Concept presentatie 1.individueel concept (pdf-upload donderdag) 2.live presentatie (vrijdag op afspraak)

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Ontwikkeld door Anne Coppens en Carlo Verhaar les Navigatie I-C1#, datum.
Advertisements

Thinkquest2 versie 2013 info: vanaf februari 2013.
MEDMEC02 Media en creativiteit Identiteit. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Medmec 1 herfst Les 4. Dummie Verwerk een actueel thema in je dummie Bv. Pausbezoek Londen Bv. Prinsjesdag Bv. ………………..
VORM- en BETEKENISGEVING
Debriefing 24 januari 2012.
Marketing Werkgroep 6.
CMD - VID (College Jaar 1, Winter)
MEDMEC01 Roelof de Vries Les 3 -
MEDMEC Les 2 Presentaties opdracht 1.1 =mindmap (of anders) onderwerp IK. 3 min. P.P. Startformulering HoeKanIk > bedenk = keuze. Uitleg research.
Herkansing MedMec Q3 co creatie 15 en 16 juli 2009 De student is in staat: Het begrip co-creatie en de voordelen van co-creatie te benoemen. De voorwaarden.
MEDMEC2 - Identiteit Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Les 2 Identiteit.
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 2.
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail: Het creatieve proces Les 6.
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail: Het creatieve proces Les 5.
Medmec 1 herfst Les 4.
Medmec 1 herfst Les 3.
MEDMEC02 Media en creativiteit Identiteit les 1. Onderwerpen in de lesHuiswerk voor komende les 1 o Toelichting op de module en de werkwijze. o Toelichting.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
MedMec Co-Creatie les 2 / Pia Terstroet P. M.
Media en creativiteit Identiteit les 1
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
MEDMEC01 – Q1 – JAAR 1 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER
Februari 2010 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Presentatie productvoorstellen
Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Les 2 Identiteit
Ruimtelijke vormgeving II IAD 2 28 November 2013.
Literatuur XL Net even iets verder kijken…. Idee Groepjes van 2 Je schrijft een essay van minimaal 2000 woorden Of je houdt een presentatie van 15 minuten.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Deel 5 concept Huiswerk Vanuit gekregen visionboard een concept uitwerken. Conceptpresentatie maken = 3 x slides of op papier 50/65.
Welkom! Media & Creativiteit Les 3
Doel van de les Oriëntatie op de betekenis van het kruis (van Emmerich, boek blz. 122 en 123) in het kader van goede vrijdag.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 2, Herfst 2008 Onderzoek, groepsopdracht en project Docent: Saskia Best.
Een methode om nieuwe ideeën te genereren
Samenwerkend leren Opdracht: Experts.
MedMec01-2 Les schema per week
Het presenteren van het onderzoek
Patiëntveiligheid Wij doen er alles aan om uw behandeling zo veilig mogelijk te doen verlopen. Zelf kunt u hieraan ook bijdragen. Hier volgen 6 tips wat.
OFC28 mediawijsheid les 7 leren door te maken
Media en creativiteit Herfst les 3.
Deel 5 concept 100 minuten Vanuit gekregen visionboard een concept uitwerken. Conceptpresentatie maken = 3 x slides of op papier 50/65 Laat ze “respectvol”
17 september MedMec01 les 3 Mail: Wiki: vakgroep: Media.
CMTONT01-1- Ontwerpen als dit goed doordacht is... CMTONT01-1.
Lezen: doe het goed voor
Fantasiedieren Beeldende Vorming donderdag
Bs.1: onderzoek doen Bs.6: een werkplan maken
SOCIAL WORK naam: Martine Bink med: med.hro.nl/binmd kamer: L
Zelf een viering organiseren.  1. verstaan, weten waar het over gaat  2. vieren, cultus  3. aangesproken worden, beleven  4. handelen, consequent.
Hoe maak je een werkstuk? Begin op tijd!!. Kies een leuk onderwerp  Denk aan een hobby, sport, beroep, stad of onderwerp uit een van de lesboeken van.
Het schrijven van een betoog
Nieuwe technologische toepassingen in de zorg.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Les 4 havo Leesvaardigheistraining;
S/k/l interviewen.
Fictie 2.1 tijd.
Nieuwe technologische toepassingen in de zorg.
Week 1, les 5.
Ontwikkelen maar eerst:.
Bram De Bie Initiatie Webquests.
Huiswerkopdracht Politiek
Ik heb mijn boek uit… Wat nu?.
Poster ontwerpen Opdracht fictie klas 1.
volgende bladzijde terug
Art& Design Leerjaar 1 Productvormgeving.
Ontwerp een buitenles Les 1 Les 6.
Ontwerp een buitenles Les 1 Les 4.
Opdracht product-PP Maak een PowerPoint over een product naar keuzen.
Eens / oneens IK DENK NA VOORDAT IK BEGIN
voorbeeld volgende bladzijde terug
volgende bladzijde terug
Transcript van de presentatie:

concept presentatie 1.individueel concept (pdf-upload donderdag) 2.live presentatie (vrijdag op afspraak)

Concept bevat uitwerking van het gekozen idee – een pdf bestaande uit maximaal 8 pagina's met daarin: naam van het concept en de kern van het idee in één zin visual van de oplossing context en gebruik van de oplossing. Uitdeellocatie en uitdeelmoment. what next? Blijven of destructie? Duidelijke keuze. Keuze biedt meerwaarde voor buurt. Visuals maken duidelijk: hoe de destructie verloopt (destructielocatie en –moment) of hoe het product gebruikt wordt in geval van 'blijven' (blijflocatie en beheer/onderhoud, kostenindicatie) Concept is verzorgd, helder en leesbaar. Concept is voldoende visueel. Geen pagina’s met enkel tekst, uiteraard wel annotaties (opmerkingen) bij de visuals/strip/scenario. let op: er zijn nog meer criteria: lees de briefing zie voor alle criteria briefing !!! individueel concept donderdag

zie boek blz 121/122

Conceptual thoughts

gangers voor van vorig jaar jullie hoe ideeën visualiseerden

alleen het doorklikken van de pdf van het gekozen concept is maximaal een 6.0 storyboard methode Je kunt vanuit een scenario denken. Schrijf eerst eens in woorden op wat er gebeurt. Bedenk verhaal rond je productidee. Als je je verhaal rond hebt, bedenk dan pas hoe je dat gaat visualiseren/presenteren. verhaal met kop en staart Wervend verhaal met begin, midden en eind. doe iets extra’s, verras je opdrachtgever: maquette, dummycadeautje, prototypetje, poster presentatie vrijdag