Date 13/07/2014 - page 1 TOYOTA MATERIAL HANDLING NEDERLAND Traditioneel Orderverzamelproces.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
BUREAU VOOR i-COMMERCE
Advertisements

Alles over de kansen van zonnewarmte
Projectmanagement 5e druk ISBN
Analyse klantgerichte websites
Heterogene productie Stukproductie Bouw/diensten/maatwerk
Kwaliteit verzekerd Ger van der Wal, 8 september 2011, Delft.
Subsetten & Anonimiseren
Personalisatie van de Archis website Naam: Sing Hsu Student nr: Datum: 24 Juni 2004.
Onderwerpen Oude situatie Eerste aanpak en problemen
Door: Groep1.  Probleemstelling  De Oplossing  Integratie Traject  Services en Diensten  Voordelen  Afsluiting Presentatie duur: 12 minuten.
Welkom Doel van dit event 3 geteste criteria  Brandstofefficiëntie gemeten aan de hand van de rolweerstand  Grip op nat wegdek  Extern rolgeluid.
Hoe (her)ontwerp ik een efficiënt EN veilig Magazijn Eric Hereijgers
BUREAU VOOR i-COMMERCE Internet (websites, webshops) Intranet (interne website, CRM, databases, digitaalarchief) Mobiele Marketing (sms, mobiel internet,
Introductie Electronisch Factureren voor: Johan van Tongeren – Managing Director Olaf Minnema – Business Solution Manager.
Van Egdom Consultancy 1 Workshop interne organisatie Groningen, 7 april 2010.
Onderwerpen van deze presentatie
Business Marketing Sabine Vermuyten
Scope en projectdoelstellingen
H8: Distributie.
Logistiek management: begrippen en principes
Control systems and transfer pricing
Deze presentatie wordt u aangeboden door:
Intranet Lieven Gils. Inhoud Wat is intranet? Voor wie is intranet? Het invoeren van intranet. Wat zijn de systeemvereisten? Wat is de kostprijs? Voordelen?Nadelen?
Marketing 1 Marketing is te belangrijk om aan een Marketing afdeling te geven!
02/ / 18 Kwaliteitsmanagementprincipes -Algemeen- Om een organisatie met succes te kunnen leiden en te laten functioneren is het nodig deze.
BUREAU VOOR i-COMMERCE Mobiele Marketing (sms, mms, mobiel internet, bluetooth)
BUREAU VOOR i-COMMERCE Mobiele Marketing CRM contentmanagement Website applicaties marketing.
Aenova Software Hans van der Last Algemeen Directeur Aenova Software
5S in Velsen.
Foutvrij Productontwerpen met IDOLLSS
DigiDoc Een digitaal kantoor voor iedereen !. Ceci n’est pas du software?! 2.
Aansturen logistieke werkzaamheden
April Slide 2"Insert" Date via Date & Time Sales product training Amsterdam, the Netherlands Lennart van Houwelingen Fallbrook Technologies.
What’s in the cloud for testing de mogelijkheden voor het testvak 12 mei 2010.
VOKA - VCG - Jos Borremans - jborrema Page 1 08/12/2009.
Marketing dag 1 Naran Bekh-Ochir, Lisa Hofman, Thomas Hermans
Nike Supply Chain Management
Uitvoering van het Deltaprogramma (waterveiligheid)
Oktober 2004 Core Course Information Management dag 2 Agenda.
Cegeka & TenForce Ronde tafel 17/06/2014 Doelstellingenmanagement VO.
'Créateur D'automobiles' 1 Herpositionering Renault.
Goederenstroom H5 Goederenstroombeheersing Logistiek supervisor.
Goederenverwerking H17 Goederenstroombeheersing Manager Handel.
Zelfgemaakte wafel en appelcake Groepsopdracht “Marketing” 1 e semester.
Logistiek.
DMK – week 2.
INHOUD VoorlichtingDemonstratieOpleveringVragen INHOUD VoorlichtingDemonstratieOpleveringVragen.
Life’s most persistant and urgent question is; What are you doing for others?
SmartOne assortiment. Uniek systeem  Vel-voor-vel afgifte via een middenopening Garandeert:  Cost-in-use  Hygiëne  Gebruiksgemak  Imago SmartOne.
Ontwerpen & ontwikkelen
Presentatie titel BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 4
J. de Lange ECONOMIE HOE KUN JE DAT NOU MAKEN?. Inventarisatie: Productiefactoren Afschrijving Winstberekening Belangrijk PROGRAMMA:
Hoofdstuk 4 Distributie (plaats)
United Mobility Roy Jeukens, Mitchel Daleman, Wouter de Bruijn Maandag
Administratie inrichten Van bouwstenen tot instructie schrijven.
Door de bomen het bos weer zien Henk Post Bedrijfsanalist ISZF November 2005.
Coördineren logistiek proces Hoofdstuk 3 Management.
Crossmedia in een marketing fullservice bureau
OPENINGSCASE: Fast fashion, ‘hot systems’
Coördineren logistiek proces
Koninklijke Bammens Innovatie
Financieel 2.
Hoofdstuk 3 Indeling van het magazijn
Hoofdstuk 3 Indeling van het magazijn
Examen SPL kerntaak 2 VM en AMI
Verzamelen en verzenden
Hoofdstuk 1 Soorten voorraad
Logistieke kwaliteitsprocessen
Hoofdstuk 1 Soorten voorraad
Voorbeeld presentatie
Transcript van de presentatie:

date 13/07/ page 1 TOYOTA MATERIAL HANDLING NEDERLAND Traditioneel Orderverzamelproces

date 13/07/ page 2 TOYOTA MATERIAL HANDLING NEDERLAND Traditioneel Orderverzamelproces

date 13/07/ page 3 TOYOTA MATERIAL HANDLING NEDERLAND A utomated O rder P icker Orderverzamelproces

date 13/07/ page 4 TOYOTA MATERIAL HANDLING NEDERLAND A utomated O rder P icker Orderverzamelproces

date 13/07/ page 5 TOYOTA MATERIAL HANDLING NEDERLAND Arbeidskosten in magazijn Orderverzamelen = 42% Waarom automatiseren orderverzamelproces

date 13/07/ page 6 TOYOTA MATERIAL HANDLING NEDERLAND Besparing kosten! Arbeid grootste kostenpost magazijn Orderverzamelproces meest arbeidsintensief Concentratie op orderverzamelen i.p.v. rijden Veiliger, minder menselijke fouten, minder schades Focus op orderverzamelen, géén op –en afstappen, op hoogte van de last Samengevat

date 13/07/ page 7 TOYOTA MATERIAL HANDLING NEDERLAND Chassis & Mast SPE 160 Componenten LPE240 Hefhoogte 1800mm Technische gegevens

date 13/07/ page 8 TOYOTA MATERIAL HANDLING NEDERLAND Navigatie via roterende laser & reflectoren Aansturing via WMS Opdrachten via Pick by Voice Systeem randvoorwaarden

date 13/07/ page 9 TOYOTA MATERIAL HANDLING NEDERLAND STOPZONE LANGZAAM ZONE STOPZONE Veiligheid? Beveiliging?

date 13/07/ page 10 TOYOTA MATERIAL HANDLING NEDERLAND ++ TMHNL AOP EXTERN PICK BY VOICE EXTERN WMS Productiviteit(winst)

date 13/07/ page 11 TOYOTA MATERIAL HANDLING NEDERLAND Grootschalige DC’s Hoge volume orderverzamelen Bij voorkeur klanten die Pick by Voice & WMS toepassen. Verkoopmethode top – down “directie voordelen inzien van totaal andere werkwijze” Project matige aanpak met ondersteuning vanuit hoofdkantoor – TMHE (customer friends) Doelgroep?

date 13/07/ page 12 TOYOTA MATERIAL HANDLING NEDERLAND Einde De BT range is nog breder De BT range is nog dieper ……..eigenlijk: met BT ……………………………

date 13/07/ page 13 TOYOTA MATERIAL HANDLING NEDERLAND Marketing materialen NovDecJanFebMrtAprMei 2009/2010 Productie BT AOP BT Lifters BT Levio Price lijst Brochure (BT Lifter) Specificatie sheets Web site (alle BT producten) Marketing materialen