VOORBEELD Waarderingsrapport Doe-het-zelf Merken Voorjaar 2009

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Communicatie doelstellingen
Advertisements

Doublet deel 1 – de basis.
WELKOM BIJ DIT SPEL VOOR HET EERSTE!!! DIT GAAT OVER: + en – tot 20 KLIK OP DE MUIS OM DE SPELREGELS TE LEZEN!!!
Leer de namen van de noten 1
Vasten 2014Stellingenspel: Vasten is voor mij...1.
Employer Branding Rabobank
Downloaden: Ad-aware. Downloaden bestaat uit 3 delen: •1. Zoeken naar de plek waar je het bestand kan vinden op het internet •2. Het nemen van een kopie.
Resultaten tevredenheidsmeting van gebruikers Lokale Dienstencentra Kortrijk m.b.t. tot de onthaalmedewerkers.
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen juli 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
22 april 2009 Cijferboeken Cultuur, Jeugd en Sport Opmaak cijferboeken en website.
05/07/ De handel: gaat nog jobs creëren in 2010! Dominique Michel Gedelegeerd bestuurder 25 februari 2010.
1 -Voorbeeldrapportage intermediair benchmarkonderzoek klanttevredenheid- Selectie uit een totaal rapportage.
Mariska Warnars Coördinator SBIR cyber security Agentschap NL
1 De handel Dominique Michel Gedelegeerd bestuurder.
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
HOOFDSTUK 12 Media.
1 © GfK 2013 | Supermarktkengetallen | februari 2013 GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Wat is de omzet van de supermarkten op weekniveau?’ ‘Hoe ontwikkelt het.
Geld & Geluk Laura Spierdijk.
Inkomen Begrippen 1 t/m 5 Werkboek blz 5
Wereldwijde bekendheid Interessant merk sportiviteit
Fair Shares Totaal Vers Jaar 2006
Naar het Jaareinde toe
Leer de namen van de noten 2
Goed advies kost geld Financiële ondersteuning Wmo-adviesraden Monster 27 januari 2009.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
Agenda Inkoopprofessionalisering
WISKUNDIGE FORMULES.
Beoordelen van docenten loont de moeite!
MEDIALANDSCHAP We onderscheiden: Visuele media Auditieve media
Blok 2 les 1.
1 Minor Digital World. Social networking en lectoraat Digital World Social Networking: de digitale communicatiemiddelen via internet, met elkaar, met.
Hoofdstuk 2 Sport- sponsoring
Dia 1 Politiewerk in de Toekomst Kan technologie “ons” helpen om het veiliger te maken?
Werken aan Intergenerationele Samenwerking en Expertise.
Breuken-Vereenvoudigen
Aanvullende vragen Collegesheets M&S3
0 Filename/RPS Number KIVI NIRIA 21 november 2008 Emma Meurs & Raffi Balder.
GfK Supermarktkengetallen
1 © GfK 2013 | Supermarktkengetallen | week 7 GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Wat is de omzet van de supermarkten op weekniveau?’ ‘Hoe ontwikkelt het aantal.
1 © GfK 2013 | Supermarktkengetallen | week GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Wat is de omzet van de supermarkten op weekniveau?’ ‘Hoe ontwikkelt het.
SAMENWERKING WO EN HBO BIJ AANSLUITINGSONDERZOEK V0-HO Rob Andeweg DAIR 7 en 8 november 2007.
Welk plaatje hoort bij de herfst?
A H M F K EB C x 87 Afwenden bij A en C, openen en doorlaten (rechtshouden, 1e peloton, dames tussendoor).
A H M F K EB C x 91 Van hand veranderen voor de X splitsen en Rechangeren. Met de nieuwe partner op.
A H M F K EB C x 85 Korte zijde bij C 2 e secties volte 14 m en op afstand komen ( 0,5 rijbaan)
ZijActief Koningslust 10 jaar Truusje Trap
Green Presents VAN DER SPEK Eindpresentatie Green Presents.
1 GfK Retail and TechnologyThe Netherlands20 September 2014 Judith Manenschijn Consultant Media & Leisure GfK Retail and Technology Judiths Weather Forecast.
Voorrangsregels bij rekenen (1)
Nieuwe Meesters Delft Erfgoed = saai! 1. Nieuwe Meesters Delft Erfgoed = overal! 2.
ECHT ONGELOOFLIJK. Lees alle getallen. langzaam en rij voor rij
0 Onderzoek naar ontwikkelingskansen van jonge kinderen in horizontale en verticale groepen Bernadet de Jager Leutjes, kröddes en keudeldoemkes.
Vasten 2013Stellingenspel: Vasten is voor mij...1.
Versrapport Deen Albert Heijn Jan Linders / Jumbo
Kwaliteit in productie
De Hoge Kleij - Klanttevredenheidsonderzoek
HOSTA 2010, Vastgoedcongres 29 september september Horwath HTL.
De financiële functie: Integrale bedrijfsanalyse©
1 BUE: de eerste cijfers Gijs Martens HRM Netwerk 22/02/02.
© GfK 2014 | Supermarktkengetallen | september 2014
In opdracht van NOC*NSF
1 © GfK 2014 | Supermarktkengetallen | augustus 2014.
1 Zie ook identiteit.pdf willen denkenvoelen 5 Zie ook identiteit.pdf.
- De Uitdaging – Sturen op cijfers en trends
ZijActief Koningslust
3/23/2015 | 1 Healthwise Congres ‘Kwaliteit van Leven’ E-Health workshop - Eveline Hage Over de mogelijkheden van e-Health in ouderenwelzijn On?
Even bijpraten… Jan Bartling 30 januari 2015 In vogelvlucht langs de belangrijkste thema’s.
College 3 Consumentengedrag Nieuwe conservatieven
Implementatie OSIRIS Susanne Wichman Implementatie OSIRIS.
Transcript van de presentatie:

VOORBEELD Waarderingsrapport Doe-het-zelf Merken Voorjaar 2009 Bron: GfK Panel Services Benelux BV Adres: Middellaan 25, 5102 PB Dongen Tel.nr: 0162 384 000

Inhoud Het eindresultaat! Belang per aspect 1 Top 20 Merken per aspect Resultaten per merk Merkbekendheid Methodologie 1 2 3 4 5 6

Het eindresultaat! 1

Het eindresultaat! De top 5 best gewaardeerde DHZ-merken VOORBEELD

Het eindresultaat: scores van alle merken VOORBEELD

Het eindresultaat: top 20 per ervaringsniveau klusser Onervaren Het eindresultaat: top 20 per ervaringsniveau klusser Onervaren Redelijk ervaren Ervaren VOORBEELD

Belang per aspect 2

Belang per aspect Op 1-5 schaal VOORBEELD

Belang per aspect per ervaringsniveau klusser Op 1-5 schaal VOORBEELD

Top 20 merken per aspect 3

Gemiddelde score per aspect VOORBEELD

Kwaliteit van de producten Gemiddelde score 6.00 Belang 3.00 VOORBEELD

Betrouwbaarheid van het merk Gemiddelde score 6.00 Belang 3.00 VOORBEELD

Resultaten per merk 4

Gemiddelde score totaal merken Total score: VOORBEELD Merk 1 6.00 Gem. score totaal merken Score Basis: 5.000 Respondenten 1 -1 Gemiddelde score totaal merken  Totale beoordeling 6.00 6.00 Kwaliteit v/d producten 6.00 6.00 Betrouwbaarheid v/h merk 7.00 6.00 Merk biedt waar voor zijn geld 6.00 6.00 Merk past bij mij 6.00 6.00 Vernieuwendheid v/h merk 5.00 6.00 Onderscheidendheid 6.00 6.00 Reputatie v/h merk in de omgeving 6.00 6.00 Milieuvriendelijkheid v/h merk 6.00 6.00

Gemiddelde score totaal merken Total score: VOORBEELD Merk 2 6.00 Gem. score totaal merken Score Basis: 5.000 Respondenten 1 -1 Gemiddelde score totaal merken  Totale beoordeling 6.00 6.00 Kwaliteit v/d producten 6.00 6.00 Betrouwbaarheid v/h merk 6.00 6.00 Merk biedt waar voor zijn geld 5.00 6.00 Merk past bij mij 6.00 6.00 Vernieuwendheid v/h merk 6.00 6.00 Onderscheidendheid 6.00 6.00 Reputatie v/h merk in de omgeving 7.00 6.00 Milieuvriendelijkheid v/h merk 6.00 6.00

Merkbekendheid 5

Merkbekendheid Top of mind VOORBEELD

Merkbekendheid Spontane bekendheid (incl. Top of mind) VOORBEELD

Merkbekendheid Totale bekendheid VOORBEELD

Methodologie 6

Voor meer informatie, neemt u contact op met: Roland Mol Key Account Manager 0162 384 298 Roland.Mol@gfk.nl Jeroen Barten Account Group Manager 0162 384 261 Jeroen.Barten@gfk.nl