Mark, Sven & Marcel (IAMstreet)

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Social Media Strategy Model
Advertisements

Premium Video Advertising Netwerk Sanoma Media & SBS
College wk 2 ‘onderzoek’ V1 Kernproject. 1.Belang van onderzoek 2.Onderzoeksmethoden 3.Aanpak & output 4.Over de Debriefing Vandaag:
Vandaag: Hoofdpunten van behandelde stof Opbouw rapport?
Het bereiken en vasthouden van de verzekeringsconsument Prof.dr. Ed Peelen.
Eindpresentatie Project Verkoopuwbootsnel.nl
Fashion and Trends Webquest. The assignment 1.Zoek op internet naar een aantal bekende ontwerpers. Kies er vier (minimaal 2). Zoek over deze ontwerpers.
VANDAAG Wat ik wil bespreken: BRIEFING – de punten Budgettering.
Workshop creatief brainstormen
Gemaakt door: Idiophine, Ashwin, Acelya & Lynn M3a
NS biedt “Slimme Tijd”! Conceptpresentatie: Willeke van Wijk.
Briefing V1, blok 3 Case CC.
De Natuurwinkel Kernwaarden Imago Doelgroep
Cross Mediacampagne Opdracht gever: KLM
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2010 Concept Development – 11 oktober 2010.
Marketing & Communicatie Barry Jung & Alexander van der Mije.
CROSS MEDIA Wat lever je 15 oktober op? Cross Media plan voor Museumnacht (hardcopy) –Medialandschap –Doelgroep (en) –Communicatiedoelstelling –Communicatiestrategie.
Kernproject V1 College 1 9 februari 2009 Instituut voor Interactieve Media.
CROSS MEDIA Wat lever je 15 oktober op? Cross Media plan voor Museumnacht (hardcopy) –Medialandschap –Doelgroep (en) –Communicatiedoelstelling –Communicatiestrategie.
Cross Media.
Cross Media.
Cross Media.
Cross Media. Rondje! Waar heb je stage gelopen? Wat heb je gedaan tijdens je stage ?
Cross Media.
Marianne Spier Manager Content & Communicatie
CROSS MEDIA. CROSS MEDIA Grenzen tussen media vervagen 3 trends Any time, any place any where (onafhankelijk van tijd, plaats, of ruimte gebruik maken.
Marketing Werkgroep 6.
Cross Media.
Department of Marketing Faculty of Economics Het vangen van de ongrijpbare consument: Effectiviteit van multi-media campagnes Prof.dr Tammo H.A. Bijmolt.
Je Creatief Quotiënt verhogen ‘creatieve ontwikkeling van talent’
EMEG-LIJST BEZOEK DE SITE WAT IS Een site waar je allerlei informatie kan vinden overal alles wat ook maar een beetje.
DE GROTE REGIOBEURS Stadskanaal. TRENDS Vergrijzing Vergrijzing Social media Social media Mobiele telefonie Mobiele telefonie.
concept Interactieve game waarbij de gebruiker in de huid van een prostituee kruipt. Doel van het spel is om zo efficiënt mogelijk geld te verdienen.
Omgevingsanalyse, doelgroepen, doelstelling, strategie, moodboard
Streetlab Campagne Mark, Sven & Marcel (IAMstreet)
Onze Concepten Met doelgroepanalyse. Inhoud Doelgroeponderzoek en conclusies Uitgekozen concepten Argumenten.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
The medium is the message
Wat komt er aan bod? Merk Positionering Gat in de markt Design.
Serving The Planet?.
Fir m F loyd van Joost I ngeborg de Landmeter R obin Sinke M ark de Kruijf M ark Moniz.
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 5 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
Nike + Vera, Martje en Gaby.
Project college: Promotie Jaap Evenhuis.
Cross Media. Functies binnen team Strategie Voorbereiden van debriefings Op de hoogte blijven van (markt) ontwikkelingen van klanten / concurrenten Adviseren.
Social media presentatie
Crossmediale Marketing Campagne
Spaar ze allemaal, want jou sparen ze niet! Mike Wolffgramm & Jesse Holle Klas: Blauw.
Project ‘The medium is the message’
Cross Media. Opleveren na 9 weken Cross Media communicatieplan 16 oktober Campagne presentatie 16 oktober en 17 oktober Tentamen: donderdag 30 oktober.
Cross Media. Vandaag Creatieve ontwikkeling Het kruisbestuivingselement – het mediumspecifiek naar elkaar verwijzen binnen een concept Hier onderscheidt.
Cross Media. Opdracht 40 min In 2, of 3 groepen bij elkaar Flipover, stiften, post it’s Blauw positief, rose negatief Presentatie per groep aan andere.
Presentatie Buutvrij Nikki van Outheusden Ruud Leuverink Kaz Paul.
College 2 – 28 april 2010 Academie voor Deeltijd – Minor Media Management 2009/2010 – Thema Basiscommunicatie – Marcel Jansens WEBCOMMUNICATIE Minor Media.
Robin Uters Digitale trends & Social Media. Muziek Robin Uters.
Tessa van Nuland & Tom Schoonbeek. Probleem  Jongeren spuiten outdoor graffiti op openbare gebouwen en eigendommen  Deze jongeren overtuigen dat het.
Tik en Tel © Uitgeverij De Klankkast, W. Boots Kenneth Wiersum KMW-Media
Hoe bereiken we Stadse Alleseters?. Kenmerken Stadse Alleseter jaar -Vrije tijd : uit eten, winkelen, terras, bioscoop -Zijn oververtegenwoordigd.
J1K4 Depth of the Surface Door: Paul Basten Luke van der Palen Erwin Retel Roy van Eeuwijk Docent: Karlijn Muller.
Het merk IK guerrilla marketing Ruth Giebels Vrijdag 13 november 2009 HKU.
Qviv Video Vormgeving Peter Sinnige | | youtube.com/Qviv01
Mediagedrag van Millennials
Doelgroep: producent van communicatiemiddelen
Opdracht 1 communicatietheorie
NETWERKWEEK De opdracht voor de NWW is om materiaal te maken rondom een concept van een game, applicatie, artbook of een ander productie dat in *lijn.
Social Media Eindcriteria SM-plan
Viral Marketing Groep A.
Transcript van de presentatie:

Mark, Sven & Marcel (IAMstreet) Streetlab Campagne Mark, Sven & Marcel (IAMstreet)

Doelstelling Meer bekendheid genereren in de fashion scene. Het samen laten komen van creatieve talenten die bezig zijn met mode, fashion en trends. Aanmoedig om creatief talent te bundelen

Doelgroep Mannen en vrouwen in de leeftijd van 18 t/m 35 jaar. Kenmerkend: Trendsetters die mensen stimuleren in hun eigen omgeving. Heeft veel invloed in de ‘scene’. Passie voor Lifestyle, muziek & fashion.

De Doelgroep

Strategie Propositie: Streetlab brengt de mensen met de zelfde passie ten samen Merkattitude: Streetlab wordt in grote lijnen gezien als een ‘kleine’ fashion-community Positionering: Het merk is een levenstijl, belevenis. Omgevingsanalyse > Streetlab is een niché in de fashion-community en heeft zijn community als fundering.

Conceptmap

Sfeer / Moodboard

De Campagne Streetmakers.

Concept ideeën Goldenstreet (Outdoor) Streetbattle Music in the mood Fashion outdoor Catwalk (Catfight) Sneaker Art Outdoor Art (2 Walls 1 leaves) Graffiti battle. Graffiti logo spuiten (Guerilla) Streetlab.nl (Online) Mobile Online posting - Mobile hotspots Showroom - Photo street contest Online Hotspots

Media Inzet Print / Posters Online ‘social’ media: (site enhancement) Mobiele functionaliteit (uitzetten van streetlab-hotspots)

Guerrilla idee Op straat campagne voeren doormiddel van inzet van graffiti spuiters het logo wild gespoten worden op ‘hotspots’.