Nederland HolidayTaxis.com uw betrouwbare Transfer partner

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
De gemiddelde leerling
Advertisements

Mijn Inburgering Hoe werkt dat?.
Hoeveel pensioen krijg ik straks?
Zomerkamp 2013 Tsjechië.
Stilstaan bij parkeren Dat houdt ons in beweging
Digitaal wedstrijd formulier Presentatie scheidsrechters Versie sept 2013.
NOVEMBER/DECEMBER 2013 Belangrijke informatie over de gevolgen van Wijzigingswet kinderopvang Nulmeting Zoals wij u eerder bericht hebben, is op 1 maart.
Automatic Delivery Rewards Basisprincipes. Automatic Delivery Rewards •Automatic Delivery Rewards of ADR is een programma waarvoor Distributeurs en Klanten.
HANDLEIDING ONLINE BESTELLEN. Ga naar en klik op catalogus.
NEDERLANDS WOORD BEELD IN & IN Klik met de muis
Downloaden: Ad-aware. Downloaden bestaat uit 3 delen: •1. Zoeken naar de plek waar je het bestand kan vinden op het internet •2. Het nemen van een kopie.
“ff Anders”.  Het thema van dit jaar is “ff Anders” 2.
Travel Policy / Reisbeleid
Hoeveel pensioen krijg ik straks?
Jonas Pauwels 1 BaSwC.  Carpooling  Wat is Carpooling?  Hoe werkt het?  Carpooling is te regelen naar eigen wensen .Cambio-autodelen  Wat is cambio-autodelen.
EDSO Software. Wat is de nmegids?  Een online catalogus van uw producten en lessen.  De mogelijkheid voor scholen om in te schrijven:
Welkom bij de presentatie van Onlinezeilen.nl. - Gratis online boekingssoftware - Automatisering voor zelfstandige schippers - Onafhankelijke platform.
De Belastingdienst Leuker kunnen we het niet maken... Ook in Wognum
 Deel 1: Introductie / presentatie  DVD  Presentatie enquête  Ervaringen gemeente  Pauze  Deel 2 Discussie in kleinere groepen  Discussies in lokalen.
Sint Jorisschool Examenvoorlichting Studie & Voorbereiding Examen Uitslag Diploma.
Sint Jorisschool Examenvoorlichting
Sint Jorisschool Examenvoorlichting Studie & Voorbereiding Examen Uitslag Diploma.
EDSO Software Digitale KCEGids EDSO Software.
Weddeschalen & Weddebijslagen
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
Instructies Internationale CNSJ Verkooptool - Inleiding Ontwikkeld voor markten buiten Europa Content vertaald in het Engels Online verkoop van losse festival.
Nieuwsbrief 12 april 2013 Agenda: Maandag 15 april: groep 3 Blijde wei Dinsdag 16 april: groep 4 Blijde wei Woensdag 17 april: Juffendag/Lustrum Maandag.
Naam bestuurder: ……………………………………………… Naam navigator: ……………………………...………………… Adres: …………………………………………………………….. Postcode en woonplaats: …………………………………….. Telefoon:
Benchmark afhandeling Zaanstad.
© BeSite B.V www.besite.nl Feit: In 2007 is 58% van de organisaties goed vindbaar op internet, terwijl in 2006 slechts 32% goed vindbaar.
9 januari 2013 Bodegraven 1. 1Korinthe 11 1 Wordt mijn navolgers, gelijk ook ik Christus navolg. 2.
BZ voor de Klas 3 juni 2010.
In dit vakje zie je hoeveel je moet betalen. Uit de volgende drie vakjes kan je dan kiezen. Er is er telkens maar eentje juist. Ken je het juiste antwoord,
Naam bestuurder: ……………………………………………… Naam navigator: ……………………………...………………… Adres: …………………………………………………………….. Postcode en woonplaats: …………………………………….. Telefoon:
1 19 dec Rijnsburg 19 dec Rijnsburg. 2 Hebreeën 8 1 De hoofdzaak VAN ONS ONDERWERP is, dat wij zulk een hogepriester hebben, die gezeten is.
Werken aan Intergenerationele Samenwerking en Expertise.
User management voor ondernemingen en organisaties
PLAYBOY Kalender 2006 Dit is wat mannen boeit!.
Sint Jorisschool Examenvoorlichting Studie & Voorbereiding Examen Uitslag Diploma.
aanvallen moeten ten allen tijden worden weerstaan
Van Valckenborgh Dirk Februari Definitie “optie op aandelen” : Recht / Verplichting om een standaardhoeveelheid aandelen te kopen (call-optie –
RMC AUTOMATISERINGSDAG
Informatieavond Barcelonareis
ECHT ONGELOOFLIJK. Lees alle getallen. langzaam en rij voor rij
Hoofdstuk 5 Vijfkaart hoog, eerste verkenning 1e9 NdF-h1 NdF-h5 1 1.
Voorganger:Ds. Tigelaar Voor de dienst Voor de dienstPs. 102: 13 Na de zegen SchriftlezingMa Tekst Na de zegenLb. 328 SchriftlezingMatteüs 5: 13-20,
De financiële functie: Integrale bedrijfsanalyse©
Oefeningen Workshop RIE Gemeenten
Uw financiële gezondheid vandaag en in de toekomst Ingrid De Muynck Steve Wagemans.
Les 3: Verkeer TOETS.
Even voorstellen : Groep 3b
München 4 daagse stedentrip naar München € 209,- p.p. P.V. CeBuSta Heerlen gaat naar München van 10 oktober t/m 13 oktober –Deze prijs geldt alleen.
Toets 1 Examen Reinder Reen.
1 Zie ook identiteit.pdf willen denkenvoelen 5 Zie ook identiteit.pdf.
Facet De beveiligde site en de beheerder Facet.
Waarom het ouderportaal?
ZijActief Koningslust
Brandaan - Nimfenstraat 1 - B-2800 Mechelen Tel: 0476/ / Fax: 015/ mail:
Welkom bij digiDUIF! Jouw school heeft gekozen om gebruik te maken van digiDUIF. Deze korte animatie helpt je met het aanmaken van jouw account en het.
Direct een taxi nodig? U kunt telefonisch een taxi bestellen op het nummer: Bij Taxi van Raaij heeft u een duidelijk en vast kilometertarief.
Nieuwsbrief 7 december 2012 Agenda: 11 december: groep 7 en 7/8 excursie havenmuseum 14 december: kerst creamiddag 19 december: kerstviering vanaf
Cegeka & TenForce Ronde tafel 17/06/2014 Doelstellingenmanagement VO.
Magister voor ouders.
Leerlingenvervoer Gemeente Leudal Marc Berendsen
Producttraining voor het vastelijnabonnement van ACN
GOUD is geld de rest krediet
Transcript van de presentatie:

Nederland HolidayTaxis.com uw betrouwbare Transfer partner Melissa Zijlmans Tel: 06 188 32 088 Somnium Sales / GSA HolidayTaxis Benelux

Geschiedenis en achtergrond HolidayTaxis is in 2002 opgericht Eerste onderneming die wereldwijd alleen transfers aanbiedt In de eerste instantie alleen actief in bestemmingen rondom de Middellandse zee, inmiddels als marktleider wereldwijd actief. HolidayTaxis verzorgt transfers in 90 landen en > 7000 bestemmingen wereldwijd, en heeft sinds de oprichting voor miljoenen passagiers de transfers verzorgd.

HolidayTaxis biedt alle mogelijke transfers aan: Soorten transfer HolidayTaxis biedt alle mogelijke transfers aan: Prive transfers Minibus transfers Limousine transfers Bus transfers Transfers toegankelijk voor rolstoelgebruikers Helikopter transfer Transfers met de watertaxi in Venetie Pendeldienst transfers

Waarom een transfer aanbieden? Trend dat meer pakketreizen zonder transfer worden aangeboden, bijv Citytrips Transfers naar cruise havens (zee- en riviercruises) Voor klanten die direct vanaf de luchthaven naar hun accommodatie willen rijden, en niet zoals bij een normale shuttle – transfer diverse hotels afmoeten. Vooral voor families met jonge kinderen ideaal, niet hoeven wachten of een lange transfer met jengelende kinderen Voor klanten die geen huurauto boeken Transfer voor een groep VIP klanten (transfer per limousine) Speciale transfers (honeymoon etc) Helikopter en watertaxi (Venetië) transfers

Samenwerkingen HolidayTaxis Website Transavia.com

Samenwerkingen HolidayTaxis Website Transavia.com – powered by HolidayTaxis

Samenwerkingen HolidayTaxis En verder oa:

www.holidaytaxis.nl: Holiday Taxis online een betrouwbare partner voor transers Transfers in meer dan 86 landen vanaf de luchthaven naar de accommodatie en retour Ski transfer transfers voor cruise passagiers Shuttlebus, prive taxi, Limousine, Minibus tot en met normale bus speciale tailor made transfers voor groepen, pasgetrouwden etc

Reisagenten Log In Gebruikers en wachtwoord ontvangt u na aanmelding per email persoonlijke gebruikersnaam per medewerker mogelijk prijzen worden getoond als prijzen inclusief commissie eenvoudige zoeken naar eerder gemaakte boekingen wijzigen en annuleren online mogelijk

Log in Afrekeningen bekijken Bovenin staat naam reisbureau plus ANVR nummer Reserveringsbox Reservering zoeken

De Boeking

De Boeking Tarieven zijn ALTIJD brutotarieven, inclusief de commissie van het reisbureau! Shuttletransfer = gezamenlijke tranfer, rijdt vanaf de luchthaven langs meerdere hotels, transfer duurt hierdoor langer. Let op 1 stuk bagage per persoon mogelijk! Prive Transfer = Transfer alleen voor de geboekte reizigers, vanaf de luchthaven wordt direct naar de accommodatie gereden. Max 4 pax Minibus = Transfer alleen voor geboekte passagiers, rijdt direct vanaf de luchthaven naar de accommodatie. 5 – 18 pax Bus = Transfer alleen voor de geboekte passagiers, vanaf 19 pax

De Boeking Vluchtinformatie aangeven Accommodatie gegevens aangeven Rechts: boekingsoverzicht Klik op „verder“

De Boeking

De Boeking Opmerkingen Passagiersgevens: Naam hoofdboeker Mobiel telefoonnummer HolidayTaxis zal niet jullie passagier direct benaderen om een boeking te krijgen, mobiele telefoonnummer is puur noodzakelijk wanneer de chauffeur de passagier niet kan vinden Email adres Wanneer je hier het email adres invoert van de klant ontvangt hij direct het voucher in zijn email box met de totale kosten op het voucher vermeld CO2 toeslag Vrijblijvend, HolidayTaxis vermeerderd de CO2 toeslag met 100 % en het bedrag wordt volledig besteedt aan milieu-compensatie

De Boeking Na boeking bevestigen: Boekingsnummer wordt getoond Boekingsbevestiging voor de reisagent wordt weergegeven Klant heeft voucher met totaalkosten in email ontvangen Voucher voor klant kan worden uitgeprint

Het Voucher Reserveringsnummer en datum   Reserveringsnummer en datum Informatie van de lokale aanbieder (supplier) Alle noodzakelijke informatie voor de klanten om terplaatse de retour tranfer te herbevestigen Alle contactinformatie en openingstijden van de lokale taxi levercier, als ook het nood telefoonnummer van HolidayTaxis

Het Voucher Boekingsbevestiging voor de reisagent: Inclusief totale kosten voor de klant Inclusief netto tarief en commissie

Het Voucher 3 opties boekingsbevestigingen / vouchers: Agency Client No prices

Het Voucher Optie ‘’Client’’: Totale kosten voor de klant

Het Voucher Optie ‘’No Prices’’: Geen prijs wordt getoond op het voucher, geen verschil voor geldigheid!

Bijzondere bagage Voor alle typen transers geldt dat per persoon 1 standaard koffer (ca. 70 cm (H) x 47 cm (B) x 21 cm (D)) en 1 stuk handbagage mag meegenomen worden. Bijzondere bagage zoals bijvoorbeeld Rolstoel Rollator Kinderwagen Duikuitrusting Golfuitrusting Dieren Wintersportuitrusting overigen Wanneer de klanten met bijzondere bagage reizen, neem dan svp contact met op voordat de boeking wordt gemaakt, wij willen zeker stellen dat wij de het juiste vervoer inboeken voor de klanten (bijvoorbeeld dat de skies op het dak kunnen worden geplaatst of in het geval van een busje dat de skies achterop kunnen worden geplaatst). Anders is het mogelijk dat ter plaatse een ander of extra voertuig ingezet moet worden, de extra kosten hiervan moet ter plaatse extra worden betaald. Bijzondere bagage eenvoudig aan te melden: Email naar nederland@holidaytaxis.com of telefonisch via +44 1273 828 238

Transfer met kinderen Baby’s (0-2 jaar) en kleine kinderen (3-11 jaar) betalen voor een plaats in alle voertuigen, omdat zij hun eigen zitplaats krijgen De richtlijnen voor kinderverhogingen en kinderzitjes zijn in ieder land verschillend, kijk bij onze veiligheidsrichtlijnen voor de juiste regels per land Op veel bestemmingen kunnen wij de kinderverhogingen en kinderzitjes leveren, soms wordt hier kosten voor gerekend door de lokale taxi vervoerder Vraag de mogelijkheden hiervoor svp na op het moment van boeking, Email svp naar nederland@holidaytaxis.com of telefonisch via +44 1273 828 238 Wij raden overigens ouders aan voor extra veiligheid, zekerheid en comfort het eigen kinderzitje mee te nemen. Zoals bij iedere autoverhuurboeking ligt de verantwoordelijkheid om wel of geen kinderzitje mee te nemen bij de ouders

Transfers op Maat voor groepen, ook met zeer grote aantallen rondreis transfers (ook voor Sightseeing met Nederlandssprekende gids) Golfgruppen speciale groepen, bijv. Een groep gehandicapten Skitransfers Stadsrondritten & Excursies (Nederlandssprekende gidsen) Prive jets Helikopter transfers Transer per motorboot (Venetie) Transers op bijzondere bestemmingen zoals bijv. Malediven U kunt eenvoudig de aanvraag versturen aan: Nederland@holidaytaxis.com (Het team voor transfers op maat is allen op werkdagen bereikbaar. Transfers op maat kunnen tot 48 uur voor vertrek aangevraagd worden)

Wijzigen en annuleren Wijzigingen zijn altijd mogelijk, kostenloos wanneer alleen de tijd wordt veranderd het is mogelijk dat de transferprijs wijzigt wanneer de transfer naar een andere stad plaats gaat vinden dan in de eerste instantie geboekt of wanneer de boeking wordt gewijzigd naar meer personen deelnemen aan de transfer waarbij een ander type auto ingezet moet worden. Bij puur een tijdswijziging worden geen kosten berekend. Wijzigingen kunnen online gedaan worden. Direct ontvangt de reisagent een nieuwe bevestiging en voucher in de email box. Wijzigingen tot 48 uur voor vertrek kunnen online worden gedaan, binnen 48 uur voor vertrek moet de wijziging via ons call center worden gedaan, HolidayTaxis kan dan telefonisch de lokale vervoerder informeren. Vergeet svp niet nieuwe vluchttijden door te geven bij vluchtwijzigingen! Annuleringen zijn tot 5 dagen voor vertrek kostenloos Binnen 5 dagen voor vertrek kunnen er kosten door de lokale vervoerder worden gerekend, per bestemming is dit verschillend. De contactgegevens voor wijzigingen en annuleringen: admin@holidaytaxis.com of telefonisch +44 1273 828 238

Wijzigen en annuleren Wijziging of annulering: Boeking ophalen in het systeem Optie: wijzigen (modify) of Annulering (Cancel) Annulering: bevestigen Wijzigen: wijzigingen aanbrengen plus bevestigen Bij wijziging: opnieuw voucher versturen en/of uitprinten voor klant

Klachten Belangrijk: Datum en plaats Heeft de klant gebeld met noodtelefoonnummer Ja wat is er besproken Nee heeft de klant een bericht achtergelaten Heeft de klant een lokale taxi genomen Kosten plus bonnetje Zoveel mogelijk informatie toesturen aan Simone Boon via holidaytaxis@somnium-sales.nl of simoneboon@somnium-sales.nl  

Veiligheid en Zekerheid van de transfers Alle vervoerleveranciers van HolidayTaxis hebben een uitgebreide Ondernemingsaansprakelijkheidsverzekering. (wij raden echter alle klanten aan altijd een reisverzekering voor de gehele reisperiode af te sluiten!) Roken is in alle vervoermiddelen zonder uitzondering! Verboden. De lokale vervoerder heeft het recht, personen die onder invloed van drugs of alcohol zijn of lijken te zijn en/of zich ongeoorloofd gedragen en hierdoor een gevaar kunnen zijn voor de chauffeur, en/of andere passagiers of het voertuig kunnen beschadigen, te weigeren. In het geval van het bovestaande wordt geen refund gegeven voor de niet uitgevoerde transfer. Bij het opzettelijk beschadigen van het voertuig is de daarvoor verantwoordelijke persoon aansprakelijk voor de kosten, de lokale vervoerder zal alle kosten hiervoor in rekening brengen.

De Nederlandse afdeling Team van transfers op maat Contact Email adres Telefoonnummer Taal Openingstijden onderwerpen schriftelijk mondeling De Nederlandse afdeling nederland@holidaytaxis.com +44 (0)1273 828 238 Nederlands Nederlands/ Duits / Engels Ma-Vr: 08:00 - 18:00 (GMT) Vragen over het maken van een boeking, of vragen over een bestaande boeking Za: 09:00 - 17:00 (GMT) Zo: 10:00 - 16:00 (GMT) Verkoop Nederland holidaytaxis@somnium-sales.nl Simone Boon simoneb@somnium-sales.nl Melissa Zijlmans melissaz@holidaytaxis.nll + 31 6 188 32 088 Ma-Vr: 09:00 – 18:00 Algemene vragen HolidayTaxis Nederland Team van transfers op maat tailormade@holidaytaxis.com +44 (0)1273 828 208 Engels Ma-Vr: 09:00 - 17:00 (GMT) Vragen over een transfer op maat of een transfer voor een groep Za: gesloten Zo: gesloten Klachtenafdeling customerservices@holidaytaxis.com Klachten of vragen over de transfer Za/Zo: gesloten Boekhouding accounts@holidaytaxis.com +44 (0)1273 828 217 Ma-Vr: 09:00 - 17:30 (GMT) Vragen over afrekeningen