Mark, Sven & Marcel (IAMstreet) Streetlab Campagne Mark, Sven & Marcel (IAMstreet)
Doelstelling Meer bekendheid genereren in de fashion scene. Het samen laten komen van creatieve talenten die bezig zijn met mode, fashion en trends. Aanmoedig om creatief talent te bundelen
Doelgroep Mannen en vrouwen in de leeftijd van 18 t/m 35 jaar. Kenmerkend: Trendsetters die mensen stimuleren in hun eigen omgeving. Heeft veel invloed in de ‘scene’. Passie voor Lifestyle, muziek & fashion.
De Doelgroep
Strategie Propositie: Streetlab brengt de mensen met de zelfde passie ten samen Merkattitude: Streetlab wordt in grote lijnen gezien als een ‘kleine’ fashion-community Positionering: Het merk is een levenstijl, belevenis. Omgevingsanalyse > Streetlab is een niché in de fashion-community en heeft zijn community als fundering.
Conceptmap
Sfeer / Moodboard
De Campagne Streetmakers.
Concept ideeën Goldenstreet (Outdoor) Streetbattle Music in the mood Fashion outdoor Catwalk (Catfight) Sneaker Art Outdoor Art (2 Walls 1 leaves) Graffiti battle. Graffiti logo spuiten (Guerilla) Streetlab.nl (Online) Mobile Online posting - Mobile hotspots Showroom - Photo street contest Online Hotspots
Media Inzet Print / Posters Online ‘social’ media: (site enhancement) Mobiele functionaliteit (uitzetten van streetlab-hotspots)
Guerrilla idee Op straat campagne voeren doormiddel van inzet van graffiti spuiters het logo wild gespoten worden op ‘hotspots’.