Kick-off Projects year 3.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Grammatica Unit 2 HD 2.1 t/m 2.7.
Advertisements

The stock market will go up De beurswaarden zullen stijgen YESNO JA NEEN Is Jefken a good person ? Is Jefken een goed mens ? YES NO JA NEEN Is Lonny a.
Deltion College Engels C1 Spreken [Edu/003] thema “Oprah at Deltion” can-do : kan duidelijke, gedetailleerde beschrijving geven van complexe onderwerpen,
Requirements -People are able to make their own memorial page, called a memori -The website will be build first in Dutch for extension.nl, then copied.
Deltion College Engels C1 Gesprekken voeren [Edu/002]/ subvaardigheid lezen thema: Order, order…. can-do : kan een bijeenkomst voorzitten © Anne Beeker.
Hoogwaardig internet voor hoger onderwijs en onderzoek Amsterdam, 23 November 2005 Walter van Dijk SURFnet Development of LCPM decision-making models and.
ETHOS PROJECT: PROGRESS Follow-up & feedback end of year 1.
Past Simple – Past Continuous
Teams on the frontline Geert Stroobant De Heide - Balans
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
1 Services Assembly Production Plan Installation Dates: Current Baseline (Version 6 – 27 Sept ’02) Current Baseline (Version 6 – 27 Sept ’02) Endcap A/C.
Voorziening levensonderhoud Religieuze Instituten Paul Op Heij ‘s-Hertogenbosch, 25 september 2013 The future depends on what you do today.
Accessible Instructional Materials. § Discussion: Timely access to appropriate and accessible instructional materials is an inherent component.
zaterdag 19 juli 2014 Saturday, 19 July 2014 I see what you don’t see I come from another galaxy My earthal life was not the intention I was meant.
IST Status Gerrit van Nieuwenhuizen IST-MIT meeting BNL, July 24, 2008
SCENARIO BASED PRODUCT DESIGN
Ofwel Oom Piet moet lekker poepen thuis
Woensdag 23 juli 2014 volgende vorige algemeen ziekenhuis Sint-Jozef Malle Dementia pathway: a condition specific approach Patrick De Wit, MD Thierry Laporta,
In samenwerking met het Europees Sociaal Fonds en het Hefboomkrediet The role of APEL in career coaching and competence management Competence navigation.
De digitale coach Het verbeteren van een plan van aanpak Steven Nijhuis, coördinator projecten FNT Deze presentatie staat op:
Coping with inclusion in primary schools Innovation in practical training.
Sunday, 03 August 2014 zondag 3 augustus 2014 Click Klik.
Bedrijfsspecifieke extensies Standaard Rekeningschema
PLAYBOY Kalender 2006 Dit is wat mannen boeit!.
F REE R IDING IN P ROJECTS Recognize it today, Deal with it tomorrow, Prevent it in the next project Toine Andernach Focus Centre of Expertise on Education,
Simple en continuous tenses Met of zonder –ing. Alle tijden kun je in het Engels met of zonder –ing-form maken: I sleep… I slept… I had slept… I will sleep…
Deltion College Engels C1 Schrijven [Edu/002] thema: CV and letter of application can-do : kan complexe zakelijke teksten schrijven © Anne Beeker Alle.
Deltion College Engels B1 Gesprekken voeren [Edu/005] thema: applying for a job can-do : kan een eenvoudig sollicitatiegesprek voeren © Anne Beeker Alle.
Deltion College Engels B2 Schrijven [Edu/004] thema: (No) skeleton in the cupboard can-do: kan een samenhangend verhaal schrijven © Anne Beeker Alle rechten.
Deltion College Engels C1 Luisteren [Edu/001] thema: It’s on tv can-do : kan zonder al te veel inspanning tv-programma’s begrijpen.
Deltion College Engels B2 Gesprekken voeren [Edu/006]/subvaardigheid schrijven notulen en kort voorstel thema: ‘What shall we do about non- active group.
Deltion College Engels B1 En Spreken/Presentaties [Edu/007] Thema: Soap(s) can-do : kan met enig detail verslag doen van ervaringen, in dit geval, rapporteren.
Deltion College Engels En Projectopdracht [Edu/001] thema: research without borders can-do/gesprekken voeren : 1. kan eenvoudige feitelijke informatie.
Deltion College Engels C1 En Gesprekken voeren[Edu/003]/ Subvaardigheid lezen thema: Would you be prepared to cut off your arm… can-do : kan overtuigend.
Deltion College Engels B1 Schrijven [Edu/004]/ subvaardigheid lezen thema: reporting a theft can-do : kan formulieren waarin meer informatie gevraagd wordt,
Deltion College Engels C1 Gesprekken voeren [Edu/006] thema: ‘I was wondering what you think of…’ can-do : kan deelnemen aan de conversatie bij zeer formele.
Writing exercise This one goes into your language portfolio!!! You have until the end of the week to hand it in… (So you have a little longer than it says.
Future (toekomst) Je krijgt 2 verschillende vormen van Future.
Lesson 3 PPTs komen op: Extra English Lesson 3 PPTs komen op:
Grammar 4.2 Will, shall & to be going to
1992 IQ: Afstandsonderwijs Nederlands NTC-online schooljaar Peuterprogramma € 690,- Kleuterprogramma (groep.
All right 1thv unit 7 gr 2.1 en 2.2.
Kenmerken van een persoonlijke brief
Rational Unified Process RUP Jef Bergsma. Iterations –Inception –Elaboration –Construction –Transition De kernbegrippen (Phases)
Blended Learning. content Waarom wij e-learning hebben gebruikt Demo van de module Voorlopige resultaten van effecten op gebruikers.
© Shopping 2020 TITLE Date Subtitle Logo Gastheer Logo Voorzitter.
Rotary Days Planned September Rotary Days can take any form, as long as they are fun and appealing to the non-Rotary public. Here are just a few.
De financiële functie: Integrale bedrijfsanalyse©
Sustainable employability in Tourism The human factor October 24, 2014 Where Europe Meets the Americas.
Birthdays Contents 1. School birthdays 2. Childrens’ parties 3. Songs and games.
1 Zie ook identiteit.pdf willen denkenvoelen 5 Zie ook identiteit.pdf.
Reflections on life Sound on Reflecties op het leven. Geluid aan.
Deltion College Engels B1 Lezen [no. 001] can-do : 2 products compared.
Deltion College Engels C1 Spreken [Edu/002] thema: A book that deserves to be read can-do : kan duidelijke, gedetailleerde samenvatting geven van een gelezen.
Deltion College Engels C1 Schrijven [Edu/007] thema: Mind twister or how to write an essay… can-do : kan heldere, goed gestructureerde uiteenzetting schrijven.
Nothing Is As It Seems Lesson 7 What’s the Story?.
Deltion College Engels B2 Spreken [Edu/001] thema: What’s in the news? can-do : kan verslag doen van een gebeurtenis en daarbij meningen met argumenten.
Deltion College Engels B1 Spreken [Edu/001] thema: song texts can-do : kan een onderwerp dat mij interesseert op een redelijk vlotte manier beschrijven.
Deltion College Engels B2 Gesprekken voeren [Edu/007] thema: ‘With this mobile you can…’ can-do : kan op betrouwbare wijze gedetailleerde informatie doorgeven.
Kom, ga met ons mee Come, go with us. ‘Wij vertrekken nu naar het land dat de Heer ons beloofd heeft. Ga met ons mee! Je zult het goed hebben bij ons.
The Future Hoe spreek je over toekomstige activiteiten in het Engels?
Time management Howdoyouset priorities?. Priorities:thingsthatyouthinkare important.
The Research Process: the first steps to start your reseach project. Graduation Preparation
Werkwijze Hoe zullen we als groep docenten te werk gaan?
De taaltaak
English 23 April 2018.
Finance Matters CoP Case studies
Presentatie titel Effective Math Lesson Part 1
Living in the Promised Land Leven in het Beloofde Land
Leerlingen zeiden: “Je MOET hem loslaten
Transcript van de presentatie:

Kick-off Projects year 3

Welcome

Asami Kubota Kei Igarashi

ROUTING 3e jaars projecten 2013/2014 Kick-off Debrief en planning - Bedenken van concepten - Formuleren van onderzoeksvragen Reviewgesprek met “opdrachtgever” over concepten / uitkomsten van brainstorms Studenten presenteren (voorlopige) onderzoeks/ideate resultaten. Studenten presenteren (voorlopige) onderzoeks/ideate resultaten. Studenten presenteren (voorlopige) onderzoeks/ideate resultaten. Studenten presenteren (voorlopige) onderzoeks/ideate resultaten. Studenten presenteren (voorlopige) onderzoeks/ideate resultaten. -Intro van begeleider -Briefing met opdrachtgever midterm roostervrij define research, ideate, prototype choose Week 1 9/9 Week 2 16/9 Week 3 23/9 Week 4 30/9 Week 5 7/10 Week 6 14/10 Week 7 21/10 Week 8 28/10 Week 9 4/11 Week 10 11/11 Deadline project reviewgesprek over implementatie reviewgesprek over implementatie reviewgesprek over implementatie reviewgesprek over implementatie - Eindpresentatie klant - Eindbeoordeling (groep en individueel) Roostervrij werken aan paper werken aan paper werken aan paper Deadline paper implement learn Week 11 18/11 Week 12 25/11 Week 13 2/12 Week 14 9/12 Week 15 16/12 23/12 - 6/01 Week 16 6/01 Week 17 13/01 Week 18 20/01 Week 19 27/01

Games and Interaction Projects year three This week: - First meeting with your supervisor - Producing a trailer * - Furnishing & decoration of your office * - First briefing with the client - Registration on KMT-WEB (starting tomorrow) - Appoint a project-coördinator *

Games and Interaction Projects year three * Introducing your team by means of a trailer with a maximum duration of 1 minute and 30 seconds. It is your aim to convince the client that the qualities of the team are tremendous: their assignment couldn’t be in better hands!

Games and Interaction Projects year three *Design ‘something’ for your project room door... representing all team members so we have a visual face gallery to know who resides where...and what happens inside

Games and Interaction Projects year three * See the manual for the exact role of a project-coördinator

Games and Interaction Projects year three Registration on KMT-Web: - Team - Individual

Games and Interaction Projects year three Important dates: Midterm = November (mid) Deadline Project = Week before Christmas Final assessment = Week before Christmas Individual assessment = Week before Christmas Deadline Paper = Last week January

Games and Interaction Projects year three When you pass: Project = 20 ECTS Paper = 8 ECTS To get your kudos… -Uploads on KMTweb -Final assessment ánd individual assessment -Paper needs to be graded at least 5,5

Games and Interaction Projects year three Who is who? The supervisor will guide you during the whole project on content and production (product and research). The supervisor shall judge the product, your paper and will bring out an advice on your capability for the Mastertraject in the 4th year. The coördinator (Annelie Prins) is responsible for organisation and planning. If you have questions regarding your room, KMTweb, routing of the project or the paper you can contact her. You can contact the tutor Heleen Bulthuis on personal behalf during consultation hours. Technical Support: Hardware / software: Teije Termaat (room 1114) Webspace / email: Gerard Ranke & Rob van Soest (room 2216)

Hardware/software NOT available until 16 September (Exposure)! Games and Interaction Projects year three Hardware/software NOT available until 16 September (Exposure)!

Games and Interaction Projects year three Important rules: - Client-contact: always approval from your supervisor - E-mail contact client; put supervisor in CC - Telephone contact; e-mail short summary to supervisor - Calamity: shut down your mail-contact and inform your supervisor - No presentations without your supervisor - No negotiations on the contract - No press-contact without approval from your supervisor (Femke Langebaerd for support with press-contact)

Games and Interaction Projects year three Other important rules: - You will work at school at least 4 days a week (whole group same days) - Be professional and act as a teammember - Take care of our guests - LEAVING THE GROUP  The first two weeks you cannot change groups! If you still want to change after two weeks, consult your supervisor

All the information is on KMT-web! Games and Interaction Projects year three All the information is on KMT-web!

Paper Games and Interaction Projects year three - Lecture on writing paper by Lies van Roessel; 1 October, 13.30 till 14.30, auditorium - Start early! Choose topic and research question - Topic of paper needs to relate to project and your roll within the project - Tutorials on KMTweb!

Management & Entrepreneurship 5 Games and Interaction M&E5 Management & Entrepreneurship 5 Classes Creative Marketing by Pascale Korteweg (starting end of September) 1. Update personal portfolio (1 ECTS) 2. (Online-)promotion campaign for product of group project (1 ECTS) 3. Marketing assignment (1 ECTS) 4. POP for intake 4e year (1 ECTS) Persoonlijk ontwikkelingsplan

Games and Interaction M&E5 This semester: Project = 20 ECTS Paper = 8 ECTS M&E5 = 4 ECTS

The projects!

Vogelsap – The Flock Scary multiplayer - pitch Supervisor : Richard van Tol

Team: Tobias van der Meer Joey Tan Max Plooi Bo Zonneveld Peter Dijkstra Jeroen van Hasselt Steven Hoes Felix Morilla Pulmano Jr. Project Room: 3210 Research contact: Evelyn Grooten

Speelbaars – Lumini Scary multiplayer - pitch Supervisor : Peter Hofstede (supervisor will visit team at 12:00 noon today)

Team: Michiel van Tienhoven Olof Moleman Steven Honders Niels Koopmans Luc Veiga da Palma Gijs Driessenaar Project Room: 2114 Research contact: Evelyn Grooten

Muiterij Erfgoed pitch Supervisor : Rob Zimmermann Client: Jennemie Stoelhorst (team will meet their client later today)

Team: Coen van Camp Yukie Chiu Dilay Erol Damir Kalbic Nhi Lu Simon Naus Project Room: 2115 Research contact: Evelyn Grooten

Project Filter Health pitch Supervisor : Willem-Jan Renger Project van Raymond; Boid interactive product design and development Turkey

Team: Raymond Reints Mikail Pehlivan Project Room: Studiolab (2202) Research contact: Ina van der Brug

MRC Doorn The Caren Supervisor : Tim Bosje (supervisor will meet group tomorrow at 13.00 in their project room) Briefing Client: Friday September 13 11.00 hours in Doorn!!!!

Team: Justin Grupper Glenn Verheij Julien Ranzijn Rob van Duinen Wout Malestein Christian van Duuren Tommie Wildschut Remco Meinsma deeltijd PC (KE) Project Room: 3212 Research contact: Ina van der Brug

Toys for Chimps Stichting AAP Supervisor : Irene van Peer (zijn nu aapjes aan het kijken)

Team: Fabian Heeres Saskia Schoonebeek Bart Zuidervaart 3 gedragsbiologie studenten van de UU Project Room: 2107 Research contact: Evelyn Grooten

GameWise Client: Mikkel Lodahl & Corné van Delft Supervisor : Lies van Roessel

Team: Jessamy Snell Fleur Baltes Adinda Oosten Sjoerd Mulder Asami Kubota Nicola Popovic Rumen Rachev Project Room: 3211 Research contact: Evelyn Grooten

Anders op weg Client: Rhinofly Supervisor : Marilla Valente & Harald Warmelink Briefing client: 10 Septem- ber 10.00 hours at Rhinofly Orteliuslaan 875 Utrecht

Team: Susana Gonzalez El Hiri Kei Igarashi Rutger Klunder Fanny Sterrenburg Daan Leenders Frederique Leeuwen Emre Schalen Wynand Klees Inez Lenderink Noud van Reekum Andi Janssen Sytze Brommersma Remco Meinsma (deeltijd PC (KE)) Project Room: 1245 Research contact: Ina van der Brug

Guerrilla Games Supervisor : Emiel Kampen

Team: Yu Ting Chiu Maurice Diemeer Jort van Welbergen Joris Dijkhuis Thomas Stoop Isabella Koelman Alanay Cekic Project Room: Guerrilla Headquarters Research contact: Ina van der Brug

Designercafé Supervisor : Henk Fakkeldij Willem-Jan als opdrachtgever; opschalen van game applicaties in retail.

Team: Merlijn Berdenis van Berlekom Wesley Aslanoglou Melissa Brouwer Ingmar uit de Bos Ron Duffree Ruben Ulfman Kenrick Ouwehand Evita Lammes (KE) deeltijd Kevin Nederkoorn Yannick Nijholt Ollie Weijermars Rogier Stam Project Room: 1204 Research contact: Ina van der Brug

Have fun!