Delen van kennis Interactie Social Media TED Print 2.0 De trend 2.0 Print Het Concept Duurzame verandering.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Wij vertegenwoordigen SLIDEPLAYER.NL
Advertisements

Wiki’s in het Hoger Onderwijs Pierre Gorissen Fontys Hogescholen
Social Media met boswachters Het geheim achter het succes Jeffrey van Heck Adviseur Online Marketing & Social Media.
Experts/Blogs & Social Media Reed Business 29 augustus 2011 Alex Beishuizen.
Welkom bij de workshop social media. Wie is de ? Marketing, communicatie, pr on- en offline. •Strategie en advies. •Uitvoeren middelen, persberichten.
TiteldiaVoorbeeld lay-out Ontdek Rotterdam. Met je telefoon! Presentatie & demonstratie Apptown Stefan Verhoeve, 18 april 2013.
FULLFILL YOUR DESTINY! EXPAND YOUR SOCIAL STRUCTURES! LIVE YOUR DREAM! CONNECTING TRIBES! Welkom bij CONNECTING TRIBES. CONNECTING TRIBES is jouw online.
Marketingcommunicatiemix
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Games in marketing. Hoe kunnen games uw marketingstrategie naar een hoger plan tillen?
Onderzoek Online Readiness Boekhandels
Tim Versluijs Leerdoelen.
Infografiek: vergelijken van (S)CRM apps Lien Vandervelde – 3EPM2.
Intro Pussy Galore INMIDDELS IN 15 BOSCOPEN IN BINNEN- EN BUITENLAND.
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
S OCIALE M EDIA Joke Hoogendijk Maart SOCIALE MEDIA: WAT IS DAT? Social media is een verzamelnaam voor alle internettoepassingen waarmee het mogelijk.
Woensdagochtend presentaties 2012/2013 Woensdag 17 oktober 2012 Overzicht Sociale Media.
Social Media.
Social Media Les 4: Content (1) Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Welkom bij de workshop social media. Wie is de ? Marketing, communicatie, pr on- en offline. Strategie en advies. Uitvoeren middelen, persberichten schrijven,
 Introductie  Hoofdstuk 1 t/m 4 en 7 & 8  The Filter Bubble en online marketing  The Filter Bubble en de toekomst  The Filter Bubble en organisaties.
De trend Duurzame verandering PRINT 2.0 Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TRENDHET CONCEPTHET BOEKPR.
Research. Over Forte Solutions Concurrentie Interactieve Boeken Onze Mogelijkheden Hoe inzetten? Welke uitgever? Voor- en nadelen.
Actieplan ‘Veilig Werken in de Zorg’.
Social Media Door Dyonne en Yanthe
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Meer bekendheid via Linkedin Stella Maaswinkel Verseau trainingen.
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
Webinar 22 april 2011 start: uur fondsenwervende internet tools Stichting GeefGratis gratis* aangeboden (gedoneerd) en te gebruiken door non-profits.
Branche analyse Boekhandels 2014
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
Hulp bij kenniscommunicatie. 2 2 Kenniscommunicatie (naast de academische kanalen) Doelen: Kennisgebruikers (professionals buiten de wetenschap) weten.
Social media presentatie
Made by: BadBoysBroekhin
Inge Jansen – CDM3a. Afbakening op basis van social media concepting  Doelgroep: Nederlandse studenten  Leuke kortingen, acties, aanbiedingen en wedstrijden.
Ismay Sonnemans & Khedy Gorissen
Social Media – Topic 1 Originalosboys. Wat is Social Media Verzamelbegrip Het ontstaan van Social Media Invloeden van Social Media.
Steven van Belleghem. - Inspirator bij B-Conversational - Frequente spreker op congressen en binnen bedrijven. - Business coach en geeft advies omtrent.
Cross Media. Opleveren na 9 weken Cross Media communicatieplan 16 oktober Campagne presentatie 16 oktober en 17 oktober Tentamen: donderdag 30 oktober.
Meer interactie tussen de OCMW’s en de POD MI Social media Provinciale Ontmoetingsdagen Lente 2015.
Intranet tips voor een succesvol intranet met Social Media integratie | d-Tail Company 25 tips voor een succesvol intranet met Social.
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
Iedereen gebruikt social media.
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
Robin Uters Digitale trends & Social Media. Muziek Robin Uters.
Social media.
Zo doen we dat op De Wissel. Inhoud  Onze visie  Onze doelen  Afspraken  Tips  Facebook  Twitter  Youtube  Tot slot.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
Star Style Webshop van Sarah Nelissen. Marktanalyse Web + Beter overzicht + Sneller en efficiënter + niet buiten komen VS Store + Mogelijkheid tot Passen.
Natuurmonumenten test Jeroen ‘s-Gravendijk (The New Media Factory)
Najaar 2012 Hockey: het is ‘net’werken Strategie KNHB 2020.
Workshop Verkiezing student-ondernemer maart 2013 Albert Kraaij Kamer ST 3.77 Tel. 070 – (ma en do)
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Sociale Media als hulpmiddel voor communicatie binnen en buiten de Reuzenfederatie.
Printshop Services Online Copyshop, Printshop, Printen.
Get the Best Copyshop and Printshop Online. Internet Copyshop in Utrecht, Nederland is een gevestigde, individuele drukkerij. Zij zijn een van de beste.
Gewoon (digitaal) ondernemen met de klant (aan tafel) Uden - 2 juni 2016 Ralph van Dam - Digital Marketing Strategist.
1. 2 “Ik sprak laatst met een voorzitter van een hockeyclub bij ons in de regio, die een prachtig plan had ontwikkeld voor het werven van vrijwilligers.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
Ara & Social Media.... Debriefing Probleemstelling 1.Hoe zou social media effectief ingezet kunnen worden voor ARA als merk? 2.Welke netwerken zijn voor.
WOONCARRIÈRE Utrechtse senioren Coalitie: Gemeente Utrecht, COSBO, Solgu, ACO, Woonz.nl.
Social media Namen: Leigh Cairo & Savannah Esajas Klas: 4FD
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Wie is wie? Roze = Ik ben Laura Ophof – Bosch, Marketing- en communicatiemanager NPO Zapp en Zappelin Geel = Ik ben Liesbeth Demmenie – Lergner, Productmanager.
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Binnenkort start hier het webinar Facebook Marketing voor je groep - Deel II: ‘Je Scoutinggroep op Facebook’
lesweek 5 content online
Acquisitie en PR– les 1.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Context- en concurrentieonderzoek
Transcript van de presentatie:

Delen van kennis Interactie Social Media TED Print 2.0 De trend 2.0 Print Het Concept Duurzame verandering

Delen van kennis Interactie Social Media TED De trend Concept Print 2.0 Duurzame verandering De trend Idee!

De trend Concept Print 2.0 De trend “Kennis delen is het nieuwe vermenigvuldigen” Trendwatcher Lieke Lamb: Duurzame verandering

De trend Concept Print 2.0 Het Concept Interactief boek Met als doel: Delen van kennis Duurzame verandering

De trend Concept Print 2.0 Het Concept Interactief boek Interactie Crossmediaal Persoonlijke touch Best practices PR Gadget Duurzame verandering

De trend Concept Print 2.0 Crossmediaal Wisselwerking tussen: Offline  Online kanalen Het boek linkt naar online aanvullende content die je op je Smartphone/ Tablet/ Laptop/ PC kunt bekijken. De online content linkt naar boek. Duurzame verandering

De trend Concept Print 2.0 Crossmediaal Wisselwerking tussen: Offline  Online kanalen * Visueel maken Duurzame verandering

De trend Concept Print 2.0 Crossmediaal Van print naar pixel en andersom. * Visueel maken Duurzame verandering

De trend Concept Print 2.0 Website Op de website staat: -Over het boek - Over Jordie / FS - Over de Co auteurs - Open Content + Comment ruimte - Gesloten Content + Comment ruimte Duurzame verandering

De trend Concept Print 2.0 Crossmediaal Wisselwerking tussen: Offline  Online content Zo ontstaat de mogelijkheid om direct op zowel de offline als de online content te reageren en/of dit te delen. Duurzame verandering

De trend Concept Print 2.0 Crossmediaal Wisselwerking tussen: Offline  Online content * Visueel maken Duurzame verandering

De trend Concept Print 2.0 Crossmediaal Dit doen we met behulp van Layar. * Werking Layar laten zien Duurzame verandering

De trend Concept Print 2.0 Persoonlijk Je kunt het bedrijf met behulp van het boek een eigen gezicht geven. Vermeld in FS Print 2.0 je best practices. Ook kun je eventueel gastbloggers relevante kennis laten delen. Auteur: Jordie... Co Auteurs:... The Making of:.... Duurzame verandering

De trend Concept Print 2.0 PR Gadget Het boek zorgt voor meer bekendheid van Forte Solutions binnen en buiten je netwerk. Omdat het boek altijd veranderd, wordt het een gadget. Duurzame verandering

De trend Concept Print 2.0 PR Marketing plan Link ook je visitekaartjes aan het boek met behulp van Layar. + Link de juiste content naar de juiste personen door verschillende visitekaartjes te verspreiden. + Verspreid vervolgens de visitekaartjes binnen je netwerk, op beurzen en seminars. Duurzame verandering

De trend Concept Print 2.0 PR Marketing plan En verder: Persberichten uitsturen naar relevante pers Interviews geven over het boek Het boek promoten op beurzen en seminars Samenwerken met relevante bloggers en journalisten Duurzame verandering

De trend Concept Print 2.0 Content verspreiden Open ContentAfgesloten Content Verspreiden via: - Visitekaartjes - Facebook - Twitter - Website - Seminar Verspreiden via: - Boek Duurzame verandering

De trend Concept Print 2.0 Content verspreiden Duurzame verandering

De trend Concept Print 2.0 Verdienmodel Duurzame verandering

De trend Concept Print 2.0 Het succes Informatie wordt gedeeld Gemakkelijk te verspreiden Bevat nieuwswaarde voor pers Forte Solutions krijgt een (nieuw) verhaal Mooi PR gadget PR op lange termijn Duurzame verandering

De trend Concept Print 2.0 Overzicht van het concept * Visueel maken Duurzame verandering