Inge Bunschoten Benjamin Brommer Ronita Constantine Lambert Bax Hertog-Jan Bockbier Inge Bunschoten Benjamin Brommer Ronita Constantine Lambert Bax
Doel(groep) en concept Interactief Activerend Voor de echte bierliefhebber Passie voor het merk Authenticiteit Doelgroep is de promotor
In aanloop naar de herfst Verhoogde aandacht Bockbier ‘Normale’ Hertog-Jan producten De Bockbier-ervaring begin herfst Actiecode bij een kratje Hertog-Jan Augustus en September Prijs: proeverij van speciaalbieren met nadruk op Bockbier Maximaal te winnen prijzen: 25 voor 2 personen
Herfstdag 20 september 2014: begin van de herfst Café-eigenaren van max. 150 cafés Hertog-Jan borrel Start Bockbier-seizoen Promotiemateriaal voor Herfstbockactie
Hèt Bockbier-moment Selfie van jouw Bockbier-moment Post het op Social Media Win een echt Bockbier-moment Rondleiding in de brouwerij (Arcen) Borrel inbegrepen Biefstuk en bier! 50 winnaars met 2 vrienden
Kosten en planning Overige conceptkosten: €1.500,- Activiteiten Aanloopactie Herfstdag Bockbiermoment Totaal Kosten €500,- €2.500,- €3.000,- €6.000,- Overige conceptkosten: €1.500,- Totale kosten: €7.500,-
Dank voor uw aandacht! Zijn er nog vragen?