Service en Garantie Niveau 2 Kerntaak 2.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Kassawerkzaamheden Niveau 4 Kerntaak 3 Blz. 5.
Advertisements

Mijn stage bij Hamers Bv.
H1 wikken en wegen Paragraaf
Betaalmiddelen Niveau 2 Kerntaak 3 Blz. 23.
Kopen en verkopen les 74.
Jonas Pauwels 1 BaSwC.  Carpooling  Wat is Carpooling?  Hoe werkt het?  Carpooling is te regelen naar eigen wensen .Cambio-autodelen  Wat is cambio-autodelen.
Weten wat je verkoopt Niveau 2 Kerntaak 2.
Hoe uw TurboCASH moet gebruiken. :voor verkoop gerichte bedrijven.
Zakelijk telefoneren Niveau 2 Kerntaak 2.
Derving Niveau 2 Kerntaak 3 Blz. 67.
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
Bestellen Niveau 2 Kerntaak 2.
Training Omgaan met service
Donderdag 10 juli 2014 Floor fashion opleiding en training van personeel Training n Service verlenen binnen ons bedrijf n Met dank aan: EP:Beerepoot.
Instructies Internationale CNSJ Verkooptool - Inleiding Ontwikkeld voor markten buiten Europa Content vertaald in het Engels Online verkoop van losse festival.
Verkoopresultaat Niveau 3 Kerntaak 5 Blz. 63.
Maandag 14 juli 2014 Training Omgaan met service Les 2.
Tijdelijke presentatie
Klachtenbehandeling Niveau 2 Kerntaak 2.
Docent: S. Allaoui Consumentenrecht.
Agenda  Les 44 tm 46  wkn 04 en 05  hs 13 vreemd vermogen op korte termijn  bestuderen par 13.1 tm 13.5 maken wb vragen 13.1 tm
Woordenschat Eenheid 8 les 2. De Overall Een overall is een werkpak uit één stuk dat je over je kleren aan trekt.
Mijn stage bij het grotehuis het is een bejaardentehuis Naam: Elke Klas:4a Jaar: Typ bij * de naam van het bedrijf Typ hier je eigen naam Typ.
Mijn stage bij euro master Naam: aytac Klas: 4c Jaar: 2009 Typ bij * de naam van het bedrijf Typ hier je eigen naam Typ de klas waar je nu zit Typ het.
Hoe en waarom brengt de burger zijn snoeihout snel naar de biomassa verbrander? Van consument tot biomassaleverancier.
Processen in kaart brengen om ze vervolgens te verbeteren.
Loverboys..
Telfort Postpaid Buitenlandbundels - live op 28 juli
Fase 1 Ken de (detail)handel
Kassatrainer.
Commercieel beleid en recht
Verkoop en marketingplan
Verkopen en kassa H3 Service en klachten Ondernemer detailhandel.
Verkopen en kassa H3 Service en klachten Filiaalmanager.
Recht H3 Kopen en verkopen Filiaalmanager.
Verkoop Occasions alle merken Verkoop & Lease Nieuw Onderhoud en snel- service alle merken Schade-, airco- en ruitservice Tel.: (0475)
Kassa en Veiligheid.
HS 3 Het verkoopgesprek.
Verkopen en kassa H5 Betalen en administratie Ondernemer detailhandel.
Fase 3 Controleren van de voorraad en bestellen
Fase 3 Kassawerkzaamheden
functies detailhandel
Spijt van een aankoop aan de deur via thuiswinkelen in de winkel.
Rekenen met rente Jnw, september 2015.
Verkoop en service Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen.
13 Enkele bijzondere financiële feiten.. Ontvangst goederen Ontvangst factuur.
WEEK VAN HET GELD SVEN-YELIZ-JAMIE-NADINE. Waar zijn we geweest? Wij zijn bij het Repair Cafe geweest! Dit is Tom Franssen.
Periode 4 Kassawerkzaamheden Kerntaak: kassatransacties afhandelen en/of deze leiden Hoofdstuk: bedienen van het afrekensysteem Par: 3.3 Blz. 478 tm 483.
Periode 4 Kassawerkzaamheden Kerntaak: kassatransacties afhandelen en/of deze leiden Hoofdstuk: Informeren over de verkoopafhandeling Par: 2.3 Blz. 456.
Verkoop Hoofdstuk 4 De verkoopafhandeling. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling.
Verkoop Hoofdstuk 6 Service en klachten. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling 5.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 2 Verkoop. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Thema Winkelen Kleuterplein. De euro, het geld, de munt Kassa en kassajuffrouw De portemonnee De prijs, kosten, duur, goedkoop Boodschappenlijstje Winkelmand,
Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 3 Klachten en service.
Doel marketingmix is behouden en vergroten van marktaandeel.
Beste Havo 4..
Tijdens deze opdrachten mag je je lesbrief gebruiken.
Verkopen Les 3 Niveau 4.
liquiditeitsbegroting
Filmpjes: nadenken over geld
Auto importeren Full service de auto import regelen via.
Verkoopt en handelt verkoop af
Verkoopt en handelt verkoop af
Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen
Hoofdstuk 6 Consumentenkoop
Goederenstroom en voorraadbeheer
Goederenstroom en voorraadbeheer
Verkoop Verkoop afhandelen.
Verkoop Service.
Hospitality en voorraadbeheer
Transcript van de presentatie:

Service en Garantie Niveau 2 Kerntaak 2

Introductie De Viswinkel: Garantie De Viswinkel: klantenkaart De Viswinkel: Klantenservice

Service Alle extra dingen die de winkelier de klant bied om hem naar het zin te maken 2 vormen Persoonlijke service en niet persoonlijke service Service voor, tijdens en na de verkoop

Persoonlijke en niet persoonlijke service - wordt persoonlijk door de verkoper aan de klant verleend Zoals: kopje koffie, deur openhouden, spullen naar de auto brengen, praatje maken, iets laten proeven, iets demonstreren

Niet persoonlijke service - Wordt gegeven door de “winkel” Zoals: Ruilregeling, roltrap, folder, parkeergelegenheid, garantie, bezorgdienst,

Service voor, tijdens en na de verkoop Folder sturen, vaste klanten uitnodigen, parkeerplaats, prettige ontvangst Tijdens Korting, persoonlijke service, monsters uitdelen, demonstreren, proeven, koffie, zitje Na Inpakken, gespreid betalen, repareren, thuisbezorgen, ruil mogelijkheid, garantie bieden

Andere vormen van service Meerdere betalingsmogelijkheden Uitgestelde betaling (credit card, rekening) Gespreide betaling (in termijnen, daarna pas eigendom van de klant) Aanbetaling (bij bestellingen max. 50%) Korting Algemene kortingsactie (prijzen circus, euro weken) Klantenpas (alleen deze klanten kunnen deze korting krijgen) Mogelijkheid om artikel te ruilen (geld terug of tegoedbon)

Garantie Soort verzekering dat een artikel aan de kwaliteitsnormen voldoet en nzo niet, dat het dan eventueel gratis wordt gerepareerd of vervangen Soorten: - winkel garantie - fabrieksgarantie - servicegarantie

Fabrieksgarantie: bij een auto bijvoorbeeld alleen op de motor. Winkelgarantie: is er iets mis met de lak dan kan je dus aanspraak maken bij de winkel Service garantie: Extra garantie bovenop de garantie die er al is Garantie bewijs: vaak de bon of apart formulier

Garantievoorwaarden