Donderdag 10 juli 2014 Floor fashion opleiding en training van personeel Training n Service verlenen binnen ons bedrijf n Met dank aan: EP:Beerepoot.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Bidt; geef ons heden ons dagelijks brood
Advertisements

Prijsonderhandelingen: “Hoe kom ik van dat prijsgezeur af…?”
DE GROOT LASTECHNIEK Een ijzersterke samenwerking CONTACT:
Vier stappen naar succes.
Nieuwe impulsen voor de fiets
“Hoe kom ik aan klanten?”
Optimaliseren van het assortiment
MEXX Presentatie MIX Nationale DHZ Sessie NOOS
Welkom bij de 4e workshop over:
“Verkopen aan lastige klanten”
Rien Boskeljon.
Goudsmidatelier Jaasma De strategie – deel 1. Wat hebben we vorige week besproken?  De vraag en uitdaging  Hoe ziet u zichzelf als goudsmid?  Waarom.
KWALITEIT  ENKELE BEDENKINGEN  
Training Omgaan met service
Training Omgaan met service Les 3: klachten
OM EVEN OVER NA TE DENKEN.
Goed Karma Dit is een aardig artikel, maar kort. Geniet ervan ! Dit is wat de Dalai Lama voor 2009 moet zeggen. Dit alles vraagt een paar seconden om te.
Verkoopresultaat Niveau 3 Kerntaak 5 Blz. 63.
Maandag 14 juli 2014 Training Omgaan met service Les 2.
Bloemencontract &.
4 P´s en 3 R-en MK01.
Klachtenbehandeling Niveau 2 Kerntaak 2.
WONDERVOL LEVEN Muziek: Lara Fabian.
HERBALIFE = NETWERKMARKETINGBEDRIJF
Welkom bij de 4e workshop over:
De perfecte dienst Bart Bockaert – Kristof Dekens – Claude Gallo – David Moens – Franky Van den dries – Pieter Verbestel.
Zaterdag 20 september 2014 Training Omgaan met Service Les 3: klachten.
Team CorCom presenteert:
OM OVER NA TE DENKEN.
Wat maakt het leven zo waardevol
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
Succesvol Partnerschap bij Duurzame Bouwprojecten
Branche analyse Boekhandels 2014
Bruggen bouwen, is elkaar vertrouwen.
Fase 1 Ken de (detail)handel
Het leven heeft zijn donkere periodes.
45 levenslessen Klikken voor vervolg Muziek: snowdream.
Logo’s en kleurgebruik
H.5 Winst en toegevoegde waarde
Woordenschat groep 5 Thema 9 Les 2
HOE DOE IK EEN SUCCESVOLLE DEBRIEFING NA MIJN MYSTERY VISIT? Global Mystery Customer Research.
Accountmanagement H3 Kengetallen Commercieel medewerker buitendienst.
functies detailhandel
Basisboek Marketing Hoofdstuk 1 Vraag en aanbod.
Mijn kind gaat naar de basisschool Themabijeenkomst.
Periode 1 Detail en marketing Kerntaak: optimaliseren verkoop en assortiment Hoofdstuk: Visual merchandising Par: 2.2 Blz. 562 t/m 567.
Ondernemen moet je doen
Ondernemen moet je doen
Basisboek Marketing Hoofdstuk 14 Personeel. Paragraaf 14.1: Personeel en product (1) Personeel = visitekaartje van het bedrijf Eisen aan personeel klantgericht.
stap 6: Unieke toegevoegde waarde bepalen
Leven. Probeer het leven te zien als een glimlach.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
ONDERNEMERSCHAP “Gisteren is geweest... Alleen vandaag en morgen tellen!”
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop Hoofdstuk 6 Service en klachten. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling 5.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 2 Verkoop. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 6 Retailmix. samengevat 1 ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Het presenteren van artikelen.
Wondervol leven Marley Production.
Doel marketingmix is behouden en vergroten van marktaandeel.
Wondervol leven Muziek: Lara Fabian.
Marketing les 4 Koopgedrag en marktaandeel Product-levens-cyclus
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Help!!!!! Een klacht.
Vmbo 2 economie Goede producten?
Wondervol leven.
Financieel 2.
Hospitality en voorraadbeheer
Transcript van de presentatie:

donderdag 10 juli 2014 Floor fashion opleiding en training van personeel Training n Service verlenen binnen ons bedrijf n Met dank aan: EP:Beerepoot

donderdag 10 juli 2014 Floor fashion opleiding en training van personeel Klanten betalen: n Je salaris n Je stereotoren n Je avondje uit n Je luxe kleding n Je video n Je auto n Je fiets n Je eten n Je...

donderdag 10 juli 2014 Floor fashion opleiding en training van personeel Om te onthouden: n Stel een klant nooit teleur n Neem iedere klant serieus n In de winkel hebben we ALLES, is het niet vandaag dan morgen

donderdag 10 juli 2014 Floor fashion opleiding en training van personeel Doel n Tevreden klanten bij Floor fashion n Klanten die terugkomen: relatie met de klant n Omzet maken n Omzetmarge

donderdag 10 juli 2014 Floor fashion opleiding en training van personeel Doel service n Trekken van consumenten naar de winkel n Omzet creëren n Naamsbekendheid

donderdag 10 juli 2014 Floor fashion opleiding en training van personeel Ons winkelimago n We hebben altijd alles!! n Geef de klant nooit een ontevreden gevoel n Maak er een spel van: een-tweetje

donderdag 10 juli 2014 Floor fashion opleiding en training van personeel Combinatie van: n Met woorden alleen zul je zelden iets verkopen n Laat de concurrentie niet buiten beschouwing n Laat de vergelijking niet over aan de klant

donderdag 10 juli 2014 Floor fashion opleiding en training van personeel Concurrentie n Wees altijd voorbereid op concurrentie n Stel je open en zelfverzekerd op n Wees niet bang n Laat de ander altijd in zijn waarde

donderdag 10 juli 2014 Floor fashion opleiding en training van personeel Unique Selling Points n Gratis bestellen en op maat maken n Prijsgarantie n Tevredenheidsgarantie n Vaakkundigheid n Eigen vermaakdienst

donderdag 10 juli 2014 Floor fashion opleiding en training van personeel Stapsgewijs n 1e Verkoop eerst jezelf. Ga een relatie aan met de klant, n 2e Verkoop dan Floor fashion, al meer dan 30 jaar een begrip, n 3e Service.

donderdag 10 juli 2014 Floor fashion opleiding en training van personeel Tevredenheid n Prijs n Kwaliteit n Service n Garantie n Levertijden

donderdag 10 juli 2014 Floor fashion opleiding en training van personeel Wat zijn VKP’s? n Goede prijs/kwaliteit verhouding n Geen onderaanbiedingen vanuit de handel n Goede winstmarge n Altijd op voorraad

donderdag 10 juli 2014 Floor fashion opleiding en training van personeel Uitzonderingen n Steeds andere collectie F partijhandel F actiematig F nieuwe modellen