Advanced Business Information Solutions Webvertising.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Principes van marketing - Hoofdstuk 18
Advertisements

Van Web 1.0 over Web 2.0 naar … 3Dinternet Valère Awouters lokaal 3.07 Het internet is in volle evolutie. In de 1ste generatie van het internet.
Crossmedia Strategie en concept.
Terugblik 2010 – vooruitblik 2011 Vastgoedsociëteit Haaglanden | Kyocera Stadion | 14 april 2011.
1 Resultaten marktonderzoek RPM Zeist, 16 januari 2002 Door: Olga van Veenendaal, medew. Rothkrans Projectmanagement.
Kom verder. Saxion. Er ligt een mooie toekomst achter ons in de bouw Innoversum – Forecast Bas van der Veen.
Omzet genereren via Internet
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
Marktonderzoek Danneels
Mobile Communication Digitale Media Paul Koole Rodney de Grave.
Wat is interactieve marketing?
Adrime Advanced Rich Media Presentatie voor creatieve partijen Juni 2006.
MULTICHANNELING CE / SPM week 3. OPBOUW LESSEN Week 1 - Introductie - Wat is MCH Hfdst 1 HOM Week 2 - Introductie E-Business - Achtergronden Retail -
Digitale TV platforms op een rij Masterclass BrVA Dick van Smirren TNO ICT september 2005.
INTERNET het communicatie-instrument voorbij Mobiele marketing.
Geld verdienen met trends
Checklist voor de Cloud
Bewegend beeld versturen vanaf de mobiele telefoon.
MULTICHANNELING | DIGITALE MARKETING
Topic 1: Social Media Innovative Generations © Innovative Generations.
Thursday, July 10, 2014 Presenter’s Name MSP Procurement tool of partnership?
Challenge the future Delft University of Technology In het donker zijn alle katten grijs Sylvia Walsarie Wolff Msc.
Haal wel rendement uit IT investeringen Ton Tijdink.
QAD Reporting & Analytics
DATA over. Visie Elk jaar neemt behoefte aan data en interactie tussen systemen (zowel B-2- B als B-2-C) exponentieel toe; daarom zal het structureren.
de tijd van burgers en stoommachines
1 HOORCOLLEGE Customer Relationship Management
Oefeningen F-toetsen ANOVA.
Opleveren –Intake-POP –IAM Brand Materiaal uitdelen –Manual blok 1 –Dummy –SBC manual & Opdracht kennismakingsgesprek –Rooster blok 1 Introductie –Propedeusejaar.
SPLA Service Provider License Agreement
Microsoft Partner Programma & Applicatie testen
Microsoft Partner Programma
ONDERWIJS Voettekst: aanpassen via Beeld (Office 2003 of eerder) of Invoegen (Office 2007 of later), vervolgens 'Koptekst en voettekst'
Databases I (H.3) Het Entity-Relationship Model Wiebren de Jonge Vrije Universiteit, Amsterdam versie 2003.
Marketing, een reallife-perspectief © 2008 Pearson Education Benelux H13 – Reclame, verkooppromoties, public relations en sponsoring DE WAARDEPROPOSITIE.
Advanced Business Information Solutions Interactieve marketing.
OHT 16.1 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Persoonlijke verkoop In dit hoofdstuk zul.
Advanced Business Information Solutions Het businessmodel.
Verkoper of Accountmanager: Sales Force Automation Callcenter- agent Direct: Website Fax Direct: Telefoon Direct: Kiosk Intermediair: Extranet Kantoor/outlet:
de tijd van burgers en stoommachines
Ministerie van de Vlaamse Gemeenschap Afdeling HRM BUE Middenkader 2005 Een eerste verkenning van de resultaten.
Inkomen les t/m 75 plus Zelftest Kennisvragen.
Marketing: Veranderingen in Belang en Rol
ISA (InformatieSysteemArchitectuur) Geert-Jan Houben.
Automation SolutionsMFG/Pro Dutch usergroup 8 februari 2007 ISA S88 & S95 Het gebruik van deze normen in de productie.
Een gewone dag uit een gewoon leven
Geheugen, distributie en netwerken Netwerken: de basis voor distributie van gegevens en taken (processen) –bestaan zo’n 40 jaar, zeer snelle ontwikkeling.
Voorlichting Master Informatica Erik Barendsen 11 november 2013.
Pieter Rotteveel, Manager of Studies. Vision >18+ multi-disciplinary students >Working intensively in teams >Across traditional HBO/WO competences >With.
INTERNET het communicatie-instrument voorbij Introductie.
1 Schriftlezing: 1 Kon.17: Kor.6: 1-2 en
Adrime Advanced Rich Media Mediabureaupresentatie Juni 2006.
Samen met Schuttevaer Omzet scoren met Google Welkom op de workshop Koersen op uw doelgroep!
Wereldoorlogen Kenmerk 40: Het voeren van twee wereldoorlogen: 43 A: verwoestingen op niet eerder vertoonde schaal door massavernietigingswapens.
Major/minor Kwantitatieve methoden (HIR) Predoctoraal traject (HIR) Minor Business Research (TEW/MBE) maart 2014.
Ondernemer in de btw René N.G. van der Paardt. Met Fuchs is de grens van het ondernemerschap wel bereikt? De vaste inrichting in de btw zou hetzelfde.
Computertechniek Hogeschool van Utrecht / Institute for Computer, Communication and Media Technology 1 C programmeren voor niet-C programmeurs les 2 definitie.
Politieke Wetenschappen, KU Leuven
Mobile Marketing. Wat is Mobile Marketing? Welke vormen zijn er? De toekomst... De doelgroep en het effect Wat zijn de wettelijke regels? De voor en nadelen...
6. Conversie Minor Digital Marketing E-commerce is vooral gericht op conversie Doelstellingen zijn vaak gericht op conversie Conversie is succesfactor.
Cross Media. Opleveren na 9 weken Cross Media communicatieplan 16 oktober Campagne presentatie 16 oktober en 17 oktober Tentamen: donderdag 30 oktober.
Improving Mental Health by Sharing Knowledge Welke rol speelt gedragsstoornis in de associatie tussen ADHD en (stoornissen in) alcoholgebruik? Marlous.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Whatsapp Hey there! I am using WhatsApp 29 januari 2017.
Bits & Bytes Magazine Media 2017.
Direct 3. Direct Marketing Media
Internetmarketing en oefentoets
IBM Software A vehicle manufacturer deploys business rules in one hour instead of a week IBM Operational Decision Manager software helps speed new business.
Creative Marketing Project
Transcript van de presentatie:

Advanced Business Information Solutions Webvertising

Webvertising vs. interactieve marketing Een focus het internet Verschillende businessmodellen zijn al behandeld in Interactieve marketing.

Advanced Business Information Solutions Interactieve marketing Inhoud Tekst eind van deze week eerste hoofdstukken klaar Practicum opdrachten –Keuze management gerichte zaken –Keuze bouw en design

Advanced Business Information Solutions Internetmarketing- programma Webvertising marketing Mobiele marketing Search Engine en andere vormen Techniek, Software & Bouw

Advanced Business Information Solutions Wat is webvertising? Traditioneel adverteren & direct marketing Traditioneel adverteren Direct marketing Web- vertising

Advanced Business Information Solutions Wat is webvertising? Branding, informatieverspreiding en verkoop transacties BrandingVerkoop transacties Web-vertising Informatie verspreiding

Advanced Business Information Solutions Verschillende vormen van webvertising Push strategie – , sms, pop-ups Pull strategie –Webvertising, banners, buttons, sponsoring

Advanced Business Information Solutions Waarom webvertising Televisiekijkers verruilen hun tijd voor internettijd

Advanced Business Information Solutions Waarom webvertising Snelst groeiende medium in de historie Miljoen gebruikers Internet (World Wide Web) Adoptie van verschillende media in de V.S. Televisie KabelRadio Telefoon

Advanced Business Information Solutions Waarom webvertising Demografie van het internet is vrij duidelijk Geslacht vrouwen 42% van de populatie op het internet vertegenwoordigen. (Nielsen/CommerceNet 1997) Leeftijd De gemiddelde leeftijd is 37,6 jaar. Inkomen Het gemiddelde inkomen in 1998 was $57,300 (US). Opleiding Volgens een studie van SRI International heeft 75% van de webgebruikers een college, HEAO, of hogere opleiding in vergelijking met 46% van de totale Amerikaanse bevolking. (Bron: SRI International)

Advanced Business Information Solutions Waarom webvertising Webvertsiments helpen bij branding en genereren betere herkenning dan TV of gedrukte media

Advanced Business Information Solutions Verschillende vormen van webvertising Banners en buttons Pop-ups Interstitials & Superstitials Sponsoring Microsites

Advanced Business Information Solutions Effect van webvertising Type reactie wat gewenst is Het type advertentie Het type stimulus Research en interviewmethoden Meetwaarden voor de effectiviteit

Advanced Business Information Solutions Type reactie dat gewenst is Directe respons gekoppeld aan een handeling Attitudeverandering

Advanced Business Information Solutions Het type advertentie Zie banner e.d.

Advanced Business Information Solutions Het type stimulus Storyboards Roughs –Animatics –Photomatics –Steal-o-matics Uiteindelijke product

Advanced Business Information Solutions Research en interview methoden Kwalitatieve test Kwantitatieve tests –Een-op-een –Theater testen –Thuis test

Advanced Business Information Solutions Meetwaarden voor de effectiviteit Recall of herinnering Herkenning Vertellen Houding Overtuigingskracht Andere meetwaarden