Inge Bunschoten Benjamin Brommer Ronita Constantine Lambert Bax

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
2014 triest einde van de Pius-X Kerk in Echt
Advertisements

A5 Management & Organisatie
Permanentie kosten of opbrengsten geboekt, die behoren bij
De TWV heeft weer wat! Uitnodiging B i e r p r o e v e n.
Vandaag.
Heet u hartelijk welkom op deze presentatie Wij willen u kort meenemen om inzicht te geven in onze Visie. Hoe kijken wij naar de markt en wat kunnen wij.
Inhoud Ontzorgen Rekenvoorbeeld: gezin van 4 personen
GOALS STRATEGIES MEASURES DASHBOARD ACTION PLAN (WHO, WHEN)
Homeride 2014 hoe zit het met de voeding?
Prins Bernhard Cultuur Fonds Limburg Hoe kunnen we elkaar versterken? Paul Geraets Presentatie d.d
WEBCARE BIJ.
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Klaas koopt een bank voor in de winkel, waarop mensen kunnen zitten
De zin en onzin van social media SNF JAARDAG 7 NOVEMBER 2011.
Wat kost dat wel niet? Heb jij enig idee?.
Mariska Warnars Coördinator SBIR cyber security Agentschap NL
Energiebesparing in bestaande koopwoningen Marijke Menkveld, 10 september 2009.
Opti-Alert Jos Post en Clemon Tonnaer 20 mei 2014 Enhancing the efficiency of alerting systems through personalized, culturally sensitive multi-channel.
Topic 1: Social Media Innovative Generations © Innovative Generations.
Omzet.
Innovatief aanbesteden transport & verwerking gemeentelijk groenafval
PRODUCTDOSSIER Casanova  gemaakt door robin jans.
Welvaartsverlies Pareto-efficiëntie.
Verbinden, stimuleren & ontwikkelen 1 ESF informatiebijeenkomst 24 november 2010 Arie Visser Projectleider ESF.
PRODUCTDOSSIER Casanova  gemaakt door robin jans.
Stichting Projecten Utrecht.
Presentatie Tactisch Marketingplan
Inge Bunschoten, Ronita Constantine, Benjamin Brommer en Lambert Bax
De toets data 2kb juni 2kc juni 2kd 20 juni 2ke 17 juni   2ma 19 juni
Toepassingen 5L week 1: ‘Een nieuwe start’
Energie van en voor Ameland. Wat is AEC  Inkoop groene stroom en gas en verkoop aan Amelanders en bedrijven op Ameland  Zonder winst oogmerk  Zelf.
Wereldwijde bekendheid Interessant merk sportiviteit
H 22: Brutowinstopslagmethode
DELF scolaire Voorlichting 12 januari 2012 Leerlingen en ouders VWO-4.
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
Toegevoegde Waarde Productie = inkomen.
Wat we bereid zijn om te betalen, maar niet hoeven te betalen.
M3F-MATEN - Gewichten en lengtematen
TED ted BasisonderwijsVoortgezet Onderwijs Hoger Beroepsonderwijs Wetenschappelijk Onderwijs Kidsweek Junior in de Klas Groep 5,6 en 7 Oplage
Aanbieding Nacsport Video Analyse. Aanbieding Nacsport Video Analyse Nacsport Basic : De ideale versie om te starten met video analyse:
Label “Erkend Verkooppunt Hoeveproducten”
De bordjes methode 8 x a Het bordje
Een middeleeuws toernooi uit liefde voor bier
Presentatie Themafeest Back to the sixties
HOSTA 2010, Vastgoedcongres 29 september september Horwath HTL.
Kwalitatieve Leadgeneratie
Hoeveelheidsaanpassing I
Duurzaam erfgoed Wassenaar Marinus Stulp
Middenstandsvereniging Heusden-Zolder vzw heet u welkom
Realworld Analytics, Return on Investment Kennisdag Realworld Systems 18 september 2014 Tiny Nuiten CEO Realworld Software Products B.V.
(Naam bedrijf & logo) Lost het product/dienst een bestaand probleem op? 1.1 Zo ja, welke? 1.2 Zo, nee wie gaat dit product/dienst kopen? 2. Waaruit maak.
Branche Analyse Drogisterij & Parfumerie
€ 160 Nu 25 % korting ! 25 % van 160 = 160 – 40 = X € 120.
Vraagstukken: intrest
Stap 3; Constant of Variabel?
Wie kent niet? Partners Na 2011 Focus op doelgroepen.
 Gegeven door Patricia Cools › Ervaren in communicatie en social media  Deelnemers: max 20 personen › Zelfde niveau op social mediavlak › Persoonlijke.
COMPUTEST BORREL – 2 Mei 2014 Van Performancetesten naar Performance Assurance TestNet Najaarsevenement 2014 Versie: 1.0 Datum: 30 oktober 2014.
Het leukste verhaal van cars.. Morgen is het het belangrijkste race van het jaar. Daar moet ik naar toe.
Het jaartje rond … maart juni september december april juli oktober
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 5 Het ondernemersplan.
Uitgekookt Hertog Jan. Programma Ontvangst + koffie Voorwoord voorzitter Presentatie door vertegenwoordiger Marco Otte van Hertog Jan Geschiedenis brouwerij.
BOKBIER of BOCKBIER Ontstaan Historie Bokbier in Nederland.
Wie ben ik?  .
Wie ben ik?  .
Een succesvol community project
Heempark I N 4 S E I Z O E N E N.
Social media Door: Eloise Post Docent: E. Louisse
Het seizoen van eenzaamheid ‘de seizoenen in je leven’
Transcript van de presentatie:

Inge Bunschoten Benjamin Brommer Ronita Constantine Lambert Bax Hertog-Jan Bockbier Inge Bunschoten Benjamin Brommer Ronita Constantine Lambert Bax

Doel(groep) en concept Interactief Activerend Voor de echte bierliefhebber Passie voor het merk Authenticiteit Doelgroep is de promotor

In aanloop naar de herfst Verhoogde aandacht Bockbier ‘Normale’ Hertog-Jan producten De Bockbier-ervaring  begin herfst Actiecode bij een kratje Hertog-Jan Augustus en September Prijs: proeverij van speciaalbieren met nadruk op Bockbier Maximaal te winnen prijzen: 25 voor 2 personen

Herfstdag 20 september 2014: begin van de herfst Café-eigenaren van max. 150 cafés Hertog-Jan borrel Start Bockbier-seizoen Promotiemateriaal voor Herfstbockactie

Hèt Bockbier-moment Selfie van jouw Bockbier-moment Post het op Social Media Win een echt Bockbier-moment Rondleiding in de brouwerij (Arcen) Borrel inbegrepen Biefstuk en bier! 50 winnaars met 2 vrienden

Kosten en planning Overige conceptkosten: €1.500,- Activiteiten Aanloopactie Herfstdag Bockbiermoment Totaal Kosten €500,- €2.500,- €3.000,- €6.000,- Overige conceptkosten: €1.500,- Totale kosten: €7.500,-

Dank voor uw aandacht! Zijn er nog vragen?