Providing your knowledge, skills and business contacts Whitepaper Marketing 5 gouden tips uit de praktijk In 30 minuten.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Social Media met boswachters Het geheim achter het succes Jeffrey van Heck Adviseur Online Marketing & Social Media.
Advertisements

Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
M. van cann business unit manager. Patiëntenvereniging  Kennis/informatie  Netwerk  Lobby  Contact bevorderen Online CommunitiesMicroblogs Wiki's.
Agenda Blok 1 - Evolutie van Cloud Computing
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
MULTICHANNELING CE / SPM week 3. OPBOUW LESSEN Week 1 - Introductie - Wat is MCH Hfdst 1 HOM Week 2 - Introductie E-Business - Achtergronden Retail -
Sportmarketing vs.Internet Resultaten onderzoek Resultaten onderzoek Sportmarketing vs. Internet PauwR Internetmarketing wie wat.
Digitale tools: SlideShare
Checklist voor de Cloud
Thursday, July 10, 2014 Presenter’s Name MSP Procurement tool of partnership?
Bedrijfs processen overzicht
Finance & Business Control
Games in marketing. Hoe kunnen games uw marketingstrategie naar een hoger plan tillen?
Vervolg C Hogeschool van Utrecht / Institute for Computer, Communication and Media Technology 1 Onderwerpen voor vandaag Backtracking: –Permutaties –Koninginnen.
Frédérique Harmsze - Macaw 22 juni Wie ben ik?  Frédérique Harmsze  Information Worker Consultant bij Macaw sinds 2004  Intranet-projecten met.
Gezondheidszorg Microsoft Dynamics Harco van Polen
Onderzoek Online Readiness Boekhandels
Minicollege Bedrijfsbezoek
Introduction multimedia. convergence standards retrieval applications & technology.
Ketenmanager & Innovatiemakelaar
Infografiek: vergelijken van (S)CRM apps Lien Vandervelde – 3EPM2.
1 HOORCOLLEGE Hoorcollege CRM en Interactieve marketing (Thema Marketing & Communicatie Sjo Smeets)
1 HOORCOLLEGE Customer Relationship Management
Microsoft Partner Programma
CEBP Danny Burlage.
OHT 16.1 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Persoonlijke verkoop In dit hoofdstuk zul.
Advanced Business Information Solutions Het businessmodel.
Automation SolutionsMFG/Pro Dutch usergroup 8 februari 2007 ISA S88 & S95 Het gebruik van deze normen in de productie.
Kevin Andriessens Liesbet Janssens Niels Lion Anna Selivanova.
Social Media Les 4: Content (1) Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Deltion College Engels C1 Luisteren [Edu/001] thema: It’s on tv can-do : kan zonder al te veel inspanning tv-programma’s begrijpen.
INTERNET het communicatie-instrument voorbij Introductie.
© Copyright VIMC 2009 Telecom Expense Management A Discussion Ed Vonk
1. 2 Communicatie producten voor ISP's en ICT-resellers kennisoverdracht, support en logistieke oplossingen  Actief sinds 1993  Internet, security en.
FINACE :: THINK, BUILD, OPERATE. Recruiting Center Werving en Selectie – Recruitment - Sourcing.
Samen met Schuttevaer Omzet scoren met Google Welkom op de workshop Koersen op uw doelgroep!
Meer bekendheid via Linkedin Stella Maaswinkel Verseau trainingen.
Major/minor Kwantitatieve methoden (HIR) Predoctoraal traject (HIR) Minor Business Research (TEW/MBE) maart 2014.
A6 – ONLINE CONVERSIE Blog presentatie gemaakt door: Guus Vonk E-Marketing & Social Media Sayna de Voogd.
Klantkennis Geïndividu- Relatie- Multi
Inbound Marketing Plan
Webintense Biedt; Een Totaal Oplossing Zonder investering Zonder koopverplichting.
Activiteiten ANWB online e- commerce 1. 2 Algemene bij te houden zaken Relevante nieuwsitems plaatsen op blog m.b.v. Wordpress Persoonlijke ontwikkeling:
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
Een nieuwe arbeidsmarkt Social media Marcel Burger van Burger Support.
Minor Internet Marketing
DMK – week 2.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
321 media.  Inhoudsopgave Wat heeft 321 media te bieden? 1. Abonnementen en pakketten E-commerce 1.1.2Abonnementen zoekmachinoptimalisatie.
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Sessie 3: Je bent wat je publiceert 1. Programma De kracht van weblogs Praktijkoefening: Zelf een weblog maken met Blogger Wat kan ik ermee? 2.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Programma Zet je Mindset op succes Wat is Empower Network 90-dagen plan (globaal) 90-dagen plan (details eerste 2 weken) Ondersteuning Afsluiting.
Ara & Social Media.... Debriefing Probleemstelling 1.Hoe zou social media effectief ingezet kunnen worden voor ARA als merk? 2.Welke netwerken zijn voor.
Stap 1: stel een doel Welke doel wil je Ga verder met je doel.
Digitale tools: SlideShare
Sociale media inzetten
Social Media & Sport Deel I
Mark: Goedemiddag allemaal, bedankt voor jullie komst naar onze presentatiesessie over het B2B Marketing Trendrapport 2017.
LinkedIn Wat moet ik ermee?.
Workshop Verander en blijf trouw aan jezelf !
Player of creator? door Mark Grasmayer.
Player of creator? door Mark Grasmayer.
Marketing en zoekmachines
Transcript van de presentatie:

Providing your knowledge, skills and business contacts Whitepaper Marketing 5 gouden tips uit de praktijk In 30 minuten

Providing your knowledge, skills and business contacts Introductie Nicole Oude Reimerink –Is: Business Development Manager –Maar vandaag: Moderator Bob Oord –Is: Directeur –Maar vandaag: Presentator

Providing your knowledge, skills and business contacts Whitepapers in het sales proces INTEREST MARKETS INFORM SUSPECTS PERSUADE PROSPECTS RETAIN CUSTOMERS MARKETS SUSPECTS PROSPECTS Content Marketing Bedrijfs Portal/Website Sales Calls CRM

Providing your knowledge, skills and business contacts Content Marketing De inzet van uw waardevolle kennis, expertise en kunde om uw commerciële relaties te ontwikkelen WebinarsWhite PapersRound Tables

Providing your knowledge, skills and business contacts Tip 1: Niet verkopen maar informeren

Providing your knowledge, skills and business contacts Tip 1: Niet verkopen maar informeren Een artikel dat een probleem inhoudelijk behandelt dat bij een specifieke doelgroep speelt en oplossingen biedt Een whitepaper: –Is een document waarin kennis centraal staat –Heeft een objectief karakter –Behandelt een specifiek probleem –Is op een specifieke doelgroep gericht –Geeft meerdere generieke - en meestal een specifieke oplossing

Providing your knowledge, skills and business contacts Tip 2: Je titel bepaalt je response

Providing your knowledge, skills and business contacts Tip 2: Je titel bepaalt je response Doe een belofte Maak het concreet Wees specifiek Probeer uniek te zijn Gebruik een subtitel HRM Processen Efficienter Maken Praktijkgids voor procesanalyse ERP Selectie voor fashion-retailers Een functionele vergelijking van 3 leveranciers

Providing your knowledge, skills and business contacts Tip 3: Scheid Kaf & Koren

Providing your knowledge, skills and business contacts Tip 3: Scheid kaf & koren Richt je met je titel op je doelgroep: –Zoals: Valkuilen voor eHRM bij grote organisaties Stel een kwalificerende vraag: –Zoals: eHRM is bij ons een actueel thema (ja/nee) Vraag alleen relevante profielgegevens –Functie (HR of ICT) –Organisatiegrootte (bijvoorbeeld > 200 fte)

Providing your knowledge, skills and business contacts Tip 4: Zet meerdere media in

Providing your knowledge, skills and business contacts Promotiemiddelen nieuwsbrieven (eigen editie & inkoop) Zoekmachines (SEO & SEA) Social Media (Twitter, Facebook & LinkedIn) Whitepaper Portals

Providing your knowledge, skills and business contacts tijd Plaatsing van 1 whitepaper in 1 nieuwsbrieftitel met 2 herplaatsingen Aantal leads Response verwachting

Providing your knowledge, skills and business contacts tijd Plaatsing van 1 whitepaper in 3 verschillende nieuwsbrieftitels Aantal leads Response verwachting

Providing your knowledge, skills and business contacts tijd Plaatsing van 1 whitepaper op 1 portal Aantal leads Response verwachting Search

Providing your knowledge, skills and business contacts tijd Plaatsing van meerdere whitepapers op 1 portal Of Van 1 whitepaper op meerdere portals… Response verwachting Search Aantal leads

Providing your knowledge, skills and business contacts Campagne Planning tijd Aantal leads

Providing your knowledge, skills and business contacts Tip 5: Zorg voor een gepaste follow-up

Providing your knowledge, skills and business contacts Installatie Gebruik marktleadprospectklant KeuzeOrientatieIdeevorming Download een trendrapport 6 – 18 maanden Deal

Providing your knowledge, skills and business contacts Leest een summary/blog Download een whitepaper Deelname webinar Deelname event Bezoek account manager Vraagt offerte Installatie Gebruik marktleadprospectklant KeuzeOrientatieIdeevorming

Providing your knowledge, skills and business contacts Leadportal Netwerk

Providing your knowledge, skills and business contacts Concept Creatie Communicatie Conversie Content Marketing Portfolio

Providing your knowledge, skills and business contacts Vragen?

Providing your knowledge, skills and business contacts Dank voor uw deelname! Heliview Online Mediapark Gateway D Sumatralaan GP Hilversum T: W: E: Concept Creatie Communicatie Conversie Volgende week: Content Schrijven voor Leadgeneratie