Presentatie TELEPUNT v2.0

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Digitaal sociaal huis - 25 oktober 2010 DIGITAAL SOCIAAL HUIS.
Advertisements

#Exactlive12 / #livesessie8 Wel of niet naar de cloud?
Ingave via het scherm Algemene beschrijving van de toepassing De toepassing is opgebouwd uit drie niveaus : Niveau 1 : verzending en afzender Niveau 2.
de kracht van snelle communicatie
Symbaloo is de leukste en makkelijkste start op internet
Welkom op de website van VTDO Mijn naam is Hans Blauw, adviseur in telefonie en data. 80% van alle bedrijven heeft haar telefonie en data niet optimaal.
Live Cameratoezicht "Wij letten voor u op" 30/1/2013
MUSITEL SIMBOX GSM gateway voor
Inkomenstarief en kindcode voor ouders en opvang 22 november 2013
SamenVeilig.net Het effectieve groepsbeveiligingssysteem van BySpy.
Module 7 – Hoofdstuk 5 (1) SQL – een begin.
VLO Vlaamse Lokale Ontvangers
INTERNET EN UW DAGELIJKSE BEDRIJFSVOERING Wim de Rave De BedrijfsAdviseur.
XELION HOSTED PHONE SYSTEM
Sint Jorisschool Examenvoorlichting Studie & Voorbereiding Examen Uitslag Diploma.
TiNCK? Ticket Informatie Cultuur Knooppunt Virtueel cultuurloket: Initiatief Provincie West-Vlaanderen: Onderdeel dienst cultuur.
Alzheimer Een haperend geheugen
A Brave New Workforce | 19 juli ExpertPlaza “ Freelancing per minuut” ExpertPlaza.nl Tacit knowledge in (netwerk) organisaties Case: ABVAKABO.
Weddeschalen & Weddebijslagen
Easy Bis Bestuursdienst Informatie Systeem Van agendapunt tot besluit Met automatische internet publicatie.
Company A. A “BEELD” uw gemeente in Coördinatie van noodgevallen en interventiediensten (brandweer & politie) bij rampen. Communicatie met uw technische.
Inhoud presentatie  Problematiek  Doel “PB-inkoopshop”  Het concept  Conclusies  Planning.
Een project van Samenlevingsopbouw West-Vlaanderen vzw i.s.m. de lokale besturen.
Wat is Certipost?.
BZ voor de Klas 3 juni 2010.
Internet fun & veilig!. Wie zijn we? Naam Wij werken voor Microsoft Insert your picture here.
UPGRADE PROGRAMMA WINDOWS 7 OFFICE 2010 OFFICE 365.
E-Raden als extranet Leuven, 24 oktober 2005 Freddy Deprez, Algemeen directeur Jan Vangrinsven, projectleider.
Mijn hobby: is over cultuur van Ethiopië
User management voor ondernemingen en organisaties
TELEFONEREN MET SKYPE 11/01/2011
Dia 1 Productencatalogus: technische sessie Samen beter informeren.
Dia 1 Productencatalogus: Infosessie provinciale en lokale besturen 24/11/11.
PVGE Computerclub Best
Copyright 2003 Stg Wireless Leiden Welkom in de OBL! Heropening Centrale Start WiFi.
Inleiding tot de multifunctionele aangifte
Exposantentool Handleiding. Stap 1: Start ! Ga naar de link die u via ontving van Sylvie Buydaert. Login met uw: Gebruikersnaam Wachtwoord.
Telfort Postpaid Buitenlandbundels - live op 28 juli
Middenstandsvereniging Heusden-Zolder vzw heet u welkom
“SODEXO SUPPORTS ME” KENNEN EN UITLEGGEN
Contact center bij noodsituaties
Grip op IT.
Zeggenschap voor zorgvragers
TraceNet CLIFFORD Electronics Benelux B.V.
Smart Woonhuisbeveiliging. 24/7 controle over uw woning Live video kijken Wie, wanneer en hoe laat Meerdere toepassingen Zorg Controle Via smartphone,
Alle toepassingen direct toegankelijk op één startscherm naar eigen keuze Eenvoudig Iedereen kan het Dus snel registreren Het kost niets! Het kan echt.
Hoe optimaliseer ik de bereikbaarheid voor mijn organisatie.
De tablet speciaal ontwikkeld voor ouderen Laat ouderen weer delen in onze digitale wereld: foto’s & video’s, berichten, beeldbellen, lokaal nieuws, online.
Glenn Vanthournouthttp:// VV-Solliciteren - Wat / Waarom? - Algemene werking - Voordelen - Mogelijkheden sollicitanten - Mogelijkheden.
LAM Forum LAM Forum : presentatie. LAM Nederland website Laatste keus in het menu „LAM Forum“ opent een nieuw tabblad met het LAM Forum.
3CX Telefoon Centrales. 3CX Products – 3CX Phone System 3CX Phone System.
Zeer eenvoudig in gebruik Geschikt voor elke (sport)club of –vereniging Gecertificeerd voor NSD, een project van NOC*NSF Toekomstgerichte XML technologie.
VvE Beheer. Wie zijn wij Landelijke organisatie; Platte organisatiestructuur; Uitgebreide technische kennis van zowel installatietechnische, bouwkundige.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Klassikale opleiding 01/03/2016
VAST/MOBIELE INTEGRATIE. Agenda Profiel MCS Markt trends Introductie BRI-AS55x Building Blocks VAST/MOBIELE INTEGRATIE.
1 Een ZORGELOOS sociaal beheer Brigitte Thys. 2 Elektronische mededeling Hoe ?  Via de portaalsite van de RSZ –
Gids door Doccle Doccle. De Cloud 2 1.Wat is de Cloud? 2.Voordelen van de Cloud 3.Nadelen van de Cloud 4.Doccle is geen cloudapplicatie.
MAAK HET ONDERNEMERS MAKKELIJK! MET EEN REGELHULP IN 7 STAPPEN.
Producttraining voor het vastelijnabonnement van ACN
Het Nieuwe Werken en ééngemaakte communicatie
Van Dordt, voor Dordt.
Algemene beschrijving van de toepassing
Introductiebijeenkomst ONS Platform
Welkom bij de nieuwe versie van PowerPoint
Leden NOA Diana van Oudenaaren & Danny Jansen
Het Nieuwe Werken en ééngemaakte communicatie
Internet bankieren met Android smartphone en tablet.
Internet bankieren met Android smartphone en tablet.
Internet bankieren met Android smartphone en tablet.
Transcript van de presentatie:

Presentatie TELEPUNT v2.0 de kracht van snelle communicatie Presentatie TELEPUNT v2.0

eNoxus Communications Spin-off van e-COMPASS Opgericht in maart 2008 Gevestigd in Zottegem, Bruggenhoek 9 Aanbieden van interactieve telecommunicatie Informeren Alarmeren Connecteren Valideren Nauwe samenwerking met BELGACOM – Telindus ICT Jarenlange ervaring met IT, telecom en overheid

eNOXUS - Diensten Informeren Alarmeren Connecteren Valideren Snel en doeltreffend boodschappen doorsturen aan een vooraf bepaalde lijst met personen Alarmeren Efficiënt verwittigen van bepaalde geografische regio’s, sectoren of straten in geval van rampen Connecteren Eenvoudig verbinden van personen met andere personen binnen een vooraf bepaalde groep Valideren Doorsturen van multiple-choice antwoorden; onmiddellijk en overal stemmen van beslissingen

eNOXUS - Doelgroepen Slides vanop buurtinfo site + screenshots Lokale overheid Federale overheid Seveso Multi-nationals & Large OCMW & Healthcare Ambassades Sport, Concerten, Evenementen Militaire toepassingen Slides vanop buurtinfo site + screenshots - overzicht biN lijsten + 1x contactinfo + telefonieflow Screenshots bedrijfsinfo.net

eNOXUS - Thuiszorg Brief van Maria DUIZEND HANDTEKENINGEN OM BEJAARDEN THUIS TE LATEN BLIJVEN EN NIET NAAR EEN RUSTHUIS TE STUREN ‘Ik kan niet geloven dat een kleine kamer met nachtkastje en een leven in anonimiteit beter zou zijn dan mijn eigen huis, waar ieder ding, elke kader of foto herinneringen oproepen die ook de dagen vullen waarin er niet veel gebeurt. ‘ ‘Er is een alternatief : met een beetje hulp zou ik thuis kunnen blijven, en wanneer ik achteruit zou gaan, of wanneer ik ziek zou worden, zou ik zolang thuis verzorgd kunnen worden. Die dienstverlening bestaat, maar meer op papier dan in werkelijkheid. ‘

eNOXUS –Teleonthaal/Telepunt/Telester Definities Teleonthaal: bejaarde belt zelf naar OCMW Telepunt: vrijwilligers bellen vanuit OCMW Telester: vrijwilliger belt van thuis uit. OCMW begint met Teleonthaal voor bejaarden - 22/12/2007 SINT-NIKLAAS - Een Teleonthaal voor ouderen: daarmee gaat het OCMW van Sint-Niklaas eind volgend jaar van start. Ze krijgt daarvoor een subsidie van 35.300euro van het Vlaams ministerie van Welzijn. Met dat geld wordt een telefooncentrale uitgebouwd voor vereenzaamde en/of alleenwonende ouderen. Bedoeling is dat een vrijwilliger geregeld een bejaarde contacteert en simpele vragen stelt, zoals Heb je gegeten?, Goed geslapen? en Is er nog iemand op bezoek geweest? 'Het principe is gestoeld op het concept van Teleonthaal', vertelt de woordvoerder van het Sint-Niklase OCMW, Lieve Van De Pontseele. 'Het verschil is wel dat Teleonthaal gericht is op hulpverlening, terwijl wij het isolement van de oudere willen doorbreken en het veiligheidsgevoel versterken.' Het OCMW gaat acht telefonisten aantrekken die vanuit het toekomstige thuiszorgcentrum 't Punt in de Lamstraat gaan werken. De telefooncentrale krijgt de naam Telepunt. Het project heeft daarnaast een belangrijke signaalwaarde. De vrijwilliger houdt de vinger aan de pols, zodat bij problemen onmiddellijk professionele hulp ingeschakeld kan worden. Bij het OCMW bestaat al jaren de Telefoonster, waarbij negen vrijwilligers geregeld vijftien senioren opbellen. Dat levert wekelijks veertig telefoontjes op. Telepunt zal de Telefoonster aanvullen. (dhs) Sterke punten Zeer goed onthaald bij ouderen Laagdrempelige eerste-lijns hulp voor thuiszorg diensten Problemen / uitdagingen Teleonthaal bereikt slechts beperkt deel van populatie Telester geeft onvoldoende controle over belgedrag van vrijwilligers thuis (na 17u, gemengd met privé, ...) Telepunt heeft het moeilijk om vrijwilligers op vaste tijdstippen naar het OCMW te laten komen Forfaitaire vergoedingen kunnen tot misbruik leiden Privacy problemen door het vrijgeven van telefoonnummers van bejaarden aan derden ...

eNOXUS - Telepunt Vrijwilliger Hulpbehoevenden 0800 12345 http://secure.enoxus.com OCMW beheerder

eNOXUS - Dienst Telepunt vrijwilligers kunnen van thuis uit bellen zonder dat ze zelf kosten moeten maken makkelijk in gebruik voor iedereen organisator beheert en controleert wie naar wie kan bellen intelligente doorschakeling houdt de eigen telefoonlijnen vrij en vermijd dubbele gesprekskosten bij doorschakelen gedetailleerde gecentraliseerde facturatie aan de organiserende dienst organisator beheert de lijsten keurig online, via een beveiligde website met bescherming van de privacy uitgebreide rapportering beschikbaar zekerheid van ontvangst door bevestiging een beveiligd communicatiesysteem dat altijd beschikbaar is

eNOXUS - Technisch overzicht VoiceXML platform Database en webserver zorgen voor makkelijk beheer van lijsten Aangesloten op internet via Belgacom EXPLORE voor meer veiligheid Onafhankelijke communicatiekanalen PSTN, ISDN en GSM vanaf 08Q4 eMAIL en SMS vanaf 09Q1 FAX vanaf 09Q3 VoIP vanaf 09Q4 ... State-of-the-art VoiceXML en CCXML server beheren in- en uitgaand telefoonverkeer Hosted in BELGACOM Data Center (ISO27001 certified) PRA toegang tot PSTN en GSM netwerk

Live demo

eNOXUS – screenshots Kies land en taalkeuze

Invoeren login en paswoord eNOXUS - screenshots Invoeren login en paswoord

Welkompagina voor leden eNOXUS - screenshots Welkompagina voor leden Laatste nieuwtjes

Dashboard met overzicht laatste wijzigingen,... eNOXUS - screenshots Dashboard met overzicht laatste wijzigingen,...

eNOXUS - screenshots Overzicht van alle lijsten in uw beheer Klik hier om leden in lijst weer te geven Unieke lijstnummer en pincode

Mogelijke export naar Excel, PDF, ... eNOXUS - screenshots Ledenlijst tot 1.000 leden Mogelijke export naar Excel, PDF, ...

eNOXUS - screenshots Wijzigen of toevoegen gegevens per lid Tot 3 nummers per lid Mogelijkheid tot doorsturen van boodschappen

eNOXUS - screenshots Mogelijke export naar Excel, PDF, ... Onmiddellijke en gedetailleerde statistieken Krachtige filter om problemen op te sporen

Tarieven

eNOXUS – SaaS Model Software-as-a-Service model Onmiddellijk beschikbaar Geen eigen investeringen Geen opzegperiode Tot 1.000 contacten met elk meerdere nummers Prijs bestaat uit 3 delen: Eénmalige opstartkost (1.298 € ex BTW) Abonnement via prepaid credits (< 40 € per maand) Alle gesprekskosten via de Belgacom factuur (0800 tarief)

eNOXUS – prijzen abonnement (ex BTW) OPSTARTKOST (eenmalig) 1.298 € ex BTW Aanvragen 0800 contract (1 of 3 jaar) Verstrekken logins en paswoorden Opleiding beheerders + vrijwilligers ... ABONNEMENT (toegang tot de website secure.enoxus.com) 1 credit per maand Credits Price   1 € 40,00 XS 10 € 379,00 S 25 € 899,00 M 50 € 1.699,00 L 100 € 3.199,00 XL 1000 € 29.990,00

eNOXUS – prijzen abonnement (ex BTW) GESPREKSKOSTEN (tweemaandelijks afgerekend) 0800 tarief Maandelijks belkrediet ( in euro excl. BTW) 25,00 Nationale gesprekskosten (in euro excl. BTW) Per minuut Connectiekost van naar Piekuren Daluren pstn/isdn 0,0390 0,0290 0,0275 mobiel (GSM) 0,1630 0,1185 0,0740 publieke telefooncel 0,1560 0,1460 0,2800 0,2355 0,2530 0,1355 0,0580 0,3745 0,2240 0,1035 Activeringskosten Wijziging structuur nummer Wijziging data nummer 10,00 5,00 Belkrediet: Minimum gefactureerde nationale gesprekskosten per kalendermaand Niet gebruikt belkrediet wordt één keer overgedragen van maand x naar maand (x+1) Piekuren : 08:00 - 19:00, daluren : 19:00 - 08:00, weekends en feestdagen Tarifering per seconde Gesprekskosten enkel van toepassing voor bestemmingen van het type Belgacom pstn/isdn, Proximus GSM of op andere nationale netwerken met reciproke interconnectietarieven Bij gebruik van IVR of een gesproken bericht in het Belgacom-netwerk, is er een supplementaire kost van 0,0250 €/min (excl. BTW) voor het betrokken gedeelte van het gesprek

eNOXUS - simulatie Voorbeeld berekening per maand Alle oproepen van vaste lijn naar vaste lijn Gemiddeld 160 oproepen (30 à 40 per week) Gemiddeld 5 minuten per gesprek 1x S pack met credits => 899 € x 12/25 => 36 € / maand Connectiekosten => 0,0275 € x 160 => 4,4 € / maand Gesprekskosten => 0,039 € x 160 x 5 => 31,2 € / maand IVR kost => 0,025 € x 160 => 4 € / maand 75,6 € / maand

http://www.enoxus.be +32 9 3608340