Crossmediale Zonnewijzer

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
RECLAME OP INTERNET ASCC Clubmiddag 15 april 2014.
Advertisements

ontwerp - beheer - analyseer
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Een blog waarop je allemaal dingen kan posten (filmpjes, foto's, muziek enz.) Beetje overrated + wordt heel snel saai, maar het kan voor een tijdje leuk.
Periode 8 Instructiefilm maken.
MAKEN VAN EEN WEBSITE Door het Ict-team : Claes -Van Damme- –Van Nyverseel Januari 04 (GEMSTAM)
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Marnix Suilen – Niek Giesen – Noes Aaltink – Ties Liedekerken
Uw persoonlijke creatieveling:
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Team 1. Colin Teamleider & Marketeer Pepijn Designer & Programmeur.
HOMCOM LEDEN VERGADERING 18/05/2009. Nieuws  Google doet het goed en minder goed Er is winst maar minder dan 10 % Er is winst maar minder dan 10 % Omzet.
1.Ga naar 2.Kijk rustig rond. 3.Laat een foto van je trekken. 4.Ga naar
MedMec01-2 Les schema per week Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit. Les 2. presentaties opdracht 1.1 = mindmap (of anders) ik en startformulering.
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 2.
Wat als… Door Kenzo, Marcel en Menno. Product: History/Discovery channel programma (circa 35 minuten)
Hoe wordt de ranking bepaald?. 3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 hoofdfactoren die de Ranking bepalen 2. Duur op website + social.
Social Media.
WordPress Les 10.
Les 3 Vandaag 1.Bekijken thuisopdrachten 2.Vragen over voorgaande stof 3.Links 4.FTP 5.Huiswerk.
R E S E A R C H klas vragen, noteren op het bord, waarom doe je research?
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Wat is symbaloo
Minor Digital Marketing Wat gaan we doen? Inleiding Tio Leren en ervaren hoe de online technologie bijdraagt aan een succesvolle bedrijfsvoering. Vorm:
R E S E A R C H. Doel - Je weet waarom research doen nuttig en noodzakelijk is - Je hebt (in overleg) een onderwerp gekozen voor jouw immersive space.
September Linkbuilding anno 2011  Interessante websites vinden voor linkbuilding.linkbuilding  Bloggen altijd goed voor je linkbuilding strategie.
Een online werk- en leeromgeving voor uw kind.
BLOG PRESENTATIE 14 OKTOBER 2014RICK SEVERS. A/B TEST Ook voor midden/klein bedrijf Voorbeeld Bol.com: Homepage A en Homepage B.
Studentencongres Reclame en PR.
Inbound Marketing Plan
 Kimberley Verhage  Thomas Dral  Mandy Deegeling.
OFC28 mediawijsheid les 3.
Basis vaardigheden PowerPoint
GPO CULTUUR EN MEDIA DOOR TAYSON HICKS, ASMARA PAPA EN NOËLLE DOODEMAN.
Online marketing Expert (in een week)
Nu de nieuwe glow-in-the-dark gluffels By Daan, Dieter, Janosch & Tim.
MedMec01-2 Les schema per week Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit. Les 2. presentaties opdracht 1.1 = mindmap (of anders) ik en startformulering.
Crossmediale Marketing Campagne
TEAM TASTE Phillip Hannaart – Jesse Pesulima - Roy Osterholt - Jip van Zoest – Frans Jogchems – Anouck Steenken – Annieke den Boer.
EMEG-Lijst opdracht Maak een SWOT-analyse & geef daarbij advies
Team Creja. Wie zijn wij? Renske BorstProjectleider Amber QualmVormgever Jill de LeeuwVormgever Christopher PendersMarketingman Eliel VicenteProgrammeur.
Internet training 2015 gevorderden wat willen we met de website Info delen Passie uitdragen Leden werven...
Opdracht 4 Video invoegen Gebruik deze presentatie om de opdracht te maken en zet hier je naam:.
Tik en Tel © Uitgeverij De Klankkast, W. Boots Kenneth Wiersum KMW-Media
ONTWERPEN Tuin of grootgroen op AOC N32 - N42 - Gr Lyceum -Twello.
SOCIAL WORK naam: Martine Bink med: med.hro.nl/binmd kamer: L
ONTWERPEN Tuin of grootgroen op AOC N32 - N42 - Gr Lyceum -Twello.
Hoe maak ik een PowerPoint presentatie?
2 Welke media kies je? Groep 3 en 4 3 Je wilt een film kijken Welke media kies je?
Klazine Verdonschot 7 november 2013 Masterclass 9: Blackboard optimaal inzetten.
Verbeter de vindbaarheid van je verenigingswebsite Samantha van der Werf.
Yanick, Lygia en Janelle Drinken-eten. Indeling Concept Persona Doelgroep Moodboard Social Media Benchmark Online strategy map Top 10 zoekwoorden Customer.
Schokkende beelden in de media Media begrip week
> Instagram URL. Instagram URL uitleg Door de opkomende social media kan het handig zijn social media links op uw website te (laten) plaatsen. Maar wat.
Workshop website bouwen Les 4. Wat heb je geleerd?
Instructiefilm maken. Het maken van een instructiefilm voor je praktijkproject uit periode 12. DOEL.
Hoe maak ik een website?. 4 stappen Analyse Ontwerp.
Surfen op het internet Basisbegrippen
Stappenplan film project-4H/V
Analyse Analyseren van sociale media
Pinterest URL >.
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Sociale Media.
Geschiedenis van het internet
Minor Digital Marketing
Lessen in social media Voorbeeld 1
Pret met de tablet Iedereen kan HET Leren.
Workshop 2 Technische tips voor gevorderden
Aventus jonge ondernemers
Marketing en zoekmachines
Transcript van de presentatie:

Crossmediale Zonnewijzer Suzanne Talens & Hannah Damstra

Inhoud Concept Moodboards Planning

Concept Zonnewijzer. Tijd gelinkt aan de zon Reclame, website, projectie Wereld wijd (behalve projectie) - Iedereen kan er iets aan toevoegen

Moodboards

Moodboards

Planning Research Concept Week Handeling/ acties Uren inschatting Functie Deadline 1 Concept verder uitwerken 5 Redactie 10/04 Code zoeken voor Google Maps 10 Techniek Code zoeken voor Youtube link aan Google Maps Concept Week Handeling/ acties Uren inschatting Functie Deadline 2/3 Schetsen voor internet pagina 3 18/04 Schetsen voor de projectie Vormgever Locatie zoeken en bezoeken voor projectie 8 Productie Oefenen met videomap 20 Techniek Storyboard reclamefilm 4 Scenario reclamefilm Locatie reclamefilm zoeken 5 Casting reclame Regisseur

Planning Ontwerp Ontwikkeling Week Handeling/ acties Uren inschatting Functie Deadline 3/4 Ontwerp internetpagina 10 Vormgever 25/04 Ontwerp videomap 20 Ontwerp opstelling op locatie Ontwikkeling Week Handeling/ acties Uren inschatting Functie Deadline 4/5/6/7 Filmen reclame 16 Techniek 22/05 Editten reclame 10 Videomap maken 30 Reclame maken op social media 20 Marketing Website maken Alles aan elkaar linken

Planning Uitvoering Week Handeling/ acties Uren inschatting Functie Deadline 7 Tussenbeoordeling 3 Productie 22/05 Uitvoering Week Handeling/ acties Uren inschatting Functie Deadline 7/8 Testen reclame 2 Techniek 29/05 Testen website Testen videomap 3 Exporteren videomap 4 Reclame uploaden Online zetten website 1 Week Handeling/ acties Uren inschatting Functie Deadline 8 Eindbeoordeling 3 Productie 29/05

Het einde 