WWW.GODOGOOD.ORG GOEDE DOELEN STEUNEND PORTAAL ! INFORMATIE,EDUCATIE,ENTERTAINMENT 125 COACHES GEZOCHT !

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Logo Gemeente Laat Kracht en Pracht van (lokale) Sport zien! Datum 2012 Presentatie Sprekers:
Advertisements

In opdracht van … De provinciaalse Sportdienst Brugge Regio West-Vlaanderen.
EYV 2011 in Vlaanderen voorbereiding. Stand van zaken •Europese Commissie –Voorbereiding •Eigen voorbereiding •Uitbesteding –Alliantie EYV2011 •Vlaanderen.
PIRATERIJ IS DE GROOTSTE BEDREIGING VAN ONZE BRANCHE
Communicatieplan. Inhoud  Streeklift  Doelgroepen  Hoe gaan we het aanpakken?  Website ( concept )  Conclusie.
Leidsch Dagblad 24 maart > 1 We maken: een lijst van 71 trends … april, mei 2014 > 2 We zoeken: 71 professionals uit 071: ‘trendzoekers’/coaches.
Visie ‘t Haarhoes Noordijk 24 april 2013.
GOALS STRATEGIES MEASURES DASHBOARD ACTION PLAN (WHO, WHEN)
“brengt jeugd in beweging”
Samenwerking casemanager dementie en casemanager palliatieve zorg
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
Waarom? Hoe werkt planb4you? WLHO?
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
Stichting Dijk van een Kust
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Hoofdstuk 17 Persoonlijke verkoop en sales promotion
Jaarvergadering Ladies Circle Nederland 13 mei 2006
De verschillende fasen in de elektronische noterings- procedure.
Netwerk voor Cultuur en Natuur Masterplan Plan van Aanpak Ledenwerfacties Zaterdag 4 mei 2013.
Mobile Communication Digitale Media Paul Koole Rodney de Grave.
Jan van Goch. Waarom loyalty? Hoe… • Loyalty moet leuk en simpel zijn • Deelnemers willen iets krijgen • Het moet iets opleveren • Gratis is belangrijk.
ROEIDAG 2012 Sponsoring uit eigen identiteit 1.
Sociale Netwerksites Summerschool Social Media – Augustus 2010.
Regiopartnerschappen Schoolbesturen internationaliseren in samenwerking met scholen en andere organisaties in de omgeving Judith Dayus-Brouwer.
Werkcollege Marketing blok 2 week 5
Meer dan Voetbal 17 november 2010 VSG Zuid De maatschappelijke rol van voetbal.
The Rotary Foundation - TRF
HoekscheWaardDuurzaam
Pilootproject ZorgTV Ervaringen en conclusies Landsbond van de Onafhankelijke Ziekenfondsen 29 juni 2010.
Alpe d’HuZes Huh?....Wat is dat?.
3 interactive marketing communications.
Karen van Oyen Renate Klaassen Sofia Dopper
Social media voor (ouderen)organisaties Scholingsochtend SBOG ‘Kennismaken met social media’ Maandag 5 maart 2012.
Trias steunt ondernemende mensen in het Zuiden. Aandelen in ondernemerschap, aandelen in ontwikkeling.
Onderwijs & Arbeidsmarkt Jaap Bond, gedeputeerde Provincie Noord-Holland.
Platformbijeenkomst 5 juli 2011 ESF Actie E Sociale innovatie, vitale bedrijven.
Hoogtepunten, uitdagingen en ontwikkelingen Terugblik 2012 Voornemens 2013 Vaste activiteiten, nieuwe activiteiten, begroting 2013.
Introductie Gezamenlijk initiatief van RC's uit Hilversum
Mirjam Velting coördinator ledencontact (projectleider B-actief)
Opbouw Wat is Rotaract Organisatie Praktijk Commissies Afsluiting Rotaract met elkaar, voor elkaar! ROTARACTROTARACT.
Who are stakeholders? Financiele gegevens? Omroep?
Leiderschap in Nederland
WerkGevers Service Punt Zoetermeer Jolanda Kroon
De waarde van Cultuureducatie of De avonturen van een econoom in Subsidieland.
Projectleidersplatform en Themamiddag Plan van aanpak
Welkom bij workshop IV Hoe zorg ik voor voldoende opdrachtgevers?
Netwerk voor sociale inclusie European Anti-Poverty Network EAPN Europees Netwerk Armoedebestrijding.
Nieuw in Rotary.
Citymarketing Hilversum 2006
Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid
Evenementenorganisatie
Evenementencommissie RCU Zwolle
(Naam bedrijf & logo) Lost het product/dienst een bestaand probleem op? 1.1 Zo ja, welke? 1.2 Zo, nee wie gaat dit product/dienst kopen? 2. Waaruit maak.
Henriëtte Sperling, 12 december 2014
Crowdfunding en subsidies
Met lokale handelsnetwerken een nieuwe economische orde ontwikkelen
 Gegeven door Patricia Cools › Ervaren in communicatie en social media  Deelnemers: max 20 personen › Zelfde niveau op social mediavlak › Persoonlijke.
“practical advice that works” Drs A.D. van Buuren Tel:
Actief: 2 Pack als Automatische Bestelling elke maand Omgerekend maar +/- €4,- per dag! JE HEBT 3 VARIANTEN OM TE STARTEN! Hoe Start Je Jouw Vemma Business?
Social work Week 2.
Beleidsnotitie De VR heeft op voordracht van de afdeling Twente een voorstel aangenomen tot het schrijven van een beleidsnotitie. In samenwerking met de.
Strategisch Plan Dress for Succes Leiden Inclusief jaarplan 2015.
20 februari Netwerk Platteland Europees landbouwfonds voor plattelandsontwikkeling: Europa investeert in zijn platteland.
MT Community Landelijk Goed Doel – Samen bouwen Partnerships met: –Stichting Pallieter (Landelijk goed doel) –Cordaid (Internationaal.
Crowdfunding.
Welke leerpunten nemen we mee van de eerste twee jaar?
EURES NEDERLAND Informatie over toetreding tot het netwerk
Economische kringloop
Zitvolleybal Tilburg.
Sportiviteit & Respect
Transcript van de presentatie:

GOEDE DOELEN STEUNEND PORTAAL ! INFORMATIE,EDUCATIE,ENTERTAINMENT 125 COACHES GEZOCHT !

ELKE COACH DIENT 4 STUDENTEN TE STEUNEN,.. DOOR DAGELIJKS ACTIEF TE LEIDEN… STIMULEREN EN TE INSPIREREN… STREIDEN & SAMENWERKEN ! LEDEN WERVEN ? TEAM-SPIRIT ! 125 COACHES GEZOCHT !

BELONING BIJ HET BEHALEN VAN LEDEN.. 1/5 DEEL VAN 9% ! X 10 EURO PER MAAND X 12 MAANDEN ! =8000X120 EURO = % / 5 = / 12 =1440 EURO PER MAAND !? PROJECT VERVOLG ! KIES CONTINENT,KIES LAND, KIES REGIO,KIES STAD/PLAATS ! 125 COACHES GEZOCHT !

GOEDE DOELEN STEUNEND PORTAAL ! INFORMATIE,EDUCATIE,ENTERTAINMENT 500 STUDENTEN GEZOCHT !

ELKE STUDENT DIENT 2000 LEDEN TE WERVEN. PER LID 10 EURO PER MAAND ? 120 EURO PER JAAR ? 1 TM 9 GOEDE DOELEN PER LID ? 2000 X120 EURO PER JAAR = EURO ZIE TEAM VAN 5 VERDELING >> 1COACH & 4 STUDENTEN ? / 12 =1440 EURO PER MAAND !? 500 STUDENTEN GEZOCHT !

GOEDE DOELEN STEUNEND PORTAAL ! INFORMATIE,EDUCATIE,ENTERTAINMENT 2000 BEDRIJVEN GEZOCHT !

25 GROEPEN ? – COMPETITIE >> GROEPS SAMENWERKINGEN > 5 COACHES & 20 STUDENTEN ? DOEL 1/25 VAN 2000 PARTNERS ?= 80 ! 80 PARTNERS OF MEER ?! SAMENWERKEN AAN EEN PROJECT.. LOKAAL,REGIONAAL,NATIONAAL,INTERNATIONAAL. OPBOUWEN VAN CONTENT VOOR RECHTVAARDIGNEDERLAND.EU 2000 BEDRIJVEN GEZOCHT !

INITIËERT NNN MEDIA & NNN OMROEP ! RADIO,TV,INTERNET,MAGAZINE,NEWSMAILINGS ? GOEDE DOELEN STEUNEND PORTAAL ! INFORMATIE,EDUCATIE,ENTERTAINMENT LEDEN GEZOCHT !

GODOGOOD International Educations Via een netwerk willen we het project GODOGOOD International Educations lanceren. Door 125 Coaches te koppelen aan 500 studenten willen we Internationale bekendheid krijgen en leden werven voor een NNN omroep die programma’s gaat maken over de mensen en de projecten van GOEDE DOELEN en Charity Wereld Wijd.

GODOGOOD International Educations 500 Studenten krijgen de missie om per persoon 2000 leden te werven. Elke coach dient 4 studenten te motiveren en te stimuleren om de gewenste leden te werven. Gezamenlijk en in competitieverband met de andere teams zullen hieruit concrete TV,Radio en Internet Pod-& Vodcastings geproduceert worden. Met de beloning van 9% van de maandelijkse inkomsten bouwt elk team een concreet project.

GODOGOOD International Educations De 500 Studenten worden verdeeld in 125 teams, elk team krijgt de missie om naast het werven van leden per team zoveel mogelijk bedrijven te benaderen, totaal willen we minimaal 2000 bedrijven vinden. Een partnerbedrijf verbind zich aan een project, kiest een of meerdere GOEDE DOELEN en geeft vanuit PARTNERSCHAP een budget om een project op te starten. Minimaal 100 Euro per maand = 1200 Euro per jaar x 1200 =

GODOGOOD International Via de websites mensen informeren over huidige GOEDE DOELEN. Nieuwe activiteiten stimuleren en motiveren, informatie verschaffen via presentaties, PROJECT GROEPEN opzetten, concrete samenkomsten plannen en uitvoeren. DOELTREFFEND oplossingsgericht werken. STRUCTUUR, SYSTEEM, SOLIDITEIT, SOLVABILITEIT, SUSTAINABILITY.

Charity Club Company Een Webshop oprichten en onderhouden met producten van stichtingen,goede doelen, organisaties die GODOGOOD.org steunen. % afdracht vanuit verkoop-winst naar gekozen GOEDE DOELEN, PROJECT, PLAN. CAMPAGNE – SERVICES AANBOD EVENEMENTEN – KAARTVERKOOP PRODUCTIE, PRODUCT,PROMOTIE PROJECT & LIDMAATSCHAPS KEUZE.

FFFUNNN PROJECTEN ? 24 UURS BELEVENISSEN FAIR FOOD ? FAIR FITNESS ? FAIR FILMS ? FAIR FASHION ? FAIR FEASTS ? ZAKELIJKE EN SOCIALE INTEREST. AANDACHT,INTERESSES,VERLANGENS,ACTIES.

RechtVaardigNederland.EU HUMANITAIRIAN AID. GLOBAL PEACE PROJECTS. ENVIRONMENTAL ISSUES ! GLOBAL WARMING ? NORMEN EN WAARDEN ! WETTEN EN REGELS ! POLITIEK, OVERHEID, UITVOERENDE INSTELLING. INTER-RELIGIEUS & MULTI CULTUREEL : UNIVERSAL PEACE FEDERATION – UPF.ORG GRACEMINISTRIES.NL ? LDS.ORG / MORMON.ORG ? PINKSTERGEMEENTE ? PGALKMAAR.NL ? APGEN.NL ?

FILMS / TV / FOTOGRAFIE / VIDEO ? HOLLYWOOD,BOLLYWOOD,HINDIWOOD ? AUDIOVISUELE PRODUCTIES ? NNN MEDIA ? CHARITY & PROMOTIONS ? CASTING ? LIVE EARTH 2007 ? >> LIVE LIFE LOVE EARTH ! FAMILY FEDERATION > PEACE,LOVE,RESPECT ! EMOTIONS, INTELLIGENCE, EXPRESSIONS ? ACTING ? ACTIONS & REACTIONS ? FAMILY,FRIENDS, FANS ? DOCUMENTAIRY ?