Info Support Max Cornelisse

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
BUREAU VOOR i-COMMERCE
Advertisements

Onze kernwaarden.
Hoe ontstond dit initiatief ?
Leer de namen van de noten 1
groei met TTW witlof uien aardappelen granen bloembollen chicory
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
Ivo Valkenburg, directeur Adviesklimaat bv What a Wonderful World! Louis Armstrong
AUTOMATISEREN IS VOORUITZIEN
1 KM2.0 Bijeenkomst De Praktijk NUON: ‘Hoe gaan we om met vergrijzing?’
Jongeren communicatie Jet Centeno – Human Capital Water programma.
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
Deze presentatie Over het WERKbedrijf De arbeidsmarkt in de regio
Hoe blijf ik overeind als welzijnsprofessional?
Doelstelling Wedeo Mensen aan het werk krijgen en houden in een zo regulier mogelijke arbeidssituatie. Dit is de belangrijkste basis voor het.
De omgekeerde wereld 31 januari 2008 Dinand Jansen.
Procesmanagement voor de afdeling ADICT
Leer de namen van de noten 2
Spraakmakende campagnes. Agenda  Introductie E-id  E-id wervingsbeleid  Case: Leaseauto’s voor afstudeerders  Case: Uitgerust aan de start  Vragen.
Beoordelen van docenten loont de moeite!
Accountancy en Advisering
Effectief SysteemBeheer Korte bedrijfspresentatie
Workshop contentstrategie
Project “Overstromingen Haaglanden” Ger van Opstal projectmanager
27 juli 2014hier komt de naam van de presentatie in P 1 Web 2.0 Het "nieuwe" interactieve internet.
De kracht van Pylades B.V. Pylades is een integrale ICT dienstverlener op het gebied van Dynamics AX, CRM, SharePoint, Business Intelligence en software.
Hoe krijg ik de business mee? 11 februari 2009 Paul Ruijgrok Partner ECM en het Nieuwe Werken KBenP.
27 januari 2011.
Probeer te begrijpen wat de Midzomernacht zon betekent
Werken aan Intergenerationele Samenwerking en Expertise.
Inkomen les 14 Begrippen & 65 t/m Begrippen Primaire sector Bedrijven die zaken aan de natuur onttrekken (landbouw, jacht, bosbouw, visserij)
02/ / 18 Kwaliteitsmanagementprincipes -Algemeen- Om een organisatie met succes te kunnen leiden en te laten functioneren is het nodig deze.
PLAYBOY Kalender 2006 Dit is wat mannen boeit!.
Beatrijs Vandecasteele & Luc Lemarcq
Schitterende Organisaties®
Maakjijstraksnaam.nl Annemiek Kraaijvanger Manager Corporate Communicatie Reed Business
PleegoudersOnline Jarabee Naam spreker: Patrick Olde Daalhuis&
ZijActief Koningslust 10 jaar Truusje Trap
Europalaan 24 | 6199 AB Maastricht-Airport | T | www
Welkom Simon Sturop Fred de Jong
Voorrangsregels bij rekenen (1)
BUREAU VOOR i-COMMERCE Mobiele Marketing (sms, mms, mobiel internet, bluetooth)
ECHT ONGELOOFLIJK. Lees alle getallen. langzaam en rij voor rij
Het werken met portfolio
Farmaceutische zorg in NCare
De kunst van het oprichten van een vereniging 24 april 2008 Beurs Overheid & ICT Bert Wolthuis SDGI.
#DurfTeVragen Collectieve intelligentie op Twitter Erik van Leeuwen
Introductie WerkeninGelderland.nl
Toon karakter. Leg verantwoording af!. Dick Costeris Ordina ITSM management consultant Ruim 23 jaar IT ervaring, waarvan 13 in het beheer werkveld. Passie:
De financiële functie: Integrale bedrijfsanalyse©
Studiecoaches voor (HBO/ WO) studenten met een vorm van autisme
Inbound Marketing Plan
1 Zie ook identiteit.pdf willen denkenvoelen 5 Zie ook identiteit.pdf.
LES 1 LESMODULE LAAGGELETTERDHEID
Het nieuwe solliciteren:
Welkom HAVO Carrousel Woensdag 28 januari 2015
1 De businesscase: een belangrijke stap op weg naar een KlantContactCentrum Doret Boonstra Intern adviseur.
“practical advice that works” Drs A.D. van Buuren Tel:
Terug naar eerste pagina Plan van aanpak ….. of wat het moet worden.
Oktober 2004 Core Course Information Management dag 2 Agenda.
Welkom op het Virtualisatie Seminar Hotel Mitland, 8 Oktober 2009.
Cegeka & TenForce Ronde tafel 17/06/2014 Doelstellingenmanagement VO.
TEAM VOODODO – CREATIVE MARKETING – 15 MEI 2014 PRESENTATIE CAMPAGNE ANALYSE ‘RAYMAN RAVING RABBIDS’ DAMLA ÇETIN, DENVER ASENCE, THOMAS VAN VEELEN & GIANNI.
Faculteit Economie en Management. FEM Smart Business Center Van lerende organisaties naar lerende combinaties April 2015.
Een nieuwe arbeidsmarkt Social media Marcel Burger van Burger Support.
Weblog. Waarom?? Ouders de school in halen Kinderen over ervaringen laten schrijven en tekenen Samen werken aan een eindproduct ICT bij jonge kinderen.
Matching ideals stichting laluz & logo IO invoegen!! Contactgegevens account manager.
Leren is ‘uit’ – leveren is ‘in’ Leren & presteren in één adem
Ketenmanager & Innovatiemakelaar
CIO 3.0: een gemeentelijk perspectief op de digitale transformatie
Transcript van de presentatie:

Info Support Max Cornelisse Marieke Keurntjes Adviseur W&S 24 april 2008 www.infosupport.com info.nl@infosupport.com 4/4/2017

Filmpje NS was de start van het succes

Intro Info Support Oprichting 1986 door Toon Jansen Focus op de nieuwste technologieën Brede en integrale IT-dienstverlening Partnerships met o.a. Microsoft, IBM Vestigingen in Nederland en België 230 medewerkers in Nederland 70 medewerkers in België

Portfolio Diensten en Producten . 22 jaar . 300 medewerkers in Nederland en België Via de marktgerichte units peilen wij de marktvraag voor ontwikkeling van nieuwe producten en diensten Via de marktgerichte units bieden wij deze producten en diensten aan Technische kennis en ervaring borgen wij in competence centers Kennis is de bron Training Professional Development Diensten en Producten Hosting Business Intelligence Toelichting op portfolio op hoofdlijnen, details en downloads op website onder Producten en diensten. Training Open inschrijving Skills Assessment Kennisondersteuning Professional Development Projecten en consultancy Endeavour – projectmanagement, supply/demand, requiremts en test, .NET en Java bouwstraten, SOA, BI en Integratie Business Intelligence -Standaard aanpak -Voorkant (BI) en achterkant (DWH) Beheer & Ondersteuning Applicatiebeheer Operationeel beheer Productondersteuning Hosting Applicaties, SAAS Info Support Hosted Business Suite (ISHBS) Beheer & ondersteuning www.infosupport.com info.nl@infosupport.com 4/4/2017

Referenties & partners www.infosupport.com info.nl@infosupport.com 4/4/2017

Hoe het begon… Doelstelling: 20 afstudeerders (IT) Brainstorm met collega’s Bedrijfsfilm voldeed niet meer Filmpje o.a. Piet Paulusma Ideeën uitwerken Op zoek naar een adviesbureau

WEFilm/Prodruce & Info Support Roel en Bas Welling/ www.wefilm.nl Pascalle Hijl Adviseur W&S Marieke Keurntjes Adviseur W&S

Max Cornelisse

Serie van verschillende filmpjes Imago IT IT is leuk

In vogelvlucht: Filmpje NS was de start van het succes. Hierna: Youtube hits stijgen naar half miljoen Telegraaf; blogs; (vacatu- resites); Volkskrant Youtube 2 mlj; herken- ning bij doelgroep Youtube 5 mlj nog meer Aandacht media Youtube 10 mlj; nominaties Max wordt beeldmerk arbeidsmarktcommunicatie Info Support.

Effecten Primaire doelstelling is bereikt: 20 afstudeerders per feb. 2008 Reacties zijn overweldigend! Naamsbekendheid Info Support sterk gestegen, hits eigen site zijn verdrievoudigd. Max Cornelisse is een brand geworden voor Info Support Info Support en haar medewerkers zijn trots op dit succes (company pride).

Geleerd Marketingsucces overkomt je en kun je ondersteunen Aanspreken jonge doelgroep? Stap in de wereld van jongeren of laat dit door jongeren doen Durf te experimenteren en heb vertrouwen daarin

Nieuwe dingen proberen is geen garantie voor succes, maar heb je wel nodig om succes te bereiken!!!!!

Matrixborden absolute topper! Ruim 2 miljoen hits

Vragen?