Amsterdam 9 september 2005 BLU Vision Table een initiatief van Annemieke Roobeek en Toon van Bodegom Welkom bij BLU.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hoofdstuk 4: Kopen is kiezen
Advertisements

Transitie Ouderenzorg
Lindenhout gaat 2.0, jij ook?
De noodzaak van vernieuwing in de zorg RVZ - advies Ruimte voor arbeidsbesparende innovaties in de zorg.
Leads voor boekhouders, administratiekantoren en accountants
Hoe ontstond dit initiatief ?
Alcohol 16- geen goed begin
14 april 2008Symposium reisagenten You gotta move!
Careport Een nieuw zorg en gezondheidsconcept.
Totaljobs.nl Olivier van Duijn. Totaljobs Group Snelste groei • 5 miljoen bezoeken van 3.2m kandidaten per maand • Iedere 2 seconden een sollicitatie.
Logo, drie kleuren, drie partijen bij betrokken
1 Rol private equity in de NL economie •Groei en innovatie •Werkgelegenheid •Herstructurering van bedrijven en sectoren.
Microsoft Dynamics Entrepreneur Solution 2008 Product Demo.
Mobile Communication Digitale Media Paul Koole Rodney de Grave.
Branche analyse drogisterijen Onderzoek online marketing activiteiten
Jan van Goch. Waarom loyalty? Hoe… • Loyalty moet leuk en simpel zijn • Deelnemers willen iets krijgen • Het moet iets opleveren • Gratis is belangrijk.
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
Donderdag 14 mei  Seniorenrestaurant  In contact brengen van (alleenstaande) senioren met leeftijdsgenoten  Betaalbaar door samenwerking met.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Globalisering en supply chain innovatie Een pleidooi voor Nederland supply chain land… Walther Ploos van Amstel NLDA Breda Juni.
PRISM FY11 Hans van der Meer Microsoft Nederland
Versnellen van innovatie in de zorg Januari 2013.
Social Media (Wat is dat & Wat kan de kerk daar mee?)
Een startersgids voor innovatie
Distributiefuncties Producent (goederen) Eindgebruiker
Sociaal ondernemen Studiemiddag “Herstel en Winst” Netcliënten 17 mei 2013.
AV sportfunctionarissen Izegem – 22 april 2010 Sociaal tarief Torhout.
Workshop Wonen en zorg voor mekaar?!
© 2005 natuurlijke partner voor jongerenmarkten Products, services & marketing for sustainable [youth]markets ¤
CE Ondernemerschap in beweging
Van beleid naar geaccepteerd gebruik
Persoonlijke preventie aanpak
Talent voor Talent een verkenning. Talent voor handen commercie - Thierry, Peter B marketing - Louise backoffice - Annemieke, (Manny?) bedrijfsleiding.
Volgen in SO / PrO Studiedag Speciaal Onderwijs 18 jan 2012
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
Advanced Business Information Solutions
Samen werken aan betere dienstverlening VERA gebruikersdag Leuven 14 september 2007.
KIVI Speurwerkprijs ‘Noodzaak van innovatie in de gezondheidszorg’ Prof.dr.ir. Theo de Vries 16 december 2003 KIVI Speurwerkprijs 2003.
23 mei 2007JEMH van Bronswijk, Technische Universiteit Eindhoven 1 Harmonie of conflict? Wetenschappelijke kring Tilburg Leeftijdsbestendig wonen prof.dr.
[passende afbeelding]
Kan de consument echt gaan kiezen? CKZ 24 april 2007.
INDEPENDER De gebruikswaarde van de CQ-index voor Independer 24 april 2007.
Een sportraad voor Sport-be-raad Bart Vanreusel September 2006 Zilveren jubileum sportraad provincie Antwerpen.
De Internationale activiteiten van De Post Peter Somers 5 september 2007.
4 oktober 2005BLU Vision Table 2 Prof. Dr. Annemieke Roobeek Drs Toon van Bodegom Annemieke Roobeek en Toon van Bodegom, initiatiefnemers van BLU Frans.
Stad en platteland raken steeds meer met elkaar vervlochten.
2 DECEMBER 2014 COÖRDINEREND PLATFORM ECONOMIE EN ARBEIDSMARKT.
Alex.
Het Maastrichts Uitburo Een initiatief van het Theater aan het Vrijthof en de VVV Maastricht.
Cijfers & Trends Ondernemen In de Kappersbranche 1 april 2015.
Training voorbeeld voor
Training Capaciteitsgerichte benadering Jasper Kimenai en Hechmi Souguir uur.
Zo doen we dat op De Wissel. Inhoud  Onze visie  Onze doelen  Afspraken  Tips  Facebook  Twitter  Youtube  Tot slot.
Over 5 jaar zijn de vormen van behandeling & zorg ingrijpend veranderd Veranderende opvattingen over behandeling en zorg, de groeiende vergrijzing en (te.
Gezamenlijk naar efficiënter en veiliger betalingsverkeer Pinnen bij sportclubs Ook iets voor u? René de Wit Stichting Bevorderen Efficiënt Betalen.
SKILLS KWARTAAL 4 Kwartaal 4 les 1. Indeling kwartaal 4 WeekInhoud les Week 1Canvas business model en oefenen Week 2Theorie over schrijven technisch paper.
“NIET DENKEN MAAR DOEN” Eindconferentie kennisplatform Impreze
Storesafari. Bekijk het filmpje OFF- EN ONLINE 2
Onze school is zich ervan bewust dat sociale media een onlosmakelijk onderdeel zijn van de huidige samenleving en de leefomgeving van haar leerlingen,
Elektronisch factureren: de volgende stap in online zaken doen Datum 14 september 2006.
Huiskamers van de Buurt, Amsterdam. Huiskamer van de Buurt Een collectieve voorziening in de vorm van dag(deel)arrangementen voor mensen met een beperking.
1 Cultuur Profielen & Programma’s GEDRAG Visie op leiderschap persoonlijke beleving business strategie transfer.
Zelforganisatie: einde van instituties? 10 november 2010 Inleiding Ton van Overbeek Voorzitter Raad van Bestuur Careyn Zuwe Aveant.
Kinderen en Gezondheid bij Albert Heijn september 2009.
Embedded Librarianship
MO302B Noud, Ralf, Sanne en Lotte
The Hybrid Workspace Commercial Value Proposition
Kluwer The end of Publishing
Samenwerken en iets bereiken voor de ouderen in onze provincie
Welkom MKB Groeit! 1 August 2019.
Transcript van de presentatie:

Amsterdam 9 september 2005 BLU Vision Table een initiatief van Annemieke Roobeek en Toon van Bodegom Welkom bij BLU

Amsterdam 9 september 2005 BLU Vision Table BLU staat voor de lifestyle van de gezondbewuste consument BLU creëert de marktvraag voor deze snel groeiende groep consumenten

Amsterdam 9 september 2005 BLU Vision Table Een groeiend aantal mensen wordt zich bewust van de noodzaak zelf inspanningen te verrichten om gezond te blijven. Voor een gezond leven hebben mensen veel over. De financiële inspanningen gaan verder dan een verzekeringspremie. Gezond, fit, aantrekkelijk

Amsterdam 9 september 2005 BLU Vision Table Gezondbewuste consumenten nemen zelf de verantwoordelijkheid voor een fit lijf Bewegen

Amsterdam 9 september 2005 BLU Vision Table Gezonde, herkenbare voeding al dan niet aangevuld met vitaminen en mineralen Bewust met voeding omgaan

Amsterdam 9 september 2005 BLU Vision Table De gezondbewuste consument koopt voeding die zuiver, gezond en lekker is Gezonde, eerlijke voeding

Amsterdam 9 september 2005 BLU Vision Table De gezondbewuste consument doet regelmatige testjes, online checks en leest tips voor een gezonde lifestyle Preventie

Amsterdam 9 september 2005 BLU Vision Table Gezondbewuste consumenten houden een persoonlijk gezondheidsdossier bij. Het is een up to date informatiemiddel bij bezoek aan huisarts, kliniek of sportschool Mondige zorgconsument

Amsterdam 9 september 2005 BLU Vision Table BLU beoogt een marktoffensief dat een brede laag van de bevolking aanspreekt Gezondheid raakt iedereen

Amsterdam 9 september 2005 BLU Vision Table De babyboom generatie wil vlot en levenslustig blijven. Hier is en glijdende schaal tussen ‘professional health care’ en ‘domestic health appliances’ te verwachten. Hier ligt een big- spender markt in het verschiet. Levenslustig blijven

Amsterdam 9 september 2005 BLU Vision Table Moderne ouderen willen zo lang mogelijk vitaal en zelfstandig blijven. Via BLU kunnen op deze doelgroep gerichte produkten, diensten, vakanties, vrijetijdsbesteding etc. ontsloten worden. Nieuwe combinaties tussen producenten, zorgverzekeraars, woningcorporaties bieden kansen. Vitaal en zelfstandig

Amsterdam 9 september 2005 BLU Vision Table BLU: een zee van marktmogelijkheden

Amsterdam 9 september 2005 BLU Vision Table Multi-industry offensief BLU Financiële instellingen Retail Voedingsindustrie Consumer Electronics Gezondheidszorg Private instellingen Sportscholen en fitness centra Multimedia Verzekeraars ICT / Breedband

Amsterdam 9 september 2005 BLU Vision Table Voortbrengen van originele produkten / BP’s BLU in de rol van catalyst

Amsterdam 9 september 2005 BLU Vision Table Intercompany combinaties marketingconcepten doorbraakinnovaties produktcombinaties

Amsterdam 9 september 2005 BLU Vision Table Innovatief produkt van onderneming X en Y Wordt vooral gebruikt in fitness centra Gebruikers van de sportschool kunnen met korting de FruitBlender aanschaffen op de BLU site met de BLU Card Aanvullende online services in de vorm van recepten, tips, testjes etc die informatie voor het persoonlijk gezondheidsdossier opleveren Imaginair voorbeeld: de FruitBlender

Amsterdam 9 september 2005 BLU Vision Table

Amsterdam 9 september 2005 BLU Vision Table

Amsterdam 9 september 2005 BLU Vision Table

Amsterdam 9 september 2005 BLU Vision Table

Amsterdam 9 september 2005 BLU Vision Table

Amsterdam 9 september 2005 BLU Vision Table

Amsterdam 9 september 2005 BLU Vision Table

Amsterdam 9 september 2005 BLU Vision Table Creditcard voor brede doelgroep Creditcard wordt uitgegeven door deelnemers (werknemers en klanten) Maakt internetbestedingen mogelijk (impulsaankopen) en aankopen in winkels Code is toegang tot persoonlijk gezondheidsdossier De Card als betaalmiddel en toegangscode voor persoonlijk gezondheidsdossier

Amsterdam 9 september 2005 BLU Vision Table De dimensie achter de Card Laagdrempelig betaalmiddel Via Card kortingen op BLU proof produkten en diensten Genereert traffic en terugkerend bezoek naar de portal Toegang tot individueel gezondheidsdossier dat gebruiker zelf bijhoudt Via de Card wordt profiel ontwikkeld van de gebruiker Gerichte marketing mogelijk

Amsterdam 9 september 2005 BLU Vision Table Portal met Infotainment en data voor PGD

Amsterdam 9 september 2005 BLU Vision Table De meerwaarde van BLU voor deelnemers BLU ontsluit de marktvraag Health & Lifestyle innovatieoffensief Het maakt nieuwe verbindingen tussen produkten, kanalen en initiatieven Intercompany netwerkvorming creëert schaal Snelheid beschermt de koploperspositie van deelnemers aan BLU Omzet- en Waardevermeerdering van de deelnemende bedrijven Via het online service platform brengt BLU de deelnemers direct in contact met de consument

Amsterdam 9 september 2005 BLU Vision Table Tijdlijn activiteiten BLU met deelnemers 2005 – verkenning, voorbereiding, partners Q – Q2 2006: Innovaties per onderneming –Business Propositioning –‘Pressure Cooker’ innovaties (‘diamantjes’) Q – Q4 2007: Intercompany Connections –Nieuwe PM-combinaties maken tussen bedrijven –Versnelde marktbewerking door originele services Q – Q3 2006: Cardservices, PG-dossier, Portal –Technisch-organisatorische zaken voor PG-dossier –Card uitzetten op grote schaal en uittesten Q – Q4 2007: Services, multimediamarketing Ongoing: check op value creation voor deelnemers

Amsterdam 9 september 2005 BLU Vision Table BLU levert deelnemers een gezonde boterham met beleg Samengevat:

Amsterdam 9 september 2005 BLU Vision Table Welke bedrijfsonderdelen komen in aanmerking? Waar zitten al concrete aanknopingspunten? Welke personen zijn geschikt om het verder uit te werken in BLU-verband? Meedoen?

Amsterdam 9 september 2005 BLU Vision Table Contactgegevens BLU Prof. Dr. Annemieke J.M. Roobeek M: +31 (0) drs Toon van Bodegom M: +31 (0) Post- en Bezoekadres: MeetingMoreMinds Nijenburg 2a 1081 GG Amsterdam Tel: