Studeren met een beperking. Workshop - Inclusie in de opleidingen verpleegkunde. 6 mei 2013
Doel? Inclusie realiseren in de opleidingen verpleegkunde (in)zien welke mogelijkheden er reeds zijn in de context van de opleidingen nadenken over verdere toepassing in de eigen opleiding
Wie zijn jullie?
Delen, inspireren, zoeken, leren Hilde Sprimont en Ann Van Vaerenbergh team studieondersteuning Sint-Augustinusinstituut, Aalst Rita Van der Spiegel studentenbegeleiding Sint-Aloysiusinstituut voor Verpleegkunde, Lier
Brainstorm – 3 onderdelen Hoe gestart? Hoe verder? Hoe kan ik mijn effect vergroten? Hoe zorg ik dat mijn inspanning duurzaam zijn?
How to start? Doel Beseffen dat er al een weg is afgelegd Toekomstgericht ideeën verzamelen
How to seduce? Doel Concrete ideeën verzamelen om mensen te motiveren om mee te werken, om mensen te betrekken, …
How to sustain? Doel Valkuilen en moeilijkheden identificeren
How to sustain? Doel Valkuilen en moeilijkheden identificeren Bedenken hoe we ze kunnen voorkomen of aanpakken
Verder uitwisselen?
Meer informatie? E: T: fhogeronderwijs