1 Handbal Met een handbal zoveel mogelijk kegels omver werpen.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
SPELREGELS IN DE ZAAL MHC De Warande.
Advertisements

PPMO Brandbestrijdingstest (totale afstand +345 m.)
Zaalhockey
Aanvullende uitleg zaalregels - clubarbitrage
Begeleiden van 8 tal wedstrijden
Spelhervatting Uitslaan
Voor deze sport maken we gebruik van speciale speedmintonrackets. Deze lijken op squashrackets maar zijn iets korter. Een alternatief kan zijn: een junior-
Spelbegeleiding Zaalhockey Jongste Jeugd
Zaalhockeyregels PROGRAMMA I) Verschil tussen veld- en zaalhockey
1. Serveer vanaf 3-meter lijn 2. Vangt en loopt 3. Gooit op voor zichzelf en smasht = speler = bal = stuit 1-0 (stuit) 4. Vangt en loopt 5. Gooit op voor.
1. Serveer vanaf 3-meter lijn 2. Vangt en loopt 3. Gooit op voor zichzelf en smasht = speler = bal = stuit 1-0 (stuit)
Verenigingscursus Basketbalspelregels 2 e bijeenkomst.
Atari ! Ik speel KO, als je niets doet heb je nog maar één oog. Amai ! Ik ben dood. Ik gooi deze steen dan maar in dat kost je een hele groep Ik splits.
Koningsspelen groep 5-8.
Nieuwe spelregels per 1 juli 2007 Spilersrie 21 juni 2007 Auke Wiersma & Durk Fopma.
Basis van het Flag Football
uitleg (nieuwe) regels 2 december 2010
Aanvullende uitleg zaalregels - clubarbitrage
1 verschillen met het veld zaalregels
Spelbegeleiding Jongste Jeugd
Mario party is een spellen reeks, er komen steeds nieuwe. Mario party is een soort monopoly met spellen. Je speelt het met 2 of 4 spelers. Het doel van.
Squash.
Klik op enter om door te gaan.
Hoe ik paddenstoel word
Selectie theorievragen
3-tal hockey: de basis.
verschillen met het veld
9. e x a m e n v o o r b e e l d F - Cursus. herhaling en vragen bij tweede bijeenkomst 1.Bij een inworp wordt de bal levend als: a.de scheidsrechter.
4. time-outs en vervangingen (wissels) F - Cursus.
Spelregeltest Oliveo Handbal
Coach momenten Balbezit tegenstander (verdedigen) Balbezit (aanvallen)
Regelkennis kan ook Handig Zijn ! Regel & Handicap Commissie.
Tafelcursus U-10 & U-12.
Tafelcursus U-14 en hoger
Coach cursus Jongste Jeugd
Help, ik ben spelleider! Instructie ouders voor spelleiden van de wedstrijdjes van de jongste jeugd.
Zaalhockeyregels Spelen van de bal Speelveld / duur van de wedstrijd
Coach cursus Jongste Jeugd
Zaalbriefing MHC Weesp seizoen
Update Fluiten in de zaal
Zaalhockey
DAG De tijd die de aarde erover doet om één volledige beweging om zijn as te maken. Dit is 23 uur en 56 minuten óf De tijd die ligt tussen twee opeenvolgende.
Ladders Sport voor sport. Ladders Sport voor sport.
GEORGINA DARTS LET'S PLAY KIPKE GRAPHICS BOB KIPKE GRAPHICS
15 Belangrijkste Volleybalregels Met korte uitleg
Spelregelbijeenkomst
Uitgangspunt Rollen om de lengte-as
Tafelcurus U12. Agenda Twee personen aan de tafel: tijd en scoreformulier. Tijdwaarneming De pijl Het scoreformulier.
ARBITRAGE U14-U16-U19.
1. Het veld en de bal. INITIATIECURSUS VOOR BEGINNENDE SCHEIDSRECHTERS.
Spelregels Hockey Elftallen
Zaalhockeyregels 2015/2016 Speelveld / duur van de wedstrijd
Zaalbriefing Clubarbitrage Commissie Spelregels KNHB, 2014 Walter de Groot Regio Coördinator ZH 2015.
Zaalseizoen 2015/2016 Jeugdhockey
ZAALHOCKEY
4 november 2007Informatiebijeenkomst HCD Zaalhockey arbitrage & regels Nov 2014.
Welkom bij het Spelregelcafé!. 1. Je twijfelt of een bal van je tegenstander in of uit is. Je vraagt een teamgenoot langs de lijn of hij de bal gezien.
© Oef. 1. Cardio-vasculaire activatie – techniek onderhands - bovenhands Oef. 2. Inspelen per 2 Oef. 3. Inslaan per 3 – conditie(sprongkracht)
Spelregels Hockey Elftallen
HET SPEELPLAN IN TROEFCONTRACTEN
Zaalhockey Jongste Jeugd (6E- en 8E-tallen)
Hoofdstuk 2 Golven.
Quiz Zaalhockey VHC.
Precies zoals op het veld, dus…
Zaalhockey Indoor hockey
OEFENSTOF 3V3 U7 KFC Lentezon OEFENSTOF 3V3 U7 KFC Lentezon
Arbitragecafé Datum Plaats
LEER BRIDGE MET BERRY WESTRA DEEL 3
HET SPEELPLAN IN TROEFCONTRACTEN
Transcript van de presentatie:

1 Handbal Met een handbal zoveel mogelijk kegels omver werpen. banken in zijlig Met een handbal zoveel mogelijk kegels omver werpen. Elke kegel die omver gegooid wordt telt als punt voor de groep.

2 Korfbal Van op een matje zoveel mogelijk keer doelen in de korf. De bal in de korf telt als punt voor de groep.

3 Hockey Vanaf de laatste kegel de hockeybal in het doel slaan. Bal in het doel telt als punt voor de groep.

4 Minitennis badmintonnet tegen muur plaatsen op minitennis hoogte De bal tegen de muur slaan boven het net, de bal éénmaal op d egrond laten botsen. De leerlingen tellen luidop het aantal juiste slagen. De leerlingen tellen verder bij het wisselen van leerling.

1 Hoogspringen Limiethoogte 95 cm om punt te behalen Door middel van een schaarsprong over het touw springen zonder het touw te raken. Elke keer dat een leerling over het touw springt zonder het touw te raken mag de groep luidop een punt bijtellen.

2 Verspringen Aanlopen en zo ver mogelijk springen. 1m80 2m 2m20 lijn muur 1 pnt 2pnt 3pnt Aanlopen en zo ver mogelijk springen. De leerling die de opdracht net heeft uitgevoerd, kijkt welke limietslijn hij/zij heeft behaald. De eerste lijn is 1 punt waard, de tweede lijn 2 punten en de verste lijn 3 punten.

3 Kogelstoten middenlijn badmintonveld achterlijn basket Zoveel mogelijk keer een pittenzakje op de ton gooien via een geldige schouderworp. Elk pittenzakje dat na een geldige worp op de ton blijft liggen, telt als punt voor de groep.

4 Speerwerpen Zoveel mogelijk keer een speer door de hoepel werpen. hoepel vast aan basketbalkorf Zoveel mogelijk keer een speer door de hoepel werpen. Elke speer die door de hoepel gaat telt als punt voor de groep.

1 Klimmen tape Zoveel mogelijk keer het klimparcours afleggen zonder vallen. Per volledig afgelegd parcours mag de groep een punt tellen. Een volledig parcours begint op de grond aan de linker ladder en eindigt op de grond aan de rechter ladder. valmat

2 Evenwicht Op de balk (of bank) stappen en zoveel mogelijk keer het sjaaltje naar de overzijde brengen. Elk keer dat het sjaaltje wordt doorgegeven telt als punt voor de groep.

3 Gewichtheffen Zoveel mogelijk keer de 3 ballen verplaatsen van de ene bank naar de andere. Telkens wanneer de drie ballen verplaatst zijn, verdient de ploeg een punt.

4 Roeien Zoveel mogelijk keer het parcours op het karretje afleggen. Telkens wanneer een leerling terug bij het startpunt komt, krijgt de groep een punt.