Theory of Change? ‘Iedere interventie is gebaseerd op veronderstellingen over wat die interventie teweeg zal brengen’ Het plaatje: welke interventie.
Innovatieworkshop 21/3/2016 Innovatie?. Wat is innovatie? Spreken we over het zelfde? We bedoelen niet ‘uitvindingen’, die zijn slechts de eerste stap.
JUNIOR COMPANY TRAINING LEERLINGEN. MISSIE Jongeren inspireren en uitdagen te bouwen aan een ondernemende toekomst.
SOPHIE BREEMAN MARC DREU LENNARD LANTING JASPER MORS Bedwing het monster social media Aanpak voor mens en bedrijf Jeroen Bertrams.
Innovatief sociaal werk MO groep, NBC Nieuwegein, 26 november 2014 Jord Neuteboom & Arin van Zee - Viatore.
van specialist naar generalist L&D-professional wordt Business Partner
Business model Business case Business plan
Ketenmanager & Innovatiemakelaar
What will you do to change the
Consumenten-gedrag Sociologische blik
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Consumenten-gedrag Online consument
Tjellingsessie Master Leiderschap
Social Media Eindcriteria SM-plan
Viral Marketing Groep A.
Transcript van de presentatie:

Afstudeer workshop Waarde-ring en sociale media

Marten Toonder Waarde als iets sociaals Waarde als eigendunk Waarde als iets economisch Waarde als iets verbindend Waarde als fantasie html html

Sociale media en verbeelding als waarde NETWORKED DISRUPTION - TATIANA BAZZICHELLI RETHINKING OPPOSITIONS IN ART, HACKTIVISM AND THE BUSINESS OF SOCIAL NETWORKING

Bazaar en kathedraal The Cathedral and the Bazaar (afgekort tot CatB) is een essay, geschreven door Eric S. Raymond over software engineering- methodes, gebaseerd op zijn observaties van het ontwikkelingsproces van de Linuxkernel en zijn ervaringen met betrekking tot het opzetten en onderhouden van een opensource-project fetchmailessayEric S. Raymondsoftware engineeringLinuxkernel opensourcefetchmail

Michel Serres Parasitisme en waarde creatie Waarde door interactie als product van sociale verhoudingen Waarde en technologie De mythe van waarde

Oorsprong geld Bulla, schrift en geld Ontstaan van herkenning van waarde Verbeelding en waarde Verhalen en waarde

disruptie Dre en marketing De waarde van het nieuwe De uitdaging en verbeelding binnen sociale netwerken en doelgroepen Waarde als gebruikswaarde

product Plan en strategie om te komen tot herkenning van meerwaarde in sociale media Beoordelen Beoordelingsformulier.docBeoordelingsformulier.doc

proces Samenwerken ten aanzien van keuze van sociale media Inleidingen verzorgen over waarde creatie in een sociaal medium Onderzoek Plan uitwerking