Maak het ze makkelijk. U wilt uw woning zo snel mogelijk verkopen. De manier daarvoor is online. U moet dan wel daar aanwezig zijn waar uw potentiële.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Social Media marketing
Advertisements

Premium Video Advertising Netwerk Sanoma Media & SBS
> Met websitestatistieken naar een betere website Rick Koopman.
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
Maximale hypotheek berekenen en maandlast berekening afstemmen op toekomst plannen, wonen, werken en vrije tijd Hypotheek berekenen Waarschijnlijk is het.
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen juli 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
Personalisatie van de Archis website Naam: Sing Hsu Student nr: Datum: 24 Juni 2004.
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
1euroCPM.nl CRAZY RICH MEDIA DEAL versie: juli 2009 EUROforische PRIJSKRAKER.
Internet een link met uw doelpubliek Website als centrale toegangspoort.
Uw persoonlijke creatieveling:
+. + Over Bram: 24 jaar Ondernemend Geek Alles wat online is Half opgegroeid met internet Lekker eten & drinken.
Demowoning Gezond (t)Huis
Workshop Nieuwe begroting
Achmea Studio 03 is een onderdeel van Achmea Facilitair Bedrijf
SaMBO ICT Conferentie 19 januari 2012 Vertrouwelijk.
Topic 1: Social Media Innovative Generations © Innovative Generations.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Houtskoolschets Starterswoningen. Aanleiding Wachtlijsten woningbouw Grondpositie en kosten Aantrekkelijke gemeente blijven Veel woningen te koop, maar.
Hoe maak ik een Adwords campagne? Adwords campagne.
© BeSite B.V www.besite.nl Feit: In 2007 is 58% van de organisaties goed vindbaar op internet, terwijl in 2006 slechts 32% goed vindbaar.
Het creëren van een succesvolle praktijk in relatie tot je boodschap
Goed advies kost geld Financiële ondersteuning Wmo-adviesraden Monster 27 januari 2009.
A: korte (basale) herhaling H 27
Doel middag Programma Actie A Actie J1 Actie J2 Nieuwe werkwijze Juni 2010 Actie A & J Voorlichting Nieuwe tijdvakken ESF Actie A & J.
Welkom bij workshop IV Hoe zorg ik voor voldoende opdrachtgevers?
Commercieel Manager totaljobs.nl
1 Kor 7:29 Laat daarom ieder die een vrouw heeft zo leven dat het hem niet in beslag neemt.
Mijn boodschap Wat wil JIJ zeggen? Mijn boodschap.
BUREAU VOOR i-COMMERCE Mobiele Marketing CRM contentmanagement Website applicaties marketing.
DÉ SUCCESFACTOR… BILLBOARD.COM. ONDERZOEKSVRAAG: WAT IS DE SUCCESFACTOR? Dat ben ik gaan onderzoeken…
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
Samen met Schuttevaer Omzet scoren met Google Welkom op de workshop Koersen op uw doelgroep!
Samen een goed merk promoten
Liquid Internet is dé nieuwe manier van online zaken doen. © Copyright IQNOMY 2010.
Startersleningen zijn door veel gemeenten in het leven geroepen om de bereikbaarheid van koopwoningen te vergroten voor met name de starters op de woningmarkt.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Succesvolle websites Van bezoekers naar klanten. Hoe succesvol is uw website?
Hyves marktplaats. Collaboration Shipley: “Cooperation is a much less involved affair [than cooperation] in which sole, independent participants advance.
1 Kwaliteitsvol en betaalbaar wonen voor iedereen Vlakbij binnenstad en in het groen Duurzaam en toekomstgericht.
Openbare veilingen in Europa Teamwork sprl Avenue de Jupille, Liège
Het nieuwe solliciteren:
3/23/2015 | 1 Healthwise Congres ‘Kwaliteit van Leven’ E-Health workshop - Eveline Hage Over de mogelijkheden van e-Health in ouderenwelzijn On?
H13 Reclame, verkooppromoties, public relations en sponsoring Marketing, een reallife-perspectief © 2008 Pearson Education Benelux DE WAARDEPROPOSITIE.
Online marketing Expert (in een week)
4. Online strategie Internet scorecard
OPDRACHT B. ING BANKIEREN APP Omschrijving: Altijd en overal uw particuliere en uw zakelijke bankzaken regelen via uw mobiel of tablet. Download deze.
Training voorbeeld voor
Klanttevredenheid: 8,6 Eerste halfjaar 2015 Op basis van 174 respondenten.
“Google+ en Linkedin” Doeworkshop voor arbeidsconsulenten Sara, communicatieverantwoordelijke Sophie, arbeidsbemiddelaar.
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
SEO Kateryna Glushak en Saartje Van Broeckhoven. Wat?  Search Engine Optimization  Zoekmachineoptimalisatie  Techniek om website hoger te laten scoren.
Waarde van de auto: bepaal het gratis via auto verkoop site ikwilvanmijnautoaf.nl Waarde autoWaarde auto bepalen ikwilvanmijnautoaf.nl.
Online Muziekschool New Media Skills 15 sep 2009 Jeroen Bouman.
Online Marketing Plan Search Engine Advertising (SEA) OW 3.
Facebook. Agenda Cijfers Facebook Facebook pagina – Likes & checkins – Resultaten – Tips Facebook berichten – Afbeeldingen / video’s – Evenementen / aanbiedingen.
Les 3 Affiliate Marketing
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!”
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
H13 Reclame, verkooppromoties, public relations en sponsoring
Binnenkort start hier het webinar Facebook Marketing voor je groep - Deel II: ‘Je Scoutinggroep op Facebook’
Je weet welke soorten gedrukte media er zijn
Regel nu de beste zorg.
HET CONSUMENTEN ACTIVATIE CANVAS
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Power up your fundraising
Transcript van de presentatie:

maak het ze makkelijk

U wilt uw woning zo snel mogelijk verkopen. De manier daarvoor is online. U moet dan wel daar aanwezig zijn waar uw potentiële koper al is.  Ze zoeken op Google  Zijn lid van Facebook (+- 2 miljoen profielen in NL)  Zijn lid van Hyves (+-5 miljoen profielen in NL)

Budget Kosten per click tussen € 0,20 en € 1,- Betaald alleen voor de click ongeacht het aantal vertoningen. Targeting Bepaal zelf de doelgroep Selecteer op: Zoekwoorden, websites, locatie en profiel

Waarom Facebook  Ruim 1,5 miljoen profielen  Goed vertegenwoordigd in target groepen voorhuizenkopers.

Budget Kosten per click tussen € 0,15 en € 0,35 Betaald alleen voor de click ongeacht het aantal vertoningen. Targeting Bepaal zelf de doelgroep Selecteer op: Profiel, locatie en interesses

Budget Kosten per 1000 vertoningen €1,- Ongeacht het aantal clicks. Targeting Bepaal zelf de doelgroep Selecteer op: Profiel, locatie en interesses

 Een selectie op zoekwoorden en woonplaats  Selectie op: Leeftijd, Woonplaats, Geslacht, Interesses, Opleiding en Relatiestatus

Appartement in Roosendaal  Vraagprijs € ,-  3 kamers  125m2  Instap klaar  Dichtbij het centrum en treinstation  Direct beschikbaar

Doelgroep 1 Jonge starters Leeftijd: 22 jaar t/m 34 jaar Woonplaats: Roosendaal, Wouw, Oud Gastel, Rucphen,Steenbergen, Heerle en Kruisland Geslacht: Mannen en vrouwen Opleiding: HBO en Universiteit Relatiestatus: Single, in relatie en getrouwd

Bepaald uw totaal budget en advertentie duur Voorbeeld: Budget: € 350,- Looptijd: 14 dagen Budget per dag: € 25, - Verdelingspercentage: 50% Google, 15% Facebook en 35% Hyves

Hoe delen we de advertentie voor u in Locatie: Roosendaal, Wouw, Oud Gastel, Rucphen,Steenbergen, Heerle en Kruisland Netwerk: Google zoeken en Google partnerpagina’s Partnerwebsite selectie op basis van doelgroep. Planning: Startdatum en momenten van weergave (tijdsplanning)

Uitleg over de Google partnerpagina’s De Google partnerpagina’s zijn websites waar Google advertenties op plaatst. Deze websites hebben we ingedeeld in verschillende interesse groepen, zo kunnen we voor iedere doelgroep adverteren op specifieke websites. Een aantal voorbeelden trouwen-bruiloft.nl: Website met alles over trouwen. Ideaal als u bijvoorbeeld starters wilt bereiken. Kindjeopkomst.nl: Website met informatie voor nieuwe moeders. Ideaal als u bijvoorbeeld jonge gezinnen wilt bereiken.

Zo delen we de advertentie voor u in Locatie: Roosendaal, Wouw, Oud Gastel, Rucphen, Steenbergen, Heerle en Kruisland Leeftijd: 22 jaar t/m 34 jaar Geslacht: Mannen en vrouwen Opleiding: HBO en Universiteit Relatiestatus: Single, in relatie en getrouwd Planning: Startdatum en momenten van weergave (tijdsplanning)

Zo delen we de advertentie voor u in Locatie: Roosendaal, Wouw, Oud Gastel, Rucphen, Steenbergen, Heerle en Kruisland Leeftijd: 22 jaar t/m 34 jaar Geslacht: Mannen en vrouwen Opleiding: HBO en Universiteit Relatiestatus: Single, in relatie en getrouwd Planning: Startdatum en momenten van weergave (tijdsplanning)

Het Resultaat Budget: € 350,- Looptijd: 14 dagen  vertoningen  562 extra bezoekers van website via advertenties  43 reacties van geïnteresseerden  24 bezichtigingen  7 biedingen HUIS VERKOCHT

Meer informatie: